Kissani on oksennnellut pari päivää. Ja viimeksi hän oksensi jotain punaista. En tiedä oliko se sitten verta, kun ei se ollut niin kirkkaan punaista kuin veri, mutta on kai se silti voinut olla verta?! Niin mitä se punainen on saattanut olla?
Kissa oksentaa (punaista)
3
14156
Vastaukset
- onhan se
punainen toki verta voinut olla, mutta ei sitä näkemättä voi tietää! Veri voi olla hyvinkin tummaa, jopa mustahkoa jos se on peräisin esim. sisäelimistä. Suusta tai nielusta tuleva veri olisi kirkkaan punaista. Täällä ei monen mielestä saisi antaa ohjetta että "ota yhteys eläinlääkäriin", mutta kyllä minä sinuna heti aamulla eläinlääkärille soittaisin ja keskustelisin kissasi asiasta. Eihän kissasi ole vaan voinut saada mistään myrkkyä? Siihen voisi tuo verinen oksentelu viitata, mutta toisaalta jos kissan yleiskunto on hyvä niin siitä ei ehkä ole kysymys. Mutta sinuna en arpoisi enää vaan soittaisin ja kysyisin viisaammalta eli eläinlääkäriltä.
- .,-,.,-,.,.-
oksensi verta yöllä.Aamulla se tippui portaita alas. Veimme sen eläinlääkärille.Edes eläinlääkäri ei tiennyt mikä sillä oli, mutta kokeili antaa akupunktiota.Se auttoi. Oireet palasivat,kun oksentamisesta oli kulunut tuskin puolta vuotta. Tällä kertaa se ei enää syönyt mitään, eikä pystynyt kävelemään. Viikon kuluttua se lopetettiin. En tiedä mikä kissallasi on, mutta tilanne voi olla hyvin vakava. "Punainen" on todennäköisesti verta. Meillä on jo uusi kissa,ja entisen kuolemasta on kulunut lähes vuosi .
- Maitonappi
Kyllä se varmasti verta on. Oksennuksen mukana tuleva veri voi olla hailakan tai vaaleanpunaista, ei välttämättä kirkasta punaista, mitä tulee esim. nenäverenvuodon yhteydessä, koska veri sekoittuu mahan nesteisiin. Syynä myrkky? Lääke? Huonekasvi? Vierasesine? Omalla kissallani verioksentelun syynä oli helikobakteeri, johon tarvittiin antibiootit. En kyllä jäisi odottelemaan, josko kissa paranisi itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799