Navigon päivitys ongelma

katuva

Noni ostin 2110 maxin jossa ohjelmisto versio 7.09 asennettuna mutta navigon fresh päivitys ei onnistu aina keskeytyy asennusvaiheessa, navigaattori käynnistyy ja näyttää että uusi versio 7.12 asennettu mutta navigointi toiminto ei käynnisty. Tais olla paska ostos, palvelukaan ei pelaa.

8

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan pihalla...............

      Sain lahjaksi sonnyn ja siihen koitin päivityksii sivusto oli ihan p:stä ja sekanen sitä minä että misk ei tehä kunnon juttuja Suomalaisille kun kerran tuuvaan noit kojeita tänne. Sitten kiukuttaa kun toiset saavat ja merkkinä tom tom nii kaikenlaisia juttuja ja vermeitä sonnyn sivut on sekamelskaa ja kaikenlaita vatkaamista eikä selvää juttua.Sen pitäis olla kato tästä tee tämä ja se maksaa sen ja sen verran.

      • Outsider69

        Tässä Navigonin käyttäjän kommenttia.... Kyllä hitaasti tuolla Navigon Fresh-ohjelmalla saa päiviteltyä, mutta kyllä kaikki täytyy rahalla ostaa ja silti nopeusrajoitukset ympäri vuoden esim. moottoriteillä 120km/h ja kameratolpat heti uudesta lähtien maksulliset 29,90 EUR/Vuosi (tarjous); Siihen hintaan kyllä varoittavat kuiskaamalla kerran "vaaranpaikka" myös VASTAANTULEVIEN kamerasta, mutta ei millään tavalla ilmoita esim. etäisyyttä kameraan muuta kuin punaisella vaimeasti hehkuvalla valopisteellä. Siinä lajissa esim. Snooper Strabo on ehdoton. varoittaa piippauksin jopa kilometriä ennen ja ilmoittaa tihenevällä ja kovenevalla piippauksella lähestymisen ja matkan....sitä omaisuutta ei saa Navigoniin edes isolla rahalla.
        Lisäksi esim. uusimmassa Navigobin kartassa ei mainita mitään esim. Kehäteiden tietöistä (ajojärjestelyt tai nopeusrajoitukset) siellä annetaan ohjeet, joita ei 3-4 kuukauteen ole voinut noudattaa.
        Ja laitteella on sentään hintaa ihan tarpeeksi ja ostetuilla uusilla kartoilla jopa ruhtinaalliisesti (omani jo 225 Euroa)


    • öläököäkl

      soita niiden palvelu numeroon, hoitavat homman nopeasti kuntoon palvelu niillä ainakin toimii

    • katuva

      Navigonin päivitys toiminto ei tunnu toimivan muilla kuin internet explorerilla siitä ongelmat johtuvat, niiden internet sivuilla asiasta ei ole mitään mainintaa mutta asia selvisi heidän tukipalveluiden kanssa asioidessa. Itse kun käytin alussa operaa ei toiminut kunnolla ja ei toimi kuulemma myöskään mozilla tai muiden vastaavienkaan kanssa. Eli siinä mielessä palvelu on huonosti hoidettu varsinkaan kun asiasta ei ole mainittu edes heidän sivuillaan. Muuten palvelu kyllä tuntuu toimivan.

      • minulla

        homma hoitu mozillalla.


      • Navisti
        minulla kirjoitti:

        homma hoitu mozillalla.

        Niin se hoitui minullakin, juuri viikko sitten hankin samanlaisen Maxin ja päivitin sen välittömästi. Käytössä Firefox 3.0.11 ja kaikki rokkasi moitteetta.


    • TomTom One gl

      Onneksi Tom Tomilla ei ole tuollaisia ongelmia, minulla kaikki päivitykset ovat toimineet ongelmitta.

    • Pöpilä

      No soitappa Navigonille, missä on numero? Tai mailaa - missä maili? Joka kerran kun pitäs tehdä kartalle päivitys eri systeemit. Missään ei opastusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe