ootteko ikinä lesboillu

hullu(ko)

siis suudellu toista tyttöö tai menny pitemmälle? ite oon kosketellu toisen tytön pimppiä sormilla ja rintoja. tuntui ihan kivalle ja kiihotti.

14

3389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

      ...lesboja. rupes kiihottaa jo tota lukiessakin

    • poika

      Lesboilin! oon lesbo!

    • nuori lesbo

      Olen 18 v lesbotyttö

      Tytöt on minusta paljon seksikkäämpiä kuin pojat ja parempia suutelijoita

      Suutele rohkeasti vaan toisia tyttöjä jos pidät siitä

    • welma

      Eihän siinä pussailussa ja hyväilyssä mitään pahaa ole. Seksi naisen kanssa on erilaista kuin miehen...vaikka eipä sitä kahta samanlaista jätkääkään ole.
      Joskus on vain niin, että panettaa, ei ole kyrpää lähimaillakaan ja aktiivinen nainen samoilla haluilla varustettuna...Kyllä pimppiä siinä tilaneessa hyväilee ihan mielellään...

    • Mia

      Musta on ihan kivaa hyvän kaverin kanssa pussailla ja hyväilläkkin. Mitä siitä vaikka se onkin sitten tyttö. Ja sitä paitsi kun on ollu poikien kanssa on aika jännittävää kokeilla sitä myös tytön kanssa.

    • jenni

      itseasiassa esimmäisen kunnon suudelman sain ystävältäni. me oltiin mökillä viettämäs pippaloita,tai siis alottelemas. sit siellä oli mun toinen kamu ja sen poikaystävä jotka suuteli.sit jotenki mä ja kaisa(kamu siis)vaan alettiin suuteleen meki=)tai sellasta se oli aluks,et "hei älkää jaksako nuolla toisianne...pian meki ruvetaan!"ja niin siinä kävi...ja sen jälkeen on joitai pikkupusuja vaihdettu joittenki kamujen kans. mut musta tuntuu etten haluais tutun ystävän kans harrastaa seksiä...mieluummin jonku aika tuntemattoman...

    • pervo

      ..ettei taas kysyjä olis joku vanhempi perverssi jammusetä?!

    • tyttö89

      oon suudellu tytön kanssa, itse asias "koin" ensisuudelmani kaverini kanssa (muijan). se ol yhten kertan ku olin kaveril yötä, ja oltii kahestaa yläkerras... se alko vaa jotenkii siint ku alettii heittää läppää yms. sitte loppujen lopuks makailtii päällekkäin siin sohval ja kismailtii. ja täytyy myöntää et se tuntu ihan hyvält, ja losoikii tuli tehtyy toisillemee :)

    • ymmärtämätön

      losoikii? mitä ne on?

      • ymmärtämätön

        Jaa ne onkin fritsuja, ok.


    • kokemust

      Mullaki on tälläsii kokemuksii ku joskus oltiin hotellissa kaverin kaa ja katottiin semmosta elokuvaa ni alko molemmilla tekee mieli mut eipä me sit kehattu ku vähä alasti hiplailla. Oli kyl kivaa ku ei tarvinnut jännittää ja se oli tosi luontevaa.

    • Anonyymi

      Lesboilu on sairasta

    • Anonyymi

      En oo mut haluisin

    • Anonyymi

      Minun ihan ensimmäinen seksi kokemus tapahtui parhaan tyttökaverini kanssa. Ennen kuin aloin seurustelemaan poikakaverini kanssa. Olin tuolloin just 16 täyttänyt ja oltiin minun kotona ja juteltiin kaiken näköistä, myös seksistä. Jotenkin siinä ensin aloitettiin koskettelemaan kaverini kanssa kaulasta ja vaatteiden päältä. Kiihotuttiin molemmat tosi paljon ja kaverin suuteli minua suulle, suuteli oikein kunnolla ja pitkään, kielemme leikittelivät jne. Kaveri teki aloitteen ja aloitti hyväilemään tisujani paidan päältä ja sitten siirsi käden paitani alle paljaille tisuilleni. Minä rohkenin tehdä samaa hänelle. Otettiin paidat pois ja nuoltiin toistemme tisuja. Kiihkoa vaan kasvoi ja kasvoi ja ensin hierottiin housujen päältä kunnes lähti pöksyt ja pikkarit pois. Oltiin ihan alasti, nuoltiin ja kosketeltiin toisiamme kaikkialta.
      Tämä,oli ensimmäinen kerta naisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe