tunnet itsesi onnelliseksi?
Milloin
2
727
Vastaukset
- heh
Sängyssä kun nainen josta tykkään käpertyy kainaloon nukkumaan ja aamulla kun ensimmäinen näkemäni asia on hän.
- Syntymähumalassa?
Olen onnellinen yleensä aina. Aina ja ihan ilman erityistä syytä. Onneton taas olen, jos on siihen joku syy. Olen sellainen onnellinen - syntymässä jo sekaisin mennyt. Hymyilen päivät pitkät. Minua ilahduttaa aamulla se, että saan herätä omasta kodista, tehdä aamuaskareet ja mennä töihin. Töissä nautin tekemisestä ja kätteni jäljestä. Töiden jälkeen ulkoilen ja nautin luonnosta ja siitä, että olen terve ja pääsen liikkumaan ihan minne itse haluan. Minulla on mukavia kavereita. Minulla on tulevaisuudensuunnitelmia ja kaikkea kivaa on jo tekeillä ensi kesänä. Suuri filosofihan sen jo sanoi: "Elämä on ihmisen parasta aikaa!" Tämä on niin totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089