Kevät ja liikunta!

Kevät saa minut ulos ja liikkumaan. Heräävän luonnon keskellä on upeaa tehdä pitkiä pyörä- ja rullaluistelulenkkejä. Työmatkatkin teen yleensä pyörällä. Sääkin ylensä keväällä suosii liikuntaa kun harvoin sataa ja ei ole vielä niin kuuma kuin kesällä. Kanootin hankintaakin ole alkanut miettiä, nuoruudessani minulla oli sellainen- itse tehty tosin. Olisi upeaa saada meloa pitkin järvenselkiä ja tehdä retkiä uusiin kohteisiin. Tehdastekoiset kanootit ovat vaan aika kallita. Mites muilla kevät vaikuttaa liikunnan määrään ja millaista liikuntaa harrastatte?

39

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyörän puoleen se täälläkin kaatuu ja reippaisiin kävely lenkkeihin... rullaluistimet ovat naftaliinissa, odottaa aikaa jos vaikka pikku-möhö kiinnostus asiasta...=))))

• Vai erätauolla olet, no millaista eränkäynti olet tänään harrastanut? Erähenkinen kuten sinä varmaan kävelylenkkinsäkin tekee metsässä? Talven jälkeen keväinen metsä kuulostaa uskomattomalta kun linnunlaulua kuulee kaikkialta. Miksi sinä rulliksia naftaliinissa pidät, hieno tapa liikkua sekin jos vaan on sopivia tasaisia kevyenliikenteenväyliä. Sopii minusta vaihtelyksi pyöräilylle. Hommaat sille pikku-möhölle omat rullikset sitten aikanaan!

• norMix kirjoitti:

Vai erätauolla olet, no millaista eränkäynti olet tänään harrastanut? Erähenkinen kuten sinä varmaan kävelylenkkinsäkin tekee metsässä? Talven jälkeen keväinen metsä kuulostaa uskomattomalta kun linnunlaulua kuulee kaikkialta. Miksi sinä rulliksia naftaliinissa pidät, hieno tapa liikkua sekin jos vaan on sopivia tasaisia kevyenliikenteenväyliä. Sopii minusta vaihtelyksi pyöräilylle. Hommaat sille pikku-möhölle omat rullikset sitten aikanaan!

Pyöräilyä vapputorille ja takas, tahti rauhallinen kun pikku-prinsessa oli mukana. Kävelylenkit pääasiassa asfaltoiduilla poluilla, emännän skidit tykkää potkulautailla mukana ja heitä pitää välillä takaa-ajaa, tulee retkestä intervalli ja hikisempi... tietysti metsässäkin käydään retkillä, mutta kyllä tunnustaudun enempi city-nalleksi...=)))) Ne nyt on vaan jäänyt naftaliiniin, odottamaan uutta innostusta. Se onkin tarkoitus, jos pikku-möhö innostuisi...=))))

• mohna kirjoitti:

Pyöräilyä vapputorille ja takas, tahti rauhallinen kun pikku-prinsessa oli mukana. Kävelylenkit pääasiassa asfaltoiduilla poluilla, emännän skidit tykkää potkulautailla mukana ja heitä pitää välillä takaa-ajaa, tulee retkestä intervalli ja hikisempi... tietysti metsässäkin käydään retkillä, mutta kyllä tunnustaudun enempi city-nalleksi...=)))) Ne nyt on vaan jäänyt naftaliiniin, odottamaan uutta innostusta. Se onkin tarkoitus, jos pikku-möhö innostuisi...=))))

kunhan jossain liikkuu! Kokeiles nyt huvikses rulliksia taas, jos vaikka innostuisit! Jotenkin vielä maanläheisempää liikkumista kuin pyöräily eikä vaudissakaan paljon jää fillarista etenkään jos keppejä käyttää. Suojat vaan pitää muistaa, itsekin olen pari kertaa kaatunut lievästi ja tietysti täydessä vauhdissa kädet edellä kohti asfalttia. Kiitos rannesuojien ei tullut kun muutama naarmu.

• sivupersooNaNa

Lisäyksen tarvetta täälläkin liikunnan suhteenkin. Suomi on täynnä ihania paikkoja pikku piknikeille esimerkiksi. Mikäs olisi mukavampaa , ajetaan me tandemilla .....haaveilee;=)

• Ajetaan me tandemilla kuljetaan ja syljeskellään kotikylän tanhuvilla ja kysellään missä piknik pidetään! ;)

• sivupersooNaNa
        norMix kirjoitti:

Ajetaan me tandemilla kuljetaan ja syljeskellään kotikylän tanhuvilla ja kysellään missä piknik pidetään! ;)

Niin se olisi kiva jutska luonnossa voi tehdä muutakin mukavaa. Voi olla vaikka käpy selän alla . Hupsis nyt olin tuhma;=)

• ..--ppoppopp----öpö

Minut nyt tosin saa vissiin helpoiten liikkeelle haulikolla uhkaamalla. Mutta tulihan tuota eilenkin käveleskeltyä paikalliset paarit läpi. Ja omin jaloin kotiin, ei tarvinnut tulla taksilla. Koko vitun liikunta on tehty niin vastenmieliseksi ihan koulusta saakka, että en todellakaan suostu "harrastamaan# yhtään mitään. Ruohonleikkuu, halonhakkuu, lumenluonti tms on toki liikuntaa. Mutta ei mitään urheiluskeidaa. En tiedä nykymeininkiä. Mutta kylläpä se oli jatkuvaa nöyryytystä skolessa, kun kooottiin jotain vetun pesäpallojoukkuetta, ja aina oli viimeisenä valittavana joukkueeseen periaatteella "kuka ton huolii". En ollut, en ole, enkä tule olemaan mikään joukkuepelaaja. Joku vuosi sitten sanoin sen tympääntyneenä ääneen yhessä työpaikkahaastattelussa. Meinaan vaan, että sama ja se valmentajille, sponsoreille ja kaikenmaailman perskärpäsille on siinä vaiheessa kun mäkihyppääjä istuu tornin nokassa lankulla. Olkoon vaikka joukkuekilpailu, ite se sieltä roikasee alas, periaatteessa henkensä kaupalla. Toi melominen kiinnostais muakin. Mulla oli yks kamu (jo kuollut), joka kilpaili oikein sm-tasolla koskikanootilla. Olihan se välillä jossain mökillä tylsää, kun muut paistoi makkaraa ja joi kepua ja se yks oli märkäpuku päällä järvessä treenaamassa inkkarikäännöstä. Joku vuos sitten oli vähän juttua yhen typyn kanssa lähteä jonnekin jokimelonnalle itekkin. Se vaan kaatu johonkin seksuaalisiin skitsoiluihin. Vahinko sinällään. mukava ihminen ja sillä ois ollut kanoottikin. Käsittääkseni kanootteja saa käytettynä aika edullisesti, jos siis sattuu löytämään. Kannattaa varmaan googlailla melontaseurojen kotisaitteja. Toisekseen ainakin täällä hesassa voi myös vuokrata kanootteja, nekin paikat löytyy googlaamalla. Mä olen kai vähän erikoinen lakeuksien mies. Kylässä ollut kuin joeksi kutsuttu puro, josta pääsee lippaskengillä yli, sekä kaksi umpeenkasvavaa järveä jossain korvessa. Mutta mä osaan uida!!! Uiminen ois kivaa. Näin kaupunkiolosuhteissa ei tule räpiköityä- Tympäsee uimarannat, siellä on aina ihmisiä. Ois kiva pulikoida itekseen. Kyllä mä kesällä meen jokeen mökillä saunan päälle. Pulikoimaan ja sukelteleen koskesta polkupyörän raatoja. "Liikunta" haisee sanana täysin yhtä pahalle kuin nimi "Pekka Puska"- Fasistista hommaa. =DW=

• kävellen paarikierros ja omin jaloin kotiin! Teitkö wapun kunniaksi oikein perinteisen miesten kympin (naisille tiedoksi: Miesten kympissä otetaan yksi tai useampi kalja kymmenessä eri paarissa)? Ja hyötyliikuntaa se on halonhakkuukin. Muutaman kilon taisin viime kesänä laihtua kun heinäkuun lämmössä parin talven halot pienin. Viitaten kertomaasi paljon teki koululaitos hallaa aikanaan nuorten liikuntailon sammuttamiseksi. Paljon teki myös hallaa luovuuden ja itseilmaisun kitkemiseksi, kun hiljaa piti olla ja kaikki määrättiin mitä piti tehdä. Paljon tekivät myös hallaa kirjallisuusharrastuksen kitkemiseksi kun ulkoa piti runoja opetella. Sen koommin en ole runokirjaan yhtä poikkeusta lukuunottamata koskenut. Toivottavasti ovat jotain ottaneet opikseen. Uiminen kesäaikaan järvissä on hieno kokemus. Paikallisen järven asukkaiden keskuudessa lienen saanut kylähullun maineen uimalla kilsan pari pitkin rantoja muiden käydessä häthätää kastautumassa. Kiitti vinkeistä vuokra- ja käytettyjen kanoottien suhteen. Ei välttämättä heti kannata uutta ostaa.

• työmatkat ja keväisin ja kesäisin käyn juoksulenkillä..Nyt on myöhastynyt aloitus,kun lorvikatarri ei päästä irti..:(

• sikainfluenssan esioire! ;) Eikun Miisu hei, tämän viestin kun olen saanut liikkeelle niin sitten lähdetään kunnon pyörälenkille. Sovitaanko näin? Sentään viimeisen päälle upea sääkin! Kaikenlisäksi kesälavatkin auenneet, voisi vaikka illalla lähteä testaamaan parketin luistoa! ;)

• norMix kirjoitti:

sikainfluenssan esioire! ;) Eikun Miisu hei, tämän viestin kun olen saanut liikkeelle niin sitten lähdetään kunnon pyörälenkille. Sovitaanko näin? Sentään viimeisen päälle upea sääkin! Kaikenlisäksi kesälavatkin auenneet, voisi vaikka illalla lähteä testaamaan parketin luistoa! ;)

Mä inhoon pyöräilyä..Se on vaan semmonen pakkopulla..:¤ Renkaat on aina paskana ja jarrut huutaa ku pistetty sika...:/ Kaikista eniten tykkään kävelystä,mutta välillä on mukava juostakkin. :)

• mii-su kirjoitti:

Mä inhoon pyöräilyä..Se on vaan semmonen pakkopulla..:¤ Renkaat on aina paskana ja jarrut huutaa ku pistetty sika...:/ Kaikista eniten tykkään kävelystä,mutta välillä on mukava juostakkin. :)

pyöräilyä kohtaan olen havaitsevnani. Vaan jos se johtuu fillarin kunnosta niin laita kotijoukot tai tarvittaessa pyöräkorjaamo asialle. Ei pyöräilyn nautinto saa olla kiinni välineen kunnosta! Juoksemisesta taas minä en pidä, tuppaa tulemaan lämmin ja hengästyttää! :) Pitkääkö lenkkiä juokset?

• norMix kirjoitti:

pyöräilyä kohtaan olen havaitsevnani. Vaan jos se johtuu fillarin kunnosta niin laita kotijoukot tai tarvittaessa pyöräkorjaamo asialle. Ei pyöräilyn nautinto saa olla kiinni välineen kunnosta! Juoksemisesta taas minä en pidä, tuppaa tulemaan lämmin ja hengästyttää! :) Pitkääkö lenkkiä juokset?

hirveen pitkiä...Siinäkin välillä kävelen,ku happi loppuu..:DD

• mii-su kirjoitti:

hirveen pitkiä...Siinäkin välillä kävelen,ku happi loppuu..:DD

ei todellakaan kannata juosta! ;))

• Yxitypy

vähän laiskistun liikunnan suhteen kun kesää kohti mennään. Talvella kävelen pitkiä matkoja, käyn salilla ja uimahallissa, mutta kun kesä tulee, ainoa liikuntamuoto on pyöräily hyötyliikunnan lisäksi. Ei kesällä jaksa kävellä. Siinähän tulee niin hikiki :=)) Mun systeri harrastaa tuota melomista. On melonut jo viitisen vuotta, ja tykkää kovasti. Hänen miehensä on tehnyt itse molemmille kanootit. Ensin systeri kulki uimahallissa opettelemassa jotain kanoottikäännöstä, että jos kanootti kaatuu, sen osaa kääntää. Voishan se olla ihan kiva harrastus :=))

• saattaisi helpottaa vastaamista! ;) Siis puhuttiin keväästä eikä kesästä! Ja sitäpaitsi, millainen on tundran kesä? Hiki mukamas tulee! Ettet nyt taas kerran pistäisi omiasi! ;) Vausti vai teki systerin mies itse kanootit! :)) Vanerista vai lasikuidusta? Oliko hänellä piirustukset vai tekikö omasta päästään? Onko käsitystä, paljonko meni aikaa? Itse tein aikanaan isän kanssa kanootin vanerista ja mäntyrimoista. Muovikangas pingotettiin sitten rimarungon päälle pohjaksi. Kansi oli vaneria. Aikansa kesti, sitten lahosi.

• yxitypy evk
        norMix kirjoitti:

saattaisi helpottaa vastaamista! ;) Siis puhuttiin keväästä eikä kesästä! Ja sitäpaitsi, millainen on tundran kesä? Hiki mukamas tulee! Ettet nyt taas kerran pistäisi omiasi! ;) Vausti vai teki systerin mies itse kanootit! :)) Vanerista vai lasikuidusta? Oliko hänellä piirustukset vai tekikö omasta päästään? Onko käsitystä, paljonko meni aikaa? Itse tein aikanaan isän kanssa kanootin vanerista ja mäntyrimoista. Muovikangas pingotettiin sitten rimarungon päälle pohjaksi. Kansi oli vaneria. Aikansa kesti, sitten lahosi.

oikeen. Mä kirjoitin, että laiskistun kun kesää kohti mennään :=)) Kyllä täällä tundrallakin kesällä, ehkä parina päivänä voi hien saada pintaan. Usko pois. Perskules... mun kävelyt on nyt vähäks aikaa kävelty. Kävin tänään lekurissa kipeen kantapään takia, joka vaivannut jo tammikuusta lähtien. Sain tuomion, että jalassani on pahaksi äitinyt plantaari faskiittis(sitä kyllä itsekin olen epäillyt). Olis kuulema pitänyt jo aika päiviä sitten olla rasittamatta jalkaa, mutta kun sitä on niin ittepäinen, että on vaan kävellyt hampaat irvessä :=(( Lasikuidusta hän teki ne kanootit. Kulki pari talvea jossain opistolla niitä tekemässä. En olis uskonut, että ovat itse tehtyjä, kun niin hienon näköisiä olivat. Hän on tehnyt kaksi kanoottia, ja kahden istuttavan kajaakin. Ei muuta kun ens talvena menet esim. johonkin kansalaisopistoon tekemään kanoottia :=))

• yxitypy evk kirjoitti:

oikeen. Mä kirjoitin, että laiskistun kun kesää kohti mennään :=)) Kyllä täällä tundrallakin kesällä, ehkä parina päivänä voi hien saada pintaan. Usko pois. Perskules... mun kävelyt on nyt vähäks aikaa kävelty. Kävin tänään lekurissa kipeen kantapään takia, joka vaivannut jo tammikuusta lähtien. Sain tuomion, että jalassani on pahaksi äitinyt plantaari faskiittis(sitä kyllä itsekin olen epäillyt). Olis kuulema pitänyt jo aika päiviä sitten olla rasittamatta jalkaa, mutta kun sitä on niin ittepäinen, että on vaan kävellyt hampaat irvessä :=(( Lasikuidusta hän teki ne kanootit. Kulki pari talvea jossain opistolla niitä tekemässä. En olis uskonut, että ovat itse tehtyjä, kun niin hienon näköisiä olivat. Hän on tehnyt kaksi kanoottia, ja kahden istuttavan kajaakin. Ei muuta kun ens talvena menet esim. johonkin kansalaisopistoon tekemään kanoottia :=))

Uskomatonta, voiks siellä tosiaan olla noin pitkiä lämpöjaksoja? :) Plantaari faskiittis, kiitän sairaskertomuksesta! No se on sitten pakkolevon paikka, vai kärsiikö edes pyöräillä? Kaks talvee kanootin tekoa! Voi jestas! EI mun kärsivällisyys kyllä riitä! :(( *lähtee lainaneuvotteluihin pankkiin*

• Yxitypy
        norMix kirjoitti:

Uskomatonta, voiks siellä tosiaan olla noin pitkiä lämpöjaksoja? :) Plantaari faskiittis, kiitän sairaskertomuksesta! No se on sitten pakkolevon paikka, vai kärsiikö edes pyöräillä? Kaks talvee kanootin tekoa! Voi jestas! EI mun kärsivällisyys kyllä riitä! :(( *lähtee lainaneuvotteluihin pankkiin*

vähän liioittelin tuota lämpöjaksoa. Piti sanoa että mun muistissa on pari kolmen päivän hellekesää, joten ei niitä kovin usein ole :=)) Niin siis kantakalvon tulehdus oli. Pyöräily on onneksi sallittu. Hulluksihan mä muuten tulisin. Hoitona lepo, venytykset kolme kertaa päivässä, tulehduskipulääke ja kylmähoito. Vai niin lyhyt pinna sulla on. Ajatteles, kuinka paljon säästäisit. Tosin enpä kyllä edes tiedä paljonko siinä säästäis. Paljonko ne kanootit niinku maksaa kaupassa?

• Yxitypy kirjoitti:

vähän liioittelin tuota lämpöjaksoa. Piti sanoa että mun muistissa on pari kolmen päivän hellekesää, joten ei niitä kovin usein ole :=)) Niin siis kantakalvon tulehdus oli. Pyöräily on onneksi sallittu. Hulluksihan mä muuten tulisin. Hoitona lepo, venytykset kolme kertaa päivässä, tulehduskipulääke ja kylmähoito. Vai niin lyhyt pinna sulla on. Ajatteles, kuinka paljon säästäisit. Tosin enpä kyllä edes tiedä paljonko siinä säästäis. Paljonko ne kanootit niinku maksaa kaupassa?

arvasinhan minä, että puhut omiasi kuten tavallista! ;) Mutta toivotaan parasta, että ensi kesänäkin edes yhtenä päivänä tarkenisit ottaa villapaidan pois! :D Säästäsin ja säästäsin! Vaan kun pinna ei kestä niin ei kestä. Ja sitäpaitsi täälläpäin en ole ainkaan kuullut, että kansalaisopistossa tehtäisiin kanootteja. Eräässä lähiseudun opistossa tehdään kuulemma ruumisarkkuja- siis ihan tosi! Pitäsköhän mennä tekemään kanssa itselleen, säästöähän sekin olisi! :)) Tieräs vaan kenelle! :D Kanootteja on monelaisia ja hintaskaala iso luokkaa 1000-3000€.

• Yxitypy
        norMix kirjoitti:

arvasinhan minä, että puhut omiasi kuten tavallista! ;) Mutta toivotaan parasta, että ensi kesänäkin edes yhtenä päivänä tarkenisit ottaa villapaidan pois! :D Säästäsin ja säästäsin! Vaan kun pinna ei kestä niin ei kestä. Ja sitäpaitsi täälläpäin en ole ainkaan kuullut, että kansalaisopistossa tehtäisiin kanootteja. Eräässä lähiseudun opistossa tehdään kuulemma ruumisarkkuja- siis ihan tosi! Pitäsköhän mennä tekemään kanssa itselleen, säästöähän sekin olisi! :)) Tieräs vaan kenelle! :D Kanootteja on monelaisia ja hintaskaala iso luokkaa 1000-3000€.

voisit mennä tekeen sen ruumisarkun. Saisit just sellasen arkun, minkälaisessa haluat sitten joskus köllötellä. Laitat sinne silkkivuorausta ja kaikenlaista muuta luxusta :=)) Siinä säästät jo niin paljon, että voit hyvällä omalla tunnolla ostaa vaikka sen 3000 euron kanootin :=))

• Yxitypy kirjoitti:

voisit mennä tekeen sen ruumisarkun. Saisit just sellasen arkun, minkälaisessa haluat sitten joskus köllötellä. Laitat sinne silkkivuorausta ja kaikenlaista muuta luxusta :=)) Siinä säästät jo niin paljon, että voit hyvällä omalla tunnolla ostaa vaikka sen 3000 euron kanootin :=))

Kesän suunnittelen arkkua ja eikun syksyllä kursseille! :) Taidan laittaa siihen stereot ja läppärin langattomalla modeemilla. Voin sitten vielä mullan alta seurailla palstan tapahtumia! :) Salalokeroihin jemmaan yhtä ja toista pientä. Kanteen teen rosterista ison säiliön, minkä täytän pirtulla:) Eiköhän tuo tuonpuoleinenkin tuosta vielä iloksi muutu!:) Säästyneet rahat laitan ilman muuta kanoottiin! Hyvä Typy, säkin sentään aina joskus onnistut löytämään ideajyvän! :)) Tuleks tekemään oman arkun? :)

• Yxitypy
        norMix kirjoitti:

Kesän suunnittelen arkkua ja eikun syksyllä kursseille! :) Taidan laittaa siihen stereot ja läppärin langattomalla modeemilla. Voin sitten vielä mullan alta seurailla palstan tapahtumia! :) Salalokeroihin jemmaan yhtä ja toista pientä. Kanteen teen rosterista ison säiliön, minkä täytän pirtulla:) Eiköhän tuo tuonpuoleinenkin tuosta vielä iloksi muutu!:) Säästyneet rahat laitan ilman muuta kanoottiin! Hyvä Typy, säkin sentään aina joskus onnistut löytämään ideajyvän! :)) Tuleks tekemään oman arkun? :)

olis yhtään hassumpi ajatus minunkin mennä arkkukurssille, mutta en mä tiedä onko sellasia kursseja täällä tundralla vielä. Teillä siellä etelässä kun riittää noin viisaasti ajattelevia, ja meette aina kaikessa edellä. Ja mun tulis aika kalliiks tulla sinne asti arkkua tekeen :=)) Hyvin osaisit arkun varustella. Mutta pirtua en kyllä haluais, vaan punkkua. Sen vois järjestää siten, että jostain viiniviljelmältä vedettäis putki arkkuun, ja saisin siitä aina täyttää pullon. Niin ja karaokelaitteet pitäis olla ilman muuta :=)) Nooh.. *vaatimattomasti* onhan mulla aika useinkin hyviä ideoita, mutta ei niitä kaikkia passaa paljastaa :=))

• norMix evk
        Yxitypy kirjoitti:

olis yhtään hassumpi ajatus minunkin mennä arkkukurssille, mutta en mä tiedä onko sellasia kursseja täällä tundralla vielä. Teillä siellä etelässä kun riittää noin viisaasti ajattelevia, ja meette aina kaikessa edellä. Ja mun tulis aika kalliiks tulla sinne asti arkkua tekeen :=)) Hyvin osaisit arkun varustella. Mutta pirtua en kyllä haluais, vaan punkkua. Sen vois järjestää siten, että jostain viiniviljelmältä vedettäis putki arkkuun, ja saisin siitä aina täyttää pullon. Niin ja karaokelaitteet pitäis olla ilman muuta :=)) Nooh.. *vaatimattomasti* onhan mulla aika useinkin hyviä ideoita, mutta ei niitä kaikkia passaa paljastaa :=))

pitäähän siihen säiliöön täyttömahdollisuus olla, loppuuhan se muuten kesken! :) Täytysköhän tässä itsekin siirtyä päivittäiseksi punkun juojaksi, olis sitten 5 vuotta enemmän aikaa rakentaa arkkuaan? :)) http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1681939

• Yxitypy
        norMix evk kirjoitti:

pitäähän siihen säiliöön täyttömahdollisuus olla, loppuuhan se muuten kesken! :) Täytysköhän tässä itsekin siirtyä päivittäiseksi punkun juojaksi, olis sitten 5 vuotta enemmän aikaa rakentaa arkkuaan? :)) http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1681939

vaihtamaan sen pirtun punkkuun. Tosin minä juon viikon annoksen aina yhtenä päivänä, niin ei tarvitse joka päivä lasia kallistaa :=)) Tuohan on jo vanha uutinen. Minä olen aina uskonut punkun terveysvaikutuksiin. Tosin jos sattuu, että tundralle tulee se kolmen päivän hellejakso tänä kesänä, niin silloin juon olutta, joka on myöskin terveelliseksi todettu :=))

• Yxitypy kirjoitti:

vaihtamaan sen pirtun punkkuun. Tosin minä juon viikon annoksen aina yhtenä päivänä, niin ei tarvitse joka päivä lasia kallistaa :=)) Tuohan on jo vanha uutinen. Minä olen aina uskonut punkun terveysvaikutuksiin. Tosin jos sattuu, että tundralle tulee se kolmen päivän hellejakso tänä kesänä, niin silloin juon olutta, joka on myöskin terveelliseksi todettu :=))

Mtta eiks yksintein kannattas ottaa kuukauden annos kerralla! :) Vai on kaljakin todettu terveelliseks? Jess! Ei tää terveellinen elämä hassumpi vaihtoehto taida ollakaan! :))

• säntään keväällä lenkkipolulle, voi miten hyvältä tuntuu ensimmäisiä kertoja kulkea keveissä kesälenkkareissa. Ikäänkuin ei jalatkaan maata koskettaisi :) Kyllä liikunnan määrä selkeästi kasvaa keväällä, vaikka liikun kyllä talvellakin jonkin verran. Lähinnä se on kävelyä, pyöräilyä ja voimaharjoittelua. Ja jos vielä mainitsen sen jumppapallon josta on ollutkin puhetta toisaalla :))) Kyllä mä jo sen selässä pysyn ! *nauraa*

• Nooh joko sinä sen korvallisen jumppapallon olet hommannut, että voit pallolla pomppien tehdä lenkin? *ottaa kameran valmiiksi ja aamulla lähtee kytikseen Taikiksen lenkkipolun viereen*:)

• tai wesiskotteri :=) se ensimmäinen sopis mulle mut ei ainakaan alkuu toi toinen :=/ prkl siin tulee paikat kipeex :=)

• samaa mieltä ja mitäs liikuntaa se muka on? Vaan kajakki on erimaata, rauhallista ja luonnon mukaista liikkumista ja uusein paikkojen tutkimista. Jopa useampipäiväisen retken voi tehdä, jos ja kun on tilaa kannen alla!

• sivupersooNaNa
        norMix kirjoitti:

samaa mieltä ja mitäs liikuntaa se muka on? Vaan kajakki on erimaata, rauhallista ja luonnon mukaista liikkumista ja uusein paikkojen tutkimista. Jopa useampipäiväisen retken voi tehdä, jos ja kun on tilaa kannen alla!

Tuli mieleen,hain hetken biisiä ja kysyin ystikseltä kuka laulaa tämän biisin. Hän ei niin kuuntele suomipoppia kuin minä, mulla syttyi lamppu ;=) http://www.youtube.com/watch?v=uEO53zTUGqI Ihana liikuntamuoto oikeestaan hyvässä seurassa ;=)

• sivupersooNaNa kirjoitti:

Tuli mieleen,hain hetken biisiä ja kysyin ystikseltä kuka laulaa tämän biisin. Hän ei niin kuuntele suomipoppia kuin minä, mulla syttyi lamppu ;=) http://www.youtube.com/watch?v=uEO53zTUGqI Ihana liikuntamuoto oikeestaan hyvässä seurassa ;=)

ja svengaava rytmi. Vaan esittäjää ja biisin nimeä en olisi tiennyt, kiitti! Jos ja kun kanootin hommaan, laittasko tän kappaleen mp3 soittimeen ja meloisi biisin tahdissa? :) Transsissa menisi huomaamatta pidempikin taival! :) Haijaajajaija....

• sivupersooNaNa
        norMix kirjoitti:

ja svengaava rytmi. Vaan esittäjää ja biisin nimeä en olisi tiennyt, kiitti! Jos ja kun kanootin hommaan, laittasko tän kappaleen mp3 soittimeen ja meloisi biisin tahdissa? :) Transsissa menisi huomaamatta pidempikin taival! :) Haijaajajaija....

Se olisi oikeesti mukavaa mutta suomen suvi. Sataako vai paistaako siinä se pulma. Nyt vaan toivotan hyötyliikuntaa työpäivääsi;=) http://www.youtube.com/watch?v=uEO53zTUGqI

• sivupersooNaNa kirjoitti:

Se olisi oikeesti mukavaa mutta suomen suvi. Sataako vai paistaako siinä se pulma. Nyt vaan toivotan hyötyliikuntaa työpäivääsi;=) http://www.youtube.com/watch?v=uEO53zTUGqI

pääse kanootilla töihin! :( Pakko tyytyä fillariin!

• norMix kirjoitti:

samaa mieltä ja mitäs liikuntaa se muka on? Vaan kajakki on erimaata, rauhallista ja luonnon mukaista liikkumista ja uusein paikkojen tutkimista. Jopa useampipäiväisen retken voi tehdä, jos ja kun on tilaa kannen alla!

katoppa http://www.nettilinja.fi/~welho/ wiis-kuus sataa alkajille jos ei oo hinnat muuttunu wiimewuodesta? ja sieltä tämä -> RTM Artic basic / sport-luxe itse olen kahdenwaiheilla osaako waiko panostan wielä mökkiin :=(

• A.DONIS kirjoitti:

katoppa http://www.nettilinja.fi/~welho/ wiis-kuus sataa alkajille jos ei oo hinnat muuttunu wiimewuodesta? ja sieltä tämä -> RTM Artic basic / sport-luxe itse olen kahdenwaiheilla osaako waiko panostan wielä mökkiin :=(

Ei vallan paha hinta, pistää miettimään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe