Näistä Laguunoista! Paljon on negatiivista kuullut muttakun on vaa alkanu himottaa tommonen 95-98 Breikki 1.8 tai 2.0 litran koneella ja mielellään alle 300tkm ajetut. Varsinkin farkun ulkonäkö on siisti ja ilmeisesti tilavakin on? Eli kannattaako ostaa? tyyppiviat yms olis kiva tietää entä onko kalliit osat? ja kumpi noista moottorivaihtoehdoista on kestävämpi? Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaamaa! :)
Kertokaas nyt
5
892
Vastaukset
- nypyttäjä
Kuulehan nyt.Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa.Se on vaarallisempi kuin sikalunssa,Välttele sitä kuin ruttoa.Elämäsi pilaat jos siihen sekaannut.Sekaannu ennemin vaikka jänikseen.
- Kertokaa ny
sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?
- 04-Laguna
Kertokaa ny kirjoitti:
sitte edes yks hyväpuoli ko autosta? toimiiko verkonpainona? tai katiskana?
Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.
- regulator
04-Laguna kirjoitti:
Osta uudempi paljon parempi, tosi edullisia nykyään. Vähemmän vikoja.
Ilman muuta se I koppanen Lagu on se parempi vaihtoehto ja sarjan lopupäästä 1999-2000
- Lagupekka
Itselläni on -99 mallia 2 litraisella koneella, ei kylläkään farmari. Auto ollut minulla 4 vuotta ja silla on nyt ajettu 260tkm. Renu on toiminut minulla hienosti. Koneeseen ei tehty muuta kuin öljyt vaihdettu 15 000km välein. Vesipumppu meni kun sitä ei vaihdetto jakoremmin vaihdon yhteydessä. Alusta remonttia on pitänyt tehdä jonkinverran eli 1 kpl alapalloniveliä ja 1kpl raidetangon päitä. Suosittelen omasta puolestani. Minulla oli itsellä suuria ennakkoluuloja Rellua kohtaan, mutta onnekseni pääsin niiden yli ja olen nykyään tyytyväinen Renault autoilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413446
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352948Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412809SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.692300Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861495Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai651046- 511026
- 77997
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3837