Dellorto 17,5 seosruuvi.

juha6000

Löytyykö tuosta Dellorto 17,5 PHVA kaasarista seosruuvi erikseen vai onko vain yksi ruuvi tyhjäkäynnille/seokselle? Ja jos löytyy niin missähän kohti sijaitsee? Ja tuossa mallissa siis automaattirikastin.

8

14087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä semmonen vähän kun puolipallonmuotonen "ruuvi" ? itellä on semmonen pösön gurtner kaasarissa seosruuvina ja siitä pitää joillain pihdeillä säätää seos

• ilmaruuvi

mitenkäs voipi käydä jos ilmmaruuvin aukasee 10 kierrosta?

• joo,joo
        ilmaruuvi kirjoitti:

mitenkäs voipi käydä jos ilmmaruuvin aukasee 10 kierrosta?

Saat odottaa aamuu et löydät ruuvin. N.4,5-kierrosta pohjasta täysin auki.

• skodeskodee
        joo,joo kirjoitti:

Saat odottaa aamuu et löydät ruuvin. N.4,5-kierrosta pohjasta täysin auki.

mitä mun pitäs tehä ku mulla kävi ilmeisesti liian laihalla koska männän päähän pamahti reikä. mulla on 19mm dello jossa 90 suutin ja site on isompi imukaula? vinkkiä kiitos

• joo,joo
        skodeskodee kirjoitti:

mitä mun pitäs tehä ku mulla kävi ilmeisesti liian laihalla koska männän päähän pamahti reikä. mulla on 19mm dello jossa 90 suutin ja site on isompi imukaula? vinkkiä kiitos

On se merkki rikkaasta seoksesta. Iso kaasari-paljon seosta korkeapuristeiseen koneeseen. Joko lasket puristusta vaihtamalla paksullan kannentiivisteen tai säädät seoksen.

• jooopss
        joo,joo kirjoitti:

On se merkki rikkaasta seoksesta. Iso kaasari-paljon seosta korkeapuristeiseen koneeseen. Joko lasket puristusta vaihtamalla paksullan kannentiivisteen tai säädät seoksen.

Mikä tuossa kaasuttimessa on seoksen säätö ruuvi? Vai onko ilmaruuvi ja seos ruuvi samassa?

• HakanU.

www.sanili.tk sivulta kato TEKNIIKKA sivu .... sit siel on kaasuttimest kuvii, nii siel näkyy se seosruuvi

• vroom

Dellortossa on kaksi ruuvia joista ensimmäinen on tyhjäkäynnin ilmaruuvi, jolla tavallaan säädetään tyhjäkäynnin seosta. Vaikuttaa n. 1/4 osaan asti luistimen avautumisessa.
      Toinen ruuvi sijaitsee luistimen "vieressä" jolla säädetään kuinka alas luistin laskeutuu.

Muu säätäminen tapahtuu suuttimia ja neulaa vaihtamalla.
      Neulan yläpäässä on vielä lovia ja lukkorengas.
      Ylimmässä lovessa seos on laihin ja alemmassa rikkain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2243
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      303
      1216
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      905
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe