Yllätys

Julupukka

Asensin mandrivan ja yllätyin suuresti asennuksen helppoutta ja ylen arenaankin haki tarvittavat vermeet ihan itsestään.

3

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ...

      ..paras Linux-jakelu kaikinpuolin muuten mutta sitä on alannut vaivaan sama kun Windowsia. Elikkä pitäisi ostaa aina uusi tehokkaampi kone, uudelle Mandriva jakelulle,. Siksi siirryin kokonaan PuppyLinuxiin, eikä ollut huono valinta se. Muuten pienet Puppy-Linux alle 100M kokoiset, menee heittämällä ylen uutisiin, niin että ne myös toimii ilman mitään lisä "vermeitä" Tuli jo yli 10-vuotta Mandrake/Mandrivalla hyvin tutuksi Linux-maailma. Kyllä Mandriva hyvä/paras on, kun on vaan tehoja koneessa.

    • muissakoneissa ubuntu

      kun luuli näytönohjainta (Radeon HD) äänikortiksi ja yritti käyttää sitä. Sain ihmetellä tovin ennen kuin sain toimimaan.

      • tuollaiset

        ..harmit Mandrivassa voi poistaa, kun itse valitsee ja testailee oikeat laitteet yn muut asetukset. Laitoin joskus tälle palstalle linkin Mandrivan asennuksesta. Mutta en nyt ala sitä uudelleen kaivelen kun tässä on näemmä vaan yksi sivu? Joten joutuisin etsimään sen tuolta Suomi24:n Laaja haku toiminnosta. Netistä sen kyllä löytyy. Kun muistaisi haku sanan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe