Asiakas palvelu konttorin puolella toimii mutta tarkastuksen puolella nais puoleinen henkilö puhui koko tarkastuksen aijan puhelimeen eikä ottanut asiakasta mitenkään huomioon otti vaan auton ja välillä sanoi kaverille/poikaystävälle että varmaan välillä pitäs tarkastaa autojakin. Muina vuosina ollut hyvää palvelua vanhemmilta konkareilta mutta tämä oli joku uusi.
Vieskan katsastus mitä mieltä olette
34
5563
Vastaukset
- Avaa uuden
Katsastusaseman ja kilpailu toivottavasti kovenee ? Tunnen miehet eivät turhasta narise.
- vakioasiakas
Mikä mättää nykyään k.o. firmassa ? Ennen oli palvelu fiksua myös hallin puolella, asiakas huomioitiin ja autoa ei ronkittu liian kovakouraisesti. Nyt asiakas on pelkkää ilmaa ja ensikatsastuksessa olevaa uudehkoa autoakin yritetään väkisin rikkoa. Ainoastaan pari kaveria enää toimii siellä entiseen malliin ja heistäkin näkee, että hävettää tämä toisten meininki. No, onneksi on valinnanvaraa missä katsastaa autonsa.
- vaatii
tietyn hylkäysprosentin per konttori. Ja paraikaa pohditaan esimerkiksi vuosikatsastuspakkoa moottoripyörille ja mopoille. Esillä on myös henkilö- ja pakettiautojen katsastusvälin lyhentäminen.
- kallista
Väli lyhenee ja hinta kumminkin pysyy samana tietenkin tälläkin hetkellä mielestäni liian kallista.
- A-katsastustarrat sen kerto...
Vieskan katsastus nimenä hämää asiakkaita,se nähtiin aiemmin,kun A katsastus loppui omaan tyhmyyteensä aikoinaan ylivieskassa.Liian nokkavaa sakkia asiakaspalveluissa A katsastuksen nimissä.Onneksi on kesällä tulossa oikea yksityinen uusi katsastusasema Savariin,minne suosittelen autoilijoita siirtymään ja näytetään pitkät A katsastusasemalle,nokkailkoot keskenään tyhjien tilojensa kanssa,niin miten haluavatkin.Sitä saavat,mitä tilaavat.
- Tulee varmasti
Käymään ja viljamaan Erkille jää homeinen aseman rotisko käsiin.
- Katsastusmiestenkin
Tulee varmasti kirjoitti:
Käymään ja viljamaan Erkille jää homeinen aseman rotisko käsiin.
Tehdä töitä homeisessa hallissa, tulee helposti kaikkia sairauksia se pitäs purkaa koko paska.
- Asiaan lähiaikoina
Katsastusmiestenkin kirjoitti:
Tehdä töitä homeisessa hallissa, tulee helposti kaikkia sairauksia se pitäs purkaa koko paska.
Rakennus puratetaan piakkoin.
- Tontilla saaha
Asiaan lähiaikoina kirjoitti:
Rakennus puratetaan piakkoin.
Jopa 20 tuhatta on se kuitenki lähellä keskustaa.
- Saa koska se on
Tontilla saaha kirjoitti:
Jopa 20 tuhatta on se kuitenki lähellä keskustaa.
Niin huonokuntoinen kiinteistö ettei sillä ole myyntiarvoa, Joku pöljä voi sen ostoo kaatopaikaksi. Eipä sillä halvallahan se oli myynnissäki.
- Jo takaseinää
Katsastusmiestenkin kirjoitti:
Purkavan
- Heti vaihdetaan uuteen.
Ulkolaiset omistajat,vaan rahastaa ja palvelu huononi Vieskan katsastusasemalla.
Onneksi entiset kunnon katsastajat perusti oman yrityksen,jota nyt odotellaan innolla valmistuvan,.- Barbie
Onpas teillä todella korkea moraali, yritätte haukkumalla saada asiakkaita. Ja kuinkahan moni tietää vieskan katsastuksen kiinteistön omistajan???
Ei ole vaikea arvata kuka uusista omistajista täällä kirjoittelee =). On niin läpinäkyvää. Ei vieskaa olla purkamassa. Ettei vain pilkka satu omaan nilkaan. Voittoahan te olette tavoittelemassa, rahat meille, kun meillä on paljon velkaa. - Nykyinen asiakas.
Barbie kirjoitti:
Onpas teillä todella korkea moraali, yritätte haukkumalla saada asiakkaita. Ja kuinkahan moni tietää vieskan katsastuksen kiinteistön omistajan???
Ei ole vaikea arvata kuka uusista omistajista täällä kirjoittelee =). On niin läpinäkyvää. Ei vieskaa olla purkamassa. Ettei vain pilkka satu omaan nilkaan. Voittoahan te olette tavoittelemassa, rahat meille, kun meillä on paljon velkaa.Vaidoin heti uuteen Savarikatsastus asemaan,kun entiset neuvostoliiton mallin ulkolaiset sijoitus asemat on liian etäitä seudullemme rahastettavaksi autoilijoille,
- Barbie
Nykyinen asiakas. kirjoitti:
Vaidoin heti uuteen Savarikatsastus asemaan,kun entiset neuvostoliiton mallin ulkolaiset sijoitus asemat on liian etäitä seudullemme rahastettavaksi autoilijoille,
Miten se palvelu muuttuu jos omistaja vaihtuu? Oletteko tekin nyt parempia "palvelemaan", kun itse omistatte?? Enpä usko, enkä vaihda teille. Ahneella on pojat paskainen loppu!!! Koko ajan vaan itseänne kehutte ja muita haukutte, todella, mutta mitä muuta teiltä voikaan odottaa??
Mitä meinaatte rahoillanne tehdä? Ostatteko uudet autot asiakkaiden rahoilla? - Hah!
Barbie kirjoitti:
Miten se palvelu muuttuu jos omistaja vaihtuu? Oletteko tekin nyt parempia "palvelemaan", kun itse omistatte?? Enpä usko, enkä vaihda teille. Ahneella on pojat paskainen loppu!!! Koko ajan vaan itseänne kehutte ja muita haukutte, todella, mutta mitä muuta teiltä voikaan odottaa??
Mitä meinaatte rahoillanne tehdä? Ostatteko uudet autot asiakkaiden rahoilla?akka on tainnut ottaa uuden katsastusaseman haukkumisen oikeen elämäntyökseen!! :D totta kai se on parempi jos rahat jäävät kotimaahan eivätkä lähde ulkomaille suoraan suurten herrojen taskuun!!!!
Ja tuskin kaikki rahat jäävät yrittäjille, raha menee kiertoon eikä suoraan yrittäjien lompakkoon. - nää barbue
Barbie kirjoitti:
Mitä meinaatte rahoillanne tehdä? Ostatteko uudet autot asiakkaiden rahoilla?Nuin saatanan utelias, että haluat tietää mitä kukakin rahoillaan tekee?
Vai kateellinen, vai kiristääkö elämä liikaa? - Kysyn vain
nää barbue kirjoitti:
Nuin saatanan utelias, että haluat tietää mitä kukakin rahoillaan tekee?
Vai kateellinen, vai kiristääkö elämä liikaa?Eli kuka täällä rahastaa?? Kysyn vain?
- Voi voi
Kysyn vain kirjoitti:
Eli kuka täällä rahastaa?? Kysyn vain?
Kannattaa mennä muualle kuin Savarille, koska muilla on halvempaa =). Savarilla menee rahat omaan taskuun ....... uusia autoja jo ostellaan.......
- naapurin poika
Voi voi kirjoitti:
Kannattaa mennä muualle kuin Savarille, koska muilla on halvempaa =). Savarilla menee rahat omaan taskuun ....... uusia autoja jo ostellaan.......
eikä muuten ole. Sattuu olemaan halvin ja en ole edes työntekijä niin kuin se vikan konttorilikka täällä olettaa. Uusia autoja!! Kellään auto ei ole kymmentä vuotta uudempi melkein 80- luvun autoja näkyy olevan. Se siitä
- naapurinpoitsu
naapurin poika kirjoitti:
eikä muuten ole. Sattuu olemaan halvin ja en ole edes työntekijä niin kuin se vikan konttorilikka täällä olettaa. Uusia autoja!! Kellään auto ei ole kymmentä vuotta uudempi melkein 80- luvun autoja näkyy olevan. Se siitä
katsastushinnat.fi
- Kotimainen1
naapurinpoitsu kirjoitti:
katsastushinnat.fi
Miten on vaatteet, onko kotimaista? Onko kangas kotimaista? Ei aivan taida olla kuteet kotimasta. Muistakaa sitten, että ette vain osta ulkolaista ruokaa. Ja ensi joulun riisipuuro pitää sitten keittää KOTIMAISESTA riisistä......!!!!! Ja autot taitaa olla kotimaisia myös. Kynät varmaa kotimaista laatutyötä ei mitää kiinakamaa. On se hyvä, että jollakin on kaikki kotimaista!! Hyvä hyvä!! Teidän kotimaisuusastetta tarkkaillaan...
Ja taitaa sieltä uutta autoa löytyä, vai eikö sillä uskalleta töihin ajaa.....voi voi!! - poitsuja
Kotimainen1 kirjoitti:
Miten on vaatteet, onko kotimaista? Onko kangas kotimaista? Ei aivan taida olla kuteet kotimasta. Muistakaa sitten, että ette vain osta ulkolaista ruokaa. Ja ensi joulun riisipuuro pitää sitten keittää KOTIMAISESTA riisistä......!!!!! Ja autot taitaa olla kotimaisia myös. Kynät varmaa kotimaista laatutyötä ei mitää kiinakamaa. On se hyvä, että jollakin on kaikki kotimaista!! Hyvä hyvä!! Teidän kotimaisuusastetta tarkkaillaan...
Ja taitaa sieltä uutta autoa löytyä, vai eikö sillä uskalleta töihin ajaa.....voi voi!!Katsastushinnat pitää paikkansa paitsi SAVARIN kodalla.
T: tyytymätön entinen asiakas - kotimainenko
poitsuja kirjoitti:
Katsastushinnat pitää paikkansa paitsi SAVARIN kodalla.
T: tyytymätön entinen asiakasPojat ne jaksaa mustamaalata kaikkia muita. Ajakaapa nyt vaan niillä uusilla kotimaisilla autoilla jotka olette ostaneet asiakkaiden rahoilla =)
- voldet
kotimainenko kirjoitti:
Pojat ne jaksaa mustamaalata kaikkia muita. Ajakaapa nyt vaan niillä uusilla kotimaisilla autoilla jotka olette ostaneet asiakkaiden rahoilla =)
Savari on valitettavasti kallein, ei oikein nuo hinnat pidä paikkaansa. Annetaan tiskillä alennusta joillekin asiakkaille, mutta ei kaikille!!
Savarilla toimistossa kuultua, ei vain minulle annettu alennusta. En tule enää teille.
Nuoleskelua! - Linna1
voldet kirjoitti:
Savari on valitettavasti kallein, ei oikein nuo hinnat pidä paikkaansa. Annetaan tiskillä alennusta joillekin asiakkaille, mutta ei kaikille!!
Savarilla toimistossa kuultua, ei vain minulle annettu alennusta. En tule enää teille.
Nuoleskelua!Savarin omistajapoika ei enää edes tervehdi minua vaikka tuntee. Kiitos siitä, että kusi on noussut sinulla päähän =). Nyt jo aletaan olemaan isoa HERRAA, vai mitä?? Ei varmaan minun tarvi enää käyttää sinun "palveluja"
- Rokan antti
Linna1 kirjoitti:
Savarin omistajapoika ei enää edes tervehdi minua vaikka tuntee. Kiitos siitä, että kusi on noussut sinulla päähän =). Nyt jo aletaan olemaan isoa HERRAA, vai mitä?? Ei varmaan minun tarvi enää käyttää sinun "palveluja"
Niin en tule kivä asetteloon polkujenne viereen näin on.
- Harvaperä
Rokan antti kirjoitti:
Niin en tule kivä asetteloon polkujenne viereen näin on.
Kaikki yksityisille katsastuttamaan . Hinnat putoaa ulkolaisilla asemilla. Sitte taas ulkomaisille , Näin voimme vaikuttaa hintoihin. Muuten emme. jos tämän kaikki tajuais hinnat tippuisivat. Joten hinnat ovat meistä itsestä kiinni turha valittaa jos ette tätä käsitä.............
- Harvaperä
Harvaperä kirjoitti:
Kaikki yksityisille katsastuttamaan . Hinnat putoaa ulkolaisilla asemilla. Sitte taas ulkomaisille , Näin voimme vaikuttaa hintoihin. Muuten emme. jos tämän kaikki tajuais hinnat tippuisivat. Joten hinnat ovat meistä itsestä kiinni turha valittaa jos ette tätä käsitä.............
Nysse sitte kilipailu näkkyy yksi asema jo putos pois Kiitos savarin pojille
- mahtavaa ihanaa
Harvaperä kirjoitti:
Nysse sitte kilipailu näkkyy yksi asema jo putos pois Kiitos savarin pojille
Ai mikä niistä löi lapun luukulle? Kilpailu kannattaa.
- sen kestävyydestä
mahtavaa ihanaa kirjoitti:
Ai mikä niistä löi lapun luukulle? Kilpailu kannattaa.
Entisen esson tiloissa toiminut asema on ny loppu.
- Nainen 10
sen kestävyydestä kirjoitti:
Entisen esson tiloissa toiminut asema on ny loppu.
En käsitä tuota vouhotusta katsastusasemista. Kaikki varmaan hommat hoitavat kunhan paikalle menee niin ovat tyytyväisiä. Hyvää palvelua olen saanut sillä ex-esson paikalla. Harmi että loppu mutta sitte muualle ensi vuonna. Hinta ratkesee, omistakoon kuka tahansa.
- Autoilua
Olen kansaasi samaa mieltä ! Perjantaina kävin ja kyllä oli töykeää palvelua .Ei siinä asiakasta huomioitu mitenkään . Onneksi on muitakin asemia missä saa todella hyvää palvelua .yksi mitä voin suositella on Saloisten katsastua Raahessa .senhän näkee arvosteluista ei vaan tullut kasottua kun vein Vieskankatsastukaeen
- Anonyymi
Kiitos ystävällisestä, asiallisesta ja asiantuntevasta katsastuksen suorittamisesta.
Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun käytän palvelua.
Siunattua Joulun aikaa.
Mauno Isohanni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006