riparilapselle lahjaa... eikö joku noin 30e olisi ihan sopiva? Mutta mitäs sillä saa???? kultainen kaulaketju ja risti taitaa maksaa yli 100e... voiko pelkän ristin viedä??? tai pelkän ketjun? niin jos veisi pelkän ristin kultaisen...tietysti se olisi oltava sitten sellainen "parempi" ei mikään 15e pieni surkimus. Vaikeaa on..niin ja pojalle jolla kaikkea tuntuu olevan....
apuuuvaaa rippijuhlat
4
576
Vastaukset
- volma
Meidän pojalta juuri tänään kysyttiin, mitä hän haluaa rippilahjaksi niin vastaus oli, että rahaa. Itse annoimme tuttavaperheen pojalle viime kesänä 20 euroa lahjaksi ja ruusun. Nykyajan nuorilla on kaikkea ja maku on tosi tarkka joten parempi, että itse ostavat mitä tarvitsevat.
- raha ei ole lahja
Osta hopeinen paksu kaulaketju.
- api
Meidän poika sai viime vuonna mm. maton ja tykkäs lujaa. Samoin astiat on ihan kivoja, kyllä ne osaa oikeesti antaa arvoa! Pojille mieluummin hopeakoruja, mutta kaikki ei tykkää koruista...
- ihan oikeassa
siinä, että astiat on yksi hyvä rippilahja - myös esim. pyyhkeet, lakanat ym on tarpeen - harvalla sen ikäisellä on kovin montaa omaa... Kyllä myös pojat on yleisesti tykänneet sellaisista lahjoista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947723- 374087
- 483650
- 2493187
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212674Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as392653- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292539