mihin tulee uusi mänttärin kukkakauppa?
aune mänttäri muuttanut joensuuhun
9
1559
Vastaukset
- kuulin
kuulin, aune mänttäri on eu-ehdokas
- terveiset.
"Huone" 105, saavu sinne siis...
- lieksasta
105, oli aunen numero jossakin vaalissa en muista missä se millä tuli äänivyöy n. 10%, oli 27,lieksastakin n 2000 ääntä olin vaalöityössä kovatyttö 30v-sitten
- Utelias Utrasta
Kuka on Aune Mänttäri ja mitä Hän tekee?
- sä kuulut aikaan entiseen
entisiltä ajoilta kun maa oli urkki ja kansa vennamoa
- EU-hommiin
sä kuulut aikaan entiseen kirjoitti:
entisiltä ajoilta kun maa oli urkki ja kansa vennamoa
napakka nainen edelleen,asioistaperillä aiklaansa seuraa ja ottaa kantaa köyhänkansan puolesta. ihmettelen miten aune jaksaakin.
- herrat eivät
EU-hommiin kirjoitti:
napakka nainen edelleen,asioistaperillä aiklaansa seuraa ja ottaa kantaa köyhänkansan puolesta. ihmettelen miten aune jaksaakin.
muista meikäläisii Näkköö kuhan aune tulloo torille huastelemaan onko terhakka ja mitä mielessä tarkotan Kitiille
- aune
herrat eivät kirjoitti:
muista meikäläisii Näkköö kuhan aune tulloo torille huastelemaan onko terhakka ja mitä mielessä tarkotan Kitiille
missä se oikein on
- Järvenpäässä
aune kirjoitti:
missä se oikein on
Sitä ei voi epäillä,etteikö periaatteita Aunella olis eduskuntavaalien puheet ovat minulla nauhalla. Jävenpäästä. 72 v. kai tarkoittaa, että seurattu on asioita. Ehdokkaaksi alkaminen näyttäisi kertovan periaatteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663352Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1192558- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179