Sain vihdoin niitä itselle tilattua ja nyt tämän viikon olen kokeillut phs:siä. Kestositeeni ovat ovaalin muotoisia ja niissä on yksi neppari. Ongelma minkä nyt olen havainnut..on siteiden liikkuvuus. Melkeen joka vessa kerralla sidettä saa johonkin suuntaan liikuttaa. Onkohan samanlaista tiedossa myös varsinaisten siteidenkin kanssa, jotka myöskin ovat ovaalin muotoisia? Kertokaa ihmiset omia kokemuksia kestositeiden aloittamisesta.
Kestositeet
6
394
Vastaukset
- miten ennen pärjättiin
ilman pikkuhousunsuojia tai no,aika harvoin nykyäänkään käytän. Mulla on ihan ensimmäiset omat kokemukset kestositeistä,kun nyt eka kertaa kokeilin. Ihan hyvin on toiminut eikä mun ole tarvinnut nykkiä niitä paikoilleen. Siteethän ovat pitempiä kuin pikkuhousunsuojat. :)) On kyllä tilanteita joissa ei kestositeet käy esim.pyöräilessä.
- Marjo27
Pyöräillessä?? Mie aattelin kans sitä et josko se johtuu vaan näistä phs:stä että "vaeltavat". Kuukautisia ootellessa..
- kommentti...
Marjo27 kirjoitti:
Pyöräillessä?? Mie aattelin kans sitä et josko se johtuu vaan näistä phs:stä että "vaeltavat". Kuukautisia ootellessa..
Ilmeisesti joidenkin valmistajien käyttämät nepparit on niin paksuja, että saattavat huonolle kohdalle asettuessaan painaa pyöräillessä. Itse en kyllä ole huomannut ko. ongelmaa (Igut käytössä).
- Marjo27
kommentti... kirjoitti:
Ilmeisesti joidenkin valmistajien käyttämät nepparit on niin paksuja, että saattavat huonolle kohdalle asettuessaan painaa pyöräillessä. Itse en kyllä ole huomannut ko. ongelmaa (Igut käytössä).
En ees ajatellu koko nepparia, mut jooh se voi kyl vähä painaa. Mie en kyl oo voinu pyöräillä kertakäyttösten siteittenkää kanssa, ko nekii on painaneet. Et ei tartte sillo pyöräillä :D
- kokemukseni
Minulla on ollut Hilivinksiksen ja Iguleen siteitä ja ne eivät ainakaan ole vaeltaneet mitenkään häiritsevästi. En tiedä sitten onko sillä vaikutusta, että näissähän on molemmissa ihan selvät siivet. - Ehkä ovaalit istuvat huonommin?
- Anonyymi
Onhan se ihan selvää että jos haaruissa on joku tönkkö tai neppari niin sinnehän se painaa jos pyöräilee,eli tampooni tai kuukuppi sisälle niin ei tunnu missään,kunhan vaan on kuppi tarpeeksi syvällä ja vetoantenni lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222363
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html397174050-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81333Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671099- 231070
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901