vieläkös ne juntit ovat hengissä mitkä oli siin ohjelmas???mitäs puuhailevat???hienoja miehiä..
karpon ohjelmasta
49
19635
Vastaukset
- ?????
en tiedä, ei löytynyt LinkedIn:stä ???
- se närhenpelätin
leikkeli sekatöörillä omenapuun oksia. Lieneekö hermot menneet kun ei haastattelun aikana pysynyt paikallaan vaa tarvitsi tikkailla killua ?
- kiljunkeittäjä
Se on aina Karpon ohjelmassa tällai. Kun jotain haastatellaan niin sen haastateltavan on puuhattava koko ajan jotain. Niinkuin nyt Nevanpään veljeksetkin jotka putsasivat pyssyjään koko jutun teon ajan. Tai sitten toi närhenpelätti. Milloin kuultiin "viisasta puhetta auton alta" jossa joku autokorjaaja ähisi autonsa alla ja kiersi jotain mutteria edestakaisin niin että miehestä ei näkynyt kuin jalat ja puhekin oli pelkkää ähinää. Tai sitten sekin tapaus jossa ämmä kiskoi henkilöauton peräkärryillä heinäkuormaa pitkin tietä, kun auto ei ollut lähtenyt aamulla käyntiin ja piti saada navettaan elukoille heiniä. Ei siitäkään ämmän puheesta mitään selvää saanut muuta kuin "huh huh huh huh", paljon muutakin se koetti sanoa mutta kuorma oli niin raskas että puhe ei luistanut. Ilmeisesti nuo Karpon pätkät ohjaa joku semmoinen joka tykkää näyttää ihmisiä työnsä ääressä.
- Anonyymi
Omenapuun leikkelijä oli pentti kamberg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omenapuun leikkelijä oli pentti kamberg
Niinpä
- Anonyymi
pelko perseessä vieläkin mutta misä veljet kansan ryhdikkään,tommosia miehiä tarvittas ja paljon
- Anonyymi
kiljunkeittäjä kirjoitti:
Se on aina Karpon ohjelmassa tällai. Kun jotain haastatellaan niin sen haastateltavan on puuhattava koko ajan jotain. Niinkuin nyt Nevanpään veljeksetkin jotka putsasivat pyssyjään koko jutun teon ajan. Tai sitten toi närhenpelätti. Milloin kuultiin "viisasta puhetta auton alta" jossa joku autokorjaaja ähisi autonsa alla ja kiersi jotain mutteria edestakaisin niin että miehestä ei näkynyt kuin jalat ja puhekin oli pelkkää ähinää. Tai sitten sekin tapaus jossa ämmä kiskoi henkilöauton peräkärryillä heinäkuormaa pitkin tietä, kun auto ei ollut lähtenyt aamulla käyntiin ja piti saada navettaan elukoille heiniä. Ei siitäkään ämmän puheesta mitään selvää saanut muuta kuin "huh huh huh huh", paljon muutakin se koetti sanoa mutta kuorma oli niin raskas että puhe ei luistanut. Ilmeisesti nuo Karpon pätkät ohjaa joku semmoinen joka tykkää näyttää ihmisiä työnsä ääressä.
Se on hienoa että Karpo dokumentoi kovan työn tekijöitä.
Nythän niitä ei enää ole.
- ei juntti
kyllä vielä vahvasti vaikuttavat. mene sanomaan herroja junteiksi.ihan kasvotusten.
- kiljunkeittäjä
Niinkuin Karpo sanoi ohjelmassa, niin kaksi niistä Nevanpään veljeksistä on vielä hengissä. Toista eli Askoa hän koetti tavoitella juttua varten mutta se oli ehtinyt ottaa ritolat ennen kuin Karpo tuli paikalle.
- ehdottaja
Eiköhän jutella noista kulleista.
- kiljunkeittäjä
ehdottaja kirjoitti:
Eiköhän jutella noista kulleista.
Mä olen hetero, en mä juttele kuin vituista.
- hehheh,
Suuta rohkeutta, lähteä Käpälämäkeen kun olisi mahdollisuus selvittää torveilujaan TV:ssä. Taisi tulla koviksille "Löysät housuun". Yleensä uhoavat suupaltit ovat pohjimmiltaan raukkoja pelkureita.
- Anonyymi
tuskin hän karpolta piiloon meni vaan sen takia mitä siitä taas olis seurannu antas jo miehen olla
- Mainoksessa?
Onko se viiksiveljes tässä mainoksessa? http://koti.kapsi.fi/watchman/avotakka.jpg
- Originaali Karhu
Tää on paras viestiketju mitä olen koskaan lukenut.. ! Vedet silmissä nauranut... Loistava !
- torvelolle..
Originaali Karhu kirjoitti:
Tää on paras viestiketju mitä olen koskaan lukenut.. ! Vedet silmissä nauranut... Loistava !
Taidat olla yksi veljeksistä..... ai kuka? No se jonka naapuri osaa lukea ja kirjoittaa. Veljeksethän eivät ole kuuluisia henkisestä osaamisestaan.
- Paskahousut kuriin!
torvelolle.. kirjoitti:
Taidat olla yksi veljeksistä..... ai kuka? No se jonka naapuri osaa lukea ja kirjoittaa. Veljeksethän eivät ole kuuluisia henkisestä osaamisestaan.
Onko nää sankarit vielä hengissä? Miksi?
- hehheh,,.
Paskahousut kuriin! kirjoitti:
Kyllä mettässä kännissä ajaminen osoittaa suurta rohkeutta.
- 9+8
hehheh,,. kirjoitti:
Kyllä mettässä kännissä ajaminen osoittaa suurta rohkeutta.
Onkohan paljon tuomioita takana?
Kuka tietää? - dorvi?
9+8 kirjoitti:
Kuka tietää?Ei taida pojilla netti oikein olla hallinnassa...
- pöbven
9+8 kirjoitti:
Kuka tietää?Onko paskahatut vapaajalalla?
- Anonyymi
torvelolle.. kirjoitti:
et oo kyllä itekkää mikää älynjättiläinen
- Anonyymi
Originaali Karhu kirjoitti:
Mikä kohta mahtoi naurattaa???
- Anonyymi
Paskahousut kuriin! kirjoitti:
Onko elossa se viimeinen??
- Siikaistenpoika
Sukulaisena voin ilmoittaa että asko on elossa ja arto kuoli maanantaina 1.10.2018
- Anonyymi
Sukulaisena varrmaankin tietäisit että nimi oli Aarto eikä Arto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulaisena varrmaankin tietäisit että nimi oli Aarto eikä Arto
Ei näiden suku hengissä pysy tässä maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näiden suku hengissä pysy tässä maailmassa.
Olen minäkin vielä hengissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin vielä hengissä
Hienoja miehiä,nevanpäät,yksi oli minulla töissä, aina niitä ilkeämielisiä kampereja on
- Anonyymi
Milloin antti kuoli.oliko tää antti se pistooli mies.joka ajoi auton pyörtänöön.missä arto oli silloin kun karpo teki kakkos osaa josta asko kieltäytyi.
- Tuttuja
Osanottoni
- Anonyymi
Itse sä olet täys pelle.
- XXXXXXX
Kevyet mullat! Tuli ostettua pari jänistä Artolta Arvostin!
- Anonyymi
Raskaat ku perseesi 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskaat ku perseesi 😊
Korkki kiinni!
- Miäss
Jutellaan vaan kulleista....
- Mandoliini
Rimpille jotain sukua?
- Anonyymi
Mitäs peräkammarin poikia nämä on ?
- Anonyymi
Hienoja miehiä kaikinpuolin! Lisää tuommoisia tarvittas nykymaailmaan
- Anonyymi
Ulko vai sisäpuolella?
- Anonyymi
Oon noille sukuu 😩👍😭
- Anonyymi
Rahalla maksettua juttua.kylän postipankkiin 10000mk.Ei kenenkään kotio mennä kuvaamaan jollei siitä makseta.se on muuten kotirauhan rikkomista .Mutta Karpo teki ohjelmia ja myi ne kovaan hintaan mtveelle. Että se siitä .Olivat hienoja miehiä .Nimimerkillä kylän mies
- Anonyymi
Se oli Kanbeg joka teki ison jutun Karpolle ,kun oli itse kunnallis vaali ehdokkaana
mutta sai vain 2 ääntä.Ei se pyssyjen putsaus oikein purru kyläläisiin .Vaikka hän veljeksiä syyttelikin aika törkeesti, kunnei nimismiskään haastattelussan veljeksiä
syytellyt eikä ole niitä tuomiota antanut.Karpo teki ohjelmat ja myi eteenpäin .Antakaa 40vuotta vanha juttu olla rauhassa ,toivooo sivusta seuraaja .- Anonyymi
Asko Nevanpää Leväsjoki Elää ja voi hyvin.. Rautaisia jätkiä.. Muille veljeksille R.I.P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asko Nevanpää Leväsjoki Elää ja voi hyvin.. Rautaisia jätkiä.. Muille veljeksille R.I.P
montako veljestä oli ja minkä nimisiä olivatko poika miehiä minkä ikäisinä kuolivat virroilla myös nevanpää nimisiä autoilijoita
- Anonyymi
koruptio rehottaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108