just röyhtäisin... tuli pikkasen oksennusta suuhun... 3 muhkusämpylän, 4 corn flakes kulhollisen ( hilloa), 4 jugurtti kulhollisen, 3 pullapalan ja kaiken sipsin ja alkoholin jota nautin pari tuntii sitten alkaa tuntua kipuna vatsassa..... just nyt kaikki kaverit on vielä ulkona bilettämässä ja pitämässä hauskaa, kun mä hiivin kotiin ahmimaan..... mä oon niin saatanan säälittävä..... miks vittu mä istun tässä yksin ahmimassa ku on VAPPU? KAIKKI vitun kaverit pitää hauskaa ja mä istun tässä ruokani kaa.... huomenna varmaan nii raasu olo et istun yksin saatana kotona koko päivän säälimässä itseeni .... tai sitten treenaan koko päivän (luultavasti treenaan viimestä päivää) ... .... hauskaa vappua kaikille....
vappu
3
647
Vastaukset
- vielä paljon muuta
saattoki unohtaa 100 g voita pelkälteen, ja 4 viipaletta limppua.. ja sitte vielä pari suklaapalaa
- Se on just niin paskaa,
kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?
- ...
Se on just niin paskaa, kirjoitti:
kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?
kiitos että vastasit viestiin... :) luulen että se on .... just nyt on koko elämä muutenki ihan päin vittuu ja mä pitelen kaiken sisällä, ja siks ehkä mä ahmin aina pahiten kun oon juonu alkoholia, ku se päästää kaikki tunteet ulos. jos kuulostaa ollenkaan loogiselta? ja mulla ei tapaa jäädä putki päälle, mut nyt oon ahminu tänäänki nii paljon... mä en uskalla mennä ulos tänään :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on867983- 827930
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1716138- 105370
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585138En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224221Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53950- 393750
- 373749
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..393586