Paljonko Apuvälineteknikko tienaa??

Nimetön

Hei! Valmistun toivottavasti tänä vuonna apuvälineteknikoksi ja on tarjottu 2000e/kk palkkaa jos on paperit! Mites onkos se hyvä palkka??

8

11072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuvälineteknikko

se on tietääkseni niillä holleilla riippuen kaupungista ja työstä..

• Alle keskipalkkainen

Jos 2000€ tarjotaan ja kaikki muu on ok niin ota ihmeessä. Kyllä se siitä sitten nousee jos on edellytyksiä.

Toki kannattaa laittaa painoarvoa myös viihtyvyydelle, työkavereille, työnkuvalle jne.

Koulutushan ei takaa hyvää palkkaa tai muitakaan "entisajan" totuuksia. Koulutuksella saat vain valita mitä teet.

• Tietoa on!

Hei
      Alkupalkka on 1800-2200€/kk , Kokemuksen kertyessä palkka menee 2500-3700€/kk tienoille.
      Heikoimmin maksaa "isommat" yritykset.

• Alasta kiinnostunut

Mistä löytyy apuvälineteknikon tes? Mikä on nykyään alkupalkka ja pääseekö perushommia tekemään jo opintojen ohella?

• kiinnostaisi

Osaisiko joku vastata muutamaan kysymykseen koskien apuvälineteknikon koulutusta?

Millaiset työllistymismahdollisuudet on valmistuttua (tai sitä ennen)? Ja jos ei saa oman alan hommia, niin voiko kyseistä ammattia harjoittaa jotenkin muuten?

• Anonyymi

Vanha keskustelu, mutta apuvälineteknikoille ei kyllä pk-seudulla ole yhtään töitä. Muutenkin koko Suomessa viimeisen 4:n vuoden aikana ilmoitettu n.2-3 vapaata paikkaa vuodessa. Esimerkiksi Hus palkkaa Erikoisammattimiehiä apuvälinekeskukseen ja näillä on palkka reilusti alle apuvälineteknikon palkan. Tällaiseksi apuvälineteknikko voi ehkä työllistyä, jos on on esim. sähkömiehen tutkinto taustalla. En itse lähtisi kyseistä ammattia opiskelemaan.

• Anonyymi

Kiitän kommentistasi! Itse vielä lukiossa ja harkitsin avt-alaa, mutta vain nimenomaan palkka ja työpaikat eivät vakuuta yhtään.

• Anonyymi

Riippuen mihin hommiin päätyy. Proteesimestareilla alkupalkat suoraa koulusta (jos saa töitä maakunnista) on lähemmäs 2900€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe