Miksi en saa olla

oma itseni

Täytän 50v parin vuoden päästä ja tunnen olevani hylätty ikäloppu nainen.Mutta, kun katselen netistä oman aikani musiikivideoita, alan elää!!! Jumankauta, kun klikkaan Deep Purplet, Uriah Heepit,Yngwie Malmsteenit,Motörheadit,Led Zeppelinit,ym,alkaa veri kiertää.Miksi oman ikäiseni miehet pitävät vain jostain Anne Mattilasta,ym. nykyajan iskelmästä?Olenko todella fossiili???Miksi minä en pidä iskelmästä??Miksi en saa pitää oman aikani musiikista?Minua pidetään aina friikkinä.Ehkä minut onkin tuomittu olemaan aina yksin!!!

14

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevimän49v

kyllä meitä hevijätkiä vielä löytyy ja samanlaisia omia persoonia,samoja bändejä kuuntelen ja siihen vois laittaa vielä muutaman lisää.Se vain että heviletti ei enää heilu niin kuin ennen.Aika harvassa sinunlaiset viiskymppiset naiset.

• äijä tässä

Sä et ole fossiili. Mut ne äijät on fossiileja luusereita.

• --..--lll--llll-------

Kuka se on? Musajutut on mitä on, riippuu tyypistä. Meitsillä lippu ostettuna Lynyrd Skynyrdin kotomaan keikalle. Aika reliikkiä, historiallisen pändin eläkekiertueita. Paskat, kaikki muut jo kuolleet paitsi Rossington ja rumpali, joka ei enää jaksa kiertää mukana. On olemassa myös nykymusaa. Mä tykkään etenkin Katy Perrystä :))) Sulla on ikäkriisi, toivot olevasi teini. Vissiin jäänyt elämä vähän vähälle elolle? Musa-ossalla ollut kokoa ajan aktiivia, ihan grungesta ja happoräpistä lähtien. Mikäpä siinä, siirry nyt ensin nykyaikaan, elä muistele pentuaikojasi liikaa, ei se oo tätäpäivää, se on vaan hyvää musaa... =DW=

• mitä sä

valitat.Ole oma itsesi ja sillä siisti.Mä kuuntelen mieli musaa ja muut sitä mistä he tykkää,Ei se ole iästä kii ja ne miehet ei kaikki kuuntele mattilaa ym...

• KAlpeaHAamu
    • Puhurix

Just eilen olin illalla kylässä ja siinä porukassa kun iltaa istuttiin, oli kuule myös miehet kunnon rokkidiggareita.

• HÖH:::

Kai sinä nyt voit ja saat kuunnella sellaista musiikkia kuin haluat? Sulla tuntuu olevan erittäi huono itsetunto kun tunnet olevasti hylätty ikäloppu nainen ja fossiili.

• Hevimutsi

Olen jo monta vuotta kuunnellut radiosta pelkästään Radio-Rockia ja 95.7:aa. En kestä iskelmien imelyyttä.Tytär huolii mut kesällä Poriin Metallicaa katsomaan, sillä kun ei ole myöskään sellasia kavereita jolla olisi sama musiikkimaku.Kyllä se on meitsin ikäisillä (48 v.) aika harvassa sellasia tuttuja jotka diggais kunnon heavy-meininkistä just noi mainitsemas Iron Maiden, Gunnarit, ACDC ja tietty Metallica.En kyllä koe olevani mikään fossiili, musta noi iskelmän ja humpan kuuntelijat on paremminkin fossiileja..

• gg-10

Sulla on musamuudi kohdallaan. Siitä älä luovu

• Tiina Titityy

On meitä muitakin liki viisikymppisiä joista iskelmäradion tangokuningattaret ja Yölinnut tuntuvat äklöiltä eikä siinä välttämättä mistään ikäkriisistä ole kysymys niin kuin joku tässä ketjussa väitti. Ei musiikin tai minkään harrastuksen tartte olla ikään sidottu. Aikuistuminen tulee ihan muista asioista kuin siitä, että musiikkimaku muuttuu iskelmän kuuntelemiseksi ja harrastukset pitsin nypläämiseksi. Lauman mukana ei tartte mennä, ei musiikkimaussa eikä missään muussakaan.

• alonebeesy

yksin on oltava ja yksin on mentävä.

• Tai Anneli Mattilassa? Tai Anniina Mattilassa? Tai Anitta Mattilassa? Menevää, rytmikästä ja tanssittavaa iskelmämusiikkia esittävät kaikki! Vaan makuja on monia ja jokaiselle omansa suotakoot! Joten anna palaa vaan oman mielimusasi tahdissa! Mutta samanhenkistä miestä voit kyllä joutua etsimään vähän tiheämmällä kammalla!

• huolta ei

Nojaa, olen itse 50 täyttävä "hippirunkku" ja harventuva kuontaloni ulottuu olkapäille. Musiikkimakuni on aika yhtenevä kanssasi. Olen vain jotenkin niin uuvahtanut tuon musan kanssa. En jaksa akttivisesti sitä kuunnella. Mutta kun radiossa tai töllössä pärähtää kunnon hevi tai rocki, niin veri alkaa kiertää kummasti. Naisystäväni, 60 pitää myös hevistä ja rokettirollista. Meillä on kyllä laaja musiikkimaku, mutta iskelmä/pop jutut ei sytytä. Ne on tehtykin vain hetken tuotteiksi. Olen sitä mieltä, että jos kappaleella on ikää 15 ja yli,ja se edelleen soi mediassa, niin se on kestävää kamaa. Mitäs noista tuuliviireistä, ne häipyy itsestään unhoon. Mikä muuten olisi veikkauksesi, mikä rockmusiikin alalla on kestävintä? Mikä soi ja sytyttää ihmiset sadan vuoden päästä? Omat veikkaukseni, Neil Young C.C.R. The Beatles Pink Floyd Jimi Henrix

• ei siitä kiinni

No, minä olen jo 50, mutta "teini" vielä sisimmältäni. Kuulun iskelmän suurkuluttajiin, koska tykkään itse laulaa ja tanssi on suorastaan ollut intohimoni, stressinpoistoa parhaimmillaan!

Sinä saat olla juuri sellainen kuin olet! Kirjoituksestasi paistaa, että hyväksyt kyllä toiset ( et arvostellut iskelmän/ popin/ yms. kuuntelijoita maan rakoon, kuten osassa vastauksia), mutta et itseäsi. Nyt itsearvostusta peliin! Kuka määrää, millainen sinun pitää olla? Hyväksy itse itsesi ja arvosta sitä, että olet uniikkikappale, sinua ei ole toista. Olet täsmälleen yhtä arvokas kuin toisetkin.

Teille, jotka pidätte toisenlaisen musiikkimaun omaavia (tai niitä, jotka ovat erilaisia kuin te itse) jotenkin toisen luokan kansalaisina esittäisin kysymyksen; miten pääsisi ns."ykkösluokkaan" ja onko sellaista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe