♥~○~Ï♥Ï~~oo~~Ï♥♥Ï~~oo~~Ï♥Ï~○~♥ Niin kuin tuuli silittää krookuksen terälehtiä niin hellästi minä kosketan sinua - Rakkaani - Yö tulee ja menee ja aamulla kerrot minulle unista joita näit Kerrot kuiskauksista joita kuulit Annat kaikille pienille hetkille merkityksen ja ihmettelet mistä kaikki alkoi - Rakkaani - Silloin minä suutelen sinua - Siinä aamussa ~ Siinä vuoteella Eikä sinulla ole enää kysymyksiä - Rakkaani - On tämä elämä - On tämä rakkaus - On tuulien tuuli sydämen pinnalla Näin runsas on kevät ♥~○~Ï♥Ï~~oo~~Ï♥♥Ï~~oo~~Ï♥Ï~○~♥ http://www.youtube.com/watch?v=cl9axmrFnEc&NR=1
``~``~ RAKKAUDENTUULI~´´~´´
13
656
Vastaukset
- padme_amidala
..todella hyvin onnistuit taas vangitsemaan lukijan tunnelmaasi alusta loppuun. Herkkää ja kaunista, josta pidin. "On" säkeistö on IHQ ja suutelointi myös : ) Heräsin vahingossa näin myöhään, niin en ehdi tämän enempää kommentoida, täytyy kiirhetiä aamuhommein kanssa. Tötteröpää on jo vetämässä aamupi..lenkille : ) Sään puolesta suosittelen laamapaitaa wappuhepeneitten alle. Se lämmittää hyvin, eikä tuo ympärille ylimääräisiää senttejä : ) Kiitokset lukuhetkestä ja ihanaa Wapuuaattosta sinulle : )
- *MURUKULTA*
Minä en tiiä mikä kumma tässä runossa muka takkusi!! Synnytystuskia olisi kyllä saanut, jos olisi halunnut ottaa, mutta olen tätä siirtänyt syrjään jo ainakin neljä pvää, kun ei ole oikein lähtenyt 'käyntin'. No poistin aamulla vielä yhden rivin ja sitäkös se muka oli vailla jotta 'kielelle' sopi. Niin kai sitten. Jotkut 'lapset' osaa olla sitten niin vaikeita, niin vaikeita että... Upeaa ilmaa näyttäisi todella olevan ja tulevan, joten kirjaudutaan ulos useampaan otteeseenkin tässä Wapun tienoolla, vp kun on...ja työtelijäs harava!.. ;) Niin että mukvaa Wappua ja virallinen Murukullan vappuhuiskutus kahdella vappuhuiskalla iloiseti hymyillen lähtee kiitokseksi käynnistäsikin! :D http://www.digikamera.net/cards/kortti_vappu_i.jpg
Viimeinen jääriite. Viimeinen tuulenhenki talven. Hän mennyt on. Tuo routa vielä hohkaa. Kunhan aurinko ottaa. Senkin syliinsä. Silloin, silloin. On kesä ja kärpäset niityllä. Hymyilen Ystävä. Uusi päivä.
- *MURUKULTA*
Jäät ja roudat sulaa, niin on suuri auringon vaikutus, ulottuu syvälle ja mahdollistaa kesän kukat ja lämpimät tuulet.. Kesää kohti Tuitukka mennään! Vaan hörpästään nämä vappusimat tästä ny! ;) \_/ \_/ ¨|¨¨|¨ """""""
- Into.Lento
yö tulee peittona aamu kuiskaa tuulena heikkona odotus käsillä käymään pinnalla piirtäen tuntona näkymään se vie mukanaan toiseen maailmaan
- *MURUKULTA*
*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Hiljaiset on yön askeleet ne hiljaa tulee ja ne hiljaa menee Jättää ruusunlehtiä vuoteelle tuuli ne ottaa ja hyväilee Tuoksun jättää se huoneeseen muistuttaa tahtoo näin sydämille Ei näy tuuli ei tuoksut ruusujen silti ne on ja odottaa iloiten *O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Hauska Wappua ja *hymy* kun ehdit poiketa! :) http://www.smu.fi/@Bin/1740527/vappu2.jpeg
- Berttamuori 91vee
Murukulta laittannu luvettavaks niin perusteellisesti pursuilevan ja rakkauven asijat täyvellisesti selittävän runon Ei tuo minun Onnipoika uskalla lähtee vapun viettoon kun sitä Meksikon tautija pelkää... Tuolla se pihametässä puhtistaa ja vahailee aarteitaan....romuautojaan... Kalle toi meitille vappusimaakin..Sen piti olla ihan tavallista...tai en mie tiijjä... kummasti huippasoo miun päästä ja Onniakin tuntuu laulattavan vaikka en siitä selvää saa kun se pitää naamarii päässä....sanoo että tauvvin siemenet saattaa tulla tuulen mukana Vaan mie toivotan Siulle ilomielist vappuu vaikka serivvi on sanonnu että sätti ja terviisit on ankarasti kiellettyä...
Rakkauden tuuli ja etelän lämpöön näin vappuna matkaamme ja keväämme olkoon runsautta tulvillaan,vaikka koettelemuksien kautta. Vappua Sinulle...kaunis runosi kuin säveleesi joka innoitti omaan runooni.
- *MURUKULTA*
*hymy* Ja iloa tulvillaan myös, oli päivä mikä tahansa! :) Ja jos meinaa ne pilvet väijyä,, niin puhalletaan ne pois! Aurinkoista iltäpvää vilkutan sinne kiitoksien kera ja....Dolan sinut on nähty Wappuna...! ;)))) http://blog.syracuse.com/news/2008/05/050108MayDay6db.JPG
*MURUKULTA* kirjoitti:
*hymy* Ja iloa tulvillaan myös, oli päivä mikä tahansa! :) Ja jos meinaa ne pilvet väijyä,, niin puhalletaan ne pois! Aurinkoista iltäpvää vilkutan sinne kiitoksien kera ja....Dolan sinut on nähty Wappuna...! ;)))) http://blog.syracuse.com/news/2008/05/050108MayDay6db.JPG
Hymyllä - myös Sinulle tähän vapun jälkeiseen aikaan vastaan omalla sisäisellä tavallani - kuin Kiitän kuvastasi,kun olit pukeutunut karnevaali tunnelmiin. Ai - minäkö se olinkin - ja minähän en muista tuosta mitään,kun olin aivan vesiselvä veden selälläni. Hyvää Sunnuntaita Sinulle.
"RAKKAUDENTUULI" sydän sen hyväilyn tuntee, "On tämä elämä - On tämä rakkaus - On tuulien tuuli sydämen pinnalla" Aurinkoista kevätjuhlaa ja kiitos kauniin runos. Mökkeilly ja klo 3.20 yöllä mustarastas alkoi laulun
- *MURUKULTA*
'Tuulena tunne hyväilee sydäntä Lempeällä lämmöllä herkeämättä' Ilmat suosii nyt ulkona oloa, aivan on mahtavaa - ja nukuttavaakin jo, mutta sillain hyvällä tavalla. Tätähän sitä on odotettukin - rastaiden ja muiden laulua! :) Kiitokset Liisa kun poikkesit ja mukvaan lämpöistä vappupvää ja iltaa sinne, vilkuttaa Murukulta! :) http://www.luontokuva.org/media/kuvaajat/profiilit/2006/Ilta.jpg
- Minanoita
Hitzi, osaisinpa minäkin kirjoittaa näin hyvin rakkauvesta! Kuule, mie oon ottamassa suuntaa sinne pohjoistuulien armoille, paahan sumppi pihiseen niin turistaan sitten kunnolla, sannoo noita tuulispää luutaansa nojaileva=)))))))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031