Voi Rakkaani. Huomasitko tien. Hiekkaisen. Sen kiven joka kaihersi. Poistitko. Kaivoitko syvältä sydämen. Niinkuin hiekanmurun. Joka ahdistaa. Kun askeltaa. Rakkaani. Matkani oli mutkikas. Miksi. Luoja sen yksin tiesi. Laitoi kiven polullein. Uskon. Luotan huomiseen. Ystävyyteen. Joka kerran kasvoi. Hiekan murusta. Hiekkatieksi. Jota kulkea sain luoksesi. Paratiisiisi. Olenko oikealla tiellä.
HIEKKATIE
6
297
Vastaukset
- ihanaa *
että Sinä Margitta olet tullut jälleen tänne runoystäviäsi ilahduttamaan.
runostasi Margitta! Ja se sopi oikein hyvin näihin yömietteisiinikin...
- *MURUKULTA*
.."Uskon. Luotan huomiseen. Ystävyyteen. Joka kerran kasvoi. Hiekan murusta. Hiekkatieksi. Jota kulkea sain luoksesi. Paratiisiisi." Jokaisella askeleella on merkityksensä, aivan jokaisella. Yksittäin ei ehkä niinkään, kaikkea ei edes huomaa, mutta niistä syntyy matka ja se taas on tärkeää. :) Ystävän_halaus, tuitukka se on Murukulta kun täältä vilkuttaa! ;)
- lindalinda1
Olethan Sinä olemassa, Luojan kiitos. Olet ollut kauan poissa, liian kauan. Mutta kun runoasi lukee, se ehkä selittänee poissaolosi ainakin osin. Runosi riipaisee, todella. Paljon surullisen upeita lauseita kuten; ' sen kiven joka kaihersi ' ' kaivoitko syvältä sydämen niin kuin hiekanmurun joka ahdistaa kun askeltaa ' Lopulta kuitenkin löydät sinne paratiisiin takai- sin vielä, usko ja luota siihen - minäkin. Kaunis ja koskettava runo, mutta ihanaa lukea taas Sinua.
- yks mies.
tämä oli niin hieno, kotoinen runo. Hiekkateitä on enää niin harvassa, mutta kyllä täältä maaseudultakin jokunen niitä vielä löytyy. Ehkä siksi tykkäsinkin. :D
Margitta heii! Aii ykskii hiekanmurunen kengässä, aina joka askeleella olemisestaan muistuttaa. Tuo kysymys? "Olenko oikealla tiellä" Sen kysymyksen äärellä tungosta. nyt meidän hoo hetkemme uimavedet sinne voimme antautua - mikä ihanuus. Kesäistä iltapäivää ja kiva kun taas ilmestyit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813