ootteko ikinä lesboillu

hullu(ko)

siis suudellu toista tyttöö tai menny pitemmälle? ite oon kosketellu toisen tytön pimppiä sormilla ja rintoja. tuntui ihan kivalle ja kiihotti.

14

3645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

...lesboja. rupes kiihottaa jo tota lukiessakin

• poika

Lesboilin! oon lesbo!

• nuori lesbo

Olen 18 v lesbotyttö

Tytöt on minusta paljon seksikkäämpiä kuin pojat ja parempia suutelijoita

Suutele rohkeasti vaan toisia tyttöjä jos pidät siitä

• welma

Eihän siinä pussailussa ja hyväilyssä mitään pahaa ole. Seksi naisen kanssa on erilaista kuin miehen...vaikka eipä sitä kahta samanlaista jätkääkään ole.
      Joskus on vain niin, että panettaa, ei ole kyrpää lähimaillakaan ja aktiivinen nainen samoilla haluilla varustettuna...Kyllä pimppiä siinä tilaneessa hyväilee ihan mielellään...

• Mia

Musta on ihan kivaa hyvän kaverin kanssa pussailla ja hyväilläkkin. Mitä siitä vaikka se onkin sitten tyttö. Ja sitä paitsi kun on ollu poikien kanssa on aika jännittävää kokeilla sitä myös tytön kanssa.

• jenni

itseasiassa esimmäisen kunnon suudelman sain ystävältäni. me oltiin mökillä viettämäs pippaloita,tai siis alottelemas. sit siellä oli mun toinen kamu ja sen poikaystävä jotka suuteli.sit jotenki mä ja kaisa(kamu siis)vaan alettiin suuteleen meki=)tai sellasta se oli aluks,et "hei älkää jaksako nuolla toisianne...pian meki ruvetaan!"ja niin siinä kävi...ja sen jälkeen on joitai pikkupusuja vaihdettu joittenki kamujen kans. mut musta tuntuu etten haluais tutun ystävän kans harrastaa seksiä...mieluummin jonku aika tuntemattoman...

• pervo

..ettei taas kysyjä olis joku vanhempi perverssi jammusetä?!

• tyttö89

oon suudellu tytön kanssa, itse asias "koin" ensisuudelmani kaverini kanssa (muijan). se ol yhten kertan ku olin kaveril yötä, ja oltii kahestaa yläkerras... se alko vaa jotenkii siint ku alettii heittää läppää yms. sitte loppujen lopuks makailtii päällekkäin siin sohval ja kismailtii. ja täytyy myöntää et se tuntu ihan hyvält, ja losoikii tuli tehtyy toisillemee :)

• ymmärtämätön

losoikii? mitä ne on?

• ymmärtämätön

Jaa ne onkin fritsuja, ok.

• kokemust

Mullaki on tälläsii kokemuksii ku joskus oltiin hotellissa kaverin kaa ja katottiin semmosta elokuvaa ni alko molemmilla tekee mieli mut eipä me sit kehattu ku vähä alasti hiplailla. Oli kyl kivaa ku ei tarvinnut jännittää ja se oli tosi luontevaa.

• Anonyymi

Lesboilu on sairasta

• Anonyymi

En oo mut haluisin

• Anonyymi

Minun ihan ensimmäinen seksi kokemus tapahtui parhaan tyttökaverini kanssa. Ennen kuin aloin seurustelemaan poikakaverini kanssa. Olin tuolloin just 16 täyttänyt ja oltiin minun kotona ja juteltiin kaiken näköistä, myös seksistä. Jotenkin siinä ensin aloitettiin koskettelemaan kaverini kanssa kaulasta ja vaatteiden päältä. Kiihotuttiin molemmat tosi paljon ja kaverin suuteli minua suulle, suuteli oikein kunnolla ja pitkään, kielemme leikittelivät jne. Kaveri teki aloitteen ja aloitti hyväilemään tisujani paidan päältä ja sitten siirsi käden paitani alle paljaille tisuilleni. Minä rohkenin tehdä samaa hänelle. Otettiin paidat pois ja nuoltiin toistemme tisuja. Kiihkoa vaan kasvoi ja kasvoi ja ensin hierottiin housujen päältä kunnes lähti pöksyt ja pikkarit pois. Oltiin ihan alasti, nuoltiin ja kosketeltiin toisiamme kaikkialta.
      Tämä,oli ensimmäinen kerta naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe