Tupee......

Sopivako

Moi! Onko täällä ketään miesvastaajaa, joka kertoo kokemuksia tupeen käytöstä. Onko sellainen hyvä ja miten sen kiinnipysyminen? Olen hieman harkinnut, mutten kuitenkaan. Postia odotellen.
-Samppa-

8

4605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenpa tässä

ole vaikka mieluummin kalju aja ne loputkin hiukset vain pois on parempi niin ja näyttää huomattavasti paremmalta usko minua.
      Sellainen tupee siellä päänpäällä ei sun itsetuntoa kohenna eikä tee kuin koomisen kuvatuksien sinusta .

• Nainen myös

Miksi laittaisit tupeen? Typerä keksintö, mihin sellaista tarvitaan? Eli olen ehdottomasti samaa mieltä tämän toisen "luvattoman" naisvastaajan kanssa.
        Makuasia tietysti, mutta jos minä olisin mies, en haluaisi näyttää mauripekkariselta.

• eräs.
        Nainen myös kirjoitti:

Miksi laittaisit tupeen? Typerä keksintö, mihin sellaista tarvitaan? Eli olen ehdottomasti samaa mieltä tämän toisen "luvattoman" naisvastaajan kanssa.
        Makuasia tietysti, mutta jos minä olisin mies, en haluaisi näyttää mauripekkariselta.

..niin..ette ilmeisestikään lukenut neuvoa kaipaavalle"sampalle" kirjoittamaani vastausta kunnolla, jos ollenkaan..

Samppa, sekä muut oikeasti tietoa kaipaavat, ovatkin varmaan käyneet tai käyvät katsomassa neuvomallani sivulla, että tupeen kanssa ei todellakaan tarvitse näyttää"mauripekkariselta"..
        (josta anteeksipyyntö maurille, koskapa hän näytti rohkeasti mallia että asialle voi tehdä jotakin, mikäli haluaa)
        ..sitäpaitsi..tupeita todellakin on..suomessa(kin)tuhansia muitakin kuin M.P;llä..
        miksihän ette ole huomanneet.. ;)

P.s;Kukaan ei ole "luvaton" vastaaja.. halusin vain erottaa todellista tietämystä ja neuvoa, poiketen pelkistä ennakkoasenteista :)

• eräs..

Henk.koht.kokemuksia ei näytä löytyneen sulle, mutta hiusalan ammattilaisena vastaan :)

Tupeet ovat erittäin korkealaatuisia tänäpäivänä, sekä muotoiltavissa muodikkaiksi ja omiin jäljelläoleviin sopiviksi, eroa ei ulkopuolinen huomaa!
      (..vaikkei ehkä "suomen kuuluisin"(?) miestentupee noudata tätä hienoimpaa tekniikkaa, voi tietenkin johtua myös laittajan/laitettavan omasta mieltymyksestäkin).

Joka tapauksessa nykyisin tupeet liimataan kiinni, sillätavoin, että hiukset ovat pestävissä paikoillaan, esim.uimahallissa tms.julkisessa paikassa, ja tietenkin myös muuten, koska se täytyy ajaa pois.

Huolto tapahtuu 4-5:n viikon välein, tupee ajetaan koneella pois, pestään ja kammataan, sekä omat jäljelläolevat, kasvaneet leikataan taas kokonaisuuteen sopivaksi. Aivan kuin kävisit vain parturissa, ja normaaleissa partureissa tämä myös tapahtuu.

Voisit käydä osoitteessa:www.sfdhair.com,
      siellä näet, kuinka hienoja tuloksia voidaan saada aikaan! Sekä huomaat, ettei ainakaan sentakia kannata jättää pois mielestä, että herättäisit jotenkin huomiota, ainakaan negatiivista!
      Osoitteesta"PARTURI-KAMPAAJA TANELI MUHONEN"SAVONLINNA,PUH.015-534 645 voisit varmasti myös saada tietää, mikä sinua lähinnä oleva liike on erikoistunut tekemään kaipaamaasi palvelua, ellet itse satu asumaan juuri sielläpäin =)

• eräs..

..tällävälin oli joku toinen nainen"maallikko" vastannut sinulle, mutta kun käyt siellä sivuilla(esim.,muita kun en tähän hätään muista),huomaat, että kyse ei todellakaan ole mistään koomisesta tupsukasta!
        Tällainen käsite on syntynyt joskus vanhaan aikaan, sekä varmasti myös suurimmalta osaltaan tv-sketseistä yms., jossa sillä tietenkin iloitellaan mahdollisimman paljon ja näkyvästi :)

Hyvä ratkaisu sekin, että ajetaan pois(melkein)kaikki loput, näyttää useimmiten tyylikkäältä,
        mutta ellei se istu ihmisen imageen ja omaan näkökantaan itsestään(sitäpaitsi voi olla arpia tms,joka estää), niin on hyvä että näitä muita, upeita ja hyvännäköisiä ratkaisuja on olemassa!

• Samppa

Moi! Hienoa, että täältä löytyi fiksu ja asiallinen vastaus.
        Kukaan käyttäjä ei ole vastannut, lähinnä sellaista olisi kaivannut ensisijaisesti.
        Sinulta alan ihmiseltä tiedustelen, mistä johtuu että mainoskuva, jossa on mies ilman tupeeta ja sitten tupeen kanssa ovat aina studiossa otettuja. Miksi ei oteta kuvia päivänvalossa,ulkona tuulessa, saunomisen jälkeen jne.. miltä se sitten näyttää....? Studiokuva on niin "jähmettynyt" ja ei anna luonnollista kuvaa. mielestäni.

Huonolaatuisia tupeita näkyy ihmisillä päässä, oon kans huomannut jos millaisia ja monilla julkkiksillakin. Katson tarkasti ja se kyky on parantunut! Muttei ehkä hyvälaatuista tupeeta sitten huomaa, kuten kirjoitit....?

• "Tupee"

that´s the question.
      Eiköhän se ole sama asia kuin naisten hiuslisäkkeet, silikoonitisut ym. attribuutit joitten uskoo lisäävän viehätysvoimaansa.

Kyllä tämän päivän hiustekniikka on niin hyvä että jos välttämättä haluaa lisälämmikettä päälaelleen niin siitä vaan!
      Mutta miksi et ajaisi pois niitä viimeisiäkin haituvia kuten monet nuoret (vahvahiuksisetkin) tekevät?

• kuula kiiltää

Ole ylpee kaljusta.
      Jos jotain on jäljellä, niin aja nekin siiliksi.

Mikään ei laukaise keskustelua/seurustelua niin kuin se, että heität jutun omasta päästä.

"Mulla pysyy kyllä asiat päässä, mutta hiukset ei"
      Tolla lähtee varmat naurut ja miehuutesi kasvaa kuin hipillä tukka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      15058
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      25
      2984
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2391
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      125
      1710
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1453
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      347
      1367
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1193
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1095
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      926
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      108
      879
    Aihe