Näistä Laguunoista! Paljon on negatiivista kuullut muttakun on vaa alkanu himottaa tommonen 95-98 Breikki 1.8 tai 2.0 litran koneella ja mielellään alle 300tkm ajetut. Varsinkin farkun ulkonäkö on siisti ja ilmeisesti tilavakin on? Eli kannattaako ostaa? tyyppiviat yms olis kiva tietää entä onko kalliit osat? ja kumpi noista moottorivaihtoehdoista on kestävämpi? Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaamaa! :)
Kertokaas nyt
5
848
Vastaukset
- nypyttäjä
Kuulehan nyt.Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa.Se on vaarallisempi kuin sikalunssa,Välttele sitä kuin ruttoa.Elämäsi pilaat jos siihen sekaannut.Sekaannu ennemin vaikka jänikseen.
- Kertokaa ny
sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?
- 04-Laguna
Kertokaa ny kirjoitti:
sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?
Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.
- regulator
04-Laguna kirjoitti:
Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.
Ilman muuta se I koppanen Lagu on se parempi vaihtoehto ja sarjan lopupäästä 1999-2000
- Lagupekka
Itselläni on -99 mallia 2 litraisella koneella, ei kylläkään farmari. Auto ollut minulla 4 vuotta ja silla on nyt ajettu 260tkm. Renu on toiminut minulla hienosti. Koneeseen ei tehty muuta kuin öljyt vaihdettu 15 000km välein. Vesipumppu meni kun sitä ei vaihdetto jakoremmin vaihdon yhteydessä. Alusta remonttia on pitänyt tehdä jonkinverran eli 1 kpl alapalloniveliä ja 1kpl raidetangon päitä. Suosittelen omasta puolestani. Minulla oli itsellä suuria ennakkoluuloja Rellua kohtaan, mutta onnekseni pääsin niiden yli ja olen nykyään tyytyväinen Renault autoilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882