Kertokaas nyt

Totuus..

Näistä Laguunoista! Paljon on negatiivista kuullut muttakun on vaa alkanu himottaa tommonen 95-98 Breikki 1.8 tai 2.0 litran koneella ja mielellään alle 300tkm ajetut. Varsinkin farkun ulkonäkö on siisti ja ilmeisesti tilavakin on? Eli kannattaako ostaa? tyyppiviat yms olis kiva tietää entä onko kalliit osat? ja kumpi noista moottorivaihtoehdoista on kestävämpi? Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaamaa! :)

5

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nypyttäjä

      Kuulehan nyt.Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa.Se on vaarallisempi kuin sikalunssa,Välttele sitä kuin ruttoa.Elämäsi pilaat jos siihen sekaannut.Sekaannu ennemin vaikka jänikseen.

      • Kertokaa ny

        sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?


      • 04-Laguna
        Kertokaa ny kirjoitti:

        sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?

        Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.


      • regulator
        04-Laguna kirjoitti:

        Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.

        Ilman muuta se I koppanen Lagu on se parempi vaihtoehto ja sarjan lopupäästä 1999-2000


    • Lagupekka

      Itselläni on -99 mallia 2 litraisella koneella, ei kylläkään farmari. Auto ollut minulla 4 vuotta ja silla on nyt ajettu 260tkm. Renu on toiminut minulla hienosti. Koneeseen ei tehty muuta kuin öljyt vaihdettu 15 000km välein. Vesipumppu meni kun sitä ei vaihdetto jakoremmin vaihdon yhteydessä. Alusta remonttia on pitänyt tehdä jonkinverran eli 1 kpl alapalloniveliä ja 1kpl raidetangon päitä. Suosittelen omasta puolestani. Minulla oli itsellä suuria ennakkoluuloja Rellua kohtaan, mutta onnekseni pääsin niiden yli ja olen nykyään tyytyväinen Renault autoilija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe