Alkoi kovasti juotattamaan. Tiedän että se ei ole hyvä asia, enkä nyt voikaan juoda, mutta aion tänään vielä juoda illemmalla. Prkl, kotona odottaa kaljapäkki ja pullo viintä. Tosin se viini on niin paskaa että tuskin tulee sitä juotua. Oluen hyvät ja huonot puolet: Rentouttaa(yleensä) Ei voi vetää övereitä(ainakaan ihan helposti) -Kusettaa(jos munuaiset on ylikunnossa) -Turvottaa -Toleranssi nousee ja humalatila vähenee, mutta maksa-arvot kohisee. No, silti olen onnellinen siitä, että en eilen käynyt alkossa ja vietin selvän vappuaaton. Mulel dokaaminen ei edusta enää hauskanpitoa, vaan juon nykyään ahdistukseen, vitutukseen ja masennukseen ja lähinnä yksin. Ja masennus ei sillä tietty parane, vaan enpä usko sen paranevan millään muullakaan ja helpottaapahan ainakin hetkeksi. Ainakin se hetki kun avaa sen pullon korkin, on jotenkin huojentavaa tuntua luova.
Raivokas vitutus.
20
3573
Vastaukset
- ----
Kotiin ja äkkiä juomaan se kaljapäkki ja viini, kun kohta kiidät kuitenkin sen tekemään.
- Oolofi
Ei mahdu yksinkertasesti. Maha paisuu kun pullataikina. Vielä vuosi sitten join jopa 20 keppanaa/päivä, mutta viimeaikoina se 6 on alkanut olla maksimi. Ja viinissä se viinan maku alkaa etoa ja päätä särkeä. Prkl. Miksei juopottelu voi enää olla hauskaa, niinkuin ennen? Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää??? Oon ollut jo 16 tuntia ilman alkoholia.
- jolla ei saa kuin
Oolofi kirjoitti:
Ei mahdu yksinkertasesti. Maha paisuu kun pullataikina. Vielä vuosi sitten join jopa 20 keppanaa/päivä, mutta viimeaikoina se 6 on alkanut olla maksimi. Ja viinissä se viinan maku alkaa etoa ja päätä särkeä. Prkl. Miksei juopottelu voi enää olla hauskaa, niinkuin ennen? Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää??? Oon ollut jo 16 tuntia ilman alkoholia.
sisäelimet telakalle !
- hmmmmmmmm
Oolofi kirjoitti:
"Prkl. Miksei juopottelu voi enää olla hauskaa, niinkuin ennen? Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää??? Oon ollut jo 16 tuntia ilman alkoholia." Alkoholistilla juominen ei TODELLAKAAN ole enää hauskaa. Alkoholisti juo, vaikkei sisimmissään tahtoisi. Alkoholi on rakastunut rakkaimpaansa: Alkoholiin. Siitä rakkaudesta hän ei luovu, ei terveyden, perheen, asunnon, vaimon, työpaikan, ei sitten minkään vuoksi. Hän ajattelee rakkauttaan päivin öin, aamusta iltaan, illasta aamuun. Jos hänellä vielä on työpaikka, hän ajattelee jo aamulla iltaista kohtaamistaan rakkaimpansa, alkoholin seurassa. Oletko oolohvi huomannut, toimit juuri näin? Tarttiskohan sun tehrä jottain? Hä?
- +++
Oolofi kirjoitti:
"Prkl. Miksei juopottelu voi enää olla hauskaa, niinkuin ennen? Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää???" Et ymmärrä sitä, että 25-vuotiaan alkoholistin uraputkessasi olet jo ylittänyt sen rajan, jonka jälkeen juopottelu ei ole enää koskaan hauskaa, kuten ennen. Ei koskaan. Juomisesi on jo nyt osin pakonomaista. Taukojen pituus ei vaikuta asiaan enää mitenkään muuten, kuin mitä pidempi tauko, sen jälkeen vastaavasti entistä rajumpi ryyppääminen, joka rikkoo ennätykset. Uskotko kokeneen sanan. Et tietenkään. Joskus vielä uskot, ja ymmärrät, että sinulla ei ole koskaan paluuta entiseen hauskanpitoon juomalla. Jatkossa opit myös ymmärtämään termin "itkuviina."
- Oolofi
jolla ei saa kuin kirjoitti:
sisäelimet telakalle !
Ihan hyvää juomaa se keskari on.
- Oolofi
hmmmmmmmm kirjoitti:
"Prkl. Miksei juopottelu voi enää olla hauskaa, niinkuin ennen? Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää??? Oon ollut jo 16 tuntia ilman alkoholia." Alkoholistilla juominen ei TODELLAKAAN ole enää hauskaa. Alkoholisti juo, vaikkei sisimmissään tahtoisi. Alkoholi on rakastunut rakkaimpaansa: Alkoholiin. Siitä rakkaudesta hän ei luovu, ei terveyden, perheen, asunnon, vaimon, työpaikan, ei sitten minkään vuoksi. Hän ajattelee rakkauttaan päivin öin, aamusta iltaan, illasta aamuun. Jos hänellä vielä on työpaikka, hän ajattelee jo aamulla iltaista kohtaamistaan rakkaimpansa, alkoholin seurassa. Oletko oolohvi huomannut, toimit juuri näin? Tarttiskohan sun tehrä jottain? Hä?
Eilen join pitkästä aikaa vähän keppanaa vahvempaa. Oisin ostanut pienen pullon Karpalettia, mutta alkossa ei ollut! Vois kuulostaa alkoholistin tekosyyltä, mutta vitutti niin paljon, että piti ostaa iso pullo. Ja join koko pullon yksin, mutta en silti kokenut juuri mitään nousun tunnetta. Nukuin kyllä viimeyön tosi hyvin, mutta vieläkin on vähän krapulaine olo. Tänään en ole ottanut edes yhtä kaljaa. Taas selvistellään vaihteeksi. Ihmisitä yritetään väkisin tehdä alkoholisteja näköjään, kun ei myydä pientä pulloa. Prkl. Joskus 5 vuotta sitten join muuten pullon Sorbusta puolessa tunnissa eikä tuntunut missään. Nykyään en pysty enää moisiin suorituksiin, mutta sillon meni alas, mutta ei noussut päähän.
- Oolofi
+++ kirjoitti:
"Prkl. Miksei juopottelu voi enää olla hauskaa, niinkuin ennen? Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää???" Et ymmärrä sitä, että 25-vuotiaan alkoholistin uraputkessasi olet jo ylittänyt sen rajan, jonka jälkeen juopottelu ei ole enää koskaan hauskaa, kuten ennen. Ei koskaan. Juomisesi on jo nyt osin pakonomaista. Taukojen pituus ei vaikuta asiaan enää mitenkään muuten, kuin mitä pidempi tauko, sen jälkeen vastaavasti entistä rajumpi ryyppääminen, joka rikkoo ennätykset. Uskotko kokeneen sanan. Et tietenkään. Joskus vielä uskot, ja ymmärrät, että sinulla ei ole koskaan paluuta entiseen hauskanpitoon juomalla. Jatkossa opit myös ymmärtämään termin "itkuviina."
Minä en halua itkuviinaa. Sen takiahan minä just juon, kun masentaa niin perkeleesti. Enne vanhaan lakoholi toi hyviä fiboja. En voi uskoa, että se ois mennyttä. Uskon, että tarpeeksi pitkän tauon jälkeen vois taas olla haskaa.
- mr.wint
Oolofi kirjoitti:
Minä en halua itkuviinaa. Sen takiahan minä just juon, kun masentaa niin perkeleesti. Enne vanhaan lakoholi toi hyviä fiboja. En voi uskoa, että se ois mennyttä. Uskon, että tarpeeksi pitkän tauon jälkeen vois taas olla haskaa.
En tiedä miten hauskaa sinulle tulee tauon jälkeen juopottelussa. itse kokeilin viinan juontia vuoen raittiuden jälkeen. mulle ei tullut ainakan hauskaa fiilistä. rupesi vituttamaan jo kännissä
- Anonyymi
jolla ei saa kuin kirjoitti:
sisäelimet telakalle !
Tapa itsesi , niin teen minäkin
Kyllä muut jatkavat , aikansa,. Sitä elämää. Hhhaaaaahh hhhhhhaaaaaaaaaahhhih
- Alex68n
Kuin myös....Yksin tissuttelen vapun mut joskus on ittensä nollattava kun on mahku siihen....O.K myönnän et tylsäähän tää on, seuralaisena netti ja mokkula....Mut en valita, oma valinta....
- öööh..
"-Toleranssi nousee ja humalatila vähenee," Toleranssin kasvamisen myötä humalatila ei todellakaan vähene. Kykenee vain juomaan enemmän ja enemmän, mutta humalatila promilleissa on suorassa riippuvuudessa juotuun viinamäärään ja sen vahvuuteen. Määrien kasvaessa humalatilat vahvistuvat ja alkoholituhot kiihtyvät. Se on eri asia, että kokenut juoppo jolla toleranssi on huipussaan, luulee olevansa melkein selvä, vaikka promilleja on huimasti.
- Oolofi
...juo joka päivä pullotolkulla väkevää viintä. Mutta se onkin dodannu jo melkein 40 vuotta...
- HAZARDI-PÄIVIÄ
Oolofi kirjoitti:
...juo joka päivä pullotolkulla väkevää viintä. Mutta se onkin dodannu jo melkein 40 vuotta...
Eli Kalmankäsi nykäisee milloin tahansa !
- Oolofi
sex-päkin keppanaa, niin ei se tunnu missään. Ja paljoa enempää en nykyään jaksakaan juoda.
- sisäinen tuho on
Oolofi kirjoitti:
sex-päkin keppanaa, niin ei se tunnu missään. Ja paljoa enempää en nykyään jaksakaan juoda.
TOTAALISEMPAA,,,,,,,,,,,,,,( se vain ei näy vasta kun kaikki on jo myöhäistä )
- Alex68n
sisäinen tuho on kirjoitti:
TOTAALISEMPAA,,,,,,,,,,,,,,( se vain ei näy vasta kun kaikki on jo myöhäistä )
Ja menkö jokin fakin tilaston mukaan.....Sillon on mentävä ku pystyy ja sit vedetään vittu ihan ni kun tilanne on ja täytyy sanoo/kirjottaa ettei oma kohal tilanne helpoin oo kun......ni jep, tehän tiedätte.....Joo, en ny oo "kiltti" mut ny mun on itteni nollattava et kestän mitä tulee.... Kun yksin oon saanu kaikki aikaseks ja yksin ne selvitän......OK....
- on oolofi
Alex68n kirjoitti:
Ja menkö jokin fakin tilaston mukaan.....Sillon on mentävä ku pystyy ja sit vedetään vittu ihan ni kun tilanne on ja täytyy sanoo/kirjottaa ettei oma kohal tilanne helpoin oo kun......ni jep, tehän tiedätte.....Joo, en ny oo "kiltti" mut ny mun on itteni nollattava et kestän mitä tulee.... Kun yksin oon saanu kaikki aikaseks ja yksin ne selvitän......OK....
Onkohan oolofi raitistunut kun ei ole enää täällä näkynyt?
- Anonyymi
ryyppääminen on oiva vastalääke vitutukseen, pitempään harrastettuna voi tuottaa lopullisen päätöksen..
- Anonyymi
Ja mitä enemmän ryyppää, niin sitä enemmän vituttaa. Niinhän se menee, jos rehellisesti sanotaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313666- 963323
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim943197- 773108
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862755- 352540
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442338- 882090