Jos olette menossa merivoimiin, kannattaa ehdottomasti hakea laivasto-Au linjalle! Helvetillisen paholaisen keksimän 5 viikon jalkaväki koulutuksen jälkeen sykkiminen palkitaan, ja armoton vitutus loppuu sekä voi unohtaa ne iki-ihanat pakki aamiaiset sekä koulukiusattujen jalkaväki alikersanttien vittumaisen asenteen. Laivasto on ihmisen paikka - joku varmaan keksii jtn omaperästä kuten että vaan homot hakee laivastoon, mutta enpä siellä niihin pahemmin törmännyt. Toiset hajoo metsään, Kiikalaan, pakkiin, luhaan sun muihin intin paskamaisiin keksintöihin, MUTTA laivastolinja ei! Sinne siis! TJ hyvin paljon miinuksella!
Laivasto AUK
13
15538
Vastaukset
- rambo999
eli kysyisin semmosta että voinko päästä aukkiin... jos en pysty sukeltamaan... 200 metriä uintia menee just ja just ... olen koulutukseltani konemestari ja urheilullinen mutta tuo uinti on se heikkous...
- 92
Todellakin voi! Sukeltaa ei tarvitse, ja 200 metrin uinnissa ei ole varsinaista aikarajaa kunhan sen vain suorittaa - itsekkin olen vedessä kuin kala kuivalla maalla, mutta silti sain sen suoritettua. Ainoa huono puoli on se, että laivasto Au paikoista on saatanallinen kilpailu, ja P-kaudella täytyy olla täysillä mukana! Jos on konemestarin paperit siviili puolelta on konemiehen paikka aivan varma! Ei muuta kun tsemppiä!
- kaaleppi
92 kirjoitti:
Todellakin voi! Sukeltaa ei tarvitse, ja 200 metrin uinnissa ei ole varsinaista aikarajaa kunhan sen vain suorittaa - itsekkin olen vedessä kuin kala kuivalla maalla, mutta silti sain sen suoritettua. Ainoa huono puoli on se, että laivasto Au paikoista on saatanallinen kilpailu, ja P-kaudella täytyy olla täysillä mukana! Jos on konemestarin paperit siviili puolelta on konemiehen paikka aivan varma! Ei muuta kun tsemppiä!
Pääsin kuin pääsinkin kutsunnoissa pitkien perustelujen (asun keski-suomessa) jälkeen SlMepa:n Upinniemeen suorittamaan tulevaa asepalvelusta. Kutsuntaupseerit sanoivat, että laivapalvelukseen on todella vaikea päästä, mutta onko ihan näin? Itselläni ei ole koulutusta alalta siviilipuolelta, mutta halua, kiinnostusta ja asennetta sitäkin enemmän. Välttämättä AUKiin ei tarvitsisi päästä, kunhan tie laivastoon aukenisi. Ollut unelmissa ja haaveissa pitkän aikaa (jo pienestä pitäen) suorittaa armeija laivaston sinisissä.
- veneenkuljettaja-
http://vimeo.com/45255065
Siitä vähän maistiaisia.. - hölmöpaskiainen
Tarjoat jonkun tietokoneviruksen.
- höh8
ihan miten vaan.olin itte taistelusukeltaja,kovaa oli koulutus,itteppähän menin.sai kessun jämät
ja vi...u,kestin tastelusukeltajakoulutuksen,,ei tehnyt tiukkaa,älkää menkö jos ette kestä
- RoyalVQ
Ite palvelin Pansiossa veneenkuljettajana. Vekuhommat oli rukin lisäks LaivastoAUK:in halutuin tehtävä joten kannattaa sykkiä p-kaudesta asti, jos jurmolla ajaminen ja puolustusvoimien parhaat hommat kiinnostaa... Vekuiksi valitaan 8 parhaiten AUK:ssa menestynyttä (ruk poislukien), joista talven saapumiserästä 2 lähtee kesäksi presidentin vekuiksi Kultarantaan. Onhan Upinniemessäkin veku-linja mutta niillä kurkkusalaatti päällä kun pansiossa kaapista löytyy pelkkää sinistä, ja palvelus muutenkin täysin eri luokkaa.
- Hämeenmaa
Ei valita 8 parasta laivastoaukista, vaan 8 parasta hakijaa.. ei kaikki hae rukkiin tai vekuksi todellakaan😂
Vene on vene, laiva on laiva
Laivastoaukkiin pääseminen vaatii sykkimistä kyllä vähän P-Kaudella, muttei todellakaan ole mikää mahdottomuus.. Upinniemessä muistaakseni laivastoauk oli muistaakseni ehkä yhteensä vajaa 50henk?
T.Laivaston Kersantti
- VastaaMortti
Ei kukaan muu keksi mitään ,itse sinä keksit kaiken....koska sinuakin vitutti niin ajattelit pistää vahingon kiertämään jotta muitakin vituttaisi? Menikö oikein luuserimopo?
- puskanjussi
Eikös laivastoon pääse, jos on purjekorvat ja ankkurimunat.
- oiaikojajatapoja
Ai sinnekkö nykyään haetaan?Ennen sinne valittiin(v-80).
- Per-kel
Mukavaa siellä oli Ltn. Kiutun jengissä -69 Su-To linjalla :D
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379