rauman putka/sinisoihtu

maija....

en suosittele paikkaa..varsinkaan jos siäl o paikal iso kalju portsari..se vaan heittää ulos jos jonkun naama ärsyttää,muuta syytä ei tarvita...vois sekin jätti lähtee muualle..eikä väkivalloin heittää ulos heikkoa naista..toivottavasti näkee tän ja menee itteensä..

26

5500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PortsArina

      et tehnyt mitään, ihan syyttä heitti prk.

    • rumanenäpaksuposki

      Kaunis ihminen pääsee helpommalla, tekoja kattellaan vähän läpi sormien. Naisilla ainakin. Vähän kun räpyttelee ripsiä ja näyttää avuttomalta niin kaikki tuodaan nokan eteen. Eipä toimi minun kohdalla. Niin se maailma makaa. Kaljupäiset (tai vaikka tukkapäisetkin) korstot kannattaa jättää omaan arvoonsa/arvottomuuteensa.

      • maija...

        joo ei tässä mittäää rumii olla,mut silti o kohtelu ko prostituoidul...,mut antaa olla...halusin vaa sanoo miälpiteeni mitä ajattelen kyseesolevast mestast..harmittaa vaa ko muute hyvä paik,mut eräs portsari todella huono ...tarttis ossaa käyttäytyy ko o asiakaspalvelija


      • o0on
        maija... kirjoitti:

        joo ei tässä mittäää rumii olla,mut silti o kohtelu ko prostituoidul...,mut antaa olla...halusin vaa sanoo miälpiteeni mitä ajattelen kyseesolevast mestast..harmittaa vaa ko muute hyvä paik,mut eräs portsari todella huono ...tarttis ossaa käyttäytyy ko o asiakaspalvelija

        koko paikka muutenkin perseestä. samat ihmiset laulavat karaoketa vaikka jonossa ois kuinka pali uusia laulajia, olen useasti seurannut kyseistä tohua naamapeliä sekin näyttää olevan.


      • juha 47
        o0on kirjoitti:

        koko paikka muutenkin perseestä. samat ihmiset laulavat karaoketa vaikka jonossa ois kuinka pali uusia laulajia, olen useasti seurannut kyseistä tohua naamapeliä sekin näyttää olevan.

        Olen itsekkin ollut useasti paikassa ja minun mielestä paikka on rauman paras karaoke/tanssi ravintola. paikassa käy niin paljon laulajia, että en itsekkään odota pääseväni kuin kerran laulamaan ja ihmisten on turha itkeä netti/lehti palstoilla , jos on saatettu ulos ravintolasta , koska ketään ei joudu ulos jos ei ole liian humalassa tai tehnyt muuta väärää. maija kirjoittaja saisi mennä katsomaan peiliinsä ja miettiä onko tehnyt mitään väärää. joka ulos saatto tilanne, jonka olen nänyt on asiakas ollut väärässä.


      • sherlok holmes
        juha 47 kirjoitti:

        Olen itsekkin ollut useasti paikassa ja minun mielestä paikka on rauman paras karaoke/tanssi ravintola. paikassa käy niin paljon laulajia, että en itsekkään odota pääseväni kuin kerran laulamaan ja ihmisten on turha itkeä netti/lehti palstoilla , jos on saatettu ulos ravintolasta , koska ketään ei joudu ulos jos ei ole liian humalassa tai tehnyt muuta väärää. maija kirjoittaja saisi mennä katsomaan peiliinsä ja miettiä onko tehnyt mitään väärää. joka ulos saatto tilanne, jonka olen nänyt on asiakas ollut väärässä.

        putka/sinisoihtu on epämääränen paikka. mafia tyypin olonen omistaja ja asikunta pääosin polskin poikaa ja ryssää. mitä lie takahuonees tapahtuu .


      • pölööö
        sherlok holmes kirjoitti:

        putka/sinisoihtu on epämääränen paikka. mafia tyypin olonen omistaja ja asikunta pääosin polskin poikaa ja ryssää. mitä lie takahuonees tapahtuu .

        että on niilekin oma paikka,


      • pölööö kirjoitti:

        että on niilekin oma paikka,

        Kyl sais putka alkaa jo vaihtaa henkilökuntaa, palvelu on aivan mielivaltasta, karaokea pyöritetään naamapolitiikalla ja lopun erest levynpyörittäjä laulaa itte


      • Beer Olvi
        kirjoitti:

        Kyl sais putka alkaa jo vaihtaa henkilökuntaa, palvelu on aivan mielivaltasta, karaokea pyöritetään naamapolitiikalla ja lopun erest levynpyörittäjä laulaa itte

        Pakkoko sinne putkaan on ängetä. Onhan niitä ravintoloita ja pupeja muitakin.
        Valakkaat itelles sopivan, jossa sun pärstäkertoimes ei herätä huomiota.


      • Kiitti riitti
        juha 47 kirjoitti:

        Olen itsekkin ollut useasti paikassa ja minun mielestä paikka on rauman paras karaoke/tanssi ravintola. paikassa käy niin paljon laulajia, että en itsekkään odota pääseväni kuin kerran laulamaan ja ihmisten on turha itkeä netti/lehti palstoilla , jos on saatettu ulos ravintolasta , koska ketään ei joudu ulos jos ei ole liian humalassa tai tehnyt muuta väärää. maija kirjoittaja saisi mennä katsomaan peiliinsä ja miettiä onko tehnyt mitään väärää. joka ulos saatto tilanne, jonka olen nänyt on asiakas ollut väärässä.

        Aivan selvästi kamut pääsee laulamaan, tuntemattomat ei juurikaan. Olen joutunut odottamaan vuoroani tuntikausia etenkin erään klopin ollessa "juontajana". Enää en ole edes käynyt. Ihmettelen, kenet sieltä ulos heitetään? Porukka on niin kännissä, etenkin viikonloppuisin, että olis syytä poistaa noin kolmasosa heti ja toinen mokoma vähän ajan päästä. Viinan myynti menee tärkeysjärjestyksesä monta kertaa ohi karaoken. Mittani täyttyi, kun eräskin juontajan kamu meni neljättä kertaa laulamaan, itse olin päässyt yhden kerran alkuillasta. En ole kännääjä ja osaan laulaa vaikka malliksi muille, ettei siksi tarvitse boikotoida. Minun puolestani saavat pitää paikkansa. tollot kantakundit eivät edes taputa kuin kavereilleen, ja mölyä riitää totisesti silloin, kun joku "ystävä" kännipäissään laulaa jotain "juodaan viinaa" tms. Sen melkein tietää, kun ovesta kävelee, ketä siellä on laulamassa, yksikin paikkakunnan idols kokelaspoika aina ja joka kerta. Onneksi se, joka aina laulaa hyvännäköisen (kun ei muuta vissiin osaa), ei pahemmin ole torstai-iltaisin ollut pilaamassa iltaani. Kuten sanottu pitkään aikaan en ole käynyt, ehkä joskus kesällä menen vilkaisemaan onko meno muuttunut. Tuskinpa.


      • Putka rlz
        Kiitti riitti kirjoitti:

        Aivan selvästi kamut pääsee laulamaan, tuntemattomat ei juurikaan. Olen joutunut odottamaan vuoroani tuntikausia etenkin erään klopin ollessa "juontajana". Enää en ole edes käynyt. Ihmettelen, kenet sieltä ulos heitetään? Porukka on niin kännissä, etenkin viikonloppuisin, että olis syytä poistaa noin kolmasosa heti ja toinen mokoma vähän ajan päästä. Viinan myynti menee tärkeysjärjestyksesä monta kertaa ohi karaoken. Mittani täyttyi, kun eräskin juontajan kamu meni neljättä kertaa laulamaan, itse olin päässyt yhden kerran alkuillasta. En ole kännääjä ja osaan laulaa vaikka malliksi muille, ettei siksi tarvitse boikotoida. Minun puolestani saavat pitää paikkansa. tollot kantakundit eivät edes taputa kuin kavereilleen, ja mölyä riitää totisesti silloin, kun joku "ystävä" kännipäissään laulaa jotain "juodaan viinaa" tms. Sen melkein tietää, kun ovesta kävelee, ketä siellä on laulamassa, yksikin paikkakunnan idols kokelaspoika aina ja joka kerta. Onneksi se, joka aina laulaa hyvännäköisen (kun ei muuta vissiin osaa), ei pahemmin ole torstai-iltaisin ollut pilaamassa iltaani. Kuten sanottu pitkään aikaan en ole käynyt, ehkä joskus kesällä menen vilkaisemaan onko meno muuttunut. Tuskinpa.

        Putka on yksi parhaista paikoista raumalla, löytyy bilistä, karaokea ja tilaakin on, ei mikää säälittävä pieni koppi. Ainoa miinus on että enää ei ole blackjak pöytää... Itse olen kyllä päässyt laulamaan ihan hyvin vaikkei tarvetta niin olisikaan ollut, ja putkan portsareille iso plussa, koska en ole koskaan ollut heidän kanssaan minkäänlaisissa ongelmissa, mikä on raumalla erittäin harvinaista! Jos nyt miinusta haetaan niin juomaa joutuu odottamaan välillä turhan pitkään siinä tiskillä. Mutta loppujen lopuksi putka on oikein mukava ja viihtyisä paikka, enkä ole kyllä polakkejakan pahemmin nähnyt, tosin enpä pahemmin vloppuna siellä enää käy, joten silloin voi toki olla eri meininki.
        T. entinen naapuri :D


      • Paskapaikka
        Putka rlz kirjoitti:

        Putka on yksi parhaista paikoista raumalla, löytyy bilistä, karaokea ja tilaakin on, ei mikää säälittävä pieni koppi. Ainoa miinus on että enää ei ole blackjak pöytää... Itse olen kyllä päässyt laulamaan ihan hyvin vaikkei tarvetta niin olisikaan ollut, ja putkan portsareille iso plussa, koska en ole koskaan ollut heidän kanssaan minkäänlaisissa ongelmissa, mikä on raumalla erittäin harvinaista! Jos nyt miinusta haetaan niin juomaa joutuu odottamaan välillä turhan pitkään siinä tiskillä. Mutta loppujen lopuksi putka on oikein mukava ja viihtyisä paikka, enkä ole kyllä polakkejakan pahemmin nähnyt, tosin enpä pahemmin vloppuna siellä enää käy, joten silloin voi toki olla eri meininki.
        T. entinen naapuri :D

        Sen takia sinua siellä "palvellaankin", kun olet kantakundi ja entinen naapuri. Minulla kyllä on toisenlaiset kokemukset, koska en ole. En ole enää käynytkään, miksi menisin ikävystymään?


      • Kotiis itkemää, biatchhh
        Kiitti riitti kirjoitti:

        Aivan selvästi kamut pääsee laulamaan, tuntemattomat ei juurikaan. Olen joutunut odottamaan vuoroani tuntikausia etenkin erään klopin ollessa "juontajana". Enää en ole edes käynyt. Ihmettelen, kenet sieltä ulos heitetään? Porukka on niin kännissä, etenkin viikonloppuisin, että olis syytä poistaa noin kolmasosa heti ja toinen mokoma vähän ajan päästä. Viinan myynti menee tärkeysjärjestyksesä monta kertaa ohi karaoken. Mittani täyttyi, kun eräskin juontajan kamu meni neljättä kertaa laulamaan, itse olin päässyt yhden kerran alkuillasta. En ole kännääjä ja osaan laulaa vaikka malliksi muille, ettei siksi tarvitse boikotoida. Minun puolestani saavat pitää paikkansa. tollot kantakundit eivät edes taputa kuin kavereilleen, ja mölyä riitää totisesti silloin, kun joku "ystävä" kännipäissään laulaa jotain "juodaan viinaa" tms. Sen melkein tietää, kun ovesta kävelee, ketä siellä on laulamassa, yksikin paikkakunnan idols kokelaspoika aina ja joka kerta. Onneksi se, joka aina laulaa hyvännäköisen (kun ei muuta vissiin osaa), ei pahemmin ole torstai-iltaisin ollut pilaamassa iltaani. Kuten sanottu pitkään aikaan en ole käynyt, ehkä joskus kesällä menen vilkaisemaan onko meno muuttunut. Tuskinpa.

        On sullaki tylsä elämä.. Miks pitää olla idiootti ja käydä baarista josta ei ees tykkää? Juo kaljaa ja laula itekses kotona, vaikka peilin eessä niin näytät vaikka itelles mallia millanen persläpi EI kannata olla. Aamen!


    • -

      Itse käyn kyllä putkassa sillontällön, mutta en kyllä koskaan ole nähnyt kyseisen portsarin heittäneen ketään ulos syyttä. Jos asiakas meinaa sammua tai käyttäytyy sopimattomasti on mielestäni ihan asiakkaankin syytä katsoa peiliin. Enkä kyllä ole nähnyt sitäkään ettäkö olisi heitetty ketään ulos väkivalloin, tietenkin siinä tapauksessa jos asiakas ei itse nätisti ulos pääse, tai käy portsarin päälle. Putkassa sentään pidetään senverran huolta, että ne ulos lentäneetkin pääsevät kotiin jos ei taksilla niin sitten poliisin tai ambulanssin avuin, toisin se on muualla.

      • purkuun vaan

        mafia miesten mesta. hämärätouhua & polakkeja


    • ST

      ... ekaa kertaa elämässäni ja kuulopuheisiin verrattuna sehän oli ihan viihtyisä paikka. Mutta se kaljupäinen portsari oli siellä vieläkin, ja pari muuta paskamahaa, jotka kyllä äärimmäisen töykeällä käytöksellään saivat aikaan sen ettei meikäläisen naamaa siellä enää näy. Ja kuten viimeisiksi sanoikseen paskamaha ovelta huikkasikin; ei tarvi tulla uudestaan! Mutta ne oli vain ne pari kolme, muut tarjoilijat oli oikein ystävällisiä. Ja voin sanoa, että join illan aikana kolme kaljaa eli ei ihan hirveä känni ollut päällä.

      • paskahamana

        joo, paskamaha on oikein asiakaspalvelun kultapoika, se on visssiin niin, että kun on hirvee läski, luulee olevansa samalla oikein lihaksikas, vittu mikä läskimooses.... paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa....toki tollanen mänkki kun päälle hyppää, niin huonosti siinä käy jos alle jää, mut toisaalta melko helposti pullukkaa pääsee väistymään...
        Mutta muuten siellä kyllä ihan asiallista henkilökuntaa on, toki liian päihtynyttä väkeä siellä sallitaan, mutta muuten ihan ok..


    • tenuäijä

      Jos et ole liian juovuksissa tai agressiivisella päällä. Karaokevuoroja ja juomaa on kyllä välillä vaikea saada.

    • niisto

      paska rasvamaha antoi mulle ikuisen porttikiellon.olin käymässä ja ilmeisesti naama ei miellyttänyt.kävi jopa kiinni.asialla olin ihan normaalisti ja ihmetys oli suuren suuri.kuka sen ravintolan omistaa ja pitää tollaista akresiivista ovimiestä.

    • Alkaa riittää

      Jos nyt se yli-innokas portsaripoika sattuisi tämän lukemaan, niin muistapas, ettei sinulla ole mitään oikeutta asiakkaan veskaa ulko-ovella tarkastaa! Viinaa voi salakuljettaa vaikka mahalaukussa, jos huvittaa. Itse olen yleensä tullessa ja lähtiessäkin vesiselvä. Että tämä sitten jäi kohdallani ainoaks laukun penkomiseksi!
      En viitsinyt ruveta rettelöimään, ettei ilta olisi sen enempää enää piloille mennyt, kuin se menee joka tapauksessa, kun ei surkeassa perslävessä nimeltä Rauma ole kunnon ravintoloita enää nykyään. Siis että olisi edes joku järjellinen musiikkiesitys, että jaksaisi siellä istua jälkeen puolen yön. Bar Hovin omistaja ei ilmeisesti tajua, että meitä varttuneempia virkeitä tanssihaluisia olisi asiakkaiksi, me vaan emme niin hirveästi viitsi viinan kanssa läträtä, että voi se myynti siinä suhteessa jäädä pienemmäksi.

      Saatanpa tästä tehdä oikein virallisen kyselyn, että missä kursseilla Putkaan on ovimiehet koulutettu?

      Itse yläkerrassa eli tanssisalissa oli niin järkyttävän paskaista paljon ennen loppuiltaa, että oikein oksetti. Viinaa oli lattialla lätäkkökaupalla ja näyttipä tuolla olevan oikein liivijengiä ja ties mitä ihme pipopäitä lasinsärkijöitä. Kas kummaa, kun sentään poju talutettiin ulos ja lopuksi vielä se pöydässä nukkunut liivimieskin.

      Tuskin viitsin teitä häiritä jatkossa....

      • seppo67

        Kyllä heillä on oikeus tarkastaa laukut...
        8 §
        Kielletyt esineet ja aineet
        Järjestyksenvalvojalla on oikeus metallinilmaisinta tai muuta sellaista teknistä laitetta käyttäen tarkastaa toimialueelleen pyrkivä tai siellä oleva henkilö sen varmistamiseksi, ettei hänellä ole yllään tai mukanaan sellaisia esineitä tai aineita, joilla voitaisiin aiheuttaa vaaraa järjestykselle tai turvallisuudelle taikka joiden hallussapito toimialueella on kielletty lain tai sen nojalla annetun määräyksen mukaan. Tilaisuuden järjestäjän tai poliisin kokoontumislain 23 §:n 4 momentin mukaan antaman määräyksen nojalla tai jos muusta syystä on perusteltua aihetta epäillä, että henkilöllä on hallussaan tällaisia esineitä tai aineita, saadaan henkilö ja hänen mukanaan olevat tavarat tarkastaa myös muulla sopivalla tavalla.


    • Kokemusta yli 16 v.

      Putkan portsaria en tunne, mutta tuskin siinä hommassa monikaan jaksaa kauan olla. Kaikkien asiakkaiden etu on että häiriköt pistetään pihalle. Olen ollut Putkassa muutaman kerran ja saanut tosi hyvää palvelua.
      Miksi joku nainen menee ravintolaan kassin kanssa, kassialma. Itsellä on ollut pieni iltalaukku-ei koskaan tarkastettu eikä siellä ole mitään salaista.
      Anniskeluravintolaan ei saa viedä omia juomia, henkilökunnalla on oikeus ne poistaa!
      eräissä toisissa ravintoloissa työssä olleena, voin kertoa, että kyllä naisetkin tuo omia juomia.
      Perusta itse ravintola....

    • naamaraja.

      Raumalla ei ole yhtään hyvää baaria. Ja joskus kun niihin yritin mennä niin oli porttikielto 4 paikkaan vaikka en ollut niissä edes käynyt koskaan.
      Kai mä olen sitten niin ruma ettei mua päästetä saastuttamaan baarin ilmaa ja en ole nyt sitten käynyt yli 3 vuoteen missään baarissa raumalla.

      • Anonyymi

        Kaverini oli asunut 3kk Turussa ja oli mennyt Putkassa käymään niin hänellä porttikielto kun oli kuulemma edeltävänä viikonloppuna riehunut🤔 Muuten hyvä mut tosiaan ollu 3kk Turussa ja meni sukuloimaan Raumalle niin tässä lopputulos🤷

        Toinen kerta ku kyseinen kaveri yritti jälleen Putkaan mennä niin portsarit totes että kaverini oli liian kännissä kun horjahti jaloillaan (synnynnäinen vika jaloissa) ja kaverini oli varmaan 3olutta juonut🤷 Että tosiaan naamaraja Putkassa. Tai siis oli..nythän kyseistä paikkaa ei enää ole eikä tule


    • TRANTOR

      If you are listening to Finnish music and Only such, without Latin, ac / dc, metallic, and whatever else you think. You will not get it. In this discotheque there is no music other than Finnish.
      I recommend it to all sworn true Finns !!!

    • Good-year

      maija....
      30.4.2009 17:56
      Elikkä sä lensit yhdeksänvuotta sitten ulos pupista ja nyt sitten taas.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe