Sähkögrilli vertailu

parveke grillailija

Sähkögrilli hakusessa parvekkeelle perinteiseen makkaranpaistoon ja pihvien ym.possunkylkien paistoon. Onko kokemuksia esim jostain tavaratalon 30 egen perus sähköritilägrillistä (ei parila) taitaa olla niitä 2000 Wattisia Parvekelasit on eli saa grillailla hyvässä tuulensuojassa, eli saako niillä makkarat "grillattua" :) ja pihvit paistettua kypsiksi? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista. PS. tässä taloyhtiössä grillaaminen parvekkeella sallittua "sähkögrillillä" eikä pihaympäristössä yhteistä grillauspaikkaa

7

3605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai ei

      sota siitä tulee! Jos olisit minun naapurini, valittaisin joka tapauksessa ruuan hajusta. Mitenkähän tässä meidän kerrostalossa? Grillaaminen parvekkeilla on kielletty. Mutta monella ensimmäisen kerroksen asukkaalla (minullakin) on parvekkeen lisäksi lankuilla katettu pieni patio. Ei siis edes nurmikkoa. Mahtaakohan se grillauskielto koskea patiotakin? Meinaan vaan, että jos joku grillaa patiollaan, voinko valittaa aiheesta? Ja kuten tuossa alussa jo mainitsin, niin tässäkin tapauksessa valittaisin joka tapauksessa! Grillaajat grillatkoon omakotitalon pihassa tai mökeillään! Ei kerrostaloissa ole soveliasta grillata. Keittiöt on ruuan tekemistä varten!

      • parveke grillailija

        minulla ei ole mahdollisuuksia grillata omakotitalon pihassa ja omaa mökkiä ei ole. Tuoksuu se ruuan haju rappukäytävässäkin aika-ajoin aika voimakkaasti, ja itsekkin parvekkeella ollessani välillä herkulliset tuoksut ottavat nokkaani mutta ei pahalla tavalla :) Ja jos jotain naapuriani asia ottaa huiviin niin lopetan grillaustoimet siihen että naapurisopu säilyy ja ei tarvi kengänpäihin katsoa kun tossa pihalla pyörii ;) Sen takia lähdinkin kyselemään mielipiteitäni noista halvoista grilleistä ettei tämän asian takia tarvitsisi ostaa 200e grillivälineitä aivan turhaan jos eripuraa asian tiimoilta syntyy


      • KokemustaONkin
        parveke grillailija kirjoitti:

        minulla ei ole mahdollisuuksia grillata omakotitalon pihassa ja omaa mökkiä ei ole. Tuoksuu se ruuan haju rappukäytävässäkin aika-ajoin aika voimakkaasti, ja itsekkin parvekkeella ollessani välillä herkulliset tuoksut ottavat nokkaani mutta ei pahalla tavalla :) Ja jos jotain naapuriani asia ottaa huiviin niin lopetan grillaustoimet siihen että naapurisopu säilyy ja ei tarvi kengänpäihin katsoa kun tossa pihalla pyörii ;) Sen takia lähdinkin kyselemään mielipiteitäni noista halvoista grilleistä ettei tämän asian takia tarvitsisi ostaa 200e grillivälineitä aivan turhaan jos eripuraa asian tiimoilta syntyy

        Mikäli et asu ylimmässä kerroksessa,jätä ostamatta. Monen as.oy:n järjestyssäännöissä todetaan: "...sähkögrillin käyttö on sallittua,mutta siitä ei saa koitua haittaa talon muille asukkaille" Ja siitähän koituu.


      • kokemusta on
        KokemustaONkin kirjoitti:

        Mikäli et asu ylimmässä kerroksessa,jätä ostamatta. Monen as.oy:n järjestyssäännöissä todetaan: "...sähkögrillin käyttö on sallittua,mutta siitä ei saa koitua haittaa talon muille asukkaille" Ja siitähän koituu.

        Asiasta vähän poikettu , aloittajahan nimenomaan sanoi että hänen parvekkeellaan heidän taloyhtiössä SAA grillata! Miksi siis piti taas alkaa vääntämään kättä asiasta saako yleensä grillata vai ei! Eli vastaan kysymykseesi. Meillä sellainen ehkä maksoi juuri ton 30 e oleva sähkögrilli parvekkeella kolmannessa kerroksessa, lasittamaton parveke. Omilla jaloillaan seisova , varmaan aika perusjuttu grilli .Siinä grillattu makkarat, maissit ,possu-ja hirvipihvit , perunanyyttejä. Kaikki kypsenee samassa ajassa kuin mökillämme muurinpohjapannullakin. Erittäin näppärä ja pieneen tilaan sopiva. Ja jos ne tuoksut mitä siitä tulee jotakin asukasta haittaa niin aivan samoin olen päättänyt että lopetamme sitten. Meillä kyllä rappukäytävässä talomme asukkaat kaksi kiinalaista poikaa saavat sellaiset hajuhaitat oudoilla ruuanvalmistustyyleillään, upporasvassa paistavat , en edes halua tietää mitä....että parvekegrillauksesta minimaalliset hajut heihin verrattuna. Hyvää grillauskesää:)


      • nokun
        kokemusta on kirjoitti:

        Asiasta vähän poikettu , aloittajahan nimenomaan sanoi että hänen parvekkeellaan heidän taloyhtiössä SAA grillata! Miksi siis piti taas alkaa vääntämään kättä asiasta saako yleensä grillata vai ei! Eli vastaan kysymykseesi. Meillä sellainen ehkä maksoi juuri ton 30 e oleva sähkögrilli parvekkeella kolmannessa kerroksessa, lasittamaton parveke. Omilla jaloillaan seisova , varmaan aika perusjuttu grilli .Siinä grillattu makkarat, maissit ,possu-ja hirvipihvit , perunanyyttejä. Kaikki kypsenee samassa ajassa kuin mökillämme muurinpohjapannullakin. Erittäin näppärä ja pieneen tilaan sopiva. Ja jos ne tuoksut mitä siitä tulee jotakin asukasta haittaa niin aivan samoin olen päättänyt että lopetamme sitten. Meillä kyllä rappukäytävässä talomme asukkaat kaksi kiinalaista poikaa saavat sellaiset hajuhaitat oudoilla ruuanvalmistustyyleillään, upporasvassa paistavat , en edes halua tietää mitä....että parvekegrillauksesta minimaalliset hajut heihin verrattuna. Hyvää grillauskesää:)

        "...heidän taloyhtiössä SAA grillata! Miksi siis piti taas alkaa vääntämään kättä asiasta saako yleensä grillata vai ei! .." Lue edellinen viesti ihan ajatuksella ja lue talosi järjestyssäännöt,ihan ajatuksella.


      • f afvew

        Taidat olla itse parveketupakoitsija?


    • parveke grillailija

      Juu eli kävin ostamassa halpahallista severin 2300W sähkögrillin, maksoi 44e pian viikon päivät grillailtu possun kylkee, pihvii, makkaraa, maissia ym ym. Hyvin on kaikki paistunut kypsiksi eikä mitään valittamista ole ollut. eikä myöskään naapureilta nuhteita ole tullut :) alkanut muutenkin grilliruoka tuoksumaan täällä parvekkeella muualtakin päin :) noh, ei aina tarvi maksaa itseään kipeäksi että saa rahallensa vastinetta. suosittelen parveke grillailijoille vilpittömästi että kyseinen laite toimii ja ajaa hyvin asiansa :) Hyvää grillauskesää kaikille toivottelee parveke grillailija :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe