Olen matkustamassa lähi aikoina Istanbuliin ja mietin rahanvaihto -politiikkaa. Millaiset ovat Istanbulin pankkiautomaatit, onnistuuko nostaminen millä kortilla tahansa? Entäs kaupoissa maksaminen pankki/master -yhdistelmäkortilla. Onko pankin puolta helppo käyttää vai kuinka tämmöiset yhdistelmäkortit yleensäkin toimivat siellä? Kiitos jo etukäteen.
automaatit istanbulissa
3
699
Vastaukset
- siitä vuon
kyllä ne käy mutta unohra tuo pankki sana sillä se ei toimi Suomen rajojen ulkopuolella. Kaikki luottokortit kuten esim. Visa käy ja sillä tuohta lähtöö. Mikä tämä Master? Onko Master Card vai joku s-ryhmän osuuskauppakortti? Siis ei onnistu millä kortilla vaan ja niillä lasten visoilla pitää olla rahat tilillä.
- saaaaraa
Eli kyseessä on ihan tavallinen pankki/master card -yhdistelmäkortti. sillä juuri kyselinkin, kun kyseinen kortti itsellä uusi, aiemmin ollut vaan erillinen electron ja luottokortti. Ulkomailla aiemmin olenkin käyttänyt juuri tuota electronia enimmäkseen. Onko silti pankin puolelta mahdollista nostaa rahaa vai onnistuuko sekin pelkästään luoton puolelta?
- Matkafriikki
saaaaraa kirjoitti:
Eli kyseessä on ihan tavallinen pankki/master card -yhdistelmäkortti. sillä juuri kyselinkin, kun kyseinen kortti itsellä uusi, aiemmin ollut vaan erillinen electron ja luottokortti. Ulkomailla aiemmin olenkin käyttänyt juuri tuota electronia enimmäkseen. Onko silti pankin puolelta mahdollista nostaa rahaa vai onnistuuko sekin pelkästään luoton puolelta?
Tulin juuri Istanbulista, rahaa saa atuomaateista ja kortilla voi maksaa lähes joka paikassa. Käteiskurssi ja paikan päällä vaihto vaan on parempi, pankki 100 euroa - 183 liiraa Istanbulissa rahanvaihto 100 euroa- 213 liiraa, kurssi oli ainakin lähtiessä vielä nousuvoittoista. Eka reissu jossa ei paljon korttia vilauteltu, lopussa oli pakko kun käteiset alkoi loppumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892