vappu

ja minä tässä yksin ahmin

just röyhtäisin... tuli pikkasen oksennusta suuhun... 3 muhkusämpylän, 4 corn flakes kulhollisen ( hilloa), 4 jugurtti kulhollisen, 3 pullapalan ja kaiken sipsin ja alkoholin jota nautin pari tuntii sitten alkaa tuntua kipuna vatsassa..... just nyt kaikki kaverit on vielä ulkona bilettämässä ja pitämässä hauskaa, kun mä hiivin kotiin ahmimaan..... mä oon niin saatanan säälittävä..... miks vittu mä istun tässä yksin ahmimassa ku on VAPPU? KAIKKI vitun kaverit pitää hauskaa ja mä istun tässä ruokani kaa.... huomenna varmaan nii raasu olo et istun yksin saatana kotona koko päivän säälimässä itseeni .... tai sitten treenaan koko päivän (luultavasti treenaan viimestä päivää) ... .... hauskaa vappua kaikille....

3

672

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä paljon muuta

saattoki unohtaa 100 g voita pelkälteen, ja 4 viipaletta limppua.. ja sitte vielä pari suklaapalaa

• Se on just niin paskaa,

kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?

• ...
        Se on just niin paskaa, kirjoitti:

kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?

kiitos että vastasit viestiin... :) luulen että se on .... just nyt on koko elämä muutenki ihan päin vittuu ja mä pitelen kaiken sisällä, ja siks ehkä mä ahmin aina pahiten kun oon juonu alkoholia, ku se päästää kaikki tunteet ulos. jos kuulostaa ollenkaan loogiselta? ja mulla ei tapaa jäädä putki päälle, mut nyt oon ahminu tänäänki nii paljon... mä en uskalla mennä ulos tänään :'(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      162
      2529
    2. 80
      1097
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      74
      823
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      81
      676
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      97
      593
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36