just röyhtäisin... tuli pikkasen oksennusta suuhun... 3 muhkusämpylän, 4 corn flakes kulhollisen ( hilloa), 4 jugurtti kulhollisen, 3 pullapalan ja kaiken sipsin ja alkoholin jota nautin pari tuntii sitten alkaa tuntua kipuna vatsassa..... just nyt kaikki kaverit on vielä ulkona bilettämässä ja pitämässä hauskaa, kun mä hiivin kotiin ahmimaan..... mä oon niin saatanan säälittävä..... miks vittu mä istun tässä yksin ahmimassa ku on VAPPU? KAIKKI vitun kaverit pitää hauskaa ja mä istun tässä ruokani kaa.... huomenna varmaan nii raasu olo et istun yksin saatana kotona koko päivän säälimässä itseeni .... tai sitten treenaan koko päivän (luultavasti treenaan viimestä päivää) ... .... hauskaa vappua kaikille....
vappu
3
635
Vastaukset
- vielä paljon muuta
saattoki unohtaa 100 g voita pelkälteen, ja 4 viipaletta limppua.. ja sitte vielä pari suklaapalaa
- Se on just niin paskaa,
kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?
- ...
Se on just niin paskaa, kirjoitti:
kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?
kiitos että vastasit viestiin... :) luulen että se on .... just nyt on koko elämä muutenki ihan päin vittuu ja mä pitelen kaiken sisällä, ja siks ehkä mä ahmin aina pahiten kun oon juonu alkoholia, ku se päästää kaikki tunteet ulos. jos kuulostaa ollenkaan loogiselta? ja mulla ei tapaa jäädä putki päälle, mut nyt oon ahminu tänäänki nii paljon... mä en uskalla mennä ulos tänään :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883