Laivasto AUK

R92

Jos olette menossa merivoimiin, kannattaa ehdottomasti hakea laivasto-Au linjalle! Helvetillisen paholaisen keksimän 5 viikon jalkaväki koulutuksen jälkeen sykkiminen palkitaan, ja armoton vitutus loppuu sekä voi unohtaa ne iki-ihanat pakki aamiaiset sekä koulukiusattujen jalkaväki alikersanttien vittumaisen asenteen. Laivasto on ihmisen paikka - joku varmaan keksii jtn omaperästä kuten että vaan homot hakee laivastoon, mutta enpä siellä niihin pahemmin törmännyt. Toiset hajoo metsään, Kiikalaan, pakkiin, luhaan sun muihin intin paskamaisiin keksintöihin, MUTTA laivastolinja ei! Sinne siis! TJ hyvin paljon miinuksella!

13

14198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rambo999

      eli kysyisin semmosta että voinko päästä aukkiin... jos en pysty sukeltamaan... 200 metriä uintia menee just ja just ... olen koulutukseltani konemestari ja urheilullinen mutta tuo uinti on se heikkous...

      • 92

        Todellakin voi! Sukeltaa ei tarvitse, ja 200 metrin uinnissa ei ole varsinaista aikarajaa kunhan sen vain suorittaa - itsekkin olen vedessä kuin kala kuivalla maalla, mutta silti sain sen suoritettua. Ainoa huono puoli on se, että laivasto Au paikoista on saatanallinen kilpailu, ja P-kaudella täytyy olla täysillä mukana! Jos on konemestarin paperit siviili puolelta on konemiehen paikka aivan varma! Ei muuta kun tsemppiä!


      • kaaleppi
        92 kirjoitti:

        Todellakin voi! Sukeltaa ei tarvitse, ja 200 metrin uinnissa ei ole varsinaista aikarajaa kunhan sen vain suorittaa - itsekkin olen vedessä kuin kala kuivalla maalla, mutta silti sain sen suoritettua. Ainoa huono puoli on se, että laivasto Au paikoista on saatanallinen kilpailu, ja P-kaudella täytyy olla täysillä mukana! Jos on konemestarin paperit siviili puolelta on konemiehen paikka aivan varma! Ei muuta kun tsemppiä!