Lääkityksen aloitusoireet

Kertokaapa kokemuksianne epi-lääkityksen aloituksesta. Onko normaalia, että olo/oireet pahenee aluksi? Miten nopeasti alkaa vaikuttaa? Tietääkö jostain, jos lääke ei ollenkaan sovi? Itse pelkään lääkkeiden sivuvaikutuksia, mutta niitäkin enemmän sitä, ettei lääke auta ja on "kärsinyt" turhaan...
1316
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Minulla oli aikanaan neurotolin aloituksessa oksensin muutaman päivän sitä alottaessani.Huimausta on myös monesti ollut uuden lääkityksen alussa jouduttu etsimään sopivaa määrää että sivuoireet vähenisivät loppuisivat.Harvemmin kai lääkitys kokonaan oireetta voi alkaa mikäli ei asetu täytyy etsiä paremmin sopiva lääke sitten.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mie vaan_ kirjoitti:

Kertokaapa kokemuksianne epi-lääkityksen aloituksesta. Onko normaalia, että olo/oireet pahenee aluksi? Miten nopeasti alkaa vaikuttaa? Tietääkö jostain, jos lääke ei ollenkaan sovi? Itse pelkään lääkkeiden sivuvaikutuksia, mutta niitäkin enemmän sitä, ettei lääke auta ja on "kärsinyt" turhaan...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu