Asensin mandrivan ja yllätyin suuresti asennuksen helppoutta ja ylen arenaankin haki tarvittavat vermeet ihan itsestään.
Yllätys
3
714
Vastaukset
- on ...
..paras Linux-jakelu kaikinpuolin muuten mutta sitä on alannut vaivaan sama kun Windowsia. Elikkä pitäisi ostaa aina uusi tehokkaampi kone, uudelle Mandriva jakelulle,. Siksi siirryin kokonaan PuppyLinuxiin, eikä ollut huono valinta se. Muuten pienet Puppy-Linux alle 100M kokoiset, menee heittämällä ylen uutisiin, niin että ne myös toimii ilman mitään lisä "vermeitä" Tuli jo yli 10-vuotta Mandrake/Mandrivalla hyvin tutuksi Linux-maailma. Kyllä Mandriva hyvä/paras on, kun on vaan tehoja koneessa.
- muissakoneissa ubuntu
kun luuli näytönohjainta (Radeon HD) äänikortiksi ja yritti käyttää sitä. Sain ihmetellä tovin ennen kuin sain toimimaan.
- tuollaiset
..harmit Mandrivassa voi poistaa, kun itse valitsee ja testailee oikeat laitteet yn muut asetukset. Laitoin joskus tälle palstalle linkin Mandrivan asennuksesta. Mutta en nyt ala sitä uudelleen kaivelen kun tässä on näemmä vaan yksi sivu? Joten joutuisin etsimään sen tuolta Suomi24:n Laaja haku toiminnosta. Netistä sen kyllä löytyy. Kun muistaisi haku sanan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341