ootteko ikinä lesboillu

hullu(ko)

siis suudellu toista tyttöö tai menny pitemmälle? ite oon kosketellu toisen tytön pimppiä sormilla ja rintoja. tuntui ihan kivalle ja kiihotti.

14

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

      ...lesboja. rupes kiihottaa jo tota lukiessakin

    • poika

      Lesboilin! oon lesbo!

    • nuori lesbo

      Olen 18 v lesbotyttö

      Tytöt on minusta paljon seksikkäämpiä kuin pojat ja parempia suutelijoita

      Suutele rohkeasti vaan toisia tyttöjä jos pidät siitä

    • welma

      Eihän siinä pussailussa ja hyväilyssä mitään pahaa ole. Seksi naisen kanssa on erilaista kuin miehen...vaikka eipä sitä kahta samanlaista jätkääkään ole.
      Joskus on vain niin, että panettaa, ei ole kyrpää lähimaillakaan ja aktiivinen nainen samoilla haluilla varustettuna...Kyllä pimppiä siinä tilaneessa hyväilee ihan mielellään...

    • Mia

      Musta on ihan kivaa hyvän kaverin kanssa pussailla ja hyväilläkkin. Mitä siitä vaikka se onkin sitten tyttö. Ja sitä paitsi kun on ollu poikien kanssa on aika jännittävää kokeilla sitä myös tytön kanssa.

    • jenni

      itseasiassa esimmäisen kunnon suudelman sain ystävältäni. me oltiin mökillä viettämäs pippaloita,tai siis alottelemas. sit siellä oli mun toinen kamu ja sen poikaystävä jotka suuteli.sit jotenki mä ja kaisa(kamu siis)vaan alettiin suuteleen meki=)tai sellasta se oli aluks,et "hei älkää jaksako nuolla toisianne...pian meki ruvetaan!"ja niin siinä kävi...ja sen jälkeen on joitai pikkupusuja vaihdettu joittenki kamujen kans. mut musta tuntuu etten haluais tutun ystävän kans harrastaa seksiä...mieluummin jonku aika tuntemattoman...

    • pervo

      ..ettei taas kysyjä olis joku vanhempi perverssi jammusetä?!

    • tyttö89

      oon suudellu tytön kanssa, itse asias "koin" ensisuudelmani kaverini kanssa (muijan). se ol yhten kertan ku olin kaveril yötä, ja oltii kahestaa yläkerras... se alko vaa jotenkii siint ku alettii heittää läppää yms. sitte loppujen lopuks makailtii päällekkäin siin sohval ja kismailtii. ja täytyy myöntää et se tuntu ihan hyvält, ja losoikii tuli tehtyy toisillemee :)

    • ymmärtämätön

      losoikii? mitä ne on?

      • ymmärtämätön

        Jaa ne onkin fritsuja, ok.


    • kokemust

      Mullaki on tälläsii kokemuksii ku joskus oltiin hotellissa kaverin kaa ja katottiin semmosta elokuvaa ni alko molemmilla tekee mieli mut eipä me sit kehattu ku vähä alasti hiplailla. Oli kyl kivaa ku ei tarvinnut jännittää ja se oli tosi luontevaa.

    • Anonyymi

      Lesboilu on sairasta

    • Anonyymi

      En oo mut haluisin

    • Anonyymi

      Minun ihan ensimmäinen seksi kokemus tapahtui parhaan tyttökaverini kanssa. Ennen kuin aloin seurustelemaan poikakaverini kanssa. Olin tuolloin just 16 täyttänyt ja oltiin minun kotona ja juteltiin kaiken näköistä, myös seksistä. Jotenkin siinä ensin aloitettiin koskettelemaan kaverini kanssa kaulasta ja vaatteiden päältä. Kiihotuttiin molemmat tosi paljon ja kaverin suuteli minua suulle, suuteli oikein kunnolla ja pitkään, kielemme leikittelivät jne. Kaveri teki aloitteen ja aloitti hyväilemään tisujani paidan päältä ja sitten siirsi käden paitani alle paljaille tisuilleni. Minä rohkenin tehdä samaa hänelle. Otettiin paidat pois ja nuoltiin toistemme tisuja. Kiihkoa vaan kasvoi ja kasvoi ja ensin hierottiin housujen päältä kunnes lähti pöksyt ja pikkarit pois. Oltiin ihan alasti, nuoltiin ja kosketeltiin toisiamme kaikkialta.
      Tämä,oli ensimmäinen kerta naisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe