JOKO ON UINTI KELIT KYPROKSELLA? Lähinnä meressä ja miksei myös uima-altaassa. Nyt olis mahdollisuus lähtEä toukokuussa, mutta kannattaako ottaa Pafos vai Ayia napa? kiitti tiedosta!
Tarkeneeko kyprokselle uida jo?
menisisn jos tietäisin
2
882
Vastaukset
- mircoliina
miten lämmintä veden pitää olla. Tulin viikko sitten Kreetalta ja siellä uin sekä meressä, että altaalla ja molemmissa tarkeni. Merivesi oli lähinnä niin kuin suomessa kesällä. Pystyi ihan olemaankin siellä, allasvesi suurin piirtein sama.
- missa85
Eiköhän tuota jo ala tareta...Oon seurannu lämpötiloja ja yli kahenkympin pyöriny pitkään,niin varmasti vedetkin lämmenneet. Ayia napa enempi nuorison suosikki, ihanat rannat myös...Sinne ite suuntaan kesäkuun alussa!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920