Hei! Onko täällä kyseisestä vaivasta kärsiviä? Millaiset oireet? Itselläni ko. sairaus diagnosoitu melkein 20 v. sitten. Pysynyt poissa (tai pienemmillä oireilla) melkein 20 v. ja nyt ilmeisesti puhjennut uudestaan. Valitettavasti ei ole vielä tietoa, kun en ole päässyt rakon tähystykseen. Kuinka kauan jouduitte odottamaan tähystykseen pääsyä ja mitä hoitoa olette saaneet vaivaan? Auttaako mitkään luontaislääkkeet vaivaan? Terv. Kiitollinen tiedoista.
cystitis interstitialis
2
645
Vastaukset
- rakkovaivainen
Mulla löytyi ko. vika 14 vuotta sitten. Pääsin aika pian tähystykseen kun olin reumapolin potilaana. Oireitahan oli ollu pari-kolme vuotta ennen sitä. Siis helekutin usein piti käyvä pissillä. Tähystyksessä todettiin, että rakko kutistunut (tais olla vetoisuus 2 dl) ja seinämät arpeutuneet. 3 vuoden aikana kävin n. 4 kk välein rakon venytyksessä (tehtiin nukutuksessa). Koska apu oli niin lyhytaikainen, lopetettiin yhteisymmäryksessä lääkärin kanssa nämä toimenpiteet. Muuta apua ei ole kukaan tarjonnut, en ole kyllä kysellytkään. Ei siihen kai paljo hoitoja ole tarjolla. Vaiva on jatkuva. Esim. lähikaupunkiin on reilun tunnin matka, kerran pitää huoltoasemalla käydä vessassa. Öisin 3-5 kertaa. Päiväkäynneistä ei jaksa edes lukua pitää. Olen kyllä täysin vessan orja. Vaiva ei ole pahentunut eikä helpottunut näinä vuosina. Kuulemma nykyään tätä venytyshoitoa käytetään vähemmän kuin ennnen, kai juuri siksi, että siitä ei ole pitkä apu:( Yritä pärjäillä.
- TÄSTÄ LINKISTÄ
mitään apua:
http://health.learninginfo.org/cystitis.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741