Hammaslääkärit

Tietämätön!!

Hei. Olen menossa ensimmäistä kertaa yksityiselle hammaslääkärille, ihan vaan kokeillakseni, millaista palvelua sieltä saa, kun tuo oma hammaslääkärini on tyäsin k*sipää!! Ei tajua, että kuinka paljon pelkään hammaslääkäreitä *hih* tai en nyt lääkäreitä, mutta toimenpiteitä. Onko kelläkään kokemuksia teljän hammaslääkäriasemasta? Tai jos jollain on suosituksia hyvistä naishammaslääkäreistä, niin kertokaa ihmeessä.

27

10190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

on kokemuksi. katso tarkkaan mihin menet. nää isot hammaslääkäriasemat ovat esm niin kalliita,että päätä huimaa.niillä niinpaljon kuluja,ja niiden omistajat vaatii tuottoja so much.lyödä joku pieni,yksityinen,joka tekee yssissee. ehkäpä ei niin paha "riisto-kapitalisti" teetin viime viikolla täällä thailand.ssa uudet ylähampaat, saksalainen lääkäri teki. kiinitti nämä vanhoihin hammasjuuriini laittoi 31g kultaa ja posliinia, todella hienot 10v garantti. maksoi kyllä 3500€. mutta suomessa ei tälläista teleskoop menetelmää ees tunneta. onnea matkaan. mok.

• Ex pelkuri

kävin Oral hammaslääkäriasemalla ja siellä Nina Rauhalalla. Todella hyvää ja kivutonta hoitoa, sekä mukava hammaslääkäri. Suosittelen lämpimästi, jos vain rahapussi kestää, halvalla ei selviä.

• tyytyväinen asiakas
        Ex pelkuri kirjoitti:

kävin Oral hammaslääkäriasemalla ja siellä Nina Rauhalalla. Todella hyvää ja kivutonta hoitoa, sekä mukava hammaslääkäri. Suosittelen lämpimästi, jos vain rahapussi kestää, halvalla ei selviä.

suosittelen teljän hammaslääkäriasemaa! ainakin s.kauppinen on loistava hammaslääkäri!

• kyllä kyllä
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

suosittelen teljän hammaslääkäriasemaa! ainakin s.kauppinen on loistava hammaslääkäri!

ennen lehmijoen asiakas mutta kun muutti pois porista niin siirtynyt toiselle hammaslääkärille sinne... tosin paikan naishammaslääkäreistä ei ole kokemusta.

• ehkä on, ehkä ei
        kyllä kyllä kirjoitti:

ennen lehmijoen asiakas mutta kun muutti pois porista niin siirtynyt toiselle hammaslääkärille sinne... tosin paikan naishammaslääkäreistä ei ole kokemusta.

Ossi lienee edelleen Porissa. huhut lähdöstä olivat ennenaikaisia!

• kivuton
        ehkä on, ehkä ei kirjoitti:

Ossi lienee edelleen Porissa. huhut lähdöstä olivat ennenaikaisia!

Ossi,Ismo erikoistu ja sari suku hoitaa ei ainoat suvussa.Lapsista-vanhuksiin kokeneita myös anestesiassa tehdään.Kohta menossa.

• tyytyväinen asiakas
        kyllä kyllä kirjoitti:

Hammaslääkäreitä on moneen lähtöön, mutta täytyy sanoa että lehmijoki on yksi suomen parhaimmista.

• tässä tulee!

Suosituksia naishammasläkäreistä? Leena Lukka Riitta Arve-Ojanen Annette Virtanen

• sen pitää

olla nainen,, mika lehtimäki todella ihku hammaslääkäri siis oikeesti,, ihana,,ottaa huomioon potilaan toiveen ,,

• HALVEMPI
        sen pitää kirjoitti:

olla nainen,, mika lehtimäki todella ihku hammaslääkäri siis oikeesti,, ihana,,ottaa huomioon potilaan toiveen ,,

ON ORAL KUIN TELJÄ, JA ORALILLA MYÖS HYVÄT LÄÄKÄRIT.AINAKIN RAUHALA! ITELTÄ POISTETTIIN HAMMAS ORALILLA, PARANTU HYVIN, SAI RESPAT JA SAIKKUA JA MAKSO 95 EUR. KAVERILLA OTETTIIN TELJÄSSÄ, MAKSO 130 EUR, EI RESEPTEJÄ, JA TULEHTU IHAN PÄIN HEL...TIÄ!

• Teljä kallis
        HALVEMPI kirjoitti:

ON ORAL KUIN TELJÄ, JA ORALILLA MYÖS HYVÄT LÄÄKÄRIT.AINAKIN RAUHALA! ITELTÄ POISTETTIIN HAMMAS ORALILLA, PARANTU HYVIN, SAI RESPAT JA SAIKKUA JA MAKSO 95 EUR. KAVERILLA OTETTIIN TELJÄSSÄ, MAKSO 130 EUR, EI RESEPTEJÄ, JA TULEHTU IHAN PÄIN HEL...TIÄ!

Hammaslääkäri, tietysti nainen juoruaa koko ajan vastaanottoavustajan kanssa. Mitään infoa ei saa, paitsi kassalla helkkarinmoisen laskun. Kasoröörikin on kuin kakkaa niellyt, aina ynseä.

• samaa mieltä
        Teljä kallis kirjoitti:

Hammaslääkäri, tietysti nainen juoruaa koko ajan vastaanottoavustajan kanssa. Mitään infoa ei saa, paitsi kassalla helkkarinmoisen laskun. Kasoröörikin on kuin kakkaa niellyt, aina ynseä.

Sinne pääsee heti - mistähän syystä. Siksi ole itsekin käynyt vaikka on järkyttävän kallis. Tuloksillakaan ei valitettavasti voi kehua. Taidan olla tyhmä ?

• olen sanut
        samaa mieltä kirjoitti:

Sinne pääsee heti - mistähän syystä. Siksi ole itsekin käynyt vaikka on järkyttävän kallis. Tuloksillakaan ei valitettavasti voi kehua. Taidan olla tyhmä ?

Leena Lukka Riitta Arve-Ojanen Annette Virtanen Kannattaa mennä tänne hoitoon. Heidän kauttaan hoituvat kaikki hammashoidon toimenpiteet. Ne mitä sielä ei tehdä, niin niistä operaatioista sitten lähetteellä eteenpäin. Täällä asiakastyytyväisyys on korkealla tasolla.

• mitä tapahtunut

Olen todella järkyttynyt, mitähän tapahtunut?
        Yksi näistä lääk. ristillä???
        Ko. ihminen oli niin miellyttävä, iloinen sai minunkin hammasläkäri pelkoni pois.
        Omaisille jaksamista...

• menneitä muistellen
        mitä tapahtunut kirjoitti:

Olen todella järkyttynyt, mitähän tapahtunut?
        Yksi näistä lääk. ristillä???
        Ko. ihminen oli niin miellyttävä, iloinen sai minunkin hammasläkäri pelkoni pois.
        Omaisille jaksamista...

Myös minä kävin hänen vastaanotollaan. Todella lämmin, aina ystävällinen ja iloinen lääkäri.

• ei

enään vastaan ottoa.
        otan osaa.

• tottakaan
        ei kirjoitti:

enään vastaan ottoa.
        otan osaa.

Miten on mahdollista. Olen ollut hänen potilaanaan vuosia.
        Hän oli niin elämänhaluinen ja iloinen ihmnen.
        Olikohan jokin onnettomuus.
        Otan osaa.

• myös vuosia
        tottakaan kirjoitti:

Otan osaa.

Olipa tosi yllättävä isku myös minulle.
        Voimia hänen perheelleen.

• mitä ihmettä?
        tottakaan kirjoitti:

Otan osaa.

Mitä kävi?

Olen tietoinen Anetten koko kevään jatkunene sairasloman... mitä on tapahtunut?!

Kirjoituksesi sävy viittaa siihen, että jotain lopullista on tapahtunut! Ei kai sentään?

• Häntä kaipaa moni
        mitä ihmettä? kirjoitti:

Mitä kävi?

Olen tietoinen Anetten koko kevään jatkunene sairasloman... mitä on tapahtunut?!

Kirjoituksesi sävy viittaa siihen, että jotain lopullista on tapahtunut! Ei kai sentään?

Todella Annette oli sunnuntain lehdessä ristillä.
        Tuntuu niin kauhealta.
        Omaisille paljon voimia.

• oi voi...
        Häntä kaipaa moni kirjoitti:

Todella Annette oli sunnuntain lehdessä ristillä.
        Tuntuu niin kauhealta.
        Omaisille paljon voimia.

R.I.P. eli Rest In Peace

Valitettavasti emme voi enää muuttaa Annetten kohtaloa. Ainut asia jonka voi tehdä on ymmärtää, että jokainen olemme täällä vain käymässä. Jokainen päivä kannattaa elää niin hyvin kuin pystyy.

Moni jää syvästi kaipaamaan Annettea :(

• ymmärtää
        oi voi... kirjoitti:

R.I.P. eli Rest In Peace

Valitettavasti emme voi enää muuttaa Annetten kohtaloa. Ainut asia jonka voi tehdä on ymmärtää, että jokainen olemme täällä vain käymässä. Jokainen päivä kannattaa elää niin hyvin kuin pystyy.

Moni jää syvästi kaipaamaan Annettea :(

Olen ollut hänen potilaanaan aivan siitä asti kun Annette oli Sampolassa terveyskeskuksen hammaslääkäreitä vielä. Hän tosiaan oli aina iloinen ja ymmärtäväinen. Oi voi sentään. On kovin ikävää.

• hammaslääkärit

Risto Lehtimäki, Sari Randelin ovat parhaita ainakin minun mielestäni.Eikä"sikahintaisia".

• ehkä huonoon

paikkaan?

• olisi ollut
        ehkä huonoon kirjoitti:

paikkaan?

tarkempi, niin olisi huomannut että tuo "mainos" on toukokuulta.... Ei kai kukaan toisen kuolemasta yritä hyötyä??? HÖLÖMÖ!

• terveys-
        olisi ollut kirjoitti:

tarkempi, niin olisi huomannut että tuo "mainos" on toukokuulta.... Ei kai kukaan toisen kuolemasta yritä hyötyä??? HÖLÖMÖ!

(tai siis arvauskeskuksen) hammaslääkäreistä, mukavia, ammattilaisia??

• Tohtorille.fi

Hei,

Tohtorille.fi -palvelu listaa alueesi hammaslääkäreiden vapaat ajat ja ihmisten suosittelut. Palvelu on jo erittäin suosittu pääkaupunkiseudulla ja Oulussa, oheisesta listasta pääsee suoraan varaamaan vapaita aikoja Poriin, lisää hammaslääkäreitä tulossa mukaan pian.

https://www.tohtorille.fi/hammaslaakari/pori

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe