Raskaana... ja oudosti

Milla-87

Olen 17-vuotias tyttö pk-seudulta. Olen raskaana ja asian tekee hiukka mutkalliseksi se että epäilen lapsen isän olevan oman isoveljeni. Suhteemme on lämmin ja hyvä ja jatkunut rakkaussuhteena viime kesästä lähtien. Onko kukaan ollut samanmoisessa tilanteesa?

38

9219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä järkinen

      olet sairas,mene hoitoon.lapsesta tulee vammainen,jos juttusi on edes totta.se on todella sairasta.

      • Kalmakurki

        Ja sinä puolestaan voisit mennä jonnekin opettelemaan oikeinkirjoitusta ja erityisesti yhdyssanoja.


      • normaali
        Kalmakurki kirjoitti:

        Ja sinä puolestaan voisit mennä jonnekin opettelemaan oikeinkirjoitusta ja erityisesti yhdyssanoja.

        sinäpä viisasta esität.tuollainen oksettava juttu ja sinä jaksat vouhottaa oikein kirjoituksesta.säälittävä tapaus...


    • äiti minäkin

      siis onko tuo joke???!!!! ei voi olla totta! anteeks,mut tuo niin sairasta ja oksettavaa,ei varmaan ees laillista! sääliks käy...!

      • järkyttynyt

        Toivottavasti tämä on vitsi. Todella mauton vitsi!

        ja toi edes todellakaan ole laillista!


    • Äh ...

      Jos et heitä pelkkää läppää, (helvetin huono sellanen!!) niin tee abortti, ajattele sitä lasta ja mitä se joutuu kestämään jos sä saat sen ja se todella on sun isoveljen...

      • Tina

        Huono vitsi hei...


    • mimo

      Uskokaa tai älkää mutta sisäsiittoisia on kehä 3 ulkopuolella ja PALJON.. Ei kato ihmiset kylistä riitä niin pitää sukuun kajota :)

      Mutta ketjun aloittaja on provo (provosoija)!!

      • minä

        Kuin myös sisäpuolellakin.


      • Tina

        Luuletko sä että ihmiset alkaa sukulaisiaan naimaan, jos ei kylästä muuta löydy? Kuule me täällä kehä kolmosen ulkopuolella osaamme etsiä seuraa myös muista paikoista, kuin omalta paikkakunnalta. Toisin kuin helsinkiläiset, vai?

        Mutta toisaalta, eiköhän ollut omakin tekstisi pelkkää provosointia. Typerää.


      • hyi v****

        kuka menee paneen omaa isoveljeensä???? EI JUMALAUTA!


      • Anonyymi

        Kyllä ne vahvasti sisäsiittoiset runkkari vajukit on siellä kehä 3 sisäpuolella ja PALJON ;).


    • Kohta kahden lapsen äiti!

      tuo on todella sairas vitsi, et voi olla noin hölmö ja ajattelematon minulla on myös oma veli ja ei tulisi iki päivänä mieleen tollanen asia!!!!säästä sen lapsen elämä ja tee abortti???

      • pikku-veli

        HYI HELVETTI...... MITEN SUN VELJELLÄS VOI SEISTÄ???? VITUN SUKU RUNKKARIT


    • ???

      Jos tää on vitsi nii on kyllä helvetin huono sellanen...ja jos ei oo niin miten joku voi olla niin helvetin tyhmä että tulee raskaaks omalle veljelleen...jos haluu naida sukulaisiaan niin ihan miten vaan mut sillon pitäs kyllä varmistaa ettei tollast pääse tapahtumaan...

      • tyttö

        juu mulla on itelläkin lapsi ja täytän 15 mutta en ehkä olis varma olisko se kenellekkään oikein saada lapsi sun oman veljen kanssa. eri asia olis jos olisitte puol sisaruksia... en tietenkään halua arvostella, kun päätös on kuitenkin sun mutta noiden ihmisten jotka tossa nyt on aukonu päätään sulle asiasta niin niiden puheissa on kyllä jotain perää.


      • angel

        ajatelkaa positiivisesti... kyl teilkin varmaan on joskus tullu himo omaa veljeänne tai sukulaista... usein tollasia juttuja kuulee... onnee milla sulle jos tarinasi on totta....


      • Lena
        angel kirjoitti:

        ajatelkaa positiivisesti... kyl teilkin varmaan on joskus tullu himo omaa veljeänne tai sukulaista... usein tollasia juttuja kuulee... onnee milla sulle jos tarinasi on totta....

        Kuule, ei muuten ole, ainakaan mulla. Luulen ettei kovin monella muullakaan. Enkä kovin usein tuollaisia juttuja kuule. Pitäisköhän sunkin hakeutua hoitoon, ei ole oikeasti kovin terveitä ajatuksia tuollaiset.


    • sandra

      Todella sairasta jos juttu on totta...tietääköhän veljesi koko asiasta?!?

    • ....!!!

      olet sairas! kuinka pysyit seksi isoveljen kanssa. todella ällöä!

    • tux

      aika hyvä vitsi itse asissa! XD
      vielä parempi vitsi on lukea noita kommentteja :D

    • nuori äiti

      Ettekö te nyt hyvät ihmiset tajuu et nytki joku pikku tyttö nauraa noille teijän kommenteille!Toihan on ihan selvästi jonku keskenkasvusen nulikan vitsi,mitä se pitää ite tosi hyvänä...

    • Runetti

      ONKO VÄHÄN SAIRASTA JOS TOI ON TOTTA!!!!!!ainaki mun mielestä....

      • mieh

        onko vähän sairas mieleltään jos yleensä ees vitsinä tulee tommosta mieleen!


    • Lähihoitaja

      Voi hyvänen aika lapsi hyvä!Tiedätkö mitä on insesti? Se on perheen sisällä tapahtuvaa seksuaalista kanssakäymistä. Oli kysessä sitten rakkaus..mutta kun kysessä on isoveljesi.Se kielletään jo laissa ja veljesi joutuisi siitä vastuuseen.Neuvoisin sinua oikeasti hakemaan ammattiapua tilanteeseesi ja kiireesti.Oletko tietoinen siitä että, lapsen kromosomeihin voi tulla häiriöitä mikä tarkoittaa että lapsestasi voi tulla kehitysvammainen, koska kannatte veljenne kanssa samoja geenejä!

      • Sisko

        Mä tutustuin velipuoleeni vasta 20-vuotiaana. En oo aikasemmin nähny ja voin sanoa et ihastuin.. Onhan se aika sairasta, mut en voinu sille mitään. Aina ku nähään niin kyl alkaa mahan pohjassa perhoset lenteleen. Onneks se asuu toisella puolella suomea.


      • Sisko
        Sisko kirjoitti:

        Mä tutustuin velipuoleeni vasta 20-vuotiaana. En oo aikasemmin nähny ja voin sanoa et ihastuin.. Onhan se aika sairasta, mut en voinu sille mitään. Aina ku nähään niin kyl alkaa mahan pohjassa perhoset lenteleen. Onneks se asuu toisella puolella suomea.

        Meni kyl väärään paikkaan.


    • minä

      no jos mulla olis tarpaaksi hyvän näköinen isoveli niin kyllä minä ainakin harjoittelisin asiat sillä tavalla. minä harrastin ekan kerran seksiä kaverini kanssa koska halusin sen tapahtuvan tarpeeks luotettavan ihmisen kanssa. ainakin voi luottaa toiseen osa puoleen. tosin jos tulisin raskaaksi veljelleni niin en lasta pitäisi. mitä sillekkin sanoisi kun se on iso? varmaan alkaisi vihata itseään ja muita. toisaalta en kyllä pitäisi lasta jos tulisin raskaaksi olisi tapaus millanen hyvänsä. mutta mitä sun vanhempasi sanovat?

      • Siiri

        Yksi kaverinikin tuli raskaaksi omalle veljelleen. Hän oli 15 ja veli 17. Olivat kyllä käyttäneet ehkäisyä, mutta siitä huolimatta tuli vahinko.


    • jooseppi37

      Minun sisko tuli raskaaksi kun panin siskoa.sisko on 19v.synnytti tytön

    • runni18

      Hei mites synnytitkö lapsen.minä ja siskoni olemme myös harrastaneet seksiä jossa sisko tuli raskaaksi.meinaa synnyttää vauvan minä olen 18v.ja sisko 19v.sillä on kauniit dd kupin rinnat

    • Eioleprovotperäkamaridad

      Minä ja sisko ollaan oltu paljonkin siskolla seittämäs tulos ja vanhimmal tyttärel eka ja äiti pukkaa kolmatta siskoa

    • Juuso19

      Kyllä siskon kanssa on ollut kivaa sängyssä ja on nyt sitten raskaana

    • himo.ajaa.kaikkeen

      Vielä 50-60-luvulla oli maaseudulla yleista, että veli pani siskonsa raskaaksi. Niistä ei vaan tehty viranomaisasioita.

    • Anonyymi

      Jos juttusi on totta,Mene hoitoon ja äkkiä.

    • Anonyymi

      Toi on vitun paha tilanne ja siis itse en oo kokenu tollasii asioita mut musta sun kannattaa vaan tehä silleen miten susta tuntuu oikeelta sun, lapsen ja sen isän kannalta. Jos se todella on sun isoveljen niin kannattaa kertoa tästä sille ja kysyä mitä mieltä se on niin et olisi yksin sen asian kanssa. Toivottavasti selviit ja saat tilanteen ratkastua. Ite en osaa parempia neuvoja antaa. Tsemppiä♡♡♡

    • Anonyymi

      Ootteko huomannu että marcus ja martinus on harvinaisen läheiset veljeksiksi. Että mitenhän toi tosta jatkuu.

    • Anonyymi

      No huh huh. Huono jopa provona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe