Velkasaneeraus häämöttää

viiatille tilaa?

12

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta Fiat

      voi voi XD

      • ...

        ostaa jonkun pienen osan Chrysleriä niin ajetaan Fiatilla? ei tod. Chrysler pysyy ihan samanlaisena automerkkinä kuin ennenkin, omistussuhteet vähän muokkaantuu siten että ennen se oli viimeinen yksityinen autonvalmistaja, ja nyt se kansallistetaan, niinkuin kaikille automerkeille on käyny aijemmin. Harmi sekin mutta sellasta se on. Kannattaa vähän miettiä asioita ennenkun alkaa levittelemään kaikenlaista sontaa. Ja ei se auton hintaan vaikuta mitään, edelleenkin kaikki arvokkaat luksusautot halpenee törkeän nopeasti nykyään koska niitä ei enää arvosteta. Nykyään arvostetaan vaan kulutusta ja päästöjä eli ne riittää lisävarusteiksi.


      • hemmetistä
        ... kirjoitti:

        ostaa jonkun pienen osan Chrysleriä niin ajetaan Fiatilla? ei tod. Chrysler pysyy ihan samanlaisena automerkkinä kuin ennenkin, omistussuhteet vähän muokkaantuu siten että ennen se oli viimeinen yksityinen autonvalmistaja, ja nyt se kansallistetaan, niinkuin kaikille automerkeille on käyny aijemmin. Harmi sekin mutta sellasta se on. Kannattaa vähän miettiä asioita ennenkun alkaa levittelemään kaikenlaista sontaa. Ja ei se auton hintaan vaikuta mitään, edelleenkin kaikki arvokkaat luksusautot halpenee törkeän nopeasti nykyään koska niitä ei enää arvosteta. Nykyään arvostetaan vaan kulutusta ja päästöjä eli ne riittää lisävarusteiksi.

        sää sen tiet muuttuuko vai eikö fiatiks?


    • ei hyvä
      • New yorker

        Käytettyjä New yorkereita ovat halpoja ja hyviä ajettavia kestää 500000 km hyvin kuin huollattaa.


    • neon-02

      Siinäpä onkin mukava pulla Ferrari, Fiat, ja Chyrsler. Kaikki samasta tehtaasta, toivottavasti Chyrlserin osat sopivat myös Ferrariin, että näkisi myös tuloksia F1 kisoissa.

    • Fiat-mallien valmistusta harkitaan täydentämään Chryslerin omaa mallistoa. Näin olin lukevinani Bloombergin sivulta. Mallisto ei tosiaankaan mene päällekäin, joten ajatus voi olla ihan hyvä. Samalla saadaan kenties Chryslerin laatu nostettua Fiatin tasolle.

      • auto eikä

        vain sitä testimenestyjää ,vuoden autoa!


      • Fiat

      • gm vs chrysler
        Fiat kirjoitti:

        Uutta turbo konetta pukkaa hiivatilta ensin Alfoihin ja sitten varmaan hetken päästä samaa konetta löytyy Fiateista.Kyllä luulis myös Neoniin tuo uusi turbo mylly olla omiaan. Hyvä että luopuvat janoisista gm-opel peräisistä koneistaan. http://www.italiaspeed.com/2009/cars/alfa_romeo/03/159_1750/1750_a_classic_name.html

        ENSINNÄKIN chrysler ei käytä gm koneita. toiseksi juuri gm ja opel ovat käyttäneet jo kauan fiiatin koneita. .eikös juuri 1.9 cdti kone jota opeleissa ja saabeissa eniten myydä ole juuri fiiatin. myös chevrolet käyttää italialaisia dieselkoneita, captivan 2.0 diesel on VM kone.


      • ...

        käsitteet helvetin sekasin. ''Samalla saadaan kenties Chryslerin laatu nostettua Fiatin tasolle''?? just joo..en puhuisi merkeistä keskenään edes samana päivänä.


      • ...

        ei ole kyse siinä että se on joutunut velkasaneeraukseen, vaan siitä että ne ovat tehneet liian suuria ja edustuskäyttöön tarkoitettuja autoja ja tietenkin samalla ne vaativat isompia moottoreita jotka kuluttavat enemmän ja aiheuttavat päästöjä. Ihan sama kun jotain Cadillacia tai Lincolnia vertais Fiatiin, että se parantais niiden laatua. Ei hyvää päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3158
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      100
      939
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      794
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      88
      662
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe