Se mitä et kertakaikkiaan siedä etkä kestä kuunnella tai tuo huonot muistot mieleesi! Minun inhokkini ovat näin euroviisuujen aikaan! Kojo: Nuku pommiin CatCatin "varma" voittoviisu jonka nimeä en muista!
Mikä on" kamalin" laulu/laulaja?
195
8515
Vastaukset
- riipii
Että voi akalla olla kylmä ja kolkko ääni. Mikäli minun ääneni olisi samaa luokkaa,en huutaisi apua vaikka putoaisin jäihin;)
- tosissaan?
Kehtaisi...en voinut olla nauramatta vertaukselle! Mutta miten kävisi M.A Nummisen äänen kanssa,taitaisi olla yhtä karsea tilanne!
- edelliseen
tosissaan? kirjoitti:
Kehtaisi...en voinut olla nauramatta vertaukselle! Mutta miten kävisi M.A Nummisen äänen kanssa,taitaisi olla yhtä karsea tilanne!
Jos MINULLA olisi M.A Nummisen ääni niin kohtalo olisi sama!
- jatkoa
edelliseen kirjoitti:
Jos MINULLA olisi M.A Nummisen ääni niin kohtalo olisi sama!
Fredi ja kappale:Pylly vasten pyllyä pump,pump! Olikohan oikeasti tarkoitus tuoda voitto Suomeen?
- miki-66
Mukamas latino Sillanpään euroviisukipale Takes 2 to tango on aivan kamala!
- mättää
"Koskaan et muuttua saa" liikaa vaadittu...mahdoton toteuttaa!
- kylymät väreet
Aikuinen nainen ja Kuka pelkää Paulaa / Paula Koivuniemi! Kertakaikkiaan karsee kuultava ja Paulan pitäisi jo lopettaa hoilaaminen!
- mieltä
Kuka pelkää Paulaa...huh,huh!Tosi typerä kappale.
- viisuista
mieltä kirjoitti:
Viimevuotinen varma voittaja ja ne sanat! ...missä miehet ratsastaa siellä LAMPAAT ei voi laiduntaa...
- musafani e-suomi
mieltä kirjoitti:
no esim. Meijua en voi sietää... kikattelee kuin pikkutyttö, ärsyttävä olemus ja lauluääni, onneksi harvoin kuulee tai näkee missään. Toinen inhokki Hirvoskan Anita... kamalaa humppaa 90-vuotiaille.
- Anonyymi
musafani e-suomi kirjoitti:
no esim. Meijua en voi sietää... kikattelee kuin pikkutyttö, ärsyttävä olemus ja lauluääni, onneksi harvoin kuulee tai näkee missään. Toinen inhokki Hirvoskan Anita... kamalaa humppaa 90-vuotiaille.
Nykäsen laulu ei oo kirkasta, eikä nipa laula vaa määkii kuin lammas.
- esim. se hento kuiskaus
En ymmärrä, miten käsittämättömän monet on hurahtaneet tähän hento- ja ohutääniseen inisiään jolla on ärsyttävää "muka uudenlaista" iskelmää! Sitä joka todellisuudessa on sitä samalla kaavalla tehtyä sontaa jota on syydetty markkinoille jo 90-luvulta alkaen. Sitä samaa muka-modernia iskelmää, jota suolletaan voutilaisille, erikssoneille muille melkein yhtä ärsyttäville naislaulajille!
- mitä ne
Nyt onkaan,eihän niiden puheestakaan ota selvää Erkkikään!
- aika
mitä ne kirjoitti:
Nyt onkaan,eihän niiden puheestakaan ota selvää Erkkikään!
Sitten oli Nylon Beat, toivottavasti eivät enään honota nenänsä kautta yhtään mitään!
- elmo
aika kirjoitti:
Sitten oli Nylon Beat, toivottavasti eivät enään honota nenänsä kautta yhtään mitään!
Kari Tapio ja se Finlandersin solisti.
- siedä
elmo kirjoitti:
Anita Hirvosta,karmea mini-anita,teko pirteä enkä tykkään sen lauluista pätkän vertaa!
- että sua ärsyttää
Tuo Hento kuiskaus on todella hieno kappale ja sopii todella hyvin juuri Suvin äänelle. Upeaa että tulee uusia nuoria artisteja kehiin. 2000 luvun puolella iskelmä on todella uudistunut juuri Erikksonin, Voutilaisen ym. ansiosta. Uutta se ei tietysti ole sellaiselle joka on 80 luvun puolella syntynyt mutta meille 60 lukulaisille 90 luvulla syntynyt musiikki/iskelmä on uutta :) Ja erilaista näiden naisten musiikki todella on verraten sitä aiempaan iskelmään. Ei siis turha väite. Varmaan hankala elää jos musiikki ärsyttää. Itseni saa musiikki kuin musiikki hyvälle tuulelle :)
- musiikki saa
että sua ärsyttää kirjoitti:
Tuo Hento kuiskaus on todella hieno kappale ja sopii todella hyvin juuri Suvin äänelle. Upeaa että tulee uusia nuoria artisteja kehiin. 2000 luvun puolella iskelmä on todella uudistunut juuri Erikksonin, Voutilaisen ym. ansiosta. Uutta se ei tietysti ole sellaiselle joka on 80 luvun puolella syntynyt mutta meille 60 lukulaisille 90 luvulla syntynyt musiikki/iskelmä on uutta :) Ja erilaista näiden naisten musiikki todella on verraten sitä aiempaan iskelmään. Ei siis turha väite. Varmaan hankala elää jos musiikki ärsyttää. Itseni saa musiikki kuin musiikki hyvälle tuulelle :)
Suinkaan saa hyvälle tuulelle jotkut vaan toimii päinvastoin,en minäkään ole "kaikkiruokainen"! esim.Maarit Hurmerinta ei piristä -Aikanaan Kikka oli ärsyttävä Toiset tykkää,toiset ei!
- soittako
siedä kirjoitti:
Anita Hirvosta,karmea mini-anita,teko pirteä enkä tykkään sen lauluista pätkän vertaa!
vesa-matti loiri on ällöttävin kiekuja tässä maassa..leinoineen
- puheenvuoro
Suvi Teräsniskaa ei voi niputtaa yhteen Voutilaisen ja Eriksonin kanssa! Mainitsemasi kappale on oikeesti hyvä! Hento kuiskaus,yksi parhaista uusista lauluista. Minä olen "hurahtanut" kyseiseen lauluun eikä edes hävetä sanoa sitä...Yleensä monet "uudet" ei kosketa kuten tämä kappale!
- mieltä..
elmo kirjoitti:
Olen samaa mieltä Finlandersin solistista! Miten joku voi laulaa niin siirappisesti ja neitimäisesti? Olisipa mukava kuulla joskus Oikeesti miehen laulamana.
- Jussi on ihana
mieltä.. kirjoitti:
Olen samaa mieltä Finlandersin solistista! Miten joku voi laulaa niin siirappisesti ja neitimäisesti? Olisipa mukava kuulla joskus Oikeesti miehen laulamana.
No äläppäs nyt...kappale on niin herkkä että se vaatii myös herkän tulkinnan, ei siihen joku jätkämäinen mörinä sovi. Älä kuuntele sitä jos se sua noin jurppii, Jussi on ihana laulaja ja tosi mukava tyyppi kun se juttelee tauoilla ihmisten kanssa ja tervehtii fanejaan kuin vanhoja tuttujaan:)
- Onkin!
Jussi on ihana kirjoitti:
No äläppäs nyt...kappale on niin herkkä että se vaatii myös herkän tulkinnan, ei siihen joku jätkämäinen mörinä sovi. Älä kuuntele sitä jos se sua noin jurppii, Jussi on ihana laulaja ja tosi mukava tyyppi kun se juttelee tauoilla ihmisten kanssa ja tervehtii fanejaan kuin vanhoja tuttujaan:)
Kukapa toinen osaisi laulaa yhtä ihanasti kappaleet!
-Hiljaiset sillat
-Vastaus
Finlanders on HYVÄ!!! - finlandersfani
Onkin! kirjoitti:
Kukapa toinen osaisi laulaa yhtä ihanasti kappaleet!
-Hiljaiset sillat
-Vastaus
Finlanders on HYVÄ!!!mutta eikös Aarne laula tuon Hiljaiset sillat, eikä Jussi?
- GeeDee
finlandersfani kirjoitti:
mutta eikös Aarne laula tuon Hiljaiset sillat, eikä Jussi?
Kyllä, Arska sen laulaa!
- pehku
mieltä.. kirjoitti:
aikoinaan kuullut lavoilla PekkaNiskanPoikien version. ;) Jättivät vaan mokomat ohjelmistosta jonkin ajan jälkeen, biisi alkoi ilmeisesti kulua muutenkin.
- summerjam
mieltä.. kirjoitti:
Pehkun (?) kanssa. Komiasti soi PekkaNiskoilla joskus, ja oli kyllä miehen laulamana, miehen miehikkäällä äänellä. :)
mieltä.. kirjoitti:
Kun puhut Finlandersin solistista, on hyvä muistaa että Finkuissa aika moni laulaa.
Mutta siitä oon kyllä samaa mieltä että Arska ja Kari laulavat paremmin ku Jussi.- Anonyymi
summerjam kirjoitti:
Pehkun (?) kanssa. Komiasti soi PekkaNiskoilla joskus, ja oli kyllä miehen laulamana, miehen miehikkäällä äänellä. :)
Pitäis Irwin vapauttaa työsiirtolasta ja antaa valta kunnon honottamiseen!
TIPPA TAPPAA!
- tahdon oikeesti
olla sinun, tahdon oikeesti rakastaa... Aivan järkyttävä kipale. Aivan kuin alaikäisille tehty, ja laulajan ääni on tosi imelä :((
- tarkoititko?
Finlandersin porukasta laulaa useampikin!Minun mielestä ne on hyviä esiintyjiä ja näyttelijöitäkin! The Joulukalenteri aikoinaan tuli katsottua ym.Show juttuja mitä telkkarista on tullut! Kyllä heillä on hyviäkin kappaleita esim. Vastaus!
- sen laulun
tarkoititko? kirjoitti:
Finlandersin porukasta laulaa useampikin!Minun mielestä ne on hyviä esiintyjiä ja näyttelijöitäkin! The Joulukalenteri aikoinaan tuli katsottua ym.Show juttuja mitä telkkarista on tullut! Kyllä heillä on hyviäkin kappaleita esim. Vastaus!
laulaa. Miten voikin miehellä olla niin imelä ääni. Ja varsinkin tuo mainitsemani kappale ällöttää.
- kamalan imelä
sen laulun kirjoitti:
laulaa. Miten voikin miehellä olla niin imelä ääni. Ja varsinkin tuo mainitsemani kappale ällöttää.
Sentään kyllä löytyy paljon imelämpiäkin! Itse en tykkää Fredin vinkumisesta. Luin jostakin että Helena Lindgreniä tituleeraattiin laulajaksi.Onko hän laulanut yhtään mitään? Mutta luulempa että ei hänestä häävi ääni lähde...
- kaksi
kamalan imelä kirjoitti:
Sentään kyllä löytyy paljon imelämpiäkin! Itse en tykkää Fredin vinkumisesta. Luin jostakin että Helena Lindgreniä tituleeraattiin laulajaksi.Onko hän laulanut yhtään mitään? Mutta luulempa että ei hänestä häävi ääni lähde...
Matti Nykänen Kike Elomaa Yäk!
- saa oikeesti
kaksi kirjoitti:
Matti Nykänen Kike Elomaa Yäk!
Minut voimaan pahoin! Onneksi harvoin kuulee...
- Nordic-man
tarkoititko? kirjoitti:
Nämä Finlandersin ukot ovat kuin jotain pefofiilejä, silmät kiiluen kyttäävät pikkutyttöjä.
- finlandersfani
Nordic-man kirjoitti:
Nämä Finlandersin ukot ovat kuin jotain pefofiilejä, silmät kiiluen kyttäävät pikkutyttöjä.
Finlandersin tyypit eivät ole todellakaan pedofiilejä! Olen jutellut Jussin, Karin ja Aarnen kanssa joskus keikalla, ja he ovat tosi mukavia tyyppejä!
Ja olen melko nuori tyttö. MUTTA jos joku erehtyy luulemaan heitä pedofiileiksi, niin on sitten kyllä TODELLA väärässä! - nominn
Finlandersin tyypit eivät ole todellakaan pedofiilejä! Olen jutellut Jussin, Karin ja Aarnen kanssa joskus keikalla, ja he ovat tosi mukavia tyyppejä!
Ja olen melko nuori tyttö. MUTTA jos joku erehtyy luulemaan heitä pedofiileiksi, niin on sitten kyllä TODELLA väärässä!Kunun lapset ovat jo aikuisia, mutta Aarnella ja Jussillahan on nuoria lapsiakin, eivät ne mitään pedofiilejä ole.
nominn kirjoitti:
Kunun lapset ovat jo aikuisia, mutta Aarnella ja Jussillahan on nuoria lapsiakin, eivät ne mitään pedofiilejä ole.
Joo, ne ei oo mitään pedofiilejä. Tosi mukavia tyyppejä kaikki :)
- eikä se muuksi muutu
eikä se tästä muuksi muutu. Ei osaa laulaa, mielipiteet ja ajatusmaalma jos sellaista yleensä tavaran lisäksi on, ovat lähes fasistisia, haisee koko jätkä
- iki-blondia
Nimeltään Marion...ikiaikojen inhokki!
- kaksikko-pari
iki-blondia kirjoitti:
Nimeltään Marion...ikiaikojen inhokki!
En tahdo kuulla ikinä! Ile Kalliota ja Kaija Kärkistä. Rasittaa kuulo- ja näköaisteja!
- on kyllä
kaksikko-pari kirjoitti:
En tahdo kuulla ikinä! Ile Kalliota ja Kaija Kärkistä. Rasittaa kuulo- ja näköaisteja!
martti servo ja napander..yök
- Kansa
Tapani Kansan R.A.K.A.S. Ällöttävää.
- ei kiitos
-Pepe Wilberg -Virve Rosti -Annikki Tähti Eikä yhtään Malmsteneja!
- matikka
Ei missään tapauksessa Yölintu, Mä putoan.
- kammotus
Aikamiehet:Iltatuulen viesti En ole oppinut tykkäämään siitä laulusta edes aikuisena! "Minkä nuorena oppii sen..."
- kertaa
kammotus kirjoitti:
Aikamiehet:Iltatuulen viesti En ole oppinut tykkäämään siitä laulusta edes aikuisena! "Minkä nuorena oppii sen..."
Eilinen Suomen viisu-edustaja,ei tunnu hyvältä!
- Tulkki
kertaa kirjoitti:
Eilinen Suomen viisu-edustaja,ei tunnu hyvältä!
Valitettavasti ei minuun uppoa eikä "kosketa" mitenkään!
- en pidä variksista ja ..
Raaunta; PidäKii on ihan kauheaa kuultavaa.
Sitten on eräs uusi tangolaulajasemifinalisti .
KUin pieni pikkuorava, naurattaa, ei tiedä itkiskö vai nauraisko.
Meinaa omalla sohvalla kuolla häpeään.
Myös en pidä Anna Eriksonista.
Kireä ääni ja tulee omakin kurkku kipeäksi, kun kuuntelee.- onkin
Siis Muska on karmea ja lisäksi herra nimeltä Pablo! Raastavaa...
- Pidä kii vaan!
tuossa laulussa lalakin; Pidä kii, pidä kii, pidä munista kii!
- en voi sietää
Taikakuun Hiljainen on laulu rakkauden
Kertakaikkiaan ällö!!!- kans
Yksi räkä-kurkku on Harri Marstio!
Beritin joikaaminen on myös kamalaa! kans kirjoitti:
Yksi räkä-kurkku on Harri Marstio!
Beritin joikaaminen on myös kamalaa!Muska
Kirka
Nylon Beat
Fredi
Berit
Ja moni muu mitkä ei tuu mieleen nyt. ://- vanhat
Tepi-74 kirjoitti:
Muska
Kirka
Nylon Beat
Fredi
Berit
Ja moni muu mitkä ei tuu mieleen nyt. ://Rikas mies jos oisin
Mä lähden stadiin
Kumipallona luoksesi pompin taas
Ilta-tuulen viesti
Pump,pump
yms. - järkkyä
vanhat kirjoitti:
Rikas mies jos oisin
Mä lähden stadiin
Kumipallona luoksesi pompin taas
Ilta-tuulen viesti
Pump,pump
yms.En ymmärrä miten sitä tituleerataan aina TULKITSIJAKSI, kun kuulee kuinka lima rohisee ja kurkku rahisee ja sylki lentää.
Ja onko se AINA taidetta jos ottaa toisen tekemän sävellyksen ja soittaa sen pelkällä nailon-kielisellä kitaralla ja tamburiinilla ja sitten krohisemalla oikeastaan vain puhuu sen laulun siihen päälle?? - ole!
järkkyä kirjoitti:
En ymmärrä miten sitä tituleerataan aina TULKITSIJAKSI, kun kuulee kuinka lima rohisee ja kurkku rahisee ja sylki lentää.
Ja onko se AINA taidetta jos ottaa toisen tekemän sävellyksen ja soittaa sen pelkällä nailon-kielisellä kitaralla ja tamburiinilla ja sitten krohisemalla oikeastaan vain puhuu sen laulun siihen päälle??Minunkaan "suosikki-tulkitsija" tämä Loiri! Parempi pysyä vaan Uunona...
Aivan eri luokkaa on Meurmanin tulkinta esim. Lapin kesä!
Ei kaikista ole laulajaksi tai voihan sitä lauleskella yksikseen jos siltä tuntuu kun ensin varmistaa ettei kukaan sivullinen altistu melu-saasteelle! - ässä-vikaa
ole! kirjoitti:
Minunkaan "suosikki-tulkitsija" tämä Loiri! Parempi pysyä vaan Uunona...
Ei kaikista ole laulajaksi tai voihan sitä lauleskella yksikseen jos siltä tuntuu kun ensin varmistaa ettei kukaan sivullinen altistu melu-saasteelle!ja muun muassa se on hänelle etu moniin muihin laulajiin verrattuna. Ärrä-vika on kivempi jos jollain on sellainen. Idioottimainen mielipiteeni mutta sainpa sanottua!
- sallittua
ässä-vikaa kirjoitti:
ja muun muassa se on hänelle etu moniin muihin laulajiin verrattuna. Ärrä-vika on kivempi jos jollain on sellainen. Idioottimainen mielipiteeni mutta sainpa sanottua!
Ässä viassa on se huono puoli että monesti ei saa sanoista selvää jos menee ihan sössötykseksi. Jukka Kuoppamäellä taitaa olla kans se mutta silti hän on HYVÄ!
Ärrä-vika voi olla kivan kuulonen ja hieman eksoottinen ns.Ranskalainen ärrä!
Kunhan ei mene variksen raakunnaksi... - meillä...
ole! kirjoitti:
Ei kaikista ole laulajaksi tai voihan sitä lauleskella yksikseen jos siltä tuntuu kun ensin varmistaa ettei kukaan sivullinen altistu melu-saasteelle!Meurman olisi saanut jättää väliin tämän herkän ja kauniin kappaleen levyttämisen. Onneksi voi halutessaan kuunnelle, sitä Loirin esittämänä ja nauttia herkästä tulkinnasta.
- Annu.
ole! kirjoitti:
Ei kaikista ole laulajaksi tai voihan sitä lauleskella yksikseen jos siltä tuntuu kun ensin varmistaa ettei kukaan sivullinen altistu melu-saasteelle!Meurmanin tulkinta on upea. Vesku jää kauas siitä.
- on...
Tapani Kansa ja R.A.K.A.S.
- on.............
Kari Tapio ja sen kaikki biisit.
- oopperaa
on............. kirjoitti:
Kari Tapio ja sen kaikki biisit.
Varsinkin nämä nais-sopraanot! Onko siinä kyse laulamisesta tai yleensäkään mitään yhteyttä siihen?
Ymmärrän kyllä Andrea Bocellia ja Tomi Metsäketoa, heitä arvostan!
Se taas menee yli hilseen että Tapani Kansakin on pyrkinyt ooppera laulajaksi!
- yök
Anna Erikson on aina minua ärsyttänyt. Sen laulaminen on yhtä huutamista vaikka joku sanookin sillä olevan vahvan lauluäänen, mutta minusta se on verrattavissa huutamiseen. Ja sitten kun se laulaa jotakin herkempää, muuttuu ääni sellaiseksi vinkumiseksi...en tiedä mikähän tuossakin ihmisessä muka viehättää kuulijoita, ulkonäkökään ei ole kaksinen: tukka ohut kuontalo (sillekkin vois ehkä jotakin tehdä) ja näppyiset sekä rasvaiset kasvot...
- porukka!
No,alkuperäsistä jäljellä olevat!
-Remu
-Ile Kallio ja sen Kaija Kärkinen - inhottaa!!!
porukka! kirjoitti:
No,alkuperäsistä jäljellä olevat!
-Remu
-Ile Kallio ja sen Kaija KärkinenMarkku Aron (Puputin) sieraimet!
Varmasti kaivelee niitä jatkuvasti kun ovat niin suuret, on olleet kauan!
- ällöin
laulaja mitä tiedän. Nykyiset kappaleet todella syvältä ja ärsyttää kun sillä on aina se naama hiessä oli se sitte esiintymässä missä vaan. Laulaminen on yhtä inisemistä vaikka kuvitteleekin olevansa tämän maan suurin stara.
- typerin!
On Charlie Brown! Se sanoitus ja laulaja, huh huh!
- kardemumma21222
typerin! kirjoitti:
On Charlie Brown! Se sanoitus ja laulaja, huh huh!
musiikki ihan karseeta sontaa ja laulu kuin ois paskonu huosuihinsa. tekeekö ne noita oikeesti tosissaan. onneksi sitä ei kukaan tunnista.
- on tuo!
kardemumma21222 kirjoitti:
musiikki ihan karseeta sontaa ja laulu kuin ois paskonu huosuihinsa. tekeekö ne noita oikeesti tosissaan. onneksi sitä ei kukaan tunnista.
Janne Tulkki jota en ymmärrä miksi sen perään märistään...parempi ku ei näkys eikä kuulus koko tyypistä mitään!!!
- esitys
on tuo! kirjoitti:
Janne Tulkki jota en ymmärrä miksi sen perään märistään...parempi ku ei näkys eikä kuulus koko tyypistä mitään!!!
-Topi Sorsakoski jonka laiskaa,venyvää nk. laulantaa en jaksa kuulla...
- huuhuu, huuhuu
esitys kirjoitti:
-Topi Sorsakoski jonka laiskaa,venyvää nk. laulantaa en jaksa kuulla...
Huuhuu , huutaa.
Puhuu ja huutaa. - No omapa on tappiosi
on tuo! kirjoitti:
Yksi edelleen suomen parhaita mies artisteja! Ja se4 näkyy myös keikoilla kävijöitten määrässä! Aina paljon väkee!
- !!!!
No omapa on tappiosi kirjoitti:
Yksi edelleen suomen parhaita mies artisteja! Ja se4 näkyy myös keikoilla kävijöitten määrässä! Aina paljon väkee!
Eikä se ole minulle tappio vaan helpotus jos tarvi kuunnella...varmasti on kävijöitä muidenkin artistien keikoilla,ei ne kaikki siellä ole!
- "teeärrä"
kardemumma21222 kirjoitti:
T.T.Purontaka on suosittu ja useimmat tunnistaa hänen ihanan äänen.Hyvää tanssimusiikkia...Suosittelen!
- kokkolasta
on tuo! kirjoitti:
Janne Tulkki on huonoin laulaja laulutaidoiltaan, koska ei hän laula kappaleita vaan juttelee ne läpi. Käsittämätöntä, miten hänen laisensa laulajat voivat menestyä, ulkoiset tekijät selittää varmaankin hänen suosion naisten keskuudessa.
- Eipä se
kokkolasta kirjoitti:
Janne Tulkki on huonoin laulaja laulutaidoiltaan, koska ei hän laula kappaleita vaan juttelee ne läpi. Käsittämätöntä, miten hänen laisensa laulajat voivat menestyä, ulkoiset tekijät selittää varmaankin hänen suosion naisten keskuudessa.
Ulkonäkökään ole hääppöinen:) Ei mikään "komistus" minun mielestä!
- korvat kipeät, ja kurkku
Tämä laulajatar ei vissiin ole käynyt koskaan laulutunneilla.?
Kurkku on niin kirree ja huutaa.- Paulaa?
Huomasin että sehän vinkasee kappaleen lopussa...käviköhän huonosti?
- tulokas,
Paulaa? kirjoitti:
Huomasin että sehän vinkasee kappaleen lopussa...käviköhän huonosti?
"Tuksu" Tukiainen! Tartteeko sen ruveta vielä muka laulajaksikin!!!
- kamalin
No siinä vaiheessa aina kädet hakeutuu korville kun Simo Silmu äkistää tekovibraansa!
- uusi.
Kolho ääninen laulaja nimi taisi olli Sarianne tai jotain sinne päin mutta se ääni on KAMALA...
- kamalin
uusi. kirjoitti:
Kolho ääninen laulaja nimi taisi olli Sarianne tai jotain sinne päin mutta se ääni on KAMALA...
Joikaaja on M.A Numminen! Sillä taitaa olla ikuinen äänenmurros menossa...
- Korvat kipeänä
Aivan ylivoimaisesti kamalin on tämä uusi tangokuningas juniori Amadeus. Kauhean ammattitaidotonta, rytmitöntä ja sävelet hukassa olevaa haluun olaviksi shittiä
- bitchy
Amadeus on just hyvä! : (
Okei no, itse inhoan Jussi Lammelan ääntä, vaikka muuten Finlandersista tykkäänkin. Sitten tän vuoden tangomarkkinoilla finaaliin asti päässyt Lustila, siis hyi helkkari mikä ääni!
Ja biiseistä inhoan koko Finlandersin uusinta tuotantoa (Seikkailija-levy ja siitä eteenpäin) siis kauheeta scheissea. Ja Jorma Kääriäinen & Riku Niemi Orchestran "Päivin öin" pistää v*tuttamaan niin hemmetisti aina ku kuulen sen. Ja on niitä muitakin vaikka kuinka paljon... - Suhmuran santra
bitchy kirjoitti:
Amadeus on just hyvä! : (
Okei no, itse inhoan Jussi Lammelan ääntä, vaikka muuten Finlandersista tykkäänkin. Sitten tän vuoden tangomarkkinoilla finaaliin asti päässyt Lustila, siis hyi helkkari mikä ääni!
Ja biiseistä inhoan koko Finlandersin uusinta tuotantoa (Seikkailija-levy ja siitä eteenpäin) siis kauheeta scheissea. Ja Jorma Kääriäinen & Riku Niemi Orchestran "Päivin öin" pistää v*tuttamaan niin hemmetisti aina ku kuulen sen. Ja on niitä muitakin vaikka kuinka paljon...Amadeus on karsee ! En tykkää yhtään sen mannesoundista. Sitä paitsi Olavi Virta on jo kuultu. Mihin tarvitaan "Oavi Virta kakkosta", kun se ei yllä edes sen alkuperäisen tasolle kuitenkaan.
Suomessa tuntuu olevan joidenkin mielestä niin ,että on pakko tykätä Olavi virran laulamisesta. Itse en sen kailottavasta äänestä tykkää, vaan Olan aikalaisista komeamman äänen omasi mm. Mauno Kuusisto, Tapio Rautavaara, ja Taisto Tammi. - taas:)
Suhmuran santra kirjoitti:
Amadeus on karsee ! En tykkää yhtään sen mannesoundista. Sitä paitsi Olavi Virta on jo kuultu. Mihin tarvitaan "Oavi Virta kakkosta", kun se ei yllä edes sen alkuperäisen tasolle kuitenkaan.
Suomessa tuntuu olevan joidenkin mielestä niin ,että on pakko tykätä Olavi virran laulamisesta. Itse en sen kailottavasta äänestä tykkää, vaan Olan aikalaisista komeamman äänen omasi mm. Mauno Kuusisto, Tapio Rautavaara, ja Taisto Tammi.Tykkään Amadeuksesta! Vertaamatta kehenkään toiseen!
Säälittää katottavaa oli esim. Virpi Piippo,rupsastanut ulkönäkö ja yli-innokas osallistuja! Silmät kiinni kateltava laulaja vaikka en yleensä välitä niistä ulkoisista "avuista"! Pakko oli saada sanoa...Huh,helpotti... - siinä
Suhmuran santra kirjoitti:
Amadeus on karsee ! En tykkää yhtään sen mannesoundista. Sitä paitsi Olavi Virta on jo kuultu. Mihin tarvitaan "Oavi Virta kakkosta", kun se ei yllä edes sen alkuperäisen tasolle kuitenkaan.
Suomessa tuntuu olevan joidenkin mielestä niin ,että on pakko tykätä Olavi virran laulamisesta. Itse en sen kailottavasta äänestä tykkää, vaan Olan aikalaisista komeamman äänen omasi mm. Mauno Kuusisto, Tapio Rautavaara, ja Taisto Tammi.Onkin HYVÄÄ! Turha Amadeusta on verrata johonkin toiseen edesmenneeseen laulajaan. Amadeuksella on ihan iki-oma ääni joka on hyvä!
- paremmaksi..
Kuuntelin juuri eilen tämän Sillanpään levytystä, tästä juhlatangosta Onnemme kyyneleet. Ja heti perään Amadeuksen esityksen samasta kappaleesta.Täytyy kyllä sanoa,että Sillanpää olisi saanut jättää ko. tangon levyttämättä. Koska Amadeuksen tulkinta siitä on vain niin paljon parempi.
- kamalin
Tapani Kansa ja R.A.K.A.S.
- lauluineen!!
Kaikista hirveintä mitä tiedän!!!!!
- helppo poimia
Jippua en ole juurikaan kuullut, mutta tyyppi sinällään ärsyttää minua, joten en usko, että häntä tulen missään vaiheessa kuuntelemaankaan.
Arja Saijonmaata en voi sietää myöskään, enkä sitäkään vähää mitään hänen laulamanaan.
Anna Erikssonin hengästynyt ääni ei ole minusta kuulemisen arvoista.- helppo poimia
En pidä myöskään Vesa-Matti Loirin tulkinnoista.
Ainoat Loirin biisit, mitä kuuntelen sovinnolla, on Eino Leinon runot.
Kari Tapiokin on alkanut "oikoa" biisejä samalla lailla kuin Loirikin, ja se on ärsyttävää. - nuorena
helppo poimia kirjoitti:
En pidä myöskään Vesa-Matti Loirin tulkinnoista.
Ainoat Loirin biisit, mitä kuuntelen sovinnolla, on Eino Leinon runot.
Kari Tapiokin on alkanut "oikoa" biisejä samalla lailla kuin Loirikin, ja se on ärsyttävää.Tykkäsin Tapani Kansan lauluista mutta se aika-kausi on mennyt ajat sitten ohi...nyt vaan ihmetyttää silloinen musiikki-makuni... YÄK!
- ruma!
nuorena kirjoitti:
Tykkäsin Tapani Kansan lauluista mutta se aika-kausi on mennyt ajat sitten ohi...nyt vaan ihmetyttää silloinen musiikki-makuni... YÄK!
Siis Mikko Ala-talo!
- tässä ketjussa
niin että eikö nyt ole tullut jo kaikki elossa olevat ja kuolleetkin laulajat ja lauluja esittäneet haukuttua pataluhaksi. Kyllä me suomalaiset osataan! Ei muuta ku mäkeen sitten Nokia ja kaikki muukin mikä täällä on tehty.
Suomalainen keskikalja muuten maistuu k*****a, eikö vain? Ja Seiska on paras lehti,niiiiiiiiih!- ei ole
Tarkoitetu luettavaksi sillä vois vaikka pyyhkiä p*****n ,siihenkin tarkoitukseen huonoa materiaalia!
Eikös kaikki "kotimaiset" tuotteet jo valmistetakin Kiinassa! - KARAOKEJOSA
ei ole kirjoitti:
Tarkoitetu luettavaksi sillä vois vaikka pyyhkiä p*****n ,siihenkin tarkoitukseen huonoa materiaalia!
Eikös kaikki "kotimaiset" tuotteet jo valmistetakin Kiinassa!MIKÄ VIKA MARKKU AROSSA ON < ÄIJÄ LAULAA LOISTAVASTI < TYKKÄÄN MAKEN 70-L TUOTANNOSTA < EN OLE KOSKAAN TAAS LÄMMENNYT HENKILÖKOHTAISESTI PEPE WILLBERGIN CHICAGO-COVER JOS SÄ LÄHDET POIS RALLILLE...
- Anonyymi
ei ole kirjoitti:
Eikös kaikki "kotimaiset" tuotteet jo valmistetakin Kiinassa!Kävin tuksun keikalla Vaasassa ja lauloi etenkin espanjankieliset tunnelmaballaadit hienostuneesti ja SEKSIKKÄÄSTI.
kunhan Suomen viihdemaailma ei menettäisi tukiaista kirkkomusiikille.
- Nordic-man
Minusta on ehdottomasti huonoimmat ja oksettavimmat esinttyjät Arja Saijonmaa ja Maija Vilkkumaa.
- Olisko tämä
Joskus olen kuullut rallin jossa hoetaan "Itkuliina". On se syvältä!
- samppa71
Loirin tekotaiteelliset horinat inhottaa, myöskään en ole koskaan pitänyt Samuli Edelmania laulajana. samoin kaikista kauhein humppamusiikki tyyliin Hirvosen Anita. En kestä kuunnella en.
- Tähkä.
Kaikki Lauri Tähkän biisit on sietämätöntä kuultavaa ja samanlaisia niin ettei niitä edes erota toisistaan. Hyi.
- ...on
Finlandersien porukassa se Aarne-mikälie. Se naama on ällöttävä ja laulaminen pelkkää naukumista.
- Korvat punottaa
Kaikki Olga Lehikoisen rallit on syvältä, sano.
Miksi mun pitää nitä kuunnella, sano, vaikka inhoan. Olgan, sano, voisi nyt lopullisesti viedä köysissä poies. Loppu. - finlandersfani
Aarne Hartelin laulaa hyvin! Ja ei se mikään pahannäköinenkään ole. Ja hän on vielä kaikenlisäksi tosi mukavakin! Olen jutellut hänen kanssaan joskus Finlandersin keikalla.
- nominn
Aarne on ihana!
Aarne Hartelin laulaa hyvin! Ja ei se mikään pahannäköinenkään ole. Ja hän on vielä kaikenlisäksi tosi mukavakin! Olen jutellut hänen kanssaan joskus Finlandersin keikalla.
Arska on just ihana!
- kaikki biisit
ja erityisesti olemus. Hävetti aivan, miten se koikkelehti emma-gaalassakin.
Biisit on kaikki samanlaisia renkutuksia ja se murre kuulostaa ihan tökeröltä lauluissa. Murteessa sinänsä ei mitään vikaa.
Anssi Kela ja kaikki kappaleet, jotka on toteutettu enemmänkin puhumalla kuin laulamalla.
M.A Numminen
J. Karjalainen- nykyään
Ei ole enää entinen Dingo aikojen veroinen laulaja!
- Sanni K
Taiskan Mombasa on yksi kamalimpia. Muitakin inhokkeja on, kuten Juha Tapion Kaksi vanhaa puuta, Maaritin, Kaija Kärkisen ja Ile Kallion kaikki joikunat. Finlanders- porukkaa en myöskään kaipaa. Neljän suoran Teetä ja paahtoleipää saa voimaan pahoin, huh mikä biisi.
- toisto
Laulajasta ei tietoa mutta jatkuva hokeminen "Ja me kohdataan alla kukkivan omenapuun..." koko ajan sama uudestaan!
- hereillä?
Charles Plogman: Oletko hereillä.
No ei varmasti kukaan tämän tekeleen kuultuaan. - ehdottomasti
Tapani Kansan avattua suunsa, sulkeutuu meidän radio!
- on
kaikki tunnetut laulajat jo luveteltu "toinen tykkää tyttärestä toinen äidistä" näinhän se menee.
- JR
Ehdottomasti Kaija Koo! En kestä sekunnin tuhannesosaa!!!
- fanittaja -94
Nimimerkki Sanni K Neljänsuoraa parempaa bändiä et löydä mistään.
Itse onhoan Vesa-matti Loiria ja Kari Tapiota.Eihän Kari Tapion sanoista saa edes selvää kun se mumisee ne kamalalla kurkkuäänellään.Ja Loirin ääni on kuin sen kurkussa olisi jotain ylimääräistä.Hyi että!
- on monta
mutta kyllä kamalin on Kari Vepsä.
- Hirvosen
Kaikki laulelut! Varsinkin "De va kukku de" ja "Maitolaiturin prinsessa"!
Teuvo Oinaan esiintyminen myös kamalaa katsottavaa! - "ääni"
Hirvosen kirjoitti:
Kaikki laulelut! Varsinkin "De va kukku de" ja "Maitolaiturin prinsessa"!
Teuvo Oinaan esiintyminen myös kamalaa katsottavaa!Kaija Pietilä ja "Tanssi,tanssi"! Kuulin sen Radiosta ja toivon ettei kuulu enää. Aivan kamala esitys!
- minna.
Tylsempää ääntä ja biisejä saa hakea. No, Lauri Tähkä on samaa tasoa.
- maatikka
Minusta Juha Metsäperällä on hyvä ääni.
Kappaleet, joita laulaa, eivät ole kaikki samanlaisia.
Minusta yks kamalimmista on Simo Silmu ja Yölintu.
Kaikki laulut on tehty samalla nuotilla.
Kun musiikki alkaa ,ei tiedä mikä laulu, ennenkuin sanat alkaa.
No, onhan se kyllä helppo soittaa.
Myöskään Lauri Tähkä ei uppoa .
Nyt on alettu tekemään levyjä , joissa ei kiinnitetä huomiota
soittoon. Skaalahan vois olla paljon laajempi,mutta onko todettu
että kun joku myy , niin tehdään sitä samaa lisää.
Me kait olemme tyhmiä ,kun sitä ostamme ja kuuntelemme. - ei todellakaan
sinä se vaan jaksat marista aina tuota samaa jauhamista. olipa sitten kyse mist otsikosta hyvänsä. Tyylisi kertoo, että asiaalla on aina ja poikkeuksetta sama henkilö!
- minna.
ei todellakaan kirjoitti:
sinä se vaan jaksat marista aina tuota samaa jauhamista. olipa sitten kyse mist otsikosta hyvänsä. Tyylisi kertoo, että asiaalla on aina ja poikkeuksetta sama henkilö!
Minä kun luulin että tuossa aloituksessa kysyttiin just niitä inhokkeja...
Ja sinä taidat olla luulosairas kun kuvittelet että mä joka viestin olen kirjoittanut.
Onko nyt sinun niin vaikea sulattaa sitä että joku on kanssasi eri mieltä?
- mielipiteeni on tämä
Mamba rehvastelee juhlakonserttien merkeissä, vaikka koko bändin saisi lopettaa heti.
Tero Vaaraa epämiellyttävämpää pullistelijaa tuskin maastamme löytyy.- Kaikki.
"Ylitaiteelliset" esitykset ovat ärsyttäviä!Joita harrastaa varsinkin nais-puoliset esiintyjät!
- Saattaapi
Kaikki. kirjoitti:
"Ylitaiteelliset" esitykset ovat ärsyttäviä!Joita harrastaa varsinkin nais-puoliset esiintyjät!
Olla Sonja Lumme tai Marion...Linda Lampenius vaikkei laulakkaan!
- iskelmärulez
Kyllähän se niin on että jokaisella on oma musiikki makunsa eikä siitä tarvi ruveta edes inttämään, mutta jonku verran pistää ihmetyttämään, että miten joidenki mielestä finlanders on huono..minun mielipide on se, että ne jotka ei tykkää finlandersista, niin ne ei tiedä iskelmämusiikista yhtään mitään!! Ja jos ei yleensäkään kuuntele iskelmää, niin silloin on turha tulla tälle palstalle valittamaan niinku joku pikku pentu!!
- Ei!
Finlanders ole huono vaan HYVÄ!
- Akka laulajat
Ei! kirjoitti:
Finlanders ole huono vaan HYVÄ!
Koivuniemen Paula on karmee ja kappele valintansa surkeita.
Maria Lund ei iske!
- maatikka
Minä en kestä kuunnella , Jukka Hallikaista !
Miten tuollainen vinkuja on tangokuningas.
Myös esiintyminen tökkii !
Katsoin televisiosta ohjelmaa, jossa esiintyi, ihmeellistä naaman vääntelyä.
Pitäis jo tuon ikäisen artistin osata esiintyä.- ninnuliiii
juha metsäperä ja finlanders!
- HUONO!
ninnuliiii kirjoitti:
juha metsäperä ja finlanders!
Häviäjä Markku Laamanen! Huonot käytöksinen miehen köriläs!
- risto salmi
Nouskaapa itse lavalle niin olisi paskat housussa suurimmalla osalla ruikuttajista.
- ollaan vain
Musiikin kuuntelijoita emme itse laulajia,ainakaan suurin osa,luulisin niin;)
Jos minä nousisin lavalle laulamaan niin tarvisi monta sekunttia siellä olla kun rupiaisi lenteleen esim raakoja kananmunia päälle...
Eikä kaikki tykkää samoista laulajista kuin toiset! - ei laulaja
ollaan vain kirjoitti:
Musiikin kuuntelijoita emme itse laulajia,ainakaan suurin osa,luulisin niin;)
Jos minä nousisin lavalle laulamaan niin tarvisi monta sekunttia siellä olla kun rupiaisi lenteleen esim raakoja kananmunia päälle...
Eikä kaikki tykkää samoista laulajista kuin toiset!Laulajat ovat omaa luokkaansa, kuin muut!
- OVAT!
ei laulaja kirjoitti:
Laulajat ovat omaa luokkaansa, kuin muut!
Eikö heitä "saa" arvostella?
- Boikotti
OVAT! kirjoitti:
Eikö heitä "saa" arvostella?
Markku Laamasen levyä en osta!
- juups.
Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Markku Laamanen ja Juice Leskinen sekä Mikko Alatalo.
- ...juu
Kun Loiri avaa suunsa niin meidän radio sammuu. Järkyttävää kuultavaa ja tuosta joku vielä tykkääkin.
- SAMA!
Täällä,ei kiitos Loiria eikä Tapani Kansaa! Onkohan sen "oikea" nimi Kansa? Ei ole kuitenkaan kansan suosikki...
- ANNAN:
SAMA! kirjoitti:
Täällä,ei kiitos Loiria eikä Tapani Kansaa! Onkohan sen "oikea" nimi Kansa? Ei ole kuitenkaan kansan suosikki...
Oi,Pukki,oi,Pukki,oi,Pukki....
- Anonyymi
ANNAN: kirjoitti:
Oi,Pukki,oi,Pukki,oi,Pukki....
Pikkupukki Viktor kalborek on kakkimassa kalliolla, kun ei oo rasvalettiä näkynyt!
Mun inhokki-listani :
- Charles Plogman ja sen kaikki lälly-laulut
- Finlanderssin koko imelä poppoo
- Paula "diiva" Koivuniemi
- Kari Tapio
- Mikko Mäkeläinen- yäk tapsuliinille
Kuulehan kun jaksaisit pysä siellä ihannoimasi Tapsuliinin palstalla! Mitä hittoa sinä änget joka paikkaan noita kommenttejasi. Sun kommenttisi jo tunnetaan ja tiedetään. Puolustele sinä vaan Tapsuasi siellä!
yäk tapsuliinille kirjoitti:
Kuulehan kun jaksaisit pysä siellä ihannoimasi Tapsuliinin palstalla! Mitä hittoa sinä änget joka paikkaan noita kommenttejasi. Sun kommenttisi jo tunnetaan ja tiedetään. Puolustele sinä vaan Tapsuasi siellä!
Mulla on ihan yhtälaieen oikeus vastata mielipiteeni tähän kysymykseen, kuin muillakin. NIH!
Jätä sitten lukematta mun vastaus josse ei miellytä.- i hate....
Justiinax kirjoitti:
Mulla on ihan yhtälaieen oikeus vastata mielipiteeni tähän kysymykseen, kuin muillakin. NIH!
Jätä sitten lukematta mun vastaus josse ei miellytä.tapani kansa ja pekka nebelung! siinä kaksi ylimielistä p.........aaaa!
- kati.
i hate.... kirjoitti:
tapani kansa ja pekka nebelung! siinä kaksi ylimielistä p.........aaaa!
Kyllä se Kansa on pahin kaikista.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Jätä sitten lukematta mun vastaus josse ei miellytä.Sun mielipiteesi jokainen osaa jo ulkoa kun olet niitä aina toitottamassa. Miksi siis enää vaivautua.
Annu. kirjoitti:
Sun mielipiteesi jokainen osaa jo ulkoa kun olet niitä aina toitottamassa. Miksi siis enää vaivautua.
Niin tiedetään sunkin mielipitees jo perinpohjin ja silti olet vastannut tähän kysymykseen.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Niin tiedetään sunkin mielipitees jo perinpohjin ja silti olet vastannut tähän kysymykseen.
Missäs kohdin olen vastannut tähän? Kun on niin pitkä ketju niin en löytänyt.
No, voinhan varmuuden vuoksi kertoa että ällöttävistä ällöttävin on Tapani Kansa, jos en ole sattunut aiemmin kertomaan. - tuomosss
Annu. kirjoitti:
Missäs kohdin olen vastannut tähän? Kun on niin pitkä ketju niin en löytänyt.
No, voinhan varmuuden vuoksi kertoa että ällöttävistä ällöttävin on Tapani Kansa, jos en ole sattunut aiemmin kertomaan.Kannattaa vaan lopettaa väittelyt täällä kun tuo justiinax ei kerran tunnu ymmärtävän hyvän päälle,heh! =)
- huiskanen
tuomosss kirjoitti:
Kannattaa vaan lopettaa väittelyt täällä kun tuo justiinax ei kerran tunnu ymmärtävän hyvän päälle,heh! =)
Tapani Kansa ja Jope Ruonansuu.
- VAIHDA;)
huiskanen kirjoitti:
Tapani Kansa ja Jope Ruonansuu.
Jope Ruonansuu! Sakari Kuosmaseen joka ei osaa laulaa!
- juon glögiä
kuinka joku voi olla pitämättä Beritistä ja Maarit Hurmerinnasta?!?!?!???????
- Ihan
Helposti koska ne ovat ärsyttäviä eiväkä osaa laulaa!
- ei kiitos
Ihan kirjoitti:
Helposti koska ne ovat ärsyttäviä eiväkä osaa laulaa!
Juuri niin.
- ON!!
ei kiitos kirjoitti:
Juuri niin.
Todistetusti Loiri! Vilkasin sen verran sitä konserttia niin että ei kiitos Loiria...
- TAATUSTI!!!
ON!! kirjoitti:
Todistetusti Loiri! Vilkasin sen verran sitä konserttia niin että ei kiitos Loiria...
Sakari Kuosmanen tasapaksulla äänellään siis ei mitään eri vivahteita ole lauluissa vaan samaa pötköä alusta loppuun!
- jups.
ON!! kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Kuinka tuollaisesta ulinasta voi joku pitää!
- EI koskaan
jups. kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Kuinka tuollaisesta ulinasta voi joku pitää!
Enää Maarit Hurmerintaa ja kamalaa Jäätelökesää!
Kuka naisen-puolikas laulaa "Nallukasta"? Aivan hirrrrviäää.... - joopa jooooo
TAATUSTI!!! kirjoitti:
Sakari Kuosmanen tasapaksulla äänellään siis ei mitään eri vivahteita ole lauluissa vaan samaa pötköä alusta loppuun!
tämäkin herra taiteilija Kuosmanen elää jossain etelän mailla. näin olen lukenut. minkähänlainen musiilkkikultuurin välittäjä lie
- yäks!
-Muska
-Vicky Rosti
-Topi Sorsakoski - voivoih
ovat Lauri Tähkä, Kirka, Samuli Edellman ja Michael Jackson!
Siis aivan kamalia! - GeeDee
Elikä karsein laulu on mielestäni Taiskan Mombasa. Se on niin ällöttävän "ihana". En osaa selittää, mutta minua alkaa ällöttää kun kuulen tuon kappaleen. Kamala.
Itseasiassa inhoan kaikkia muitakin Taiskan kappaleita, ja koko Taiskaa yleensä. Yäk. - listaan nää
Naisista ehdottomasti kauhein kähisijä on Paula Koivuniemi. Miehistä Tapani Kansa ja Vesa-Matti Loiri. Kummallakaan ei ole laululahjoja enää!
- ...
Täysin samaa mieltä noista kaikista.
- Laakson lilja
... kirjoitti:
Täysin samaa mieltä noista kaikista.
väittääkö joku tosissaan, että Maarit EI OSAA LAULAA? Ette joko ymmärrä musiikista mitään, tai olette muuten vaan pönttöjä. Suomen naisartistien Kuningatar, ei pelkästään laulaja, vaan Tulkitsija. Ei kuka tahansa suomalaisartisti omaa kykyä levyttää englanninkielistä jazzlevyä ja tehdä 35 vuotista uraa.
- Aikuinenko?
Juu, kyl maar Paula Kuivakurkkuniemi on Suomen kamalin naislaulaja, aina tyrkyll joka paikass mutko se ei osaa laulaa....
- Kamalaa..
Aikuinenko? kirjoitti:
Juu, kyl maar Paula Kuivakurkkuniemi on Suomen kamalin naislaulaja, aina tyrkyll joka paikass mutko se ei osaa laulaa....
"Kuka pelkää Paulaa"...ainakin minä sen laulua ..;D
LAURI TÄHKÄ on kaikista pahin! Se on kamala!
- Hyppy tyhjyyteen
Ehdottomasti Matti Nykänen.
- Retkuilija
oikeesti, oikeesti hyi helvetti!
- sapa123
ei ole mun makuun,samoin metsäperä ja tulkki.
- pettymys..
sapa123 kirjoitti:
ei ole mun makuun,samoin metsäperä ja tulkki.
Amadeuksen laulut! Ihmetyttää kun hän lauloin niin Hyvin tango-kisoissa mutta nyt nämä uudet laulut on aivan kamalia:( Onko syynä sitte vääränlaiset kappaleet? Mutta kun se äänikin on muuttunut erillaiseksi,valitettavasti!
Mä en voi sietää Lauri Tähkää, Charles Blogmania ja Maria Lundia. Yäk!
- Lisää pökköä
tuohon listaan lisää Paula kähisijä Koivuniemi, Tapani koheltaja Kansa, Vesa-Matti rääkyjä Loiri. Jippu inisijä. Simo silmuton Silmu. Löytyyhän näitä huonoja laulajia tai paremminkin sanoisin, että jotka kuvittelevat olevansa laulajia!
Lisää pökköä kirjoitti:
tuohon listaan lisää Paula kähisijä Koivuniemi, Tapani koheltaja Kansa, Vesa-Matti rääkyjä Loiri. Jippu inisijä. Simo silmuton Silmu. Löytyyhän näitä huonoja laulajia tai paremminkin sanoisin, että jotka kuvittelevat olevansa laulajia!
Tapsa EI todellakaan tohon listalle kuulu ! >:(
Tapsa ei tartte luulla mitään. Hän todella OSAA laulaa ja viimisenpäälle komeesti.- Ei maha mittää
Justiinax kirjoitti:
Tapsa EI todellakaan tohon listalle kuulu ! >:(
Tapsa ei tartte luulla mitään. Hän todella OSAA laulaa ja viimisenpäälle komeesti.Tapani Kansa kuuluu ihan vuoren varmasti tuohon listaan. Viimisen päälle ruma lauluääni, jos nyt laulamisesta edes voi puhua. Paremminkin huutamisesta ja sekin kuin sirkkelillä ajelisi naulaista lautaa! Joskus nuorempana oli jollonenkin läylyääni, mutta nut siis ei ole! Hirvitys!
- xzzzzzzz
se finlandersin laulaja,en tiedä nimeä
- lopettakaa jo
tähän helppo vastata , 1.Lauri Tähkä ja sen kappaleet...yäk...no sopii kenties jonnekin pellonlaitaan elokerjuujuhlille tai viulufestareille ja Pohjanmaalle kun on ottanut pullon koskenkorvaa....2.Laura Voutilainen...3.oikeesti Finlanders...
4.Paula Koivuniemi...5.Muska,who...6.ja kaks ylitse muiden on MAARIT ja UUNOturhapuro Loiri. - ?
ketä laulajaa nyt tarkotat, finlandersissa laulaa useampikin.
- gggggggggggggg
Hyvä laulaja ja vielä parempi soittaja.
- kamalaa kamalaa
MONA CARITA! Piipittäjä-Karita. En tykkää myöskään Dingosta enkä Neumannista. Enkä Frederikistä.
- hyi
Tapani Kansaa en vaan kestä. Inhoan.
- siideri on hyvää!
Kokoelmalta "Armottomat" (2002) näitä löytyy paljonkin! :) http://meteli.net/levy/Armottomat-4zero-klassikkoa-sietokyvyn-rajamailta/4858
itse lisään vielä Sakari Kuosmasen ja Kirkan nyt ainakin. Radion kanava vaihtuu jos soittavat näitä. Ulkomailta ainakin Rihanna, kaikki rap ja hip hop, heavymetalli, Beastie Boys yms.
- YÄK
Muiden mielipiteitä lukiessa on helposti samaa mieltä.
Pistetään oma inhokki
Amadeus ja "matador" Lähiajan paskin kappale, aivan hirvee.
Ei ole selvinnyt mille kuuliakunnalle se on tehty.
Ilmeisesti joillekin kurdeille, kuulostaa sellaiselta ulvonnalta.
Tätä sontaa sitten väkisin tuupattiin radiosta päivittäin ja useasti- Anonyymi
Jori malmsten on silmäsirri, eikä osaa laulaa suomeksi. Ukko pitäis oikeestaan tappaa, koska valssaa perkele telkussa !
- Anonyymi
Joku jäätelökesä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138