Kertokaas. Miten Käärme sytynyt 53 Jänis 63,tulee toimeen niin sanotun ( Perhe / Rakkaussuhteessa.)
Käärme&Jänis
4
884
Vastaukset
- Nimetön
Hei! Käärmeen kannattaisi etsiä seuraa Lohikäärmeesta, Kukosta ja Härästä.Koirakikin kävisi, mutta varo Sikaa ja Tiikeriä. Jäniksen kanssa varmaan ihan OK.
- Ja..
Kyllähän jänis ja käärme hyvin toimeen tulee. Käärmeenä luultavasti tykästyt jäniksen hyväsydämisyyteen, käärme on omistushaluinen ja jänis ei pane pahakseen tästä vaan kaipaa huolehtimista. Jänis on herkkä, käärme on vahva. Jänis on mielissään jos olet hänen tukenaan. Sinulla on härän ja kukon kanssa 10/10 sopivuus. Härän kanssa tosirakkautta. Itse laittaisin yhteensopivuudet käärmeelle näin: Koira: 6/10 Sika: 3/10 Rotta: 7/10 Härkä: 10/10 Tiikeri: 2/10 Jänis: 8/10 Lohikäärme: 9/10 Käärme: 6/10 Hevonen: 4/10 Vuohi/Lammas: 7/10 Apina: 6/10 Kukko: 9/10
- edelliseen
Ja.. kirjoitti:
Kyllähän jänis ja käärme hyvin toimeen tulee. Käärmeenä luultavasti tykästyt jäniksen hyväsydämisyyteen, käärme on omistushaluinen ja jänis ei pane pahakseen tästä vaan kaipaa huolehtimista. Jänis on herkkä, käärme on vahva. Jänis on mielissään jos olet hänen tukenaan. Sinulla on härän ja kukon kanssa 10/10 sopivuus. Härän kanssa tosirakkautta. Itse laittaisin yhteensopivuudet käärmeelle näin: Koira: 6/10 Sika: 3/10 Rotta: 7/10 Härkä: 10/10 Tiikeri: 2/10 Jänis: 8/10 Lohikäärme: 9/10 Käärme: 6/10 Hevonen: 4/10 Vuohi/Lammas: 7/10 Apina: 6/10 Kukko: 9/10
Kukko 10/10
- Tulisika
Vesikäärme on huippuälykäs, Vesijänis huippuherkkä. Vesikäärme saa ihmiset tahtomaan sitä, mitä hän itse tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596