Kyselee ilmeisesti täysin tietämätön huoltaja-persoona. Vaikka painia olen seuraanut jo 4 vuotta, on tämä ko liike jäänyt pimentoon. Kuullut kyllä olen. Kertoisiko joku?
Turparuuvi?
14
3645
Vastaukset
- painiliike
No siinä väännetään nuijempaa turvasta. Aivan easy juttu opetella puolustamaan. No hätä.
- tarkentaa
Miten väännetään ja miten puollustetaan? Vai onko tämä se liike mikä vie FIKSUMMAN voittoon kun NUIJEMMALLE ei ole sitä harjoituksissa opetettu???
- Eikä toimi aikuisillakaan
tarkentaa kirjoitti:
Miten väännetään ja miten puollustetaan? Vai onko tämä se liike mikä vie FIKSUMMAN voittoon kun NUIJEMMALLE ei ole sitä harjoituksissa opetettu???
Kersojen ei liikettä tarvitsekaan osata. Mutta menköön: Eli matossa päällä oleva laittaa ulommaisen kätensä vastapuolen niskan yli leukaan. Sitten toinen käsi oman puolen vastustajan käden alta omaan käsivarteen kiinni. Ja sitten väännetään kaulaa/leukaa vatsaa/jalkoja kohti. Jotakuinkin noin. On taas liike, joka on helpompi näyttää kuin selittää.
- turparuuvista
Eikä toimi aikuisillakaan kirjoitti:
Kersojen ei liikettä tarvitsekaan osata. Mutta menköön: Eli matossa päällä oleva laittaa ulommaisen kätensä vastapuolen niskan yli leukaan. Sitten toinen käsi oman puolen vastustajan käden alta omaan käsivarteen kiinni. Ja sitten väännetään kaulaa/leukaa vatsaa/jalkoja kohti. Jotakuinkin noin. On taas liike, joka on helpompi näyttää kuin selittää.
sovelletun turparullin? Miepäs osaan mutten kerro =))
- Painija
turparuuvista kirjoitti:
Kauheita salaisia ja tappavia tekniikoita täällä! Menee jo ihan lakanalajien puolelle!
- jehefe
turparuuvista kirjoitti:
Sama liike, eri osavaltio. :)
- sama liike
jehefe kirjoitti:
Sama liike, eri osavaltio. :)
Käyppäs kysymässä joltain vanhan linjan kikkailijalta mikä ero on turparuuvilla ja -rullilla (huom! rulli "i":llä)
- heppp
sama liike kirjoitti:
Käyppäs kysymässä joltain vanhan linjan kikkailijalta mikä ero on turparuuvilla ja -rullilla (huom! rulli "i":llä)
Eikös turparulli otettu etupuolelta, tms.?
- tuomarin ämmä
heppp kirjoitti:
Eikös turparulli otettu etupuolelta, tms.?
ne seurat vain jotka opettavat muutenki sika ja kikkailu liikeet kersoille ja isoimmille...ei siis kaikki!!!!NÄINHÄN HEIKOIMMAT TOIMII
- yksi hyvä
tuomarin ämmä kirjoitti:
ne seurat vain jotka opettavat muutenki sika ja kikkailu liikeet kersoille ja isoimmille...ei siis kaikki!!!!NÄINHÄN HEIKOIMMAT TOIMII
syy selittää oma tappio painimatolla. ja myös yleinen =)
- Extra Tee
yksi hyvä kirjoitti:
syy selittää oma tappio painimatolla. ja myös yleinen =)
Usein kyllä näkee aika rajujakin liikkeitä aika pikkuisilla painijoilla.
- onneksi se
Extra Tee kirjoitti:
Usein kyllä näkee aika rajujakin liikkeitä aika pikkuisilla painijoilla.
marjanpoiminta ei oo niin rajua
- Anonyymi
Onko turparuuvissa jotain vikaa tai onko se kielletty painissa nykyään? Itse junnuna tein sitä paljonkin enkä hiffaa että miksi sitä ei saisi tehdä…
- Anonyymi
Ei se ole koskaan ollut kielletty, eikä ole nykyäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957