Laivasto AUK

R92

Jos olette menossa merivoimiin, kannattaa ehdottomasti hakea laivasto-Au linjalle! Helvetillisen paholaisen keksimän 5 viikon jalkaväki koulutuksen jälkeen sykkiminen palkitaan, ja armoton vitutus loppuu sekä voi unohtaa ne iki-ihanat pakki aamiaiset sekä koulukiusattujen jalkaväki alikersanttien vittumaisen asenteen. Laivasto on ihmisen paikka - joku varmaan keksii jtn omaperästä kuten että vaan homot hakee laivastoon, mutta enpä siellä niihin pahemmin törmännyt. Toiset hajoo metsään, Kiikalaan, pakkiin, luhaan sun muihin intin paskamaisiin keksintöihin, MUTTA laivastolinja ei! Sinne siis! TJ hyvin paljon miinuksella!

13

14198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rambo999

      eli kysyisin semmosta että voinko päästä aukkiin... jos en pysty sukeltamaan... 200 metriä uintia menee just ja just ... olen koulutukseltani konemestari ja urheilullinen mutta tuo uinti on se heikkous...

      • 92

        Todellakin voi! Sukeltaa ei tarvitse, ja 200 metrin uinnissa ei ole varsinaista aikarajaa kunhan sen vain suorittaa - itsekkin olen vedessä kuin kala kuivalla maalla, mutta silti sain sen suoritettua. Ainoa huono puoli on se, että laivasto Au paikoista on saatanallinen kilpailu, ja P-kaudella täytyy olla täysillä mukana! Jos on konemestarin paperit siviili puolelta on konemiehen paikka aivan varma! Ei muuta kun tsemppiä!


      • kaaleppi
        92 kirjoitti:

        Todellakin voi! Sukeltaa ei tarvitse, ja 200 metrin uinnissa ei ole varsinaista aikarajaa kunhan sen vain suorittaa - itsekkin olen vedessä kuin kala kuivalla maalla, mutta silti sain sen suoritettua. Ainoa huono puoli on se, että laivasto Au paikoista on saatanallinen kilpailu, ja P-kaudella täytyy olla täysillä mukana! Jos on konemestarin paperit siviili puolelta on konemiehen paikka aivan varma! Ei muuta kun tsemppiä!

        Pääsin kuin pääsinkin kutsunnoissa pitkien perustelujen (asun keski-suomessa) jälkeen SlMepa:n Upinniemeen suorittamaan tulevaa asepalvelusta. Kutsuntaupseerit sanoivat, että laivapalvelukseen on todella vaikea päästä, mutta onko ihan näin? Itselläni ei ole koulutusta alalta siviilipuolelta, mutta halua, kiinnostusta ja asennetta sitäkin enemmän. Välttämättä AUKiin ei tarvitsisi päästä, kunhan tie laivastoon aukenisi. Ollut unelmissa ja haaveissa pitkän aikaa (jo pienestä pitäen) suorittaa armeija laivaston sinisissä.


    • veneenkuljettaja-
    • hölmöpaskiainen

      Tarjoat jonkun tietokoneviruksen.

    • höh8

      ihan miten vaan.olin itte taistelusukeltaja,kovaa oli koulutus,itteppähän menin.sai kessun jämät

    • ja vi...u,kestin tastelusukeltajakoulutuksen,,ei tehnyt tiukkaa,älkää menkö jos ette kestä

    • RoyalVQ

      Ite palvelin Pansiossa veneenkuljettajana. Vekuhommat oli rukin lisäks LaivastoAUK:in halutuin tehtävä joten kannattaa sykkiä p-kaudesta asti, jos jurmolla ajaminen ja puolustusvoimien parhaat hommat kiinnostaa... Vekuiksi valitaan 8 parhaiten AUK:ssa menestynyttä (ruk poislukien), joista talven saapumiserästä 2 lähtee kesäksi presidentin vekuiksi Kultarantaan. Onhan Upinniemessäkin veku-linja mutta niillä kurkkusalaatti päällä kun pansiossa kaapista löytyy pelkkää sinistä, ja palvelus muutenkin täysin eri luokkaa.

      • Hämeenmaa

        Ei valita 8 parasta laivastoaukista, vaan 8 parasta hakijaa.. ei kaikki hae rukkiin tai vekuksi todellakaan😂
        Vene on vene, laiva on laiva
        Laivastoaukkiin pääseminen vaatii sykkimistä kyllä vähän P-Kaudella, muttei todellakaan ole mikää mahdottomuus.. Upinniemessä muistaakseni laivastoauk oli muistaakseni ehkä yhteensä vajaa 50henk?
        T.Laivaston Kersantti


    • VastaaMortti

      Ei kukaan muu keksi mitään ,itse sinä keksit kaiken....koska sinuakin vitutti niin ajattelit pistää vahingon kiertämään jotta muitakin vituttaisi? Menikö oikein luuserimopo?

    • puskanjussi

      Eikös laivastoon pääse, jos on purjekorvat ja ankkurimunat.

    • oiaikojajatapoja

      Ai sinnekkö nykyään haetaan?Ennen sinne valittiin(v-80).

    • Per-kel

      Mukavaa siellä oli Ltn. Kiutun jengissä -69 Su-To linjalla :D

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe