asensin koneeseeni google cromen ja nyt ei mitkään videot (esim youtubessa) näy ollenkaan! sen sijaan kone vaatii lisälaajennusta, mutta kun yritän asentaa sitä se ei onnistu. miten saan videot taas näkymään???
google crome ja flash pleyer??
3
878
Vastaukset
- Näin muistasin
Kun mulla oli chrome niin kun latasi sen se meni downloads kansioon mutta ei asentanut sitä. Joten teitkö näin että suljit sitten chormen ja menit sinne downloads kansioon ja sitten erikseen asensit sen tuplaklikkaamalla jne.
- satku
oon kans huomannu että se on siellä downloads kansiossa mutta ei se silti suostu lataan sitä vaikka kuinka klikkaan.. (toki en oo mikään älyn hirmu tietokoneiden kanssa..) onko sulla itellä sitten yhä chrome käytössä?:o
- 2639
satku kirjoitti:
oon kans huomannu että se on siellä downloads kansiossa mutta ei se silti suostu lataan sitä vaikka kuinka klikkaan.. (toki en oo mikään älyn hirmu tietokoneiden kanssa..) onko sulla itellä sitten yhä chrome käytössä?:o
Itse asensin flash playerin Chromeen näin:
1. Menin Chromella osoitteeseen: http://get.adobe.com/flashplayer/
2. Klikkasin: Agree and install now.
3. Menin sinne kansioon jonne olin asennustiedoston ladannut (Vistassa tais olla joku Downloads kansio)
4. Klikkasin sitä install_flashplayer tiedostoa 2x
(sitten Chrome täytyy sulkea, jos se on vielä käynnissä...)
5. Jos siinä oli nyt joku install nappi ni paina siitä.
Asennus suoritettu, voit avata chromen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268