Tästä on varmaan ollut jo aiemmin. Mutta kellä oikeita kokemuksia, harmaiden vesien käsittelyyn sopivien/ja TAATUSTI TOIMIVIEN muovipönttöjen, toimivuudesta myös talvikäytössä kesämökillä. Sori, heput en kaipaa myyntiedustajan repliikkejä, vaan aitojen kokemusten. PS:Pitäis jo nous viikolla tietää, kaivuri tilattu jo.
APUVAAA!!! harmaat VEDET
11
1785
Vastaukset
- Tuskaa kärsivä
Viikon loppuna olleilla messuilla etsin samaan ongelmaan ratkaisua. Voin sanoa, että tieto (tiedottomuus) lisäsi tuskaa. Mökkitontiltani ei taatusti tulla kaatamaan yhtään ylimääräistä puuta,ei nyt eikä tulevaisuudessa! Mökkitontillani ei taatusti rakentamisen jälkeen kaiveta koskaan, oli asetus tai laki mikä tahansa! Green Rockin osastolla oli jotain kiinnostavaa, mutteivät voineet antaa esitteitä tai juurikaan kättä pidempää. Onko kenelläkään kokemuksia Green Rockin harmaavesijärjestelmistä?
- valehtelijoita???
Juo vaikka janoosi ne harmaat vedet - tollaset vatipäät jotka lähtökohtaisesti olettaa esim. myyntimiesten puhuvan paskaa saa mun puolesta hukkua omiin paskavesiinsä.
- -myyntimies
on rehellisyyden huippu. Vrt. autokauppias.
- VATIPÄÄ dead line
Hei, talvi on jo ohi, ei pitäisi enään pipon kiristää. Ja tuolla asenteella kyllä myydään eskimoille pakastimia ja saharaan hiekkaa. PS.Kaada itselles vaan, minä tarjoan....
- RaakaRane
harmaavesijärjestelmiä valmistavat kaikki suuret alalla jo pitkään toimineet firmat, esim. KWH Pipe, Labko, Uponor, Jita, Talokaivo, Pipelife. Toimivuuden edellytys on se, että maaperä, asennussyvyydet ja itse asennustyö tehdään oikein. Kukahan on tehnyt suunnitelman harmaavesijärjestelmästä, millainen on maaperä, paljonko ovat maksimivesimäärät vuorokaudessa,rakennuspaikan sijainti (routasyvyydet) jne? Pelkkä pöntön valinta eri takaa onnistunutta lopputulosta, pikemmin päinvastoin.
- Green Rock
Käsittääkseni vanhimpia valmistajia
- harmaa fergu on
Green Rock kirjoitti:
Käsittääkseni vanhimpia valmistajia
myös vanha mutta ei enää kilpailukykyinen.
- ?????
harmaa fergu on kirjoitti:
myös vanha mutta ei enää kilpailukykyinen.
!!!!!!!!!!!!
- Epäilemättä Myyjä
ja kaikin puolin tyytyväinenkin sellainen. Haluan kertoa teillekin jotain vuosikymmenien kokemuksella. RaakaRane näyttää olevan maasuodatuksen tai imeytyksen puolestapuhuja. Älkää uskoko kaveria, sillä ko. puhdistusmenetelmät ovat pitkässä juoksussa yksi kalleimpia, vaikeimpia ja työläimpiä ratkaisuja. Meidän äiti ilmoitti, että pihaa ei enään kaiveta. Meidän äiti ilmoitti myös, että säännöillä ei ole mitään merkitystä, kun samalla mökillä mökkeillän nyt ja 30 vuoden päästäkin ja pihaa ei todellakaan kaiveta!!! Meidän äiti kertoi myös, että eläkkeellä kaupunkiasunto myydään ja tällöin samat mukavuudet tulee löytyä järven rannalta. Ulko- ja lomaruokinnasta huolestuneena, olen vaihtoehdoista alan ammattilaisena vakuuttunut. Käyttökustannukset ja päivitysmahdollisuudet mukaan lukien on edullisempia ratkaisuja olemassa, kuin maasuodatukset tai imeytykset. Harmaiden vesien edullisin ratkaisu on Green Rockin GP Mini Sako 3 ja pienpuhdistamo puolella ei asiasta Green Rockin valinnan kannalta kannata edes harkita muita vaihtoehtoja. Meidät löydät sivuilta http://www.greenrock.fi/fi-FI/kuluttaja/palveluhakemisto
- RaakaRane
Epäilemättä Myyjä kirjoitti:
ja kaikin puolin tyytyväinenkin sellainen. Haluan kertoa teillekin jotain vuosikymmenien kokemuksella. RaakaRane näyttää olevan maasuodatuksen tai imeytyksen puolestapuhuja. Älkää uskoko kaveria, sillä ko. puhdistusmenetelmät ovat pitkässä juoksussa yksi kalleimpia, vaikeimpia ja työläimpiä ratkaisuja. Meidän äiti ilmoitti, että pihaa ei enään kaiveta. Meidän äiti ilmoitti myös, että säännöillä ei ole mitään merkitystä, kun samalla mökillä mökkeillän nyt ja 30 vuoden päästäkin ja pihaa ei todellakaan kaiveta!!! Meidän äiti kertoi myös, että eläkkeellä kaupunkiasunto myydään ja tällöin samat mukavuudet tulee löytyä järven rannalta. Ulko- ja lomaruokinnasta huolestuneena, olen vaihtoehdoista alan ammattilaisena vakuuttunut. Käyttökustannukset ja päivitysmahdollisuudet mukaan lukien on edullisempia ratkaisuja olemassa, kuin maasuodatukset tai imeytykset. Harmaiden vesien edullisin ratkaisu on Green Rockin GP Mini Sako 3 ja pienpuhdistamo puolella ei asiasta Green Rockin valinnan kannalta kannata edes harkita muita vaihtoehtoja. Meidät löydät sivuilta http://www.greenrock.fi/fi-FI/kuluttaja/palveluhakemisto
Vain kaksi virhettä tekstissä... 1) En ole maasuodatuksen tai imeytyksen puolestapuhuja. Tiedänpähän vain pitkän työkokemuksen kautta alan vaatimuksia ja eri tekniikoiden toimivuuksista yleensä. Yhdelläkään valmistajalla ei ole ylivoimaisen parasta pönttöä sekä hinnallisesti että laadullisesti. 2) Teidän äiti itseasiassa halusi ihan kilpailevan firman toimivat vehkeet pihallensa, mutta ei kehdannut sitä sinulle tunnustaa ääneen, kertoipahan vaan 30 parhaalle kaverillensa.
- nääs...
Imeytys tai suodatus kenttä. Elikkäs ensin sako kaivo ja kenttä perään. Helpoin, halvin ja toimiva ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381