Kertokaas nyt

Totuus..

Näistä Laguunoista! Paljon on negatiivista kuullut muttakun on vaa alkanu himottaa tommonen 95-98 Breikki 1.8 tai 2.0 litran koneella ja mielellään alle 300tkm ajetut. Varsinkin farkun ulkonäkö on siisti ja ilmeisesti tilavakin on? Eli kannattaako ostaa? tyyppiviat yms olis kiva tietää entä onko kalliit osat? ja kumpi noista moottorivaihtoehdoista on kestävämpi? Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaamaa! :)

5

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nypyttäjä

Kuulehan nyt.Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa.Se on vaarallisempi kuin sikalunssa,Välttele sitä kuin ruttoa.Elämäsi pilaat jos siihen sekaannut.Sekaannu ennemin vaikka jänikseen.

• Kertokaa ny

sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?

• 04-Laguna
        Kertokaa ny kirjoitti:

sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?

Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.

• regulator
        04-Laguna kirjoitti:

Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.

Ilman muuta se I koppanen Lagu on se parempi vaihtoehto ja sarjan lopupäästä 1999-2000

• Lagupekka

Itselläni on -99 mallia 2 litraisella koneella, ei kylläkään farmari. Auto ollut minulla 4 vuotta ja silla on nyt ajettu 260tkm. Renu on toiminut minulla hienosti. Koneeseen ei tehty muuta kuin öljyt vaihdettu 15 000km välein. Vesipumppu meni kun sitä ei vaihdetto jakoremmin vaihdon yhteydessä. Alusta remonttia on pitänyt tehdä jonkinverran eli 1 kpl alapalloniveliä ja 1kpl raidetangon päitä. Suosittelen omasta puolestani. Minulla oli itsellä suuria ennakkoluuloja Rellua kohtaan, mutta onnekseni pääsin niiden yli ja olen nykyään tyytyväinen Renault autoilija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      134
      2734
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      266
      2335
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1423
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1092
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      97
      1050
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1023
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      942
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      57
      841
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      281
      794
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      781
    Aihe