mt PINJA kuva

hakusessa,

rakkennusvuosi 1962,tunnus OGGM löytyiskö keltään. Raste

13

1140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liippaa
      • Raste

story,mut pinjan kohdal ei kuvaa oli harmi,mut hyvää kevättä toivottelen.

• jenkki

sinä laskit vastikkeet ja kaikki muut raha asiat paitsi se mitä tehtiin zytnialla po polsku kurva jegomas tai jotain sinnepäin? rahaa tuli niin paljon et tullin piti takavarikoida meijän wolkkari ,eikä Tellholmissa kukaan nauttinu alkoholia paitsi se Bertel V muistatko?

• Arag

Onko nämä parikuvaa Pinjasta. www.shipspotting.com. Löyttyy haulla Pinja.Muistan 69 vuonna että pyörittiin talvella samoissa ränneissä. Olin Granvikissa täkillä.

• Arag

Tämä Pinja taitaakin olla entinen Esso Finlandia kun katsoin uudestaan näitä kuvia. Näyttikin vähän liian isolta muistan pienehkön perätuupparin jotain parintuhannen luokkaa. Joka tuuppasi sitkeästi menemään, oli kova jäätalvi silloin. Eikö Esso Finlandiakin ollut pienempi alus kuin tämä Shipspottingin kuvan laiva.

• Kajan
    • tarkempi osoite
      • tupauuno2012

Voit vapaasti tallentaa omaan koneeseen kuvat mutta levittää ei saa ilman lupaa.

• Mesu pinjassa 1968

Sama Sea foto:n ottama kuva m/t Pinjasta, on Judicor Oy:n (Vapalahti) kirjassa Suomalaiset rahtilaivat 1970-1980 Osa 2:L-Ö.
        Judicorista saataisi löytyä alkuperäinen kuva tai filmi? Tuosta äänimeren pienestä kuvasta ,kun ei suurentamalla saa mitään kunnon kuvaa.

• kokemusta on

Hei "mesu pinjassa" ota yhteyttä suoraan seafoto/Hannu Laakso,niin minäkin olen tehnyt,hyvin on homma hoitunut,kuvat on tulleet posteljoonin tuomana ei tarvitse skannailla ...

• mesuna pinjassa

Itselläni on muutama kuva Pinjasta. Edellä olevan "tiedotteen" kirjoitinkin vihjeeksi ketjun aloittaja Rasteelle.

• ilmaseksi

Aanimeresä näyttävät perustelevan pientä kuvakokoa sillä ettei niitä kopioitaisi valokuviksi vaan kuvia pitäisi ostaa kuvaajilta rahaa maksaen. Ehkä laivakuvaajien määrä voisi vähetä, jos kaikki työtuloksesta olisivat ilmaisia netissä

• Raste

Huomenta,kuvan laatu Pinjasta siinä Sea foton kuvas aika kehno, on jo olemassa kyseinen foto, mut jos sattuis jollain olemaan parempaa kuvaa,niin olisin kiitollinen kuvasta,tai vinkistä mistä löytyis.
        Hyvää kevättä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53