perniön kebab

skanssissa

Onko minkäänlaista kokemusta, minkälaisia kebabeja Perniön kebab Skanssissa valmistelee, siis maultaan ja laadultaan, onko hyviä? Joskus olen käynyt Perniössä Perniön kebabissa syömässä ja sillä kertaa kebabit olivat ainakin aivan mahdottoman maukkaita ja hyviä.

8

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta tietävä

Ihan samaa tavaraa on. Sama liha, sama resepti. Kotimainen naudanliha, ei mitään tukun valmismönjää. Rullat, burgerit, patongit tulee hyllyyn samasta tehtaasta kuin muihinkin alueen kauppoihin on tullut ja tulee edelleen.

• vonholger

Paras Kebab, mitä näiltä leveysasteilta löytyy. Olin aikoinaan paikan avatessa ovensa ensimmäisiä asiakkaita ja totesin valtavat annokset ja erittäin hyvän laadun, sekä kohteliaan palvelun. Onnea vaan yrittäjille.

• skanssissa
        vonholger kirjoitti:

Paras Kebab, mitä näiltä leveysasteilta löytyy. Olin aikoinaan paikan avatessa ovensa ensimmäisiä asiakkaita ja totesin valtavat annokset ja erittäin hyvän laadun, sekä kohteliaan palvelun. Onnea vaan yrittäjille.

ja ostin sieltä kovin mainostetun kababin ja roskikseen meni heti,huonompaa en ole syönyt missään,kuolleita toukkia ja muita eliöitä pinnalla.YÖK.YÖK.ei ikinä enää perniön kebabia.

• kebab on
        skanssissa kirjoitti:

ja ostin sieltä kovin mainostetun kababin ja roskikseen meni heti,huonompaa en ole syönyt missään,kuolleita toukkia ja muita eliöitä pinnalla.YÖK.YÖK.ei ikinä enää perniön kebabia.

siis niin hyvää. Mä aikoinani maistoin perniössä ja kysyin miten se voi olla näin hyvää. Kertoivat, että salaisuutena on se, että liha tulee suoraan Turkista ja Irakista. Hinta on saatu sopivaksi kun se tuodaan kavereiden autojen takaluukuissa. Se marinoituu matkalla muhevaksi. Usein liiallinen kylmäketjun ylläpito saa lihan mausta jäämään aromit pois. Leivät ja patongit paistaa Ohmät kotona. Uuni huutaa 24 tuntia vuorokaudessa, mutta ei hätää mitään, sähkö kuuluu vuokraan. Vaikka ei se niin tarkkaa, Sossu maksaa sen. Mutta maku on todella upea ja ulostaminen helppoa nautinnan jälkeen. Ei kun kaikki Skanssiin

• Anonyymi
        kebab on kirjoitti:

siis niin hyvää. Mä aikoinani maistoin perniössä ja kysyin miten se voi olla näin hyvää. Kertoivat, että salaisuutena on se, että liha tulee suoraan Turkista ja Irakista. Hinta on saatu sopivaksi kun se tuodaan kavereiden autojen takaluukuissa. Se marinoituu matkalla muhevaksi. Usein liiallinen kylmäketjun ylläpito saa lihan mausta jäämään aromit pois. Leivät ja patongit paistaa Ohmät kotona. Uuni huutaa 24 tuntia vuorokaudessa, mutta ei hätää mitään, sähkö kuuluu vuokraan. Vaikka ei se niin tarkkaa, Sossu maksaa sen. Mutta maku on todella upea ja ulostaminen helppoa nautinnan jälkeen. Ei kun kaikki Skanssiin

Hyi hemmetti, tuo ei voi olla edes totta!

• Anonyymi

Ihan jäätävän huonoja nuo kaupoissa myytävät kanakebab rullat. Kkanaa ei ollut kuin nimeksi ja kaalia senkin edestä, mauku suorastaan huono. Ostin ensimmäisen ja viimeisen kerran.

• Anonyymi

Ma suon rulla-khabab
      Tulinen kastike tuli

• Anonyymi

Persulla on suupielet ihan tummien miehien majoneesissa :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe