Mitä te ootte olkaimattoman häämekon alle laittaneet? Korsetti, vai olkaimettomat rintsikat?
Vinkkejä..
2
660
Vastaukset
- The DressMaker
Alusasun valinta riippuu kovasti monesta asiasta, enkä oikein tiedä onko tällaisella palstalla saatavista mielipiteistä mitään apua juuri sinulle. Riippuu kovasti morsiamen vartalosta ja puvusta. Kuinka paljon tukea rinnat tarvitsevat, entä vartalo (korsetilla saa "makkaroita" sileäksi, rintaliiveillä ei). Kuinka paljon tukea puvusta itsestään saa, onko puvun yläosa jämäkkä (mahdollisesti luitettu) vai rimpulampaa materiaalia jne. Samoin, jos puvun materiaali on kovin ohutta, rintaliivin alareuna voi näkyä kankaan läpi. Korsetilla saa sileämmän linjan. Tosin, en tiedä tarkoitatko ihan oikeaa korsettia, eli sitä sellaista todella tiiviisti luitettua oikein vanhanaikaista Scarlett O'Hara-mallista vempelettä, jolla saadaan todella senttejä pois vyötäröltä (kannattaa teettää mittojen mukaan), vai sitten näitä alusasuliikkeiden "korsetteja". Jos puku on jo hankittu, ota puku tai sen yläosa mukaan ja hanki alusasusi erikoisliikkeestä. Puku pitää olla mukana, että voidaan tarkistaa sopiva koko (yllättävän suuri osa naisista käyttää väärän kokoisia rintaliivejä), istuvuus puvun kanssa ja samoin se, ettei alusasu näy puvun alta (esim. pilkota yläreunasta). Jotkut itseasiassa suosittelevat, että hyvä, riittävän tukeva mutta päällä mukava alusasu pitäisi ostaa ensin, ja sitten vasta pukuja sovittaa juuri sen hääpäivänä ylle tulevan alusvaatteen kanssa. Käytännössä ei taida useinkaan onnistua näin päin. Hyviä vihkiäisiä ja hääjuhlaa!
- ei mitään...
mun puvun yläosa on korsettimainen ja vaikka omaan isot roikkuvat rinnat niin puku pitää ne niin hyvin että alle ei tarvii mitään.muuten oisin laittanut korsetin, kun tota painoa on jokunen kilo liikaa...(=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644