Kuis tuommonen sanaki - halakastu otti korvastani kiinni ja alako? Korvaan tekee matkaa, kovan pääkallokuoren sissään. Saas nähä selviääkös sielä, noin vaikea sana - halakastu. Joha vähintään täytyy nyt, olla see tietotomografia viipaloimassa. Liekkös sekää seleville saa, halakastu sana - maiskuttelen. Aa - oisko see sillee, ku rakastuneenahan - halakastaan, seki pieni rusinaki - sulle ja mulle. Ai mites hyvälle maistuu, seki pieni muru - see ku on - halakastu, sehän sen niin makees tekee. Olikoha se nyt sittenkää - vastaus, siinä on jotenki semmonen - tunne. Ois - kui rakkaus oiskii, lentänny ikkunasta - ulos. Aii nyt jo alko ihan koskeen, oo halakastu - sana sittenki mieluummin see, pieni rusina - sulle ja mulle.
Halakastu sana
2
223
Vastaukset
- ja siitä ei **************
saanut sanoa"halakastuakaan " sanaa. tämän murteen osaava ja omaava
Aina välillä nostaa päätään, ja maistuu niin hyvältä. Heh ei niin saanu sanua, aii että alkoi naurattamaan. * hymyn kera Sinulle* murteen osaava kiitos kommentistas..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733