ftm foorumia?

nicholas

morjens Tätä on ehkä täällä joskus kysyttykin, en jaksanu selaa kaikkia noita keskusteluotsikoita, mut oisko netissä jotain suomenkielistä ftm foorumia? kerran yhen löysin, en muista minkä niminen oli, mut siitä sai sellasen käsityksen et sinne sai rekisteröityä vaan post-opit..eli en rekisteröityny. heh. Olis kiva vaihtaa ajatuksia samanlaisten kanssa ilman että tarvii lukee mitään v---n jeesustelijoitten henki ja valo kommentteja ja teinikersojen v---uilua. tänks :)

80

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä muutama

      esim. ftmforum.

      • ...

      • sinne...

      • .........
        sinne... kirjoitti:

        urkkijatkin?

        viuluhan haluaisi sinne heti käännyttämään!


      • siitä---
        ... kirjoitti:

        http://www.wtftm.org/ Elävämpi ja suvaitsevaisempi kuin ftmforum.org

        Jos on tavallinen mies, jolla on ftm-tausta, ei varmaan kauaa jaksa jotain kukkahattuneiti-foorumia. Suvaitsevaisuushan tarkottaa yleensä sitä, että heteromiehet helvettiin.


      • transheteroäijä
        siitä--- kirjoitti:

        Jos on tavallinen mies, jolla on ftm-tausta, ei varmaan kauaa jaksa jotain kukkahattuneiti-foorumia. Suvaitsevaisuushan tarkottaa yleensä sitä, että heteromiehet helvettiin.

        Mikäli on sen sortin (trans-)heteroäijä, että haluaa matkia lähiöbaarin apinoita viimeiseen siveltimen vetoon, jottei vaan pidettäisi -iik- homona, niin joo - www.wtftm.org ei silloin ole se paikka. Itseasiassa yhteiskuntakaan ei ole se paikka. Ehkä kannattaa harkita rikollista uraa, vankilassahan ei ole homoja, ei, ei. Tai ainakin se homostelu on ymmärrettävää, koska eihän siellä ole naisiakaan, joten "ei ole vaihtoehtoja". Eipä niin, että tuon tason mielipiteillä mitään naista saisikaan. Korkeintaan jonkun nyrkillä tapettavan pikkupimun, joka sekin kyllä tulee järkiinsä ja hakeutuu turvakotiin, kun sitä on ensin tarpeeksi monta vuotta moukaroitu.


      • oikeasti,
        transheteroäijä kirjoitti:

        Mikäli on sen sortin (trans-)heteroäijä, että haluaa matkia lähiöbaarin apinoita viimeiseen siveltimen vetoon, jottei vaan pidettäisi -iik- homona, niin joo - www.wtftm.org ei silloin ole se paikka. Itseasiassa yhteiskuntakaan ei ole se paikka. Ehkä kannattaa harkita rikollista uraa, vankilassahan ei ole homoja, ei, ei. Tai ainakin se homostelu on ymmärrettävää, koska eihän siellä ole naisiakaan, joten "ei ole vaihtoehtoja". Eipä niin, että tuon tason mielipiteillä mitään naista saisikaan. Korkeintaan jonkun nyrkillä tapettavan pikkupimun, joka sekin kyllä tulee järkiinsä ja hakeutuu turvakotiin, kun sitä on ensin tarpeeksi monta vuotta moukaroitu.

        suurin osa "heteroäijistä" ei ole "lähiöbaarin apinoita". Heterouttaan ylikorostavat miehet ei edes oikeasti ole heteroita vaan piilohomoja. Pieni mutta äänekäs vähemmistö on pilannut oikeitten heteroäijien maineen. Transpiireissä ei aina suunnilleen uskalla sanoa olevansa hetero, kun leimataan ääliöks.


      • muualta
        transheteroäijä kirjoitti:

        Mikäli on sen sortin (trans-)heteroäijä, että haluaa matkia lähiöbaarin apinoita viimeiseen siveltimen vetoon, jottei vaan pidettäisi -iik- homona, niin joo - www.wtftm.org ei silloin ole se paikka. Itseasiassa yhteiskuntakaan ei ole se paikka. Ehkä kannattaa harkita rikollista uraa, vankilassahan ei ole homoja, ei, ei. Tai ainakin se homostelu on ymmärrettävää, koska eihän siellä ole naisiakaan, joten "ei ole vaihtoehtoja". Eipä niin, että tuon tason mielipiteillä mitään naista saisikaan. Korkeintaan jonkun nyrkillä tapettavan pikkupimun, joka sekin kyllä tulee järkiinsä ja hakeutuu turvakotiin, kun sitä on ensin tarpeeksi monta vuotta moukaroitu.

        tavallinen heteromies (jolla on transtausta) sitten saa vertaistukee kuin sieltä lähiöbaaarista, jos ei oo taiteellinen homo? Ei transpiireistä/setasta ainakaan.


      • fiilarit
        muualta kirjoitti:

        tavallinen heteromies (jolla on transtausta) sitten saa vertaistukee kuin sieltä lähiöbaaarista, jos ei oo taiteellinen homo? Ei transpiireistä/setasta ainakaan.

        Tunnen aikamoisen määrän suomalaisia ftm:iä ja yhtään sieluntoveria tällaiselle perinteikkäälle suomalaiselle miehelle ei ole löytynyt.


      • tietty joskus
        muualta kirjoitti:

        tavallinen heteromies (jolla on transtausta) sitten saa vertaistukee kuin sieltä lähiöbaaarista, jos ei oo taiteellinen homo? Ei transpiireistä/setasta ainakaan.

        miettii, että mitä jos cismiehen pitäis saada kaikki elämänsä vertaistuki yhteisöstä, jossa on paljon homoja ja noin... Mulla ei kyllä tosiaankaan ole mitään homotransmiehiä vastaan, mutta ollaan kyllä aika eri aaltopituudella monessa mielessä. On se kyllä outoa, että ensin elää elämänsä lesbona ja yht'äkkiä onkin muka joku luomakunnan kruunu, heteromies. En edes ite ajattele niin, mutta sellaiseksi syytetään.


      • vanha parta
        tietty joskus kirjoitti:

        miettii, että mitä jos cismiehen pitäis saada kaikki elämänsä vertaistuki yhteisöstä, jossa on paljon homoja ja noin... Mulla ei kyllä tosiaankaan ole mitään homotransmiehiä vastaan, mutta ollaan kyllä aika eri aaltopituudella monessa mielessä. On se kyllä outoa, että ensin elää elämänsä lesbona ja yht'äkkiä onkin muka joku luomakunnan kruunu, heteromies. En edes ite ajattele niin, mutta sellaiseksi syytetään.

        Mulla ei ole enää tarvetta vertaistukea jostakin "yhteisöstä" hakea. Vähän on sellaista, mitä en voisi ihan kavereiden kesken puhua, ihan ciskavereiden, naisten ja miesten. Mutta toki mulla sattuu olemaan aika mukavat kaverit, jotka tietävät kaikki taustani. Vaikea olla kyllä tietämättäkään, sen verran avoin olen asioistani aina ollut. Enemmän ajattelen sitä niin päin, ettei mulla ole ehkä enää mitään annettavaa noille nuoremmille, niillä on ihan omat juttunsa - niin heteroilla kuin homoillakin. Muutama hyvä kaveri on prosessin ajoilta jäänyt ja toki niiden kanssa on aika lailla enemmänkin yhteistä kuin vain transmiehuus. Ei tosin seksuaalinen suuntautuminen, vaan enemmän vähän tärkeämmät jutut. Enhän mä niiden kanssa ole sänkyyn menossa,kun ne on mun kaiffoja, joten olisi aika kummallista, jos sillä olisi mulle väliä, että mitä ne on. Toki parisuhteistamme puhutaan,mutta parisuhdeongelmat on ihan samanlaisia olipa sitten homo tai hetero.


      • mielipide_
        fiilarit kirjoitti:

        Tunnen aikamoisen määrän suomalaisia ftm:iä ja yhtään sieluntoveria tällaiselle perinteikkäälle suomalaiselle miehelle ei ole löytynyt.

        Mä tunnen taas enemmän äijiä jotka on sitä perinteistä tyyliä kuin muita, välillä unohtaa että on teknisesti sama tausta. Mutta avartaapa munkin maailmaa, ite olen aivan toisenlaista tyyppiä. Niin perinteisiä heteromiehiä ovat kuin olla ja voi, kukaan arvaisi mistään ellei tietäisi...naimisissa useimmat, lapsia, oma talo, auto, ura, hyvä ettei se stereotyyppinen kissa/koirakin, perinteiset harrastukset ja perinteinen habitus. Ja kaikki ihan luonnostaan. Eivät ole vaan missään tekemisissä palstojen, järjestöjen, ryhmien ym kanssa niin huonompi siellä tavata.


      • valtakulttuurin
        tietty joskus kirjoitti:

        miettii, että mitä jos cismiehen pitäis saada kaikki elämänsä vertaistuki yhteisöstä, jossa on paljon homoja ja noin... Mulla ei kyllä tosiaankaan ole mitään homotransmiehiä vastaan, mutta ollaan kyllä aika eri aaltopituudella monessa mielessä. On se kyllä outoa, että ensin elää elämänsä lesbona ja yht'äkkiä onkin muka joku luomakunnan kruunu, heteromies. En edes ite ajattele niin, mutta sellaiseksi syytetään.

        edustajan taakka on kantaa koko valtakulttuurin synnit ja pyytää niitä anteeksi alistetulta osapuolelta. Niin se menee. Eikä se kovin raskas taakka ole ja ainakin mulle on ollut miehuudesta niin paljon suoranaista hyötyä esim. työyhteisöissä, että koen sen anteeksipyynnön ihan relevantiksi. Mulla on PALJON suuremmat mahkut päästä esimiesasemaan. Ja se ON VÄÄRIN.


      • eipäs, onpas, kumpas
        muualta kirjoitti:

        tavallinen heteromies (jolla on transtausta) sitten saa vertaistukee kuin sieltä lähiöbaaarista, jos ei oo taiteellinen homo? Ei transpiireistä/setasta ainakaan.

        Kyllä mä oon ainakin tavannut TTP:n jätkäryhmän ja wtftm-foorumin kautta ihan tavallisia heteromiehiä, joilla "on vaan transtausta".

        Ihmettelen vaan, että jos se tosiaan on pelkkä tausta, niin kaipa sitä heteromiesvertaistukea saa sitten ihan bioheteromiehiltä?

        Ja joo, eipä kyllä heteromiehet ole mikään enemmistö, min. 50% miehistä on biseksuaaleja. Että sinänsä tulee varmaan se vertaistuki ihan tarpeeseen.


      • sitten on
        eipäs, onpas, kumpas kirjoitti:

        Kyllä mä oon ainakin tavannut TTP:n jätkäryhmän ja wtftm-foorumin kautta ihan tavallisia heteromiehiä, joilla "on vaan transtausta".

        Ihmettelen vaan, että jos se tosiaan on pelkkä tausta, niin kaipa sitä heteromiesvertaistukea saa sitten ihan bioheteromiehiltä?

        Ja joo, eipä kyllä heteromiehet ole mikään enemmistö, min. 50% miehistä on biseksuaaleja. Että sinänsä tulee varmaan se vertaistuki ihan tarpeeseen.

        todellinen seksuaalisuus, mutta jos heteroiksi mielletään itsensä heteroiksi mieltävät, tavalliset heteronoloiset miehet, jotka ei ota parrua sisään, niin eiköhän niitä yli 90% ole.


      • vittuilija
        sitten on kirjoitti:

        todellinen seksuaalisuus, mutta jos heteroiksi mielletään itsensä heteroiksi mieltävät, tavalliset heteronoloiset miehet, jotka ei ota parrua sisään, niin eiköhän niitä yli 90% ole.

        Jättää siis yhteisrunkut, suihinotot, handjobit, kuivanainnit, nyrkkipanot... Heteromiesten yhteistä heteroilua ovat ne. Ei ole mitään bisseilyä. Ja vaan se on homo, jota pannaan vai mitä? Ei se panija. Sehän on hetero.

        Miten muuten, olenko mä sitten homo, kun otan mun vaimolta "parrua sisään" eli hän penetroi mua eri tavoin? Penistä hän ei kylläkään omista, mutta muunlaista parrua on kaupasta tullut ostettua. Mikä kaikki seksi nyt siis herran mielestä on heteroa, ettei me anneta vaan väärää kuvaa tästä avioliitosta nyt ulospäin, että oltais ihan heteroliitossa, kun ilmeisesti herran mielestä homostelemme (vai lesbostelemme)?


      • niin...
        vittuilija kirjoitti:

        Jättää siis yhteisrunkut, suihinotot, handjobit, kuivanainnit, nyrkkipanot... Heteromiesten yhteistä heteroilua ovat ne. Ei ole mitään bisseilyä. Ja vaan se on homo, jota pannaan vai mitä? Ei se panija. Sehän on hetero.

        Miten muuten, olenko mä sitten homo, kun otan mun vaimolta "parrua sisään" eli hän penetroi mua eri tavoin? Penistä hän ei kylläkään omista, mutta muunlaista parrua on kaupasta tullut ostettua. Mikä kaikki seksi nyt siis herran mielestä on heteroa, ettei me anneta vaan väärää kuvaa tästä avioliitosta nyt ulospäin, että oltais ihan heteroliitossa, kun ilmeisesti herran mielestä homostelemme (vai lesbostelemme)?

        Eipähän tuossa sanottu muuta kuin, että 90 prosenttia miehistä mieltää itsensä heteroiksi. Jos olet naisen kanssa ja koet olevasi heteromies, sitten olet.


      • Anonyymi
        siitä--- kirjoitti:

        Jos on tavallinen mies, jolla on ftm-tausta, ei varmaan kauaa jaksa jotain kukkahattuneiti-foorumia. Suvaitsevaisuushan tarkottaa yleensä sitä, että heteromiehet helvettiin.

        Ha Haa hah "tavallinen mies", heko heko.
        Ei tod tavallinen eikä edes mies.
        Sanottaisko ennemmin karvainen nainen kun se ois lähempänä totuutta.
        Sukupuolta kun ei voi vaihtaa.


      • Anonyymi
        niin... kirjoitti:

        Eipähän tuossa sanottu muuta kuin, että 90 prosenttia miehistä mieltää itsensä heteroiksi. Jos olet naisen kanssa ja koet olevasi heteromies, sitten olet.

        Siis karvaisten lesbotyttöjen palsta, ööö.
        On teillä harrastukset kun kaikki väännetään ihan perseelleen, värkitkin.


      • Anonyymi
        vittuilija kirjoitti:

        Jättää siis yhteisrunkut, suihinotot, handjobit, kuivanainnit, nyrkkipanot... Heteromiesten yhteistä heteroilua ovat ne. Ei ole mitään bisseilyä. Ja vaan se on homo, jota pannaan vai mitä? Ei se panija. Sehän on hetero.

        Miten muuten, olenko mä sitten homo, kun otan mun vaimolta "parrua sisään" eli hän penetroi mua eri tavoin? Penistä hän ei kylläkään omista, mutta muunlaista parrua on kaupasta tullut ostettua. Mikä kaikki seksi nyt siis herran mielestä on heteroa, ettei me anneta vaan väärää kuvaa tästä avioliitosta nyt ulospäin, että oltais ihan heteroliitossa, kun ilmeisesti herran mielestä homostelemme (vai lesbostelemme)?

        tietysti olet jos teillä molemmilla on tai on joskus ollut pimppi, eli molemmat syntyneet tytöksi.
        Silloin olet lesbo.
        Ihan sama mitä ruumiinosia olet leikatuttanut ja muokkauttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietysti olet jos teillä molemmilla on tai on joskus ollut pimppi, eli molemmat syntyneet tytöksi.
        Silloin olet lesbo.
        Ihan sama mitä ruumiinosia olet leikatuttanut ja muokkauttanut.

        Onko lesbouden määritelmä siis se, että kiihottuu vain seksistä, jossa vähintään yhdellä osapuolella on penis eikä kiihotu yhtään seksistä, jossa on vain naiskroppia? Aina sitä oppii uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis karvaisten lesbotyttöjen palsta, ööö.
        On teillä harrastukset kun kaikki väännetään ihan perseelleen, värkitkin.

        Kyseisellä foorumilla 50 % oli homoja. Halusivat kumppanikseen miehen. Eli mistä löydät lesbon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha Haa hah "tavallinen mies", heko heko.
        Ei tod tavallinen eikä edes mies.
        Sanottaisko ennemmin karvainen nainen kun se ois lähempänä totuutta.
        Sukupuolta kun ei voi vaihtaa.

        Viestissä tarkoitettiin henkilöä, joka identifioituu tavalliseksi mieheksi, jota ei erityisesti kiinnosta stereotyyppiset naisten jutut. Transfoorumilla on päivänselvää, ettei kyseessä ole alunperin mieheksi määritettyyn kroppaan syntynyt henkilö, muutenhan koko foorumia ei olisi ollut olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha Haa hah "tavallinen mies", heko heko.
        Ei tod tavallinen eikä edes mies.
        Sanottaisko ennemmin karvainen nainen kun se ois lähempänä totuutta.
        Sukupuolta kun ei voi vaihtaa.

        Mä luulen kuule, että ei taida paljon kenenkään pillua kutittaa sun mielipiteet. Lähinnä vaan naurattaa ja säälittää. Taidat olla sitä yhteiskunnan "heikompaa aineista" kun tarvii tulla tänne muita arvostelemaan. Kyllä täältä suomi24:stä löytyy varmasti sullekin joku sopivampi palsta tuolta "mielenterveys" osion alta.


      • Anonyymi
        eipäs, onpas, kumpas kirjoitti:

        Kyllä mä oon ainakin tavannut TTP:n jätkäryhmän ja wtftm-foorumin kautta ihan tavallisia heteromiehiä, joilla "on vaan transtausta".

        Ihmettelen vaan, että jos se tosiaan on pelkkä tausta, niin kaipa sitä heteromiesvertaistukea saa sitten ihan bioheteromiehiltä?

        Ja joo, eipä kyllä heteromiehet ole mikään enemmistö, min. 50% miehistä on biseksuaaleja. Että sinänsä tulee varmaan se vertaistuki ihan tarpeeseen.

        No ei kyllä varmasti ole mikään min 50% miehistä bi.
        Ainakaan jos tarkoitat oikeita miehiä.
        Minä en laske leikattua naista mieheksi tai leikattua miestä naiseksi.
        Eiköhän tuo prosenti ole max 2% miehistä.
        Seta nyt vääntää noita tilastoja että homous näyttäis yleisemmältä kuin se onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen kuule, että ei taida paljon kenenkään pillua kutittaa sun mielipiteet. Lähinnä vaan naurattaa ja säälittää. Taidat olla sitä yhteiskunnan "heikompaa aineista" kun tarvii tulla tänne muita arvostelemaan. Kyllä täältä suomi24:stä löytyy varmasti sullekin joku sopivampi palsta tuolta "mielenterveys" osion alta.

        Älä typy hermostu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä varmasti ole mikään min 50% miehistä bi.
        Ainakaan jos tarkoitat oikeita miehiä.
        Minä en laske leikattua naista mieheksi tai leikattua miestä naiseksi.
        Eiköhän tuo prosenti ole max 2% miehistä.
        Seta nyt vääntää noita tilastoja että homous näyttäis yleisemmältä kuin se onkaan.

        Olet tullut ketjuun, jossa keskustellaan eräästä transmiesten foorumista, joka on nyt valitettavasti lopettanut toimintansa. Tässä puhuttiin ainoastaan siitä, että kyseisellä foorumilla noin puolet on kertonut identifioituvansa muuksi kuin yksinomaan naisista kiinnostuvaksi. Joten millään logiikalla kukaan ei saa tästä lesbofoorumia, ei sitten millään. Joten säälittävällä kitinälläsi ei ole sitäkään vähää arvoa kuin mitä sillä olisi saattanut olla, jos vaivautuisit pitäytymään asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä varmasti ole mikään min 50% miehistä bi.
        Ainakaan jos tarkoitat oikeita miehiä.
        Minä en laske leikattua naista mieheksi tai leikattua miestä naiseksi.
        Eiköhän tuo prosenti ole max 2% miehistä.
        Seta nyt vääntää noita tilastoja että homous näyttäis yleisemmältä kuin se onkaan.

        Tuossa ei puhuttu biseksuaaleista vaan homoista.

        Olen ottanut omasta halustani parrua takamukseen viimeiset 25 vuotta, joten lesboa tai bi:tä ei minusta saa tekemälläkään. Mitkään leikkaukset eivät tätä asiaa heilauta suuntaan tai toiseen, siinä olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietysti olet jos teillä molemmilla on tai on joskus ollut pimppi, eli molemmat syntyneet tytöksi.
        Silloin olet lesbo.
        Ihan sama mitä ruumiinosia olet leikatuttanut ja muokkauttanut.

        Ovatko nämä trollit oikeasti näin tyhmiä? Logiikallasi cishomo, jolla on aina ollut penis ja joka on kulissin vuoksi naimisissa cisnaisen kanssa, jolla on aina ollut vagina on hetero. Koska he ovat suhteessa, jossa toisella on syntymässä saatu penis ja toisella syntymässä saatu emätin. Se, että mies ei oikeasti kiihotu heteroseksistä eikä emättimistä vaan ainoastaan peniksistä, ei merkkaa mitään, jos kumppaninsa on nainen. Hän ei siis logiikallasi voi missään tapauksessa olla homo?

        Ai, etteikö se menekään noin? No mutta mites sitten transmies, jolla on ollut emätin ja nainen, jolla on emätin, ovat kuitenkin lesboja, vaikkei kumpaakaan kiihota lesboseksi vaan ällöttää ja molemmat kiihottuvat vain seksistä, jossa on mukana penis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nämä trollit oikeasti näin tyhmiä? Logiikallasi cishomo, jolla on aina ollut penis ja joka on kulissin vuoksi naimisissa cisnaisen kanssa, jolla on aina ollut vagina on hetero. Koska he ovat suhteessa, jossa toisella on syntymässä saatu penis ja toisella syntymässä saatu emätin. Se, että mies ei oikeasti kiihotu heteroseksistä eikä emättimistä vaan ainoastaan peniksistä, ei merkkaa mitään, jos kumppaninsa on nainen. Hän ei siis logiikallasi voi missään tapauksessa olla homo?

        Ai, etteikö se menekään noin? No mutta mites sitten transmies, jolla on ollut emätin ja nainen, jolla on emätin, ovat kuitenkin lesboja, vaikkei kumpaakaan kiihota lesboseksi vaan ällöttää ja molemmat kiihottuvat vain seksistä, jossa on mukana penis?

        No eihän se nyt hyvänen aika ketään oikeasti mieheksi muuta vaikka leikkauttaisi jonkun nahkapötkylän joka pitää pumpata pystyyn.
        Käyttäähän lesboilijatkin hieromasauvoja.
        Kun se nyt vaan on niin että henkisestikin nainen on aina nainen, jos olisit syntynyt mieheksi ajattelusikin olisi erilainen.
        Jos arkeologi löytää luurankosi parin sadan vuoden jälkeen tunnistaa hän sinut naiseksi.
        Onko hän silloin asenteellinen?
        Faktat on faktoja.
        Noita hölmöjä uudissanoja, cissit ja mitkä lie, en suostu käyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se nyt hyvänen aika ketään oikeasti mieheksi muuta vaikka leikkauttaisi jonkun nahkapötkylän joka pitää pumpata pystyyn.
        Käyttäähän lesboilijatkin hieromasauvoja.
        Kun se nyt vaan on niin että henkisestikin nainen on aina nainen, jos olisit syntynyt mieheksi ajattelusikin olisi erilainen.
        Jos arkeologi löytää luurankosi parin sadan vuoden jälkeen tunnistaa hän sinut naiseksi.
        Onko hän silloin asenteellinen?
        Faktat on faktoja.
        Noita hölmöjä uudissanoja, cissit ja mitkä lie, en suostu käyttämään.

        Tietenkin arkeologi tunnistaa minut kromosomaaliseksi naiseksi, jonka luusto on kasvanut estrogeenin ollessa vallitseva hormoni, se on fakta. Se kuuluu transmiehuuteen. Kyllä, ajattelutapani on erilainen kuin lesboilla, koska lesbot ovat naisia. En ymmärrä mitä nainen näkee toisessa naisessa. Strap-onia sisäänsä haluava ei halua kumppania, jolla on penis. Minun kumppanini on aina ihastunut ihmisiin, joilla on miehiset tunnusmerkit ja penis, tosin kohdallani hän pystyi joustamaan tästä, koska oli jo ihastunut minuun miehenä. Hän ei ole millään tasolla lesbo. Enkä ole itsekään, koska minua kiihottaa vain peniksellinen seksi, olen hyvin peniskeskeinen. Olisin mielelläni ollut lesbo, ja elämäni olisi ollut huomattavasti helpompaa silloin. Olisin voinut opiskella johonkin järkevään ammattiin sen sijaan, että lukion jälkeen jouduin kuluttamaan vuosikausia odotellen hoitoja ja niiden edistymistä ja nyt teen vain inhoamiani hanttihommia, joihin ei vaadita koulutusta. Valitettavsti synnyin pojaksi tytön kroppaan, ihan sama onko minulle leikattu penistä vai ei, itse asiassa ei ole leikattu, olen henkisesti ja juridisesti ja ulkoiselta olemukseltani mies ja sellaisena minut nähdään, se riittää minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin arkeologi tunnistaa minut kromosomaaliseksi naiseksi, jonka luusto on kasvanut estrogeenin ollessa vallitseva hormoni, se on fakta. Se kuuluu transmiehuuteen. Kyllä, ajattelutapani on erilainen kuin lesboilla, koska lesbot ovat naisia. En ymmärrä mitä nainen näkee toisessa naisessa. Strap-onia sisäänsä haluava ei halua kumppania, jolla on penis. Minun kumppanini on aina ihastunut ihmisiin, joilla on miehiset tunnusmerkit ja penis, tosin kohdallani hän pystyi joustamaan tästä, koska oli jo ihastunut minuun miehenä. Hän ei ole millään tasolla lesbo. Enkä ole itsekään, koska minua kiihottaa vain peniksellinen seksi, olen hyvin peniskeskeinen. Olisin mielelläni ollut lesbo, ja elämäni olisi ollut huomattavasti helpompaa silloin. Olisin voinut opiskella johonkin järkevään ammattiin sen sijaan, että lukion jälkeen jouduin kuluttamaan vuosikausia odotellen hoitoja ja niiden edistymistä ja nyt teen vain inhoamiani hanttihommia, joihin ei vaadita koulutusta. Valitettavsti synnyin pojaksi tytön kroppaan, ihan sama onko minulle leikattu penistä vai ei, itse asiassa ei ole leikattu, olen henkisesti ja juridisesti ja ulkoiselta olemukseltani mies ja sellaisena minut nähdään, se riittää minulle.

        olisit sitten pysynyt kunnolla minä olet ja ottanut mieheltä sitä peenistä jos siitä tykkäät.
        Kun kerran olet nainen niin luon se on että miehinen elin kiihottaa, te sotkette kaikki termitkin niin että kaikki on yhtä sekamelskaa.
        Älkää ainakaan hankkiko lapsia tuohon sirkukseenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisit sitten pysynyt kunnolla minä olet ja ottanut mieheltä sitä peenistä jos siitä tykkäät.
        Kun kerran olet nainen niin luon se on että miehinen elin kiihottaa, te sotkette kaikki termitkin niin että kaikki on yhtä sekamelskaa.
        Älkää ainakaan hankkiko lapsia tuohon sirkukseenne.

        Kun arkeologi löytää sinun jäänteesi, niin näkyyköhän niissä typerä ihminen? En edes odota, että pään sisältä sinusta jäisi mitään jälkeen, jos ymmärrät mitä koitan sanoa ;) Kun tarkemmin tätäkin asiaa miettii, että kummasta on yhteiskunnalle enemmän harmia, tyhmistä ihmisistä vai vähemmistön edustajista, niin tätä voi vain kukin tahollaan miettiä. Itse mietin, että mitä tällainen tyhmä apina täällä huutelee, kun tämä palsta ei koske sitä ollenkaan. Ihan käsittämätöntä julistaa täällä omaa typeryyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun arkeologi löytää sinun jäänteesi, niin näkyyköhän niissä typerä ihminen? En edes odota, että pään sisältä sinusta jäisi mitään jälkeen, jos ymmärrät mitä koitan sanoa ;) Kun tarkemmin tätäkin asiaa miettii, että kummasta on yhteiskunnalle enemmän harmia, tyhmistä ihmisistä vai vähemmistön edustajista, niin tätä voi vain kukin tahollaan miettiä. Itse mietin, että mitä tällainen tyhmä apina täällä huutelee, kun tämä palsta ei koske sitä ollenkaan. Ihan käsittämätöntä julistaa täällä omaa typeryyttään.

        Kun arkeologi löytää meidän jäänteemme on molempien kallot multaa täynnä, paitsi että aion valita polttohautauksen.
        Kyllä tänne saavat kirjoittaa kaikki ja teille on ihan terveellistä kuulla realismiakin välillä.
        Jos ei jaa teidän deluusioitanne on tietysti typerä, off course.
        Varmaan olen vielä tietämätönkin vai?
        Tiedän aika paljon asiasta, juuri siksi vastustan sitä ja haluan tuoda vaihtoehtoisia näkökantoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun arkeologi löytää meidän jäänteemme on molempien kallot multaa täynnä, paitsi että aion valita polttohautauksen.
        Kyllä tänne saavat kirjoittaa kaikki ja teille on ihan terveellistä kuulla realismiakin välillä.
        Jos ei jaa teidän deluusioitanne on tietysti typerä, off course.
        Varmaan olen vielä tietämätönkin vai?
        Tiedän aika paljon asiasta, juuri siksi vastustan sitä ja haluan tuoda vaihtoehtoisia näkökantoja.

        Kyllä tässä maassa saa jokainen ihminen esittää vapaasti mielipiteensä, mutta ihmttelen suuresti että miksi se täytyy tehdä tavalla joka on suoraan sanottuna vihamielinen. Minun mielestäni jokainen ihminen saa olla sellainen, kuin on. Jokainen meistä on valintansa tehnyt tavalla tai toisella. Luulen, että tämä ihmisryhmä saa elämänsä aikana kuulla tätä "realismia" ihan riittävästi. Suurin osa tännekin kirjoitetuista viesteistä täyttää vihapuheen kriteerit. Kaikista kurjin juttu minun mielestäni on se, että ihmisillä on paha olla ja he purkavat sen toisiin. Hae apua jos sinusta tuntuu noin pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä maassa saa jokainen ihminen esittää vapaasti mielipiteensä, mutta ihmttelen suuresti että miksi se täytyy tehdä tavalla joka on suoraan sanottuna vihamielinen. Minun mielestäni jokainen ihminen saa olla sellainen, kuin on. Jokainen meistä on valintansa tehnyt tavalla tai toisella. Luulen, että tämä ihmisryhmä saa elämänsä aikana kuulla tätä "realismia" ihan riittävästi. Suurin osa tännekin kirjoitetuista viesteistä täyttää vihapuheen kriteerit. Kaikista kurjin juttu minun mielestäni on se, että ihmisillä on paha olla ja he purkavat sen toisiin. Hae apua jos sinusta tuntuu noin pahalta.

        Ei minusta tunnu pahalta että en minä apua tarvitse.
        Myönnän että vähän liian vittuilevaan sävyyn kirjoitin, sori siitä.
        Myönnän että minua ärsyttää tämä transagenda ja se että teidät nostetaan joksikin rohkeiksi sankareiksi mediassa, kun mielestäni olette kaukana siitä.
        Isompi oikea syy on se että olen oikeasti huolissani tämän päivän ja tulevaisuuden nuorista ja lapsista sekä sananvapauden tilasta.
        Lgbt ryhmä toimii kuin pahinkin koulukiusaaja hankkien potkuja jokaiselle joka uskaltaa olla eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisit sitten pysynyt kunnolla minä olet ja ottanut mieheltä sitä peenistä jos siitä tykkäät.
        Kun kerran olet nainen niin luon se on että miehinen elin kiihottaa, te sotkette kaikki termitkin niin että kaikki on yhtä sekamelskaa.
        Älkää ainakaan hankkiko lapsia tuohon sirkukseenne.

        Ei minua miehet kiinnosta kuin kavereina, ei todellakaan. Heteromiehen seksuaalisuus nyt vaan on yleensä peniskeskeinen.

        Minä en ole missään tekemisissä minkään transagendan tai -ideologian kanssa. Me saamme hoidot ja hyvä niin, en näe syytä miksi tästä pitäisi vouhkata suuntaan tai toiseen. Olen elänyt miehenä yli 15 vuotta ja minulla on vierelläni takas kumppani, joka synnytti perheeseemme mahtavan pojan, kaltaistesi länkyttäjien mielipiteet eivät hetkauta enää yhtään.

        "Off course" tarkoittaa muuten reitiltä eksynyttä, "of course" taas on "tietysti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta tunnu pahalta että en minä apua tarvitse.
        Myönnän että vähän liian vittuilevaan sävyyn kirjoitin, sori siitä.
        Myönnän että minua ärsyttää tämä transagenda ja se että teidät nostetaan joksikin rohkeiksi sankareiksi mediassa, kun mielestäni olette kaukana siitä.
        Isompi oikea syy on se että olen oikeasti huolissani tämän päivän ja tulevaisuuden nuorista ja lapsista sekä sananvapauden tilasta.
        Lgbt ryhmä toimii kuin pahinkin koulukiusaaja hankkien potkuja jokaiselle joka uskaltaa olla eri mieltä.

        Olet huolissasi siitä, että translapsille ja nuorille löytyy nykyisin kuuntelijoita ja ymmärtäjiä sen sijaan, että masentuisivat ja syrjäytyisivät, kuten aiemmin?

        Koulukiusaaja on se, joka huomauttaa, ettei ole kivaa kuunnella jatkuvia haukkuja? Tämän sanoo henkilö, joka tytyttelee henkilöä, joka on käynyt läpi raskaan prosessin saadakseen elää miehenä, ja on identiteetiltään mies.

        Voit toki olla käyttämättä cis-etuliitettä, mutta huomauttaisin kyseisen etuliitteen olevan olemassa lähinnä siksi, että cissit haluavat erottua transihmisistä, ei toisin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huolissasi siitä, että translapsille ja nuorille löytyy nykyisin kuuntelijoita ja ymmärtäjiä sen sijaan, että masentuisivat ja syrjäytyisivät, kuten aiemmin?

        Koulukiusaaja on se, joka huomauttaa, ettei ole kivaa kuunnella jatkuvia haukkuja? Tämän sanoo henkilö, joka tytyttelee henkilöä, joka on käynyt läpi raskaan prosessin saadakseen elää miehenä, ja on identiteetiltään mies.

        Voit toki olla käyttämättä cis-etuliitettä, mutta huomauttaisin kyseisen etuliitteen olevan olemassa lähinnä siksi, että cissit haluavat erottua transihmisistä, ei toisin päin.

        Kun ei olisi edes olemassa mitään "translapsia "ja nuoria jos ei tuota hullua ideologiaa tuputettaisi jo taaperoille.
        Ne harvat jotka ehkä kokisivat sukupuolidysforiaa saisivat avun terapiasta tai lääkityksestä.
        Pahinta mitä voi "translapselle"(oikeampi termi olisi dysforinen lapsi) tehdä on lähteä uskomukseen ja leikkiin mukaan vahvistaen sitä.
        Jos tätä ei tehdä 90% kasvaa siitä ulos viimeistään puberteetissa.
        Kun deluusiota vahvistetaan ja käytetään blokkereita melkein kaikki jatkavat leikkauksiin asti.
        Toden totta olen huolissani ja teidänkin pitäisi olla!
        Itsekin sanot että prosessi on raskas ja nämä lapset ovat ihan koe-marsuja näissä hoidoissa.
        Kukaan ei tiedä mitä ne pitkässä juoksussa tekee.
        Kyllä, Seta käyttäytyy kuin pahinkin natsi.
        Piti sitten Porin Jazzinkin pomo saada pallilta ja Puolimatkaa kiusataan vaikka on viimeisen päälle asiallinen .
        Aito avioliittolaisille huudettiin pridellä törkeyksiä oikein kuorossa.
        Ei ole ihme jos valtaväestö alkaa saamaan tarpeekseen setan kukkoilusta ja agendasta.
        Tärkeintä kuitenkin on suojella lapsia.
        Ettekö todella ymmärrä että tuo on tarttuvaa?
        Lapset matkivat niinkuin ovat aina tehneet.
        Minulle ihminen on sitä miksi on syntynyt, se on ihan periaatekysymys .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua miehet kiinnosta kuin kavereina, ei todellakaan. Heteromiehen seksuaalisuus nyt vaan on yleensä peniskeskeinen.

        Minä en ole missään tekemisissä minkään transagendan tai -ideologian kanssa. Me saamme hoidot ja hyvä niin, en näe syytä miksi tästä pitäisi vouhkata suuntaan tai toiseen. Olen elänyt miehenä yli 15 vuotta ja minulla on vierelläni takas kumppani, joka synnytti perheeseemme mahtavan pojan, kaltaistesi länkyttäjien mielipiteet eivät hetkauta enää yhtään.

        "Off course" tarkoittaa muuten reitiltä eksynyttä, "of course" taas on "tietysti".

        Miten edes voi sun seksuaalisuus olla peniskeskeinen, niinkuin sanoit.
        Kun sulla ei koskaan ole ollut penistä?
        Kiitti kielioppi korjauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei olisi edes olemassa mitään "translapsia "ja nuoria jos ei tuota hullua ideologiaa tuputettaisi jo taaperoille.
        Ne harvat jotka ehkä kokisivat sukupuolidysforiaa saisivat avun terapiasta tai lääkityksestä.
        Pahinta mitä voi "translapselle"(oikeampi termi olisi dysforinen lapsi) tehdä on lähteä uskomukseen ja leikkiin mukaan vahvistaen sitä.
        Jos tätä ei tehdä 90% kasvaa siitä ulos viimeistään puberteetissa.
        Kun deluusiota vahvistetaan ja käytetään blokkereita melkein kaikki jatkavat leikkauksiin asti.
        Toden totta olen huolissani ja teidänkin pitäisi olla!
        Itsekin sanot että prosessi on raskas ja nämä lapset ovat ihan koe-marsuja näissä hoidoissa.
        Kukaan ei tiedä mitä ne pitkässä juoksussa tekee.
        Kyllä, Seta käyttäytyy kuin pahinkin natsi.
        Piti sitten Porin Jazzinkin pomo saada pallilta ja Puolimatkaa kiusataan vaikka on viimeisen päälle asiallinen .
        Aito avioliittolaisille huudettiin pridellä törkeyksiä oikein kuorossa.
        Ei ole ihme jos valtaväestö alkaa saamaan tarpeekseen setan kukkoilusta ja agendasta.
        Tärkeintä kuitenkin on suojella lapsia.
        Ettekö todella ymmärrä että tuo on tarttuvaa?
        Lapset matkivat niinkuin ovat aina tehneet.
        Minulle ihminen on sitä miksi on syntynyt, se on ihan periaatekysymys .

        Tosiasiahan on se, että useimmat nuoret ihmiset oireilevat monella tavalla sen takia, että he eivät mahdu yhteiskunnan heille asettamiin normeihin. Eli tästä on aitoavioliitto ry:n ja persujen ihan turha syyttää setaa tai muita yksittäisiä vähemmistön edustajia. Tämä syyttely on korkeintaankin hyvin lyhytnäköistä. Nuorten oireilu ei nyt varmasti johdu setan tuputuksesta, vaan yhteiskunnasta ja sen ahdasmielisistä asenteista. Monelle nuorelle ei enää löydy yhteiskunnasta paikkaa, ei ole tulevaisuuden näkymiä, koska yhteiskunta ei ole panostanut koulutukseen ja nuorten mielenterveyden tukemiseen. Nuoret hakevat tukea sieltä, mistä kokevat sitä saavansa ja ehkäpä sateenkaarilipun alta sitä on löytynyt heille, kun muut ovet ovat menneet kiinni. Enimmäkseen minua riepoo se, että huudetaan puskista ja käytetään tällaisia "keppihevosia" kuin, että lapset kärsii. Jos se olisi sinun todellisella poliittisella agendallasi, niin olisit varmasti jo tekemässä sille asialle jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei olisi edes olemassa mitään "translapsia "ja nuoria jos ei tuota hullua ideologiaa tuputettaisi jo taaperoille.
        Ne harvat jotka ehkä kokisivat sukupuolidysforiaa saisivat avun terapiasta tai lääkityksestä.
        Pahinta mitä voi "translapselle"(oikeampi termi olisi dysforinen lapsi) tehdä on lähteä uskomukseen ja leikkiin mukaan vahvistaen sitä.
        Jos tätä ei tehdä 90% kasvaa siitä ulos viimeistään puberteetissa.
        Kun deluusiota vahvistetaan ja käytetään blokkereita melkein kaikki jatkavat leikkauksiin asti.
        Toden totta olen huolissani ja teidänkin pitäisi olla!
        Itsekin sanot että prosessi on raskas ja nämä lapset ovat ihan koe-marsuja näissä hoidoissa.
        Kukaan ei tiedä mitä ne pitkässä juoksussa tekee.
        Kyllä, Seta käyttäytyy kuin pahinkin natsi.
        Piti sitten Porin Jazzinkin pomo saada pallilta ja Puolimatkaa kiusataan vaikka on viimeisen päälle asiallinen .
        Aito avioliittolaisille huudettiin pridellä törkeyksiä oikein kuorossa.
        Ei ole ihme jos valtaväestö alkaa saamaan tarpeekseen setan kukkoilusta ja agendasta.
        Tärkeintä kuitenkin on suojella lapsia.
        Ettekö todella ymmärrä että tuo on tarttuvaa?
        Lapset matkivat niinkuin ovat aina tehneet.
        Minulle ihminen on sitä miksi on syntynyt, se on ihan periaatekysymys .

        Käsittääkseni se Porityyppi sai potkut haukkuessaan homoja, joka ei liity transsukupuolisuuteen mitenkään.

        Minä olin translapsi ja kärsin joka elämäni päivä 2-vuotiaasta lähtien, koska multa puuttui killuttimet jalkovälistä. Samoin kuin muut tuntemani transtaustaiset miehet.

        Miten voin olla peniskeskeinen, vaikkei sitä mulla ole, no jaa-a, miten esim. heteromies voi kiihottua emättimistä, vaikkei hänellä sitä ole, tutkimattomat ovat seksuaalisuuden tiet.


      • Anonyymi

        Omassa lapsuudessani transsukupuolisuudestani ei muuten puhuttu sanallakaan, kumma, että minä silti olin sitä ja monet muut.


      • Anonyymi

        Prosessi on raskas ilman tukea peläten vittuilua, ei muuten.


      • Anonyymi
        valtakulttuurin kirjoitti:

        edustajan taakka on kantaa koko valtakulttuurin synnit ja pyytää niitä anteeksi alistetulta osapuolelta. Niin se menee. Eikä se kovin raskas taakka ole ja ainakin mulle on ollut miehuudesta niin paljon suoranaista hyötyä esim. työyhteisöissä, että koen sen anteeksipyynnön ihan relevantiksi. Mulla on PALJON suuremmat mahkut päästä esimiesasemaan. Ja se ON VÄÄRIN.

        Sut on ehkä aivopesty tuohon, että jos naista ei valittu esimieheksi, syy on aina sorrossa. Jos taas miestä, siihen oli oikea syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni se Porityyppi sai potkut haukkuessaan homoja, joka ei liity transsukupuolisuuteen mitenkään.

        Minä olin translapsi ja kärsin joka elämäni päivä 2-vuotiaasta lähtien, koska multa puuttui killuttimet jalkovälistä. Samoin kuin muut tuntemani transtaustaiset miehet.

        Miten voin olla peniskeskeinen, vaikkei sitä mulla ole, no jaa-a, miten esim. heteromies voi kiihottua emättimistä, vaikkei hänellä sitä ole, tutkimattomat ovat seksuaalisuuden tiet.

        Sehän on luonnollista että mies pitää naisen kehoa kiihottavana.
        Minä en enää tiedä mikä sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiahan on se, että useimmat nuoret ihmiset oireilevat monella tavalla sen takia, että he eivät mahdu yhteiskunnan heille asettamiin normeihin. Eli tästä on aitoavioliitto ry:n ja persujen ihan turha syyttää setaa tai muita yksittäisiä vähemmistön edustajia. Tämä syyttely on korkeintaankin hyvin lyhytnäköistä. Nuorten oireilu ei nyt varmasti johdu setan tuputuksesta, vaan yhteiskunnasta ja sen ahdasmielisistä asenteista. Monelle nuorelle ei enää löydy yhteiskunnasta paikkaa, ei ole tulevaisuuden näkymiä, koska yhteiskunta ei ole panostanut koulutukseen ja nuorten mielenterveyden tukemiseen. Nuoret hakevat tukea sieltä, mistä kokevat sitä saavansa ja ehkäpä sateenkaarilipun alta sitä on löytynyt heille, kun muut ovet ovat menneet kiinni. Enimmäkseen minua riepoo se, että huudetaan puskista ja käytetään tällaisia "keppihevosia" kuin, että lapset kärsii. Jos se olisi sinun todellisella poliittisella agendallasi, niin olisit varmasti jo tekemässä sille asialle jotakin?

        Se on kaukana mistään keppihevosesta että todellakin minä ja monet muut ovat huolissaan lapsista tämän ideologian vuoksi.
        Ihan turha yrittää tuota että nuoret kärsisivät jostain yhteiskunnan normeista.
        Koskaan ei ole ollut lähihistoriassa näin holtitonta menoa kuin nyt ja lgbt -väkeähän nostetaan kokoajan jalustalle.
        Kukaan ei olisi luonnostaan mikään trans jos ei heitä tehtäisi ahkeralla agendalla.
        Ne harva dysforinen saisi avun terapiasta kuten muutkin mt-ongelmaiset.
        Minä kyllä oikeasti ihmettelen ettette ymmärrä tätä ongelmaa.
        Dysforisten määrä on räjähtänyt käsiin.
        Haluatteko nuorista kaltaisianne?
        Siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa lapsuudessani transsukupuolisuudestani ei muuten puhuttu sanallakaan, kumma, että minä silti olin sitä ja monet muut.

        En usko että olit, olit dysforinen ja valitsit vain valheellisen tien jota tod.näk kadut jossain elämänvaiheessa.
        Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni se Porityyppi sai potkut haukkuessaan homoja, joka ei liity transsukupuolisuuteen mitenkään.

        Minä olin translapsi ja kärsin joka elämäni päivä 2-vuotiaasta lähtien, koska multa puuttui killuttimet jalkovälistä. Samoin kuin muut tuntemani transtaustaiset miehet.

        Miten voin olla peniskeskeinen, vaikkei sitä mulla ole, no jaa-a, miten esim. heteromies voi kiihottua emättimistä, vaikkei hänellä sitä ole, tutkimattomat ovat seksuaalisuuden tiet.

        Eikös kyse ollut lgbt väestä yleensä?
        Ei hän haukkunut "homoja".
        Hän sanoi samaa mitä minä voisin sanoa että kukaan ei synny homoksi ja hän ei kiistä niiden kokemusta jotka ovat eheytyneet homohaluista pois.
        Jotain tämän tyyppistä hän sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on luonnollista että mies pitää naisen kehoa kiihottavana.
        Minä en enää tiedä mikä sinä olet.

        Hyvä, ettet enää tiedä, koska en tiedä itsekään - eikä tarvitse tietääkään. Yhteiskunta kuitenkin mieltää minut heteroksi, koska olen naimisissa naisen kanssa, ja perheessä on lapsi. Se määrite sopii minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kyse ollut lgbt väestä yleensä?
        Ei hän haukkunut "homoja".
        Hän sanoi samaa mitä minä voisin sanoa että kukaan ei synny homoksi ja hän ei kiistä niiden kokemusta jotka ovat eheytyneet homohaluista pois.
        Jotain tämän tyyppistä hän sanoi.

        Eivät nuo tämän päivän agenda-aktivistit lue näitä palstoja, he ovat muualla. Näitä palstoja lukee enemmän meitä tavistransihmisiä, jotka elää rauhallista elämää eikä vaadi kenellekään potkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettet enää tiedä, koska en tiedä itsekään - eikä tarvitse tietääkään. Yhteiskunta kuitenkin mieltää minut heteroksi, koska olen naimisissa naisen kanssa, ja perheessä on lapsi. Se määrite sopii minulle.

        Juuri tuo että kaikki menee sekaisin, sukupuolet ja seksuaalisuudet.
        Minusta se tuhoaa yhteiskuntaa, siksi olen konservatiivi.
        Eniten olen huolissani lapsista ja ihmettelen ettei esim .tällä palstalla kukaan tunnu ymmärtävän sitä massiivista henkistä ja fyysistä lasten pahoinpitelyä joka on käynnissä tän hetken mailmassa.
        Te olisitte juuri ne henkilöt joiden pitäisi puuttua siihen, sen sijaan median kuva on glitteriä täynnä.
        Minä näet transagendan vain yhtenä eliitin väestön tuhoamis ja vähentämistoimena. Kuten ilmastonmuutos-humpuukikin.
        Lisäksi sillä on satanisti-kultisteille erityistä arvoa koska perustuu gnostilaisuuteen.
        Soroshan rahoittaa kaikkia näitä globalistien agendoja.
        Mutta ei se sinun syysi toki ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo että kaikki menee sekaisin, sukupuolet ja seksuaalisuudet.
        Minusta se tuhoaa yhteiskuntaa, siksi olen konservatiivi.
        Eniten olen huolissani lapsista ja ihmettelen ettei esim .tällä palstalla kukaan tunnu ymmärtävän sitä massiivista henkistä ja fyysistä lasten pahoinpitelyä joka on käynnissä tän hetken mailmassa.
        Te olisitte juuri ne henkilöt joiden pitäisi puuttua siihen, sen sijaan median kuva on glitteriä täynnä.
        Minä näet transagendan vain yhtenä eliitin väestön tuhoamis ja vähentämistoimena. Kuten ilmastonmuutos-humpuukikin.
        Lisäksi sillä on satanisti-kultisteille erityistä arvoa koska perustuu gnostilaisuuteen.
        Soroshan rahoittaa kaikkia näitä globalistien agendoja.
        Mutta ei se sinun syysi toki ole.

        Tiedätkö oikeasti mitään translasten hoidosta - tai eihän heitä siis hoideta - ja siitä, kuinka monta vuotta heidän täytyy vakuuttaa psykiatrit, jotta edes harkittaisiin jonkinlaista auttamista ennen täysi-ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö oikeasti mitään translasten hoidosta - tai eihän heitä siis hoideta - ja siitä, kuinka monta vuotta heidän täytyy vakuuttaa psykiatrit, jotta edes harkittaisiin jonkinlaista auttamista ennen täysi-ikää?

        Tiedän aika paljon aiheesta.
        Tietämäni perusteella heille pitäisi antaa vain terapiaa ja vahvistaa heidän oikeaa sukupuoltaan, Näin 90% kasvaa siitä ulos viimeistään murrosiässä.
        Jos taas mennään mukaan, melkein kaikki jatkavat leikkauksiin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän aika paljon aiheesta.
        Tietämäni perusteella heille pitäisi antaa vain terapiaa ja vahvistaa heidän oikeaa sukupuoltaan, Näin 90% kasvaa siitä ulos viimeistään murrosiässä.
        Jos taas mennään mukaan, melkein kaikki jatkavat leikkauksiin asti.

        Tuo 90 % prosenttia ei pidä paikkaansa. Niistä lapsista, jotka ovat lapsena olleet epätyypillisia tyttöjä tai poikia suurin osa kasvaa naisiksi ja miehiksi. Niistä lapsista, jotka ovat epätyypillisiä ja itse ilmaisevat kärsivänsä sukupuolestaan ja kokevat olevansa toista sukupuolta harva muuttaa mieltään, ja ne jotka muuttavat ovat homoja ja lesboja.

        Millaisen lapsen voi manipuloida aikuiseksi transsukupuoliseksi? Minut yritettiin koko lapsuuteni ja nuoruuteni manipuloida cissiksi siinä onnistumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 90 % prosenttia ei pidä paikkaansa. Niistä lapsista, jotka ovat lapsena olleet epätyypillisia tyttöjä tai poikia suurin osa kasvaa naisiksi ja miehiksi. Niistä lapsista, jotka ovat epätyypillisiä ja itse ilmaisevat kärsivänsä sukupuolestaan ja kokevat olevansa toista sukupuolta harva muuttaa mieltään, ja ne jotka muuttavat ovat homoja ja lesboja.

        Millaisen lapsen voi manipuloida aikuiseksi transsukupuoliseksi? Minut yritettiin koko lapsuuteni ja nuoruuteni manipuloida cissiksi siinä onnistumatta.

        Tuo ei muuta mitään.
        Nykyjohdattelulla saadaan kyllä epäilyksiä aikaan lapsen pienessä mielessä, varsinkin jos on arka ja herkkä lapsi.
        Varmaan tartuit sitten oljenkortena avun toivossa aikuisena muutoksiin, ilmeisesti joku trauma on takana joka saa kammoamaan naiseutta.
        Oliko äidin tilanne vaikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei muuta mitään.
        Nykyjohdattelulla saadaan kyllä epäilyksiä aikaan lapsen pienessä mielessä, varsinkin jos on arka ja herkkä lapsi.
        Varmaan tartuit sitten oljenkortena avun toivossa aikuisena muutoksiin, ilmeisesti joku trauma on takana joka saa kammoamaan naiseutta.
        Oliko äidin tilanne vaikea?

        Lisäys.
        Tuohon loppuun ei tietenkään tarvitse vastata.
        Motiivini ei ole kiusata ketään vaan ihan yhteiskunnallinen keskustelu aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei muuta mitään.
        Nykyjohdattelulla saadaan kyllä epäilyksiä aikaan lapsen pienessä mielessä, varsinkin jos on arka ja herkkä lapsi.
        Varmaan tartuit sitten oljenkortena avun toivossa aikuisena muutoksiin, ilmeisesti joku trauma on takana joka saa kammoamaan naiseutta.
        Oliko äidin tilanne vaikea?

        En koskaan ajatellut, että äitini tilanne olisi vaikea. Varsinkaan en ajatellut sitä 2-vuotiaana ahdistuttuani väärästä kropastani. Mun mielestä olisi paljon oleellisempi kysymys miksi te ette voi hyväksyä tai miksi teille olisi niin vaikeaa edes ottaa huomioon sitä mahdollisuutta, että sikiökaudella hormonit voivat mennä sekaisin ja esim. tytönnäköisen lapsen aivot voivat olla ns. poikavirittyneet. Mieheys näyttäytyi mulle aina hirveänä peikkona, oli armeijaa, katuväkivaltaa, piti osata käydä seisten kusella, kaljuuntuminen, piti jaksaa nostaa yli 100 kg maasta ym. Se ei muuttanut sitä tosiasiaa, et valitettavasti vaan olin poika eikä tytöksi kasvattaminen muuttanut sitä, faktaa kun on vaikea muuttaa. On vaikea ajatella, että olisin väärässä, koska elämä suorastaan aukeni mentyäni hoitoihin. Ensimmäistä kertaa elämässäni olinkin oma itseni. Kun kroppa alkoi muokkaantua miehisempään suuntaan, aloin pikkuhiljaa ymmärtää miltä tuntuu, kun on yhteys aivojen ja kropan välillä ja seksi alkoi olla mahdollista.

        Maailmaan syntyy ihmisiä, joilla on kaksi päätä. Jostain syystä transsukupuolisuus on silti jotain, jota uskovainen ei voi ymmärtää. Mutta eivätkö uskovaiset ole henkeviä? Mikseivät he ajattele, että Jumala luo ihmisen sielun? Ja pojan sielu on voinut mennä tytön kroppaan koetellakseen tätä kuin Jobia? Tai jotain muuta vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei muuta mitään.
        Nykyjohdattelulla saadaan kyllä epäilyksiä aikaan lapsen pienessä mielessä, varsinkin jos on arka ja herkkä lapsi.
        Varmaan tartuit sitten oljenkortena avun toivossa aikuisena muutoksiin, ilmeisesti joku trauma on takana joka saa kammoamaan naiseutta.
        Oliko äidin tilanne vaikea?

        Tyypillistä kotitarvepsykologin ajatuskuviota, yritetään matkia ammattilaisten ajatuksia ja mennään täysin harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan ajatellut, että äitini tilanne olisi vaikea. Varsinkaan en ajatellut sitä 2-vuotiaana ahdistuttuani väärästä kropastani. Mun mielestä olisi paljon oleellisempi kysymys miksi te ette voi hyväksyä tai miksi teille olisi niin vaikeaa edes ottaa huomioon sitä mahdollisuutta, että sikiökaudella hormonit voivat mennä sekaisin ja esim. tytönnäköisen lapsen aivot voivat olla ns. poikavirittyneet. Mieheys näyttäytyi mulle aina hirveänä peikkona, oli armeijaa, katuväkivaltaa, piti osata käydä seisten kusella, kaljuuntuminen, piti jaksaa nostaa yli 100 kg maasta ym. Se ei muuttanut sitä tosiasiaa, et valitettavasti vaan olin poika eikä tytöksi kasvattaminen muuttanut sitä, faktaa kun on vaikea muuttaa. On vaikea ajatella, että olisin väärässä, koska elämä suorastaan aukeni mentyäni hoitoihin. Ensimmäistä kertaa elämässäni olinkin oma itseni. Kun kroppa alkoi muokkaantua miehisempään suuntaan, aloin pikkuhiljaa ymmärtää miltä tuntuu, kun on yhteys aivojen ja kropan välillä ja seksi alkoi olla mahdollista.

        Maailmaan syntyy ihmisiä, joilla on kaksi päätä. Jostain syystä transsukupuolisuus on silti jotain, jota uskovainen ei voi ymmärtää. Mutta eivätkö uskovaiset ole henkeviä? Mikseivät he ajattele, että Jumala luo ihmisen sielun? Ja pojan sielu on voinut mennä tytön kroppaan koetellakseen tätä kuin Jobia? Tai jotain muuta vastaavaa.

        Kirjoitit että mieheys näyttäytyi sinulle peikkona jossa oli pelottavia elementtejä, ymmärsinkö oikein?
        Kenties kyse oli jostain kapinasta, mielestäsi rohkeuden osoituksesta tms. haluta pojan rooliin.
        Mahdotonta toisen tietää mitä olet lapsena miettinyt.
        Eräs tapaus oli sellainen jossa esikoulu-ikäinen poika koki dysforiaa .
        Terapiassa lopulta selvisi että, sen oli aiheuttanut perheeseen syntynyt tyttövauva, kuopus joka sai enemmän huomiota ja hänen tyttöyttään prinsessamekoissa ihastelteltiin.
        Kokemus laukesi, kun syy vihdoin selvisi ja pojalle osoitettiin arvostusta poikana ja että poika on vähintään yhtä ihana.

        Kyllähän tämä huolta aiheuttaa esim koska oli tämä juttu sijaisperheestä jossa oli kolme lasta jotka halusivat sukupuolenvaihdosta!
        Siis parille oli yksitellen tullut lapsia sijoitukseen ja siinä perheessä vasta vuoronperään alkoivat oireilemaan tällä tavalla.
        Pakkohan tuo on olla manipuloinnin tulosta.
        Siitä nostettiin juttukin ja vissiin lapset lähetettiin pois.

        Niin että miksi minun on vaikea uskoa ns.vibaa kohdussa...
        No varmaan siksi että kun ei aivot kehity erillään muusta ruumiista ja ne samat hormonit vaikuttavat ja ovat koko vauvassa.
        En ole lääkäri ja uskon niitä lääkäreitä jotka sanovat ettei ole mahd että pojalla olisi tytön aivot tai toisinpäin.
        Tiesit varmaan että autismin kirjo on yleistä dysforiasta kärsivillä ,uskon että se voi liittyä ennemmin siihen.

        Raamattu kuvaa sukupuolet ja sukupuoliroolit aika selkeästi joten minun on vaikea kuvitella Hänen koettelevan ihmistä ehdottamallasi tavalla.
        Vielä mahdottomammalta tuntuisi että olisi Hänen tahtonsa että ihminen sitten muokkaisi kehoaan.
        Helposti taas uskon että monetkin asiat joista ihmiset kärsivät ovat sielunvihollisen aikaansaamia.
        Sairaus ja kuolema taas tulee jo syntiinlankeemuksen vuoksi.
        Kyllä minä uskon että Jumala antaa elämän hengen ja tekee ihmisestä elävän, toki.
        Ihmisessä on henki, sielu ja ruumis ja henki palaa Jumalan luo ja hyvään paikkaan jos Jeesus on ihmisen verellä ostanut.
        Se että monissa muoveissa ja varmaan vesissäkin on nykyään estrogeeniä ja muita miehiä vahingoittavia aineita voi vähentää miehekkyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit että mieheys näyttäytyi sinulle peikkona jossa oli pelottavia elementtejä, ymmärsinkö oikein?
        Kenties kyse oli jostain kapinasta, mielestäsi rohkeuden osoituksesta tms. haluta pojan rooliin.
        Mahdotonta toisen tietää mitä olet lapsena miettinyt.
        Eräs tapaus oli sellainen jossa esikoulu-ikäinen poika koki dysforiaa .
        Terapiassa lopulta selvisi että, sen oli aiheuttanut perheeseen syntynyt tyttövauva, kuopus joka sai enemmän huomiota ja hänen tyttöyttään prinsessamekoissa ihastelteltiin.
        Kokemus laukesi, kun syy vihdoin selvisi ja pojalle osoitettiin arvostusta poikana ja että poika on vähintään yhtä ihana.

        Kyllähän tämä huolta aiheuttaa esim koska oli tämä juttu sijaisperheestä jossa oli kolme lasta jotka halusivat sukupuolenvaihdosta!
        Siis parille oli yksitellen tullut lapsia sijoitukseen ja siinä perheessä vasta vuoronperään alkoivat oireilemaan tällä tavalla.
        Pakkohan tuo on olla manipuloinnin tulosta.
        Siitä nostettiin juttukin ja vissiin lapset lähetettiin pois.

        Niin että miksi minun on vaikea uskoa ns.vibaa kohdussa...
        No varmaan siksi että kun ei aivot kehity erillään muusta ruumiista ja ne samat hormonit vaikuttavat ja ovat koko vauvassa.
        En ole lääkäri ja uskon niitä lääkäreitä jotka sanovat ettei ole mahd että pojalla olisi tytön aivot tai toisinpäin.
        Tiesit varmaan että autismin kirjo on yleistä dysforiasta kärsivillä ,uskon että se voi liittyä ennemmin siihen.

        Raamattu kuvaa sukupuolet ja sukupuoliroolit aika selkeästi joten minun on vaikea kuvitella Hänen koettelevan ihmistä ehdottamallasi tavalla.
        Vielä mahdottomammalta tuntuisi että olisi Hänen tahtonsa että ihminen sitten muokkaisi kehoaan.
        Helposti taas uskon että monetkin asiat joista ihmiset kärsivät ovat sielunvihollisen aikaansaamia.
        Sairaus ja kuolema taas tulee jo syntiinlankeemuksen vuoksi.
        Kyllä minä uskon että Jumala antaa elämän hengen ja tekee ihmisestä elävän, toki.
        Ihmisessä on henki, sielu ja ruumis ja henki palaa Jumalan luo ja hyvään paikkaan jos Jeesus on ihmisen verellä ostanut.
        Se että monissa muoveissa ja varmaan vesissäkin on nykyään estrogeeniä ja muita miehiä vahingoittavia aineita voi vähentää miehekkyyttä.

        Minulle on ihan sama mitä ajattelet. Olen käynyt prosessin läpi vuosia sitten ja jos kyse olisi kateudesta tai traumasta olisin katunut prosessiani ajat sitten. Sen sijaan elämäni selkiytyi enkä edes aina muista, että olen joskus ollut "tyttö".

        On täysin lääkärien tiedossa, että trauma voi joillekin aiheuttaa transkokemuksia mutta nämä karsiutuvat tutkimuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on ihan sama mitä ajattelet. Olen käynyt prosessin läpi vuosia sitten ja jos kyse olisi kateudesta tai traumasta olisin katunut prosessiani ajat sitten. Sen sijaan elämäni selkiytyi enkä edes aina muista, että olen joskus ollut "tyttö".

        On täysin lääkärien tiedossa, että trauma voi joillekin aiheuttaa transkokemuksia mutta nämä karsiutuvat tutkimuksissa.

        Kahdessa tapaamisessako käydään läpi mahdolliset traumat?
        Täällä sanottiin että pari kertaa puhutaan mielenterveysasioista.
        Ja että jokainen saa hormonit.
        Kyllähän trauman tai muun syyn löytymiseen ja tehokkaaseen terapiaan menisi aikaa paljon enemmän.
        Entä kun potilas valehtelee?
        Täällähän dysforiset preppaa toisiaan mitä polilla kannattaa ja ei kannata sanoa, ihan samoin kuten pro-ana sivuilla anorektikot neuvovat toisiaan syömättömyyden peittelyssä ja laihduttamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdessa tapaamisessako käydään läpi mahdolliset traumat?
        Täällä sanottiin että pari kertaa puhutaan mielenterveysasioista.
        Ja että jokainen saa hormonit.
        Kyllähän trauman tai muun syyn löytymiseen ja tehokkaaseen terapiaan menisi aikaa paljon enemmän.
        Entä kun potilas valehtelee?
        Täällähän dysforiset preppaa toisiaan mitä polilla kannattaa ja ei kannata sanoa, ihan samoin kuten pro-ana sivuilla anorektikot neuvovat toisiaan syömättömyyden peittelyssä ja laihduttamisessa.

        En laskenut montako tapaamista oli sen neljän vuoden aikana, kun jouduin tapaamaan psykiatria, psykologia ja hoitajaa ennen kuin sain diagnoosin.

        Noin puolet saa diagnoosin ja noin puolet nauretaan ulos tutkimuksista. Tosin tämä on vanhaa tietoa, nykyisin kun tutkimuksiin hakeudutaan todella helposti hylsyjä tullee huomattavasti enemmän.

        Toki jotkut hankkivat hormonit laittomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että olit, olit dysforinen ja valitsit vain valheellisen tien jota tod.näk kadut jossain elämänvaiheessa.
        Valitettavasti.

        No, onhan kaikki mahdollista. Olen tuntenut itseni pojaksi 80-luvun alkupuolelta lähtien ja elänyt lähes 20 vuotta juridisena ja fyysisenä miehenä, eikä sellainen asia kuin katuminen ole käynyt mielessäkään. Elän ihan vaan ihmisenä, en edes ymmärrä mitä tässä nyt pitäisi katua.


    • jos et sinne ole vielä

      mennyt. Siellä on rento meininki ja monenlaista porukkaa. Mukaan mahtuvat kaikki post-opista pre-opiin (sellaisiinkin jotka eivät koskaan aio käydä leikkausprosessia läpi) ja sukupuoli- ja seksuaali-identiteettejäkin löytyy monta muuta miehen ja heteron lisäksi. Kysymyksiin saa aina vastauksia. Foorumin leikkauksiin keskittyvät osiot on lukittu mutta niihin saa tarvittaessa oikeudet kun ottaa modeihin yhteyttä asiasta. Siitä huolimatta kaikille jäsenille avoimestakin osiosta löytyy jotain tietoa leikkauksista ja hormonihoidoista.

      • sitä foorumia

        kannattaa mainostaa muualla kuin täällä, missä on myös paljon urkkijoita...


      • on kaikille vapaa
        sitä foorumia kirjoitti:

        kannattaa mainostaa muualla kuin täällä, missä on myös paljon urkkijoita...

        What the fuck transman orggi.


      • paljoa
        sitä foorumia kirjoitti:

        kannattaa mainostaa muualla kuin täällä, missä on myös paljon urkkijoita...

        haitata. Foorumit on lukittu kaikille paitsi jäsenille, mahdotonta urkkia. Ellei sitten ole niin omistautunut asialleen että vaivautuu kirjoittamaan esittelyviestin. Senkin jälkeen jonkun modin pitää antaa sisäänpääsyoikeudet uudelle jäsenelle. Ei sinne ihan ketä sattuu päästetä.


      • Transäijä
        sitä foorumia kirjoitti:

        kannattaa mainostaa muualla kuin täällä, missä on myös paljon urkkijoita...

        on eniten niitä pelkäävän korvien välissä.


      • Authie
        Transäijä kirjoitti:

        on eniten niitä pelkäävän korvien välissä.

        Wtftm. forumilla ihmiset eivät ymmärtää huumoria, ja käytäytyvät aika naisellisesti. Anteeksi minun gramatiikkaa, en ole suomalainen, mutta tunnen forumia. Siellä aika nuori porukaa, ja ei juuri miesmaiset aiheet, vaan itkut. Aivat kun neitejä.


      • Pimps pimps
        Authie kirjoitti:

        Wtftm. forumilla ihmiset eivät ymmärtää huumoria, ja käytäytyvät aika naisellisesti. Anteeksi minun gramatiikkaa, en ole suomalainen, mutta tunnen forumia. Siellä aika nuori porukaa, ja ei juuri miesmaiset aiheet, vaan itkut. Aivat kun neitejä.

        meininki kuin naisvaltaisella työpaikalla. Miehenä alkoi itseä ahdistaa. Äijäporukassa vähän eri meininki ja jutut. Ei oikea foorumi kaikki hoidot haluavalle heteroksi itsensä tuntevalle ftm:lle. Jutut kuin jostain nuorisolehden tyttöpalstalta.


      • urkurk
        paljoa kirjoitti:

        haitata. Foorumit on lukittu kaikille paitsi jäsenille, mahdotonta urkkia. Ellei sitten ole niin omistautunut asialleen että vaivautuu kirjoittamaan esittelyviestin. Senkin jälkeen jonkun modin pitää antaa sisäänpääsyoikeudet uudelle jäsenelle. Ei sinne ihan ketä sattuu päästetä.

        LUULET.


      • orgiat

        pitääkö ne jotain orgioitakin vai? Missähän ne oikein on? Voisin tulla kans.


      • siellä ihan
        Pimps pimps kirjoitti:

        meininki kuin naisvaltaisella työpaikalla. Miehenä alkoi itseä ahdistaa. Äijäporukassa vähän eri meininki ja jutut. Ei oikea foorumi kaikki hoidot haluavalle heteroksi itsensä tuntevalle ftm:lle. Jutut kuin jostain nuorisolehden tyttöpalstalta.

        tavallisia miehiä ja hyvä foorumi se on noin periaattees mutta..... Vähän turhan feministinen henki siellä vallitsee/hallitsee. Joskus toivois että transmiesten foorumilla transmiehet tulis ensin ja sitten vasta kaikki muut. Semmonen me jätkät-henki ei oikein toteudu, kun pitää koko ajan varoa, ettei vaan loukkaa naisia tai eläimiä tai puita...

        Homot tulee vähemmistöfoorumilla aina olemaan arvostetumpia, sitä en edes ihmettele. Joskus vaan käy mielessä, että olis pitänyt jäädä lesboksi niin saisin olla maskuliininen.


      • Pitkäänseurannut

        "Joskus vaan käy mielessä, että olis pitänyt jäädä lesboksi niin saisin olla maskuliininen." Niin totta vähemmistöpiireissä. Nyt, kun lähes 10 vuotta on kulunut, homot eivät ole enää in, vaan ne ah, niin henkevät intersektionaaliset feministimuunsukupuoliset.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tätä on pohdittu. Kukaan ei ole kuullut mitään selitystä.


      • Anonyymi

        Olisiko jäänyt ylläpitomaksut maksamatta? En siis tiedä.


    • Anonyymi

      Totta, nyt kun vuosikymmenen on vierähtänyt, homous ei enää pelasta, koska hekin ovat miehiä. Nyt pitää olla binäärin ulkopuolella niin olet cool.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kaikki Suomen varsinaiset ftm-foorumit ovat kaatuneet. Facebookissa on ryhmiä, mutta pitää tuntea joku henk. koht. päästäkseen niihin.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe