Löytyykö tuosta Dellorto 17,5 PHVA kaasarista seosruuvi erikseen vai onko vain yksi ruuvi tyhjäkäynnille/seokselle? Ja jos löytyy niin missähän kohti sijaitsee? Ja tuossa mallissa siis automaattirikastin.
Dellorto 17,5 seosruuvi.
8
14087
Vastaukset
sinä semmonen vähän kun puolipallonmuotonen "ruuvi" ? itellä on semmonen pösön gurtner kaasarissa seosruuvina ja siitä pitää joillain pihdeillä säätää seos
- ilmaruuvi
mitenkäs voipi käydä jos ilmmaruuvin aukasee 10 kierrosta?
- joo,joo
ilmaruuvi kirjoitti:
mitenkäs voipi käydä jos ilmmaruuvin aukasee 10 kierrosta?
Saat odottaa aamuu et löydät ruuvin. N.4,5-kierrosta pohjasta täysin auki.
- skodeskodee
joo,joo kirjoitti:
Saat odottaa aamuu et löydät ruuvin. N.4,5-kierrosta pohjasta täysin auki.
mitä mun pitäs tehä ku mulla kävi ilmeisesti liian laihalla koska männän päähän pamahti reikä. mulla on 19mm dello jossa 90 suutin ja site on isompi imukaula? vinkkiä kiitos
- joo,joo
skodeskodee kirjoitti:
mitä mun pitäs tehä ku mulla kävi ilmeisesti liian laihalla koska männän päähän pamahti reikä. mulla on 19mm dello jossa 90 suutin ja site on isompi imukaula? vinkkiä kiitos
On se merkki rikkaasta seoksesta. Iso kaasari-paljon seosta korkeapuristeiseen koneeseen. Joko lasket puristusta vaihtamalla paksullan kannentiivisteen tai säädät seoksen.
- jooopss
joo,joo kirjoitti:
On se merkki rikkaasta seoksesta. Iso kaasari-paljon seosta korkeapuristeiseen koneeseen. Joko lasket puristusta vaihtamalla paksullan kannentiivisteen tai säädät seoksen.
Mikä tuossa kaasuttimessa on seoksen säätö ruuvi? Vai onko ilmaruuvi ja seos ruuvi samassa?
- HakanU.
www.sanili.tk sivulta kato TEKNIIKKA sivu .... sit siel on kaasuttimest kuvii, nii siel näkyy se seosruuvi
- vroom
Dellortossa on kaksi ruuvia joista ensimmäinen on tyhjäkäynnin ilmaruuvi, jolla tavallaan säädetään tyhjäkäynnin seosta. Vaikuttaa n. 1/4 osaan asti luistimen avautumisessa.
Toinen ruuvi sijaitsee luistimen "vieressä" jolla säädetään kuinka alas luistin laskeutuu.
Muu säätäminen tapahtuu suuttimia ja neulaa vaihtamalla.
Neulan yläpäässä on vielä lovia ja lukkorengas.
Ylimmässä lovessa seos on laihin ja alemmassa rikkain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642