APUVAAA!!! harmaat VEDET

dead line

Tästä on varmaan ollut jo aiemmin. Mutta kellä oikeita kokemuksia, harmaiden vesien käsittelyyn sopivien/ja TAATUSTI TOIMIVIEN muovipönttöjen, toimivuudesta myös talvikäytössä kesämökillä. Sori, heput en kaipaa myyntiedustajan repliikkejä, vaan aitojen kokemusten. PS:Pitäis jo nous viikolla tietää, kaivuri tilattu jo.

11

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskaa kärsivä

      Viikon loppuna olleilla messuilla etsin samaan ongelmaan ratkaisua. Voin sanoa, että tieto (tiedottomuus) lisäsi tuskaa. Mökkitontiltani ei taatusti tulla kaatamaan yhtään ylimääräistä puuta,ei nyt eikä tulevaisuudessa! Mökkitontillani ei taatusti rakentamisen jälkeen kaiveta koskaan, oli asetus tai laki mikä tahansa! Green Rockin osastolla oli jotain kiinnostavaa, mutteivät voineet antaa esitteitä tai juurikaan kättä pidempää. Onko kenelläkään kokemuksia Green Rockin harmaavesijärjestelmistä?

    • valehtelijoita???

      Juo vaikka janoosi ne harmaat vedet - tollaset vatipäät jotka lähtökohtaisesti olettaa esim. myyntimiesten puhuvan paskaa saa mun puolesta hukkua omiin paskavesiinsä.

      • -myyntimies

        on rehellisyyden huippu. Vrt. autokauppias.


      • VATIPÄÄ dead line

        Hei, talvi on jo ohi, ei pitäisi enään pipon kiristää. Ja tuolla asenteella kyllä myydään eskimoille pakastimia ja saharaan hiekkaa. PS.Kaada itselles vaan, minä tarjoan....


    • RaakaRane

      harmaavesijärjestelmiä valmistavat kaikki suuret alalla jo pitkään toimineet firmat, esim. KWH Pipe, Labko, Uponor, Jita, Talokaivo, Pipelife. Toimivuuden edellytys on se, että maaperä, asennussyvyydet ja itse asennustyö tehdään oikein. Kukahan on tehnyt suunnitelman harmaavesijärjestelmästä, millainen on maaperä, paljonko ovat maksimivesimäärät vuorokaudessa,rakennuspaikan sijainti (routasyvyydet) jne? Pelkkä pöntön valinta eri takaa onnistunutta lopputulosta, pikemmin päinvastoin.

      • Green Rock

        Käsittääkseni vanhimpia valmistajia


      • harmaa fergu on
        Green Rock kirjoitti:

        Käsittääkseni vanhimpia valmistajia

        myös vanha mutta ei enää kilpailukykyinen.


      • ?????
        harmaa fergu on kirjoitti:

        myös vanha mutta ei enää kilpailukykyinen.

        !!!!!!!!!!!!


      • Epäilemättä Myyjä

        ja kaikin puolin tyytyväinenkin sellainen. Haluan kertoa teillekin jotain vuosikymmenien kokemuksella. RaakaRane näyttää olevan maasuodatuksen tai imeytyksen puolestapuhuja. Älkää uskoko kaveria, sillä ko. puhdistusmenetelmät ovat pitkässä juoksussa yksi kalleimpia, vaikeimpia ja työläimpiä ratkaisuja. Meidän äiti ilmoitti, että pihaa ei enään kaiveta. Meidän äiti ilmoitti myös, että säännöillä ei ole mitään merkitystä, kun samalla mökillä mökkeillän nyt ja 30 vuoden päästäkin ja pihaa ei todellakaan kaiveta!!! Meidän äiti kertoi myös, että eläkkeellä kaupunkiasunto myydään ja tällöin samat mukavuudet tulee löytyä järven rannalta. Ulko- ja lomaruokinnasta huolestuneena, olen vaihtoehdoista alan ammattilaisena vakuuttunut. Käyttökustannukset ja päivitysmahdollisuudet mukaan lukien on edullisempia ratkaisuja olemassa, kuin maasuodatukset tai imeytykset. Harmaiden vesien edullisin ratkaisu on Green Rockin GP Mini Sako 3 ja pienpuhdistamo puolella ei asiasta Green Rockin valinnan kannalta kannata edes harkita muita vaihtoehtoja. Meidät löydät sivuilta http://www.greenrock.fi/fi-FI/kuluttaja/palveluhakemisto


      • RaakaRane
        Epäilemättä Myyjä kirjoitti:

        ja kaikin puolin tyytyväinenkin sellainen. Haluan kertoa teillekin jotain vuosikymmenien kokemuksella. RaakaRane näyttää olevan maasuodatuksen tai imeytyksen puolestapuhuja. Älkää uskoko kaveria, sillä ko. puhdistusmenetelmät ovat pitkässä juoksussa yksi kalleimpia, vaikeimpia ja työläimpiä ratkaisuja. Meidän äiti ilmoitti, että pihaa ei enään kaiveta. Meidän äiti ilmoitti myös, että säännöillä ei ole mitään merkitystä, kun samalla mökillä mökkeillän nyt ja 30 vuoden päästäkin ja pihaa ei todellakaan kaiveta!!! Meidän äiti kertoi myös, että eläkkeellä kaupunkiasunto myydään ja tällöin samat mukavuudet tulee löytyä järven rannalta. Ulko- ja lomaruokinnasta huolestuneena, olen vaihtoehdoista alan ammattilaisena vakuuttunut. Käyttökustannukset ja päivitysmahdollisuudet mukaan lukien on edullisempia ratkaisuja olemassa, kuin maasuodatukset tai imeytykset. Harmaiden vesien edullisin ratkaisu on Green Rockin GP Mini Sako 3 ja pienpuhdistamo puolella ei asiasta Green Rockin valinnan kannalta kannata edes harkita muita vaihtoehtoja. Meidät löydät sivuilta http://www.greenrock.fi/fi-FI/kuluttaja/palveluhakemisto

        Vain kaksi virhettä tekstissä... 1) En ole maasuodatuksen tai imeytyksen puolestapuhuja. Tiedänpähän vain pitkän työkokemuksen kautta alan vaatimuksia ja eri tekniikoiden toimivuuksista yleensä. Yhdelläkään valmistajalla ei ole ylivoimaisen parasta pönttöä sekä hinnallisesti että laadullisesti. 2) Teidän äiti itseasiassa halusi ihan kilpailevan firman toimivat vehkeet pihallensa, mutta ei kehdannut sitä sinulle tunnustaa ääneen, kertoipahan vaan 30 parhaalle kaverillensa.


    • nääs...

      Imeytys tai suodatus kenttä. Elikkäs ensin sako kaivo ja kenttä perään. Helpoin, halvin ja toimiva ratkaisu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe