Kertokaahan

Kauris minäkin

Olen kauris ja nousevalta merkiltä jousimies. Minua kiinnostaisi tietää että mitkä merkit sopivat parhaiten minulle ystäviksi ja kumppaniksi? En todellakaan valitse ihmisiä merkkejen mukaan, mutta minua kun kiinnostaa astrologia :)

6

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +nouseva jouskari (N)

      luettelen niitä merkkejä jotka ei oikein tunnu hyviltä kavereilta(kumppaneilta): vaaka,härkä,vesimies..ja 'siinä ja siinä' olevia: oinas, kaksoset, leijona. loput sitten onkin niitä hyviä.

      • Kauris minäkin

        Joo, olen huomannut että ainakaan vesimiehen ja vaa-an kanssa en tuu oikeen toimeen. Eli ei taida ilmamerkit olla niitä sopivimpia merkkejä. Leijonakin on liian erilainen. Mulla ainakin neitsyen, kalojen ja toisten kauriiden kans synkkaa hyvin. Olen yleensä puhelias, mutta tuntemattomien ihmisten seurassa saatan olla hiljainen, olen vähän ujo...Luulen että toi nouseva jousimies tuo kauriin luonteeseen avoimuutta ja sosiaalisuutta. Olen myös asioista innostuva, suorapuheinen ja rehellinen. Lyöytyykö sinussa samantapaisia luonteenpiirteitä kun olet samaa merkkiä? :)


      • sarvis67
        Kauris minäkin kirjoitti:

        Joo, olen huomannut että ainakaan vesimiehen ja vaa-an kanssa en tuu oikeen toimeen. Eli ei taida ilmamerkit olla niitä sopivimpia merkkejä. Leijonakin on liian erilainen. Mulla ainakin neitsyen, kalojen ja toisten kauriiden kans synkkaa hyvin. Olen yleensä puhelias, mutta tuntemattomien ihmisten seurassa saatan olla hiljainen, olen vähän ujo...Luulen että toi nouseva jousimies tuo kauriin luonteeseen avoimuutta ja sosiaalisuutta. Olen myös asioista innostuva, suorapuheinen ja rehellinen. Lyöytyykö sinussa samantapaisia luonteenpiirteitä kun olet samaa merkkiä? :)

        Moi, Minäkin nousumerkiltään jousimies.Koska jouskari kaipaa "hulluttelua ja vaihtelua", juuri maamerkit kauris, neitsyt ja varmaankin härkä käyvät kumppaneiksi...Kovan kauriin sisintä voi myös liikuttaa rapu ja kalamies..tuo niitä herkempiä puolia esille, sillä kaurishan on toivoton romantikko.Seillailijan puolta valaisee myös tyylitietoinen ja rakastava vaaka.Tulimerkit: leijona, oinas ja skorppiooni ovat vähän liikaa varovaiselle kaurisnaiselle, joka hakee tasapainoa elämään ja ilmamerkit kaksonen ja vesimies ovat "outoja lintuja"kumppaniksi.Ystäviksi sopivat hyvin jousimiehet, vaa´t ja toiset kauriit ja vesimies(kaikki pohdiskelevat tyypit yleensä) jakamaan ajatuksia, ideoita ja rakentamaan sarkaistisia vitsejä ja huumoria...


      • +nouseva jouskari(N)
        Kauris minäkin kirjoitti:

        Joo, olen huomannut että ainakaan vesimiehen ja vaa-an kanssa en tuu oikeen toimeen. Eli ei taida ilmamerkit olla niitä sopivimpia merkkejä. Leijonakin on liian erilainen. Mulla ainakin neitsyen, kalojen ja toisten kauriiden kans synkkaa hyvin. Olen yleensä puhelias, mutta tuntemattomien ihmisten seurassa saatan olla hiljainen, olen vähän ujo...Luulen että toi nouseva jousimies tuo kauriin luonteeseen avoimuutta ja sosiaalisuutta. Olen myös asioista innostuva, suorapuheinen ja rehellinen. Lyöytyykö sinussa samantapaisia luonteenpiirteitä kun olet samaa merkkiä? :)

        vesimiehen kanssa oli pitkä ja myrskyinen liitto, ei mikään intohimoinen, vähän kuin sisko ja veli. vaakat ovat liian diivoja ja näen punaista kun kohtaan vaakan :) leijona on tosiaan melkein vastakohta, ne on sellaisia sosiaalisia, joka paikan kohkaajia ja kauris taas on arempi, tasaisempi, rauhallisempi (ujo ja arka), tosin nouseva jouskari 'tasoittaa' ja poistaa noita edellämainittuja seikkoja. neitsyet, kalat, kauriit ja jouskaritkin sekä skorpparit ovat ok. 'jalat alta' on vieneet, kauris, skorppari, jouskari ja viimeksi rapu (jota ei saa kesytettyä millään!) ;) melko tyypillinen kauris olen, pikkutarkka, työmyyrä, rehellinen ja suorapuheinen(se tulee jouskarista). kiipijätyyppi en ole vaikka kauriista niin sanotaankin. oinaitten kanssa on usein sarvet vastakkain, samoin härkien, kaksosia en osaa kuvailla mutta ei paras ystävä.


      • ...kauris
        Kauris minäkin kirjoitti:

        Joo, olen huomannut että ainakaan vesimiehen ja vaa-an kanssa en tuu oikeen toimeen. Eli ei taida ilmamerkit olla niitä sopivimpia merkkejä. Leijonakin on liian erilainen. Mulla ainakin neitsyen, kalojen ja toisten kauriiden kans synkkaa hyvin. Olen yleensä puhelias, mutta tuntemattomien ihmisten seurassa saatan olla hiljainen, olen vähän ujo...Luulen että toi nouseva jousimies tuo kauriin luonteeseen avoimuutta ja sosiaalisuutta. Olen myös asioista innostuva, suorapuheinen ja rehellinen. Lyöytyykö sinussa samantapaisia luonteenpiirteitä kun olet samaa merkkiä? :)

        Vesimies tietää silloinkin kun ei tiedä. Kauriina en viitsi ryhtyä useinkaan "kättä vääntää" vaan annan vesimiehen olla tietävinään. Oinas on mainio ystävänä ja silloin tällöin annoksina nautittuna jees, mutta parisuhteeseen ryhtymistä miettisin piiitkään ja hartaasti. Kalat nykäisee kauriinkin toisinaan "polskuttelemaan" ja kauris joutuu taas puolestaan tuuppimaan rannalle hypänneen, henkeään haukkovan kalan takaisin omaan elementtiinsä. Yhdessä pohdittavia syntyjä syviä riittää. Härkä on kuin luotettava isä tai isoveli. Kaksosen kanssa kokee tänään komediaa ja huomenna tragediaa. Älykköjä useimmat tuntemani. Ravut on niin kodikkaita, että heidän kanssa tulee mieleen ruokalevot. Finanssiasioita hoitaessaan teräväpäisiä. Leijona pistää kauriin herkästi edelleen kokeilemaan kestääkö jää. Neitsyet lahjakkaita. Eivät voi olla inttämättä, joten siinä suhteessa ikävystyttäviä. Vaa´at käyvät ikuisina lapsina hermoille. Ovat usein pitkävihaisia. Skorppareissa on potkua ja haastetta. Jousimiehien kanssa pärjää, kun ensin vähän johdattelee.


    • kauris on

      varma valinta. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe