Kertokaas. Miten Käärme sytynyt 53 Jänis 63,tulee toimeen niin sanotun ( Perhe / Rakkaussuhteessa.)
Käärme&Jänis
4
938
Vastaukset
- Nimetön
Hei! Käärmeen kannattaisi etsiä seuraa Lohikäärmeesta, Kukosta ja Härästä.Koirakikin kävisi, mutta varo Sikaa ja Tiikeriä. Jäniksen kanssa varmaan ihan OK.
- Ja..
Kyllähän jänis ja käärme hyvin toimeen tulee. Käärmeenä luultavasti tykästyt jäniksen hyväsydämisyyteen, käärme on omistushaluinen ja jänis ei pane pahakseen tästä vaan kaipaa huolehtimista. Jänis on herkkä, käärme on vahva. Jänis on mielissään jos olet hänen tukenaan. Sinulla on härän ja kukon kanssa 10/10 sopivuus. Härän kanssa tosirakkautta. Itse laittaisin yhteensopivuudet käärmeelle näin: Koira: 6/10 Sika: 3/10 Rotta: 7/10 Härkä: 10/10 Tiikeri: 2/10 Jänis: 8/10 Lohikäärme: 9/10 Käärme: 6/10 Hevonen: 4/10 Vuohi/Lammas: 7/10 Apina: 6/10 Kukko: 9/10
- edelliseen
Ja.. kirjoitti:
Kyllähän jänis ja käärme hyvin toimeen tulee. Käärmeenä luultavasti tykästyt jäniksen hyväsydämisyyteen, käärme on omistushaluinen ja jänis ei pane pahakseen tästä vaan kaipaa huolehtimista. Jänis on herkkä, käärme on vahva. Jänis on mielissään jos olet hänen tukenaan. Sinulla on härän ja kukon kanssa 10/10 sopivuus. Härän kanssa tosirakkautta. Itse laittaisin yhteensopivuudet käärmeelle näin: Koira: 6/10 Sika: 3/10 Rotta: 7/10 Härkä: 10/10 Tiikeri: 2/10 Jänis: 8/10 Lohikäärme: 9/10 Käärme: 6/10 Hevonen: 4/10 Vuohi/Lammas: 7/10 Apina: 6/10 Kukko: 9/10
Kukko 10/10
- Tulisika
Vesikäärme on huippuälykäs, Vesijänis huippuherkkä. Vesikäärme saa ihmiset tahtomaan sitä, mitä hän itse tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934