Travelin pääkäyttäjän palkkataso

Trade

Työn juhlan päivänä pieni galluppikysely: Mitä palkka saa matkanhallintaohjeman Travelin pääkäyttäjä? -työpaikka on valtiolla ja Travelin käyttäjiä 1700 henkilöä -työkokemusta valtion taloushallinnon töistä 20v. -toiminut Travelin varapääkäyttäjänä 2 v. -nyt tarjotaan pääkäyttäjyyttä ja palkka 2800/kk -koulutukseni on merkonomi ja tradenomi, lisäksi tietotekiikan opintoja apron verran -työhön kuuluu muutakin, matkalaskujen käsittely, neuvontaa, kehittämistä, täsmäytystä Mielestäni tarjottu palkka on matala ja sen pitäsi olla 3000/kk luokkaa. Mitä sanotte? Haluaisin kommentteja myös pääkäyttäjiltä. Voi olla joku muukin ohjelmisto jossa toimii pääkäyttäjänä. Kiitos

6

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----käyttäjä

      Luulen, että tarjottu palkka ja paikka on uras huipulla, joten ota vastaan vaan. 3t palkka on enempi teknisen puolen palkka, tollanen matkalaskuhomma onnistuu kyllä ihan pystymetästäkin, eli ei kannata tavoitella taivaita. Pääkäyttäjänä saat vastailla kaikkiin haluttomien ohjelmankäyttäjien kysymyksiin, siis niiden jotka mieluummin tekis paperimatkalaskun ja jaella hukkuneita salasanoja, ei juuri tietotekniikkaa sisällä. Ei siinä paljo approt auta, vaikka Traveli onkin ihan syvältä.

      • Trade

        No olipa vähän nyrpeä kommenti... Kyllä se pääkäyttäjän homma on paljon muutakin. Pääkäyttäjällä on vetovastuu uusien versioiden ja päivitysversioiden asennuksista yhdessä it-puolen ja ohjelman tuottajan konsultin kanssa. Lisäksi on kouluttamista, ohjeiden laatimista ja kehittämistä. Riippuu myös paljon millaisessa työpaikassa on töissä, esim. organisaatiorakenne vaikuttaa paljon tehtävän vaativuuteen, on helppoja työpaikkoja ja laajoja konserneja joissa useita organisaatioita. Travel on hyvä ohjelma, muitakin olen nähnyt ja paremmasta ei ole tietoakaan. Enkä sitä paitsi ole vielä ollenkaan urani huipulla, en palkassa enkä tehtävissä. Meidän työpaikassa saa uusia tehtäviä ja vastuista niin paljon kun sielu sietää. Sitä saa mitä tilaa ja jos tyytyy vähän niin se on sitä sitten.


      • ...on.
        Trade kirjoitti:

        No olipa vähän nyrpeä kommenti... Kyllä se pääkäyttäjän homma on paljon muutakin. Pääkäyttäjällä on vetovastuu uusien versioiden ja päivitysversioiden asennuksista yhdessä it-puolen ja ohjelman tuottajan konsultin kanssa. Lisäksi on kouluttamista, ohjeiden laatimista ja kehittämistä. Riippuu myös paljon millaisessa työpaikassa on töissä, esim. organisaatiorakenne vaikuttaa paljon tehtävän vaativuuteen, on helppoja työpaikkoja ja laajoja konserneja joissa useita organisaatioita. Travel on hyvä ohjelma, muitakin olen nähnyt ja paremmasta ei ole tietoakaan. Enkä sitä paitsi ole vielä ollenkaan urani huipulla, en palkassa enkä tehtävissä. Meidän työpaikassa saa uusia tehtäviä ja vastuista niin paljon kun sielu sietää. Sitä saa mitä tilaa ja jos tyytyy vähän niin se on sitä sitten.

        Sori vaan, mutta uskallan pikkasen epäillä jälkimmäisen viestisi viimeistä kappaletta, valtion puljussa (olen siis eri vastaaja kuin edellinen). Olen nimittäin itsekin ollut valtiolla töissä ja tuollaisiin palkkoihin eivät ole yltäneet edes päälliköt saati sitten it-kaverit. Missäköhän valtion virastossa maksetaan muka tuollaisia palkkoja? Vastuista taas; oma kokemukseni on, että valtiolla tehtävänimikkeet, työnkuvat ja vastuut on niin kiveen hakattu että niitä ei laajenneta ei sitten millään, ei edes kirjallisesta pyynnöstä. Siitä olen edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä, että nyt saamasi palkka on todella hyvä. Ei pääkäyttäjät ole tavan toimistotallaajia kummempia. Jos kerran 2800 eur ei nappaa vaan 3000 pitäs saada, niin pistä anomus siellä työpaikallasi vetämään, sittenhän sen näet mitä siihen kommentoidaan. Edelleen sanon, että minusta palkkasi on valtion organisaatiossa uskomaton, suorastaan pöyristyttävä.


      • Trade
        ...on. kirjoitti:

        Sori vaan, mutta uskallan pikkasen epäillä jälkimmäisen viestisi viimeistä kappaletta, valtion puljussa (olen siis eri vastaaja kuin edellinen). Olen nimittäin itsekin ollut valtiolla töissä ja tuollaisiin palkkoihin eivät ole yltäneet edes päälliköt saati sitten it-kaverit. Missäköhän valtion virastossa maksetaan muka tuollaisia palkkoja? Vastuista taas; oma kokemukseni on, että valtiolla tehtävänimikkeet, työnkuvat ja vastuut on niin kiveen hakattu että niitä ei laajenneta ei sitten millään, ei edes kirjallisesta pyynnöstä. Siitä olen edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä, että nyt saamasi palkka on todella hyvä. Ei pääkäyttäjät ole tavan toimistotallaajia kummempia. Jos kerran 2800 eur ei nappaa vaan 3000 pitäs saada, niin pistä anomus siellä työpaikallasi vetämään, sittenhän sen näet mitä siihen kommentoidaan. Edelleen sanon, että minusta palkkasi on valtion organisaatiossa uskomaton, suorastaan pöyristyttävä.

        Siis missähän valtion matalapalkkaperiferiassa olet töissä....??! Kyllä 2800 on minun työpaikassa, valtion liikelaitoksessa ihan tavallinen palkka vastuullisemmissa toimistotöissä. Riippuu tietenkin vielä siitä kuinka osaava on. Nykyinen palkkakaan ei tuosta ole kuin 150 egee heikompi, niin kyllä sitä tavoittelis parempaakin. Tavallinen väliportaan esimies saa suunnilleen saman. Tiimimme esimiehen palkkaa en viitsi kertoa, se on melkein kaksi kertaa minun palkka!!! Päälliköiden ja johtajien palkkoja ei uskalla arvellakkaan. Olen töissä kehittyvässä valtion liikelaitoksessa. Tehtävänimikkeetkin ovat muuttuneet sitten 90-luvun ja kyllä toimenkuvia muutetaan tarvittaessa. Henkilö voi jopa itse vaikuttaa toimenkuvaansa!


    • paljon palkkaa!

      No, mites käv, saitko tuon 3 tonnia?

      • Trade

        Meillä tuli toisessa yksikössä auki talouspäällikön paikka, hain sitä ja sain!!!
        Palkka on paljon parempi kuin tuossa pääkäyttäjän hommassa, enpä viitsi edes suuntia kertoa, kun noita happamia mollaajia aina riittää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe