Mistä se johtuu, että joinain päivinä vauva selkeästi liikkuu vähemmän? Alkaa aina huolestuttaa tällainen. :( Mulla on nyt viikkoja 24. Vaikuttaako se jotenkin, väheneekö hiljaiset päivät vai onko niitä loppuun saakka? Ainakaan tällä hetkellä ei mulla onnistuisi mitkään liikelaskennat, kun se ei kerran liiku. Onko tilanne sitten eri r.viikon 30 jälkeen, jolloin liikelaskentaa kai vasta suositellaankin?
Vauvan hiljaiset päivät
5
11897
Vastaukset
- minä80
Täällä rv 34 menossa ja edelleen on selkeästi vilkkaita ja hiljaisia päiviä, enkä stressaa niistä ollenkaan. Joka päivä tuntuu kuitenkin joku liike. Vilkkaina päivinä saattaa potkiskella mojovia potkuja pitkänkin tovin ja hiljaisena ei melkein mitään. Itse olen huomannut oman aktiivisuuteni vaikuttavan: mitä rauhallisemmin itse istun paikallani (esim. tylsä palaveripäivä töissä), niin sitä vilkkaampaa mahassa on. Kun taas olen itse menossa niin vatsassa on hiljaista.
- ..........
samat huolet on mullakin aina välillä ollut, varsinkin suurinpiirtein noilla viikoilla ja vähän sitä ennenkin. On saattanut olla pari-kolmekin päivää sellaista, että olen tuntenut vain ihan muutaman potkun, mutta sitten on ollut taas niitä aktiivisia päiviä, jolloin potkuja on sadellut pilvin pimein. En itse ainakaan ole vieläkään (nyt siis rv 28) miettinyt mitään liikelaskentoja, välillä on ollut sellaisia päiviä, että ne 10 liikettä tunnissa eivät olisi tulleet täyteen. Luulen, että ne laskennat on tarkoitettu myöhempiä viikkoja varten.
- -vastailua
Hei, hassu sattuma, mutta mulla oli juurikin viikoilla 24-25 todella hiljaista ja tottakai olin huolissani, kun sitä ennen liikkeet olivat olleet vilkkaita. Nyt kuitenkin mennään viikoilla 28 ja lapsi liikuskelee todella ahkerasti ja voimakkaasti. Joten kai se vaan niin on, että välillä on hiljaisempaa. Onhan meillä äideilläkin välillä vauhdikkaampia ja välillä rauhallisempia jaksoja. Ja vauva kuitenkin liikkuu tästä huolimatta joka päivä. Toisinaan se liikusekelu on vaan niin leppoisaa ettei tunnu. Onnellista odotusta sinulle!:)
- ultrassa
kätilö sanoi ettei niitä liikkeeitä kannata ruveta laskemaan kun joskus rv 30 jälkeen kun vielä on vauvan liikkeet niin voimattomia vaikka välillä se kunnolla tuntuukin.
- normaalia se on.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että tuo meidän pikkukaveri on viikonloppuihminen. Alkuviikot on aina "hiljaiseloa" ja loppuviikosta mekastetaan sitten oikein urakalla. Kai hän sitten alkuviikosta kasvaa ja kerää voimia ja loppuviikko on hyvää aikaa treenata uusia taitoja. Näin on ollut koko raskausajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761