miksi tautimaihin?

skandinaav

En voi käsittää, miksi suomalaiset ja muut hyvinvointimaiden asukkaat matkustavat tautisiin, sairaisiin ja kehittymättömiin maihin saamaan tauteja, kuolemaan ja muuten kärsimään. Pohjoismaissa on tehty työtä 200 vuotta, jottei tarvitsisi kuolla ripuliin. Onko näissä ihmisissä jokin älytön masokistinen puoli, joka kaipaa kuolemaa? Jos on, tervemenoa Meksikoon ja Intiaan.

13

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpön...

      Mistä sinäkin tuollaista puppua olet keksinyt! Olen itse käynyt kuusi kertaa Intiassa, enkä ole saanut mitään tauteja sieltä, en kuollut enkä kärsinyt! Influenssan voi aivan yhtä hyvin saada Suomesta joka ikinen vuosi. Suosittelen sinullekin lämpimästä matkailua kaukaisiin maihin, jotta saisit vähän valoa tuohon pimeyteen pääsi sisällä. Siellä saa muutenkin aurinkoa, mikä on erittäin terveellistä niin ihmisen keholle kuin mielellekin - olisi sinullekin.

      • Ja matruusi syö

        Kaksikymmentäviisi kertaa (25)Thaimaassa ja saanut jokakerta klamydian. Ei se oikeastaan sairaus ole koska se ei tunnu missään. On kuitenkin ilmaiset lääkkeet. Ns. paskatauti ei myöskään ole sairaus,koska vatsa ei ole kipeä, vain sonta lentää kovalla paineella ja kauas. Eikä haise millekkään. Minulla muuten saattaa olla Kaakkoisaasian ennätys seinällepaskantamisessa = 2,40cm ,mitattiin porukalla.


      • ennätystä
        Ja matruusi syö kirjoitti:

        Kaksikymmentäviisi kertaa (25)Thaimaassa ja saanut jokakerta klamydian. Ei se oikeastaan sairaus ole koska se ei tunnu missään. On kuitenkin ilmaiset lääkkeet. Ns. paskatauti ei myöskään ole sairaus,koska vatsa ei ole kipeä, vain sonta lentää kovalla paineella ja kauas. Eikä haise millekkään. Minulla muuten saattaa olla Kaakkoisaasian ennätys seinällepaskantamisessa = 2,40cm ,mitattiin porukalla.

        sulla, minä paskansin kerran kattoon.


    • oswego

      voi jumalauta mikä urpo. mene sinä ypäjälle syömään kaurapuuroa!

      • rakasEurooppa

        Ei oswego, minä syön sisäfilettä Helsingissä. Sinulla sensijaan näyttää olevan ennenaikaisen poismenon tarvetta. Kukaan ei ole vastannut ihmettelyyni: miksi kukaan haluaa pois Euroopasta? Kaikkihan tänne haluavat, Senegalista, Nigeriasta, Meksikosta yms. Hullun hommaa mennä sinne täältä.


      • Vastaus_(E_A)
        rakasEurooppa kirjoitti:

        Ei oswego, minä syön sisäfilettä Helsingissä. Sinulla sensijaan näyttää olevan ennenaikaisen poismenon tarvetta. Kukaan ei ole vastannut ihmettelyyni: miksi kukaan haluaa pois Euroopasta? Kaikkihan tänne haluavat, Senegalista, Nigeriasta, Meksikosta yms. Hullun hommaa mennä sinne täältä.

        Yritän selittää, miksi ihmiset käyvät tautimaissa. On olemassa sellainen viisas ajatelma: suurin onni elämässä on uusien asioiden tiedostus. Ja niissä maissa käyminen antaa mahdollisuutta tiedostaa uusia asioita. Esimerkiksi tauti on myös jossain määrin uusien asioiden tiedostus, kun tauti antaa mahdolisuutta kokea sellaisia tunteja, joita ihminen ei kokisi koskaan terveenä. Siis pyrkiminen tautimaihin johtuu pyrkimisestä tiedostukseen.


    • elämästäsi paitsi...

      Meksikoon me lähdetäänkin viikon päästä!! Ei se ole elämänsä elämistä että ei uskalla edes maansa ulkopuolelle mennä tautien pelossa. Mielummin kuolen tautiin maailmaa kiertäneenä kun että kuihdun hitaasti pois "terveenä" hyvinvointimaan vanhuuskodissa tietämättä mitään oikeasta maailmasta ja kaikesta sen sisällöstä!! Maailma on paljon enemmän kuin ne kymmenen minuttia ulkomaan uutisia mitä sinä katselet päivittäin...

      • ulkosuomalainen järkevä

        Ketään ei kiinnostais p-kaakaan vaikka kuolla kupsahtaisit Ebolaan siellä reissussa, jos et vaan 100%sti levitä tautia kehenkään Suomessa (tai muualla maailmassa). Eli asenteessa löytyis muutakin kuin ajattelua "maailma on mun Disneyland, jossa leikin ja muita ihmisiä ei ole kuin mä ja max mun siippa". Eli jos osaat palattuasi ja reissussakin olla niin, että tartutusmahdollisuutta muihin ei ole, hyvää matkaa!


    • Kissus

      Hänkään ei uskaltanut matkustaa minnekään kun sieltä voi saada vaikka mitä "pöpöjä" (ja ne puhuukin ihan kummaa kieltä). Hän sai sitten kotonaan e.Colin ja kuoli kahden viikon päästä sen aiheuttamaan verenmyrkytykseen. Kyllä niitä pöpöjä samoja täällä suomessakin eli jos tauteja pelkää noin kovin, kannattaa mennä huoliensa kanssa esim. "lanttumaakarin" juttusille (eikä tuo ole sanottu pahansuovasti tai ilkeillen).

    • kutsuttiin

      joskus luulotautisiksi. On se osuva nimitys näköjään vielä nykyäänkin.

      • SATTUI TAAS

        Palasin iäkkään äitini kanssa ulkomailta Suomeen.Reissu meni hyvin,vaikka maasto oli vaikeakulkuista portaineen ja mäkineen.Päivän kuluttua kolhaisi kotonaan jalkansa tuolinjalkaan.Verisuoni napsahti poikki,tuli sisäinen verenvuoto.Lääkäri imi 2 pullollista verta sisäänkertyneestä kipeästä pullistumasta.Voi paremmin,kipu lakkasi.


    • Suomi on Suomi

      Kannattaa tosiaan pysyä Suomessa, mieluiten siellä Kehä III:n sisäpuolella.

      Älkää tosiaan hyvät ihmiset poistuko Helsingistä vaan välttäkää Meksikoa ja Intiaa! Ne ovat tautimaita, ja niissä kuolee ripuliin se on varma.

      • slavaik dievuskij

        Net on hyviä maita, jahka koittaa tuota seinälle ruiskautuksen enkkaa. Topi täräytti ruikulin jo kolmeen metriin Viipurissa, raanavedellä ja raakaa votkaa piällen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe