http://www.perussuomalaiset.fi/arvomaailmamme Tuossa yllä on sivu, josta poimein alla olevat tekstit.. Poikkeako oma arvomaailmasi tuosta alla olevasta perussuomalaisten yleisestä arvomaailmasta, joka pelkäämättä käy taistoon vääryyttä vastaan?? Olen sinullekin siis jo ilmoittanut Köyliön perusturvajohtajan rikkovan lakeja, vaatinut perusturvajohtajan toimien tutkimista. Mikäli lakeja noudatettaisiin, olisi hänet jo aikoja sitten erotettu virastaan. Miksi kukaan ei toimi? Onko sinussa miestä seisoa sanojesi takana??? Kunnanjohtaja Saariselle olen myös toimittanut todisteeni perusturvajohtajaa vastaan. Eilen tekemieni kyselyjeni mukaan, tulee kunnanjohtajan vaatimusteni mukaan ottaa asiat esille valtuustossa, ja vaatia perusturvajohtajaa selvittämään asiat kuten vaatinut olen. Tässä alla siis tiivistettynä puolueesi arvomaailma. Jos sinun arvomaailmasi poikkeaa tuosta alla olevasta, niin ilmoittanet asiasta.. Vaikka ei silti. Eivät muutkaan puolueet mitään tee.. Paitsi että Kallin suku oli edesauttamassa sitä, että minulta vietiin elinikäinen asumisoikeuteni syntymäkotiini.. Niin ja Köyliön perusturvajohtaja antoi asiassa myös apuaan.. ARVOMAAILMAMME Perussuomalaiset - pelkäämätön ja pettämätön vaihtoehto Perussuomalaiset haluavat toimia päättäjinä, jotka eivät katso pelkästään kunnan, vaan ennen kaikkea kuntalaisten etua. Mielestämme tärkeintä on kuunnella tavallisia kuntalaisia ja tarjota ihmisille ahkera sekä pettämätön vaihtoehto, joka puuttuu kunnassa oleviin epäkohtiin vallanpitäjien pientä piiriä pelkäämättömästi. Perussuomalaisten v. 2008 kunnallisvaaliohjelmasta tiivistäneet Vesa-Matti Saarakkala ja Reijo Ojennus
Tarxille..
1
267
Vastaukset
- maalla omat tavat
ja omat lait. Pienissä piireissä sumplitaan asiat, ja laki muokataan mieleiseksi. Parempi muuttaa muualle ja jättää p-n haju tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316266- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 132984
- 292302
- 122297
- 1621926
- 251822
- 281564
- 1051392