Olette hänestä? Useasti ilmoittelee satakunnan kansassa. Oletteko käyneet ja tietääkö mitään?
Selvännäkijä Claudia Eve
15
3988
Vastaukset
- aaaaaaaaanjh
Että rahalla saa ja hevosella pääsee.
- tietää
oikean lottorivin..??
- voittajafiilis
tietää kirjoitti:
oikean lottorivin..??
kyseinen selvännäkijä auttoi minulle jo neljännen 7 oikein lottorivin peräkkäin
- kiinnostunut.
En ole koskaan nähnyt even ilmoitusta sk:ssa, missä ottaa vastaan? onko hinnasta tietoa? kovasti on kehuttu.
- huijariiiii,
Eikös petos ole rikos?
- huijjari
huijariiiii, kirjoitti:
Eikös petos ole rikos?
näki kepinpäästä, että minulla on tippuri. No Vappu juttuja!
- Vappua vaaan
huijjari kirjoitti:
näki kepinpäästä, että minulla on tippuri. No Vappu juttuja!
Hauska vappu vastaus.Et varmaan ole teini-iässä:)
- ottaa 30 minuutista
60euroa
- vero_karhu
ottaa 30 minuutista kirjoitti:
60euroa
Ennustaako pimeässä.... Eikö veropetos ole rikos?
- Jollakulla_TV-
huijariiiii, kirjoitti:
Eikös petos ole rikos?
kanavallakin esiintyy toistuvasti noita maksullisia selvänäkijöitä.
Luultavasti niitä on ihmisiä, jotka haksahtavat. Itsekin olen ajatellut ryhtyä selvänäkijäksi ja ennustajaksi, koska äkkiähän sitä nyt vaistoaa, mitä asiakas haluaa kuulla ja sitten kerron sen hänelle. Sitten kassan kautta ulos ja seuraavaa höynäytettävää sisälle.
- ihme touhua!!!
ole mainostaminen kielletty?
aika touhua Claudialta ja hänen mieheltään. 7 päivää lehdessä kertoivat erostaan ja kuitenkin porin yö elämässä liikutaan käsi kädessä. Ei ne sit vissiinkään eronneet. - Veroniqiue
Hei, muutama vuosi sitten kävin hänen vastaanotollaan Helsingissä,ja kyllä hän tiesi elämästäni kun ilmoitin syntymäaikani,niin aivan henkilökohtaisia asioita ja varoitteli myös minua raha-asioista. Lisäksi miellyttävä. Nämä BB talot ym muut julkkistempaukset eivät muistuttaneet ollenkaan sitä Claudiaa jonka tapasin
- Näintaashuijataan
Etkö itse tiennyt elämästäsi henkilökohtaisia asioita, kun jonkun muun täytyi maksusta kertoa.
- täyttätuubaa
Kävin kerran ja ensimmäisenä kysyi että mitäs Teille kuuluu.
Niiettä täyttä huuhaata. - MouhijärvenVara-Einari
Ihan on simppeli nainen tuo Claudia mutta sydämmeni hakkaa toiselle. Olen 14 vuotias koulupoika Mouhijärveltä ja saan ennustaja-TV:n 7kymppisestä kiihottavasta Kaarina rouvasta(num. 406) pitkäkestoisia veretseisauttavia erektioita. Nytkin taas on jöpöttänyt nejättä päivää vaikka olen pitänyt sitä kalua välillä housuissakin. Olen myös pohtinut että onko Kaarina vielä neitsyt ja tykkäisikö hän olla sillai mun kaa. Olenko normaali nuorimies vai pitääkö mennä jussina naruun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604