Näistä Laguunoista! Paljon on negatiivista kuullut muttakun on vaa alkanu himottaa tommonen 95-98 Breikki 1.8 tai 2.0 litran koneella ja mielellään alle 300tkm ajetut. Varsinkin farkun ulkonäkö on siisti ja ilmeisesti tilavakin on? Eli kannattaako ostaa? tyyppiviat yms olis kiva tietää entä onko kalliit osat? ja kumpi noista moottorivaihtoehdoista on kestävämpi? Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaamaa! :)
Kertokaas nyt
5
866
Vastaukset
- nypyttäjä
Kuulehan nyt.Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa.Se on vaarallisempi kuin sikalunssa,Välttele sitä kuin ruttoa.Elämäsi pilaat jos siihen sekaannut.Sekaannu ennemin vaikka jänikseen.
- Kertokaa ny
sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?
- 04-Laguna
Kertokaa ny kirjoitti:
sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?
Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.
- regulator
04-Laguna kirjoitti:
Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.
Ilman muuta se I koppanen Lagu on se parempi vaihtoehto ja sarjan lopupäästä 1999-2000
- Lagupekka
Itselläni on -99 mallia 2 litraisella koneella, ei kylläkään farmari. Auto ollut minulla 4 vuotta ja silla on nyt ajettu 260tkm. Renu on toiminut minulla hienosti. Koneeseen ei tehty muuta kuin öljyt vaihdettu 15 000km välein. Vesipumppu meni kun sitä ei vaihdetto jakoremmin vaihdon yhteydessä. Alusta remonttia on pitänyt tehdä jonkinverran eli 1 kpl alapalloniveliä ja 1kpl raidetangon päitä. Suosittelen omasta puolestani. Minulla oli itsellä suuria ennakkoluuloja Rellua kohtaan, mutta onnekseni pääsin niiden yli ja olen nykyään tyytyväinen Renault autoilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1933971
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921896Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281572- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251266Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1951016