just röyhtäisin... tuli pikkasen oksennusta suuhun... 3 muhkusämpylän, 4 corn flakes kulhollisen ( hilloa), 4 jugurtti kulhollisen, 3 pullapalan ja kaiken sipsin ja alkoholin jota nautin pari tuntii sitten alkaa tuntua kipuna vatsassa..... just nyt kaikki kaverit on vielä ulkona bilettämässä ja pitämässä hauskaa, kun mä hiivin kotiin ahmimaan..... mä oon niin saatanan säälittävä..... miks vittu mä istun tässä yksin ahmimassa ku on VAPPU? KAIKKI vitun kaverit pitää hauskaa ja mä istun tässä ruokani kaa.... huomenna varmaan nii raasu olo et istun yksin saatana kotona koko päivän säälimässä itseeni .... tai sitten treenaan koko päivän (luultavasti treenaan viimestä päivää) ... .... hauskaa vappua kaikille....
vappu
3
653
Vastaukset
- vielä paljon muuta
saattoki unohtaa 100 g voita pelkälteen, ja 4 viipaletta limppua.. ja sitte vielä pari suklaapalaa
- Se on just niin paskaa,
kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?
- ...
Se on just niin paskaa, kirjoitti:
kun kontrolli ei pidä,sitä katuu ja nauttii samaan aikaan,ja taas katuu viellä pahemmin. Miten sulla meni alkuilta?,tunsitko olos ulkopuoliseks tai jotain?, ettet vaan söis tunteisiis?
kiitos että vastasit viestiin... :) luulen että se on .... just nyt on koko elämä muutenki ihan päin vittuu ja mä pitelen kaiken sisällä, ja siks ehkä mä ahmin aina pahiten kun oon juonu alkoholia, ku se päästää kaikki tunteet ulos. jos kuulostaa ollenkaan loogiselta? ja mulla ei tapaa jäädä putki päälle, mut nyt oon ahminu tänäänki nii paljon... mä en uskalla mennä ulos tänään :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen463753Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1813352Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172352897Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina712479Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3151811Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.101509Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261386Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31341Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik401127Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31092