Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat baarissa lasillisella, kun norjalainen painoi sormella korvaansa, ja alkoi yhtäkkiä yksin puhumaan. Lopetettuaan puhelemisensa, hän selitti hölmistyneille miehille, että hänellä on aivan uutta tekniikkaa edustava norjalainen kännykkä, joka on korvanappi korvassa, ja siihen voi vastata ja sen voi sulkea ihan vaan painamalla sormella korvaansa.
Vähän ajan kuluttua ruotsalainen alkoi ilman mitään varoitusta puhumaan yksinään. sen jälkeen hän selitti, että hänellä on uusi Ericsson, joka on mikrosiruna hänen aivoissaan, ja siihen voi vastata ja sen voi sulkea ihan vain ajatuksen voimalla.
Vähän ajan kuluttua suomalainen päästi mahtavan pierun. Sen jälkeen suomalainen katsahti miehiin päin ja sanoi: "vastaanotin juuri faksin uudella Nokiallani!"
puhelinuutuuksia
meikä
3
1127
Vastaukset
- me kaksi ja irene
me ollaa ehkä skitsopersooniemme kanssa tyhmii, mut mitä vitsiä toi yritti esittää...?? ei keksitty mitää naurun arvosta ni sit naurettii ittellemme....
- jooh
Vedä nyt ittes vaikka hirteen tyhmä...
- zaza
Mua nauratti ainakin. Rakkaat naapurimme ja pieru, voiko vitsiltä enempää vaatia? Hih hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4791735Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151309- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 50840
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722