Nuoret on myös näin keväisin sangen naivia!
Naivia
4
628
Vastaukset
- jep....
hormonit jyllää.
Kylläpä tuo tuntuu lapsettavan näin jo hieman vanhempaakin väkeä ja vielä vanhempiakin :D Suht koomisen oloista, kun yli 40v mies pärisyttää motskaria, kuin 15v-mopopojat konsanaan.... jne jne.. Mutta hyväähän se tekee, kun välillä vähän lapsuilee ;) Mitä eroa on pojalla ja miehellä? Samat lelut, mutta miehillä vaan isommat. heko heko
- eloveena87
Aina kaikkeen on liian nuori tai liian vanha. Jos haluu elämästä nauttia ni ei se kuulu tiettyyn ikään :P Jos tykkää mopoilusta niin mikäs siinä! senkus pöristelee.
- Tallustelija74
eloveena87 kirjoitti:
Aina kaikkeen on liian nuori tai liian vanha. Jos haluu elämästä nauttia ni ei se kuulu tiettyyn ikään :P Jos tykkää mopoilusta niin mikäs siinä! senkus pöristelee.
nuo huulenheittosi. Ei kaikkea aina kannata ottaa liian vakavasti. Hyvät hymyt irtosi kyllä noita lukiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498