paniikissa! auttakaa tutkielmassa!

aivan sekasin

mulla on nyt KAKS päivää aikaa kirjottaa KOKONAINEN kirjatutkielma. Teen tutkielman Tove Janssonin Taikatalvesta. Eka kysymys: Miten helvetissä tehään tutkielma? toka kysymys: Miten tehdään sisällysluettelo(esimerkkejä!) Mä olen tän asian kanssa aivan paniikissa koska koko tutkielma on päässyt unohtumaan kun on ollut muuta tekemistä. Mä en osaa tehä tätä, ja mulla ei ole todellakaan varaa ottaa tästä asiasta hylätyn!AUTTAKAA PLIIIS!!!! Kertoakaa niin tarkasti kun pystytte! En löydä KIRJAtutkielmasta esimerkkejä mistään netissä!!

16

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddie the head

      ei se niin vitun vakavaa oo jos et tee jotain tutkielmaa.jätä väliin ja sano koulussa ettei kiinostanu. mikä nörtti sinustakin tulee jos otat kaiken noin vakavasti...

      • samedude

        ihan vaan siksi koska äikästä on nelosvarotus ja jos tästä otan nelosen niin jään luokalle. ja en aijo toista kertaa jäädä luokalle varsinkaan ysillä.


      • ysillä
        samedude kirjoitti:

        ihan vaan siksi koska äikästä on nelosvarotus ja jos tästä otan nelosen niin jään luokalle. ja en aijo toista kertaa jäädä luokalle varsinkaan ysillä.

        etkä osaa tehä kirjatutkielmaa? Ehkä on parempi et kertaat sen ysin sit viel kerran.


      • toki paska
        ysillä kirjoitti:

        etkä osaa tehä kirjatutkielmaa? Ehkä on parempi et kertaat sen ysin sit viel kerran.

        en ole IKINÄ ennen tehnyt tutkielmaa. mikä helvetin viisastelija säki luulet olevas? nyt vittu pää kiinni!!


      • älä tuu dissa mua
        ysillä kirjoitti:

        etkä osaa tehä kirjatutkielmaa? Ehkä on parempi et kertaat sen ysin sit viel kerran.

        hahhaa :) sammaaa mielt sunkaa ei voi muuta kuin kerrata kai ne numerot sitte vähä sille nousis? :DDD


    • Mite vitus voit saaha äikäst nelosvarotuksen tai ees nelosen? Puhevika, mongolia äidinkielenä, luku- ja kirjotustaidoton, omistat nää kaikki? Heität siihe tutkielmaa jotai settiä ja sit kerrot pari juttuu yms.

      • kerron sulle

        miten voi saada nelosvarotuksen: ei tee läksyjä, lintsaa tunnilta, ei keskity tunnilla, ei tee mitään tehtäviä, jättää kirjalliset tehtävät tekemättä. siinä on muutama syy!!!!


    • Master of universe

      Come on, tuollaisen taitaa helposti vaikka päivässä (mikä on jäljellä oleva aikasi). Kunhan vain jaksat istua tuolillesi ja alkaa tehdä niin kyllä se siitä valmistuu. Vaatii taitoa saada nelonen äidinkielestä. Kuten edelliset ovat todenneet, et vain osaa. Kannattaa kerrata koko luokka jos tuntuu noin vaikealta.

      • löytyy

        melkein joka kirjan eke sivulta ja siinä yleensä vielä lukee SISÄLLYSLUETTELO. eli siinä on sivunumerot ja mitä sieltä löytyy.


      • nyt loppu!

        viestisi alku oli lupaava. mutta loppu oli taas sellasta settiä että olisi voinut jättää sanomatta!


      • mutta nyt on niin että
        löytyy kirjoitti:

        melkein joka kirjan eke sivulta ja siinä yleensä vielä lukee SISÄLLYSLUETTELO. eli siinä on sivunumerot ja mitä sieltä löytyy.

        tutkielman sisällysluettelo on aivan ERIASIA kuin kirjan sisällysluettelo.


    • dsss

      tässä pyydetiin apua, eikä valituksia, että miksi hänellä olisi tulossa nelos varoitus..

      • Joo. Jotain viis vuotta sitten. Jaksoit sitten kaivaa asian esiin?


    • fdsgsdfg

      Itse en ainakaan aio auttaa, oma vika kun on hommannut itsensä tommoseen tilanteeseen. Ei ansaitsekaan päästä ysiltä pois :D

    • Opeli

      Opettajan tehtävä on opettaa myös tutkielman teossa, joten kysy häneltä!

    • Anonyymi

      juu tosiaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe