Kyselee ilmeisesti täysin tietämätön huoltaja-persoona. Vaikka painia olen seuraanut jo 4 vuotta, on tämä ko liike jäänyt pimentoon. Kuullut kyllä olen. Kertoisiko joku?
Turparuuvi?
14
3811
Vastaukset
- painiliike
No siinä väännetään nuijempaa turvasta. Aivan easy juttu opetella puolustamaan. No hätä.
- tarkentaa
Miten väännetään ja miten puollustetaan? Vai onko tämä se liike mikä vie FIKSUMMAN voittoon kun NUIJEMMALLE ei ole sitä harjoituksissa opetettu???
- Eikä toimi aikuisillakaan
tarkentaa kirjoitti:
Miten väännetään ja miten puollustetaan? Vai onko tämä se liike mikä vie FIKSUMMAN voittoon kun NUIJEMMALLE ei ole sitä harjoituksissa opetettu???
Kersojen ei liikettä tarvitsekaan osata. Mutta menköön: Eli matossa päällä oleva laittaa ulommaisen kätensä vastapuolen niskan yli leukaan. Sitten toinen käsi oman puolen vastustajan käden alta omaan käsivarteen kiinni. Ja sitten väännetään kaulaa/leukaa vatsaa/jalkoja kohti. Jotakuinkin noin. On taas liike, joka on helpompi näyttää kuin selittää.
- turparuuvista
Eikä toimi aikuisillakaan kirjoitti:
Kersojen ei liikettä tarvitsekaan osata. Mutta menköön: Eli matossa päällä oleva laittaa ulommaisen kätensä vastapuolen niskan yli leukaan. Sitten toinen käsi oman puolen vastustajan käden alta omaan käsivarteen kiinni. Ja sitten väännetään kaulaa/leukaa vatsaa/jalkoja kohti. Jotakuinkin noin. On taas liike, joka on helpompi näyttää kuin selittää.
sovelletun turparullin? Miepäs osaan mutten kerro =))
- Painija
turparuuvista kirjoitti:
Kauheita salaisia ja tappavia tekniikoita täällä! Menee jo ihan lakanalajien puolelle!
- jehefe
turparuuvista kirjoitti:
Sama liike, eri osavaltio. :)
- sama liike
jehefe kirjoitti:
Sama liike, eri osavaltio. :)
Käyppäs kysymässä joltain vanhan linjan kikkailijalta mikä ero on turparuuvilla ja -rullilla (huom! rulli "i":llä)
- heppp
sama liike kirjoitti:
Käyppäs kysymässä joltain vanhan linjan kikkailijalta mikä ero on turparuuvilla ja -rullilla (huom! rulli "i":llä)
Eikös turparulli otettu etupuolelta, tms.?
- tuomarin ämmä
heppp kirjoitti:
Eikös turparulli otettu etupuolelta, tms.?
ne seurat vain jotka opettavat muutenki sika ja kikkailu liikeet kersoille ja isoimmille...ei siis kaikki!!!!NÄINHÄN HEIKOIMMAT TOIMII
- yksi hyvä
tuomarin ämmä kirjoitti:
ne seurat vain jotka opettavat muutenki sika ja kikkailu liikeet kersoille ja isoimmille...ei siis kaikki!!!!NÄINHÄN HEIKOIMMAT TOIMII
syy selittää oma tappio painimatolla. ja myös yleinen =)
- Extra Tee
yksi hyvä kirjoitti:
syy selittää oma tappio painimatolla. ja myös yleinen =)
Usein kyllä näkee aika rajujakin liikkeitä aika pikkuisilla painijoilla.
- onneksi se
Extra Tee kirjoitti:
Usein kyllä näkee aika rajujakin liikkeitä aika pikkuisilla painijoilla.
marjanpoiminta ei oo niin rajua
- Anonyymi
Onko turparuuvissa jotain vikaa tai onko se kielletty painissa nykyään? Itse junnuna tein sitä paljonkin enkä hiffaa että miksi sitä ei saisi tehdä…
- Anonyymi
Ei se ole koskaan ollut kielletty, eikä ole nykyäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693