Taas se on ne ryyppä...anteeksi vapun "juhlinta" edessä. Mielestäni vapun tulisi olla normaali arkipäivä.
Vastaukset 4
- aamupalana tippaleipää
Lounaalla kuohuviiniä yksi pullo. Töistä kotiin autolla jo tuhannen päissään ja tietysti puhallusratsian kautta eli kortti hyllylle vuodeksi. siitä sitten vappupuhetta Kossupullollisen voimalla pitämään takapihalle. Haukut naapurit ja isännöitsijän ja pomon siinä samassa niin kovaan ääneen että vastapäisen talon terassilla vappuaattoa viettävät pomosi vanhemmatkin sen kuulevat. Kun lähdet hakemaan lähikaupasta perunasalaattia ja nakkeja, törmäät pihalla naapuriisi joka sinun puheesi innoittamana vetää sinua tyhjällä kuohuviinipullolla päähän(oli viemässä tyhjiä pulloja palautukseen) Heräät sairaalan käytävällä sängyssä ja laastari päässä. Hoitajat ei juuri pahoinvointivalituksiasi(myöhemmin todetaan aivotärähdys ja sisäinen verenvuoto aivoissa)kuuntele, olethan vain yksi oksentelevista vappukännääjistä joka on telonut itsensä. Aivoverenvuodon seurauksena menetät toisesta silmästä näkösi kokonaan ja puhekeskuksesi vaurioituu niin ettei puheestasi saa selvää vielä senkään jälkeen kun et enää ole humalassa. Kolmen kuukauden päästä sinut kotiutetaan mutta huomaat pian että vammasi estävät sinulta niin työnteon kuin asumisen omakotitalossa. Joudut pienelle sairaseläkkeelle ja myymään talosi nyt lama- aikaan joten siitäkin jää velkaa myyntihinnan ollessa niin alhainen. Lisäksi joudut muuttamaan palvelutaloon, josta saat kuuden neliön suuruisen oman huoneen. Päiväseurana yhteisissä tiloissa sinulla on aamupuuronsa syliinsätiputtelevia ja rollaattorin kanssa käveleviä naapureita, joiden puhetta on mahdoton ymmärtää, aivan kuten sinunkaan puhettasi! Hauskaa Vappua
- xxbb
Paistaahan sentään aurinko ja voi olla ulkona. Joulu ja uusivuosihan ovat ne pahimmat ja synkimmät. Niistä en edes haluaisi kuullakaan.
- Tietämätön91
Minä en aidakaan edes tiedä, miksi vappua juhlitaan. Liittyykö se jotenkin pääsiäiseen?
- Ei syytä juhlaan...
Vastenmielinen kommareiden ja muiden moukkien juhla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911448Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6576- 35533
- 40525
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22442